Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Synes ikke jeg har mærket Elliot voldsomt meget idag.. :( Nu må han altså godt snart gå igang! Jeg har advaret ham om, at hvis han ikke snart sparker, så ligger jeg mig på maven, for så plejer han at sparke! :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes ikke jeg har mærket Elliot voldsomt meget idag.. :( Nu må han altså godt snart gå igang! Jeg har advaret ham om, at hvis han ikke snart sparker, så ligger jeg mig på maven, for så plejer han at sparke! :klap

Thi hi stakkels knægt, han har allerede trusler hængende over hovedet :P

Lillepigen havde også dage hun ikke gad please sin mors behov for at sparke igennem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal give 1200 for 45 minutter, men det er bare en oplevelse vi ikke vil gå glip af :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thi hi stakkels knægt, han har allerede trusler hængende over hovedet :P

Lillepigen havde også dage hun ikke gad please sin mors behov for at sparke igennem :D

jaja, han kan jo ligeså godt lære det :P Jeg lagde mig på maven i 2 min uden at lægge hele vægten i.. og så vendte jeg mig om på ryggen og fik masser af spark.. nu losser han rundt derinde - stakkels dreng der blev vækket af nervøs mor :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaja, han kan jo ligeså godt lære det :P Jeg lagde mig på maven i 2 min uden at lægge hele vægten i.. og så vendte jeg mig om på ryggen og fik masser af spark.. nu losser han rundt derinde - stakkels dreng der blev vækket af nervøs mor :P

Ja hvordan skal det ikke gå :P Men godt at det hjalp :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ufatteligt at man kan elske et lille væsen man aldrig har mødt.. :biglove Glæder mig virkelig til oktober.. fuck sommeren - bare giv mig min dreng! :yay Mangler utålmodig smiley..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder med fødderne i en balje koldt vand, og nyder at mærke at kroppen bliver kølet godt ned. :) Den her varme tager simpelthen livet af mig hvis den fortsætter ret meget længere.. :unsure

Nød at være en tur ved stranden med min store dreng, så kunne jeg sidde med begge ben i vandet og køle lidt af der også. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan mærke på min krop at den er træt efter en lang dag på farten :oops

Imorgen skal der slappes af, før jeg lige tager et par timer afsted og siger hej til mit gamle job :)

Så der kan jeg sove så meget jeg orker, dog lige afbrudt af en smule oprydning (i mit tempo)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bebs har sparket så hårdt i nat at han vækkede mig flere gange! Så har ikke sovet nær så meget som jeg føler jeg har brug for, men elsker alligevel den følelse!

Har lidt on and off ondt i maven for tiden, tror det er fordi den gør klar til at vokse endnu et hak. Men selvom jeg kan mærke lillemanden bliver jeg alligevel altid bekymret når det gør ondt i maven - også selvom det ikke er sådan megasmerter. Hvornår lærer jeg mon at slappe helt af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bebs har sparket så hårdt i nat at han vækkede mig flere gange! Så har ikke sovet nær så meget som jeg føler jeg har brug for, men elsker alligevel den følelse!

Har lidt on and off ondt i maven for tiden, tror det er fordi den gør klar til at vokse endnu et hak. Men selvom jeg kan mærke lillemanden bliver jeg alligevel altid bekymret når det gør ondt i maven - også selvom det ikke er sådan megasmerter. Hvornår lærer jeg mon at slappe helt af?

Det gør hverken du eller jeg, tror jeg. Men liv er godt! :) Min møgunge har også sparket et par gange, så jeg måtte sig AV! Vækket mig har han dog aldrig :)

Tillykke med barnevognskøbet i øvrigt - det er jo en stor dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bebs har sparket så hårdt i nat at han vækkede mig flere gange! Så har ikke sovet nær så meget som jeg føler jeg har brug for, men elsker alligevel den følelse!

Har lidt on and off ondt i maven for tiden, tror det er fordi den gør klar til at vokse endnu et hak. Men selvom jeg kan mærke lillemanden bliver jeg alligevel altid bekymret når det gør ondt i maven - også selvom det ikke er sådan megasmerter. Hvornår lærer jeg mon at slappe helt af?

Aldrig. ;) Det hører med til det at blive forælder, at man bekymrer sig om alt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør hverken du eller jeg, tror jeg. Men liv er godt! :) Min møgunge har også sparket et par gange, så jeg måtte sig AV! Vækket mig har han dog aldrig :)

Tillykke med barnevognskøbet i øvrigt - det er jo en stor dag :)

Jeg har faktisk aldrig tænkt det har gjort ondt, men i går var han sååå aktiv lige da jeg skulle falde i søvn så det blev noget senere end jeg ville, og så var han aktiv igen midt om natten. Om jeg vågnede af ham eller noget andet er jeg lidt i tvivl om, men han gjorde i hvert fald at det var svært at falde i søvn igen!

Men ja, vi bliver nok bare aldrig ligesom de gravide der bare hviler 100% i sig selv og er sikker på at det hele går godt. Men det gør det altså alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aldrig. ;) Det hører med til det at blive forælder, at man bekymrer sig om alt. :)

Hehe, ja. Jeg kan se jeg minder mere og mere om min mor - selvom jeg altid har sagt jeg ikke vil blive ligesom hende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille bebs har sparket så hårdt i nat at han vækkede mig flere gange! Så har ikke sovet nær så meget som jeg føler jeg har brug for, men elsker alligevel den følelse!

Har lidt on and off ondt i maven for tiden, tror det er fordi den gør klar til at vokse endnu et hak. Men selvom jeg kan mærke lillemanden bliver jeg alligevel altid bekymret når det gør ondt i maven - også selvom det ikke er sådan megasmerter. Hvornår lærer jeg mon at slappe helt af?

Ved jeg slet ikke om man helt kommer til, men du har ret i, at det nok er fordi det hele vokser, jeg har selv en mave det jævnligt er øm og træt som jeg kalder det og jeg har da måtte høre jordmoderen omkring de smerter der følger med, bare for at få lidt ro i sindet.

Og ja så må man huske at nyde når bebserne sparker, også selv om det er på uheldige tidspunkter, som midt i skønhedssøvnen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja. Jeg kan se jeg minder mere og mere om min mor - selvom jeg altid har sagt jeg ikke vil blive ligesom hende ;)

Ja, det er noget værre noget.. ;) Bare vent til han bliver større, så kan du pludselig høre dine forældre snakke, med din stemme. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ufatteligt at man kan elske et lille væsen man aldrig har mødt.. :biglove Glæder mig virkelig til oktober.. fuck sommeren - bare giv mig min dreng! :yay Mangler utålmodig smiley..

Jeg kan helt klart følge dig og jo mere man mærker dem derinde, jo større følelser :biglove

Jeg glæder mig også til Oktober og til at holde lillepigen i armene, men jeg nyder også at mærke hende møve rundt derinde :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan helt klart følge dig og jo mere man mærker dem derinde, jo større følelser :biglove

Jeg glæder mig også til Oktober og til at holde lillepigen i armene, men jeg nyder også at mærke hende møve rundt derinde :bunny

:biglove Det er bare dejligt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

orrrrk... Skulle ha været ved lægen kl. 14.30 idag - har jeg lige opdaget! Hvem sagde ammehjerne på forskud :klap :gal Nu må jeg ringe derop i morgen og sige undskyld og bede om en ny tid.. Så må vi håbe de har en snart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sommerforkølelse er røv!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

orrrrk... Skulle ha været ved lægen kl. 14.30 idag - har jeg lige opdaget! Hvem sagde ammehjerne på forskud :klap :gal Nu må jeg ringe derop i morgen og sige undskyld og bede om en ny tid.. Så må vi håbe de har en snart!

Jeg kender det alt for godt. Er simpelthen så glemsom for tiden.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+0. Syv års helvede med hormoner, knuste hjerter... Drømte om og nå her til.. (Ikke lige som alene mor mv). Men hold fast hvor jeg nyde hvert er sekund. Trods smerter og jeg ikke kan gå.. Trods kvalme og opkast. Elsker når hun losser mig hårdt i maven.

Elsker at alt fra kattens spinden, til min lillebrors sang osv. starter hende nogen gange <3

Tænk sig kun 10 uger til inden for termin..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27+0. Syv års helvede med hormoner, knuste hjerter... Drømte om og nå her til.. (Ikke lige som alene mor mv). Men hold fast hvor jeg nyde hvert er sekund. Trods smerter og jeg ikke kan gå.. Trods kvalme og opkast. Elsker når hun losser mig hårdt i maven.

Elsker at alt fra kattens spinden, til min lillebrors sang osv. starter hende nogen gange <3

Tænk sig kun 10 uger til inden for termin..

Ja det er utroligt at et menneske kan holde til at det du har været igennem! Jeg har stor respekt for din oprejste pande og dit gåpåmod!! Og hvis der er nogen som fortjener din lille diva a la prinsessepigen, så er det helt sikkert dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28+0 :yay

Har lige købt mig fattig i Panduro.. Så skal Magnus og jeg være kreative de næste par dage :) Vi skal blandt andet male bogstaver til lillesøster, male træ-elefanter, male sten og lave sætterkasse til lillesøsters værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg også lige gået ind i 3. trimester, 28+0 :yay Begynder efterhånden at kunne se en ende på graviditeten, det er dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er jeg også lige gået ind i 3. trimester, 28+0 :yay Begynder efterhånden at kunne se en ende på graviditeten, det er dejligt :)

Ja, også her. :) Alligevel utroligt så hurtigt tiden går. Husker tydeligt da jeg var i 6. uge, og tænkte at der er laaaaang tid til..

Inden vi får set os som, sidder vi med vores guldklumper i armene! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER