Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Nu stopper I, jeg panikken nok i forvejen, uden at være bange for, om jeg nu kan finde ud af at skifte en ble! ;)

Well, jeg har skiftet mange voksenbleer (gotta love being a nurse! :D), og synes klart at kvinder er sværere end mænd.. Men jeg ved ikke om det er det samme med børn! :P

Haha.. Jeg er dælme også vant til voksenbleer.. jeg tænker mere på, om jeg kan håndtere så små bleer med mine pølsefingre.. :lolhit Der er voksenbleerne alligevel lidt nemmere at håndtere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha.. Jeg er dælme også vant til voksenbleer.. jeg tænker mere på, om jeg kan håndtere så små bleer med mine pølsefingre.. :lolhit Der er voksenbleerne alligevel lidt nemmere at håndtere ;)

Præcis! Jeg er helt på bar bund med de der bitte små bleer, men mon ikke vi lærer det efterhånden? ;) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis! Jeg er helt på bar bund med de der bitte små bleer, men mon ikke vi lærer det efterhånden? ;) :kram

Det er rigtigt nemt... sig hvis du skal have et kursus :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt MD igår <3

Og idag endelig sygemeldt af lægen indtil prinsessens ankomst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

IIIh dejligt med endnu en vellykket MD scanning Miss_Matilde :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da lillepigens far ikke har "set" hende endnu, på andet end billederne, skal vi til en privat scanning på lørdag :yay

Det har været lidt hårdt ikke at have haft ham at dele det med, når man så også skal lægge lidt låg på, når den store pige er der, så det ikke fylder for meget det babyhalløj ...

Men nu kan vi endeligt dele denne oplevelse sammen på lørdag og har den store lyst, har vi inviteret hende med, men det er helt op til hende selv om hun tager med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da lillepigens far ikke har "set" hende endnu, på andet end billederne, skal vi til en privat scanning på lørdag :yay

Det har været lidt hårdt ikke at have haft ham at dele det med, når man så også skal lægge lidt låg på, når den store pige er der, så det ikke fylder for meget det babyhalløj ...

Men nu kan vi endeligt dele denne oplevelse sammen på lørdag og har den store lyst, har vi inviteret hende med, men det er helt op til hende selv om hun tager med :)

Forstår godt det er hårdt, og jeg glæder mig til at høre om hans reaktion! :kram

Min mand og jeg jar været helt forelskede efter skanningerne, og jeg ville være ked af ikke at have nogen at dele det med. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft min første plukve... :huh Det føltes godt nok spøjst!!! Men man vænner sig vel til det efterhånden.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige haft min første plukve... :huh Det føltes godt nok spøjst!!! Men man vænner sig vel til det efterhånden.. :P

Ja, det er en temmelig underlig følelse... :o Men ja, man vænner sig til de fleste af dem. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan føles det?? Jeg tror nemlig måske også jeg har plukveer ind i mellem, men jeg er ikke helt sikker :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan føles det?? Jeg tror nemlig måske også jeg har plukveer ind i mellem, men jeg er ikke helt sikker :unsure

Din livmoder bliver som en sten og er tydeligt afgrænset for 'de blødere dele' af maven. Kunne helt tydeligt mærke hvor min livmoder gik til... Det var virkelig underligt, og umiddelbart brød jeg mig ikke om det, men tror det var fordi følelsen er ukendt.. :huh Det gjorde ikke ondt eller noget, men blev alligevel sådan lidt 'WHAT?!'...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, min livmoder bliver hård nogle gange om aftenen, men jeg kan ikke mærke noget sådan specielt.. Jeg havde troet det ville føles lidt som en krampe eller noget? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, min livmoder bliver hård nogle gange om aftenen, men jeg kan ikke mærke noget sådan specielt.. Jeg havde troet det ville føles lidt som en krampe eller noget? :)

Jeg følte ikke krampe eller noget, men kunne tydeligt mærke at 'noget' spændte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Så er det sgu nok plukveer.. Spændende! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine plukkeveer er meget forskellige fra hinanden. Nogle er kun hvor livmoderen bliver helt hård, andre kan jeg mærke at det spænder i maven, og jeg ligesom får slået lufte ud af mig, mens andre niver lidt og trækker om i lænden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm... Jeg har ikke fødder mere... Næsten mere stolper... :o

Har aldrig i livet set mine fødder sådan. Ligeså tykke som mit ben.. Skal da love for der er vand i dem.. Ligger pt med dem oppe på 2 puder. Det bare ikke skide nemt el. rart når man har ondt i ryggen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øhm... Jeg har ikke fødder mere... Næsten mere stolper... :o

Har aldrig i livet set mine fødder sådan. Ligeså tykke som mit ben.. Skal da love for der er vand i dem.. Ligger pt med dem oppe på 2 puder. Det bare ikke skide nemt el. rart når man har ondt i ryggen :(

Husker du at lave venepumpeøvelser?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker du at lave venepumpeøvelser?

Jeg gør alt hvad jeg kan :( suk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hrmpf, nu har jeg fået blærebetændelse... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hrmpf, nu har jeg fået blærebetændelse... :prik

Noo! Surt altså! :klap

Jeg vil gerne snart mærke Elliot, så jeg ikke er i tvivl!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noo! Surt altså! :klap

Jeg vil gerne snart mærke Elliot, så jeg ikke er i tvivl!

Mega røv!!! :klap

Mht. at være sikker, så sparker Storm heller ikke for alvor igennem endnu, men det kan bare ikke rigtig være andet, så jeg har besluttet, at det ER ham! :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega røv!!! :klap

Mht. at være sikker, så sparker Storm heller ikke for alvor igennem endnu, men det kan bare ikke rigtig være andet, så jeg har besluttet, at det ER ham! :blush

Jeg mærker bare ikke det helt vilde.. :( Øv, jeg begynder snart at blive bekymret! :prik Nu må han altså godt give sig til kende, så jeg ikke er i tvivl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker bare ikke det helt vilde.. :( Øv, jeg begynder snart at blive bekymret! :prik Nu må han altså godt give sig til kende, så jeg ikke er i tvivl..

Jeg mærker altså heller ikke rigtigt noget - i hvert fald ingenting hvor jeg er sikker. Og jeg er kun et par dage kortere end dig. Håber at kunne opdatere på mandag omkring livlig baby til trods for jeg næsten ingenting mærker. Jordemoder forsøgte i hvert fald i går med at når maven vokser og livmoderen går dertil som den skal, så betyder det også at baby vokser :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så lige lidt brok: av av av min ryg! Ved snart ikke hvordan jeg skal holde min hverdag ud, men synes jo også bare at det er noget pjat at melde mig syg når nu det "kun" er ryg. Og så er der så mange ting jeg gerne vil i min fritid også!

Andre der har ondt i selve halebenet og ved hvad det kan komme af? Har hørt om at det kan blive forstuvet hvis man falder på det, og sådan føles mit altså lidt, men jeg er slet ikke faldet!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft plukveer ind imellem de sidste 14 dage, dog ikke så meget for tiden...

Jeg var meget bekymret i starten, tror ordet veer skræmte mig meget og det tog lidt inden jeg accepterede at det er normalt med plukveer ind imellem fra nu af :huh

Når jeg får plukveer er det som beskrevet som om min livmodet bliver helt hård og spænder nedad ...

Der er ikke så meget at gøre andet end at slappe af til man er klar igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER