Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

I formiddags var jeg til scanning hos Lille Københavner :)

Dejlig oplevelse, sammen med lillepigens far :loveshower :loveshower :loveshower

Nu er jeg den lykkelige ejer af en dejlig oplevelse med kæresten, og en dvd med vidoeklip af scanningen, bla hvor babyen sutter på tommelfinger :P og hvor man kan se hjertet slå :biglove

og det er så bekræftet med 100 % sikkerhed at det er en lille pige derinde :balloon

Håber I alle har en rigtig dejlig weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh hvor dejligt! og stort tillykke med pigen! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu i er på wc for at tisse, gør det så også ondt i maven/ligamenterne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu i er på wc for at tisse, gør det så også ondt i maven/ligamenterne?

Det kan det i hvert fald meget nemt gøre, synes jeg. Det gør i hvert fald helt sikkert ikke, som det plejer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og faktisk også lidt, når man skal andet end at tisse? :) :blush

Glad for det ikke kun er mig - der sker underlige ting dernede i maven! Den er også helt hård at trykke på nu, den plejer at være så blød :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og faktisk også lidt, når man skal andet end at tisse? :) :blush

Glad for det ikke kun er mig - der sker underlige ting dernede i maven! Den er også helt hård at trykke på nu, den plejer at være så blød :lol

Jep lige præcis - og måske især! Nogle gange kan det der med toiletbesøg være noget, man bare ikke rigtig gider at udsætte sig selv for! Men altså, det kommer der så vist heller ikke noget godt ud af! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep lige præcis - og måske især! Nogle gange kan det der med toiletbesøg være noget, man bare ikke rigtig gider at udsætte sig selv for! Men altså, det kommer der så vist heller ikke noget godt ud af! ;)

Høhø... True! Så hellere tage de mavesmerter ind i mellem.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og faktisk også lidt, når man skal andet end at tisse? :) :blush

Glad for det ikke kun er mig - der sker underlige ting dernede i maven! Den er også helt hård at trykke på nu, den plejer at være så blød :lol

:ditto Mega tarveligt! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor dejligt! og stort tillykke med pigen! :biglove

Tusinde tak :biglove Det var så dejligt at få det bekræftet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu i er på wc for at tisse, gør det så også ondt i maven/ligamenterne?

Jeg får sådan en mærkelig ubehag neders ved ligamenterne når jeg skal både og .... og hvis jeg holder mig, eller ikke liige kan komme på toilettet, gør det mere og mere ondt, så for mig er det bare at komme på hurtigst muligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får sådan en mærkelig ubehag neders ved ligamenterne når jeg skal både og .... og hvis jeg holder mig, eller ikke liige kan komme på toilettet, gør det mere og mere ondt, så for mig er det bare at komme på hurtigst muligt ;)

Jeg har det også, hvis jeg har holdt mig lidt for længe.. Men især, når jeg så "giver slip".. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅåh hvor bliver jeg dog følsom omkring min mave...

Idag var familien og jeg ude at gå en lille tur og undervejs drillede faderen og den store pige hinanden...

Faderen ville kilde hende, hvilket resulterede i, at hun uden varsel prøvede at undvige ham og i stedet bumpede lige ind i min mave :blink

Da jeg vidste, at det ikke var med vilje, men bare en reaktion, skulle jeg virkeligt gøre alt for ikke at reagerer, som mine følelser havde lyst til...

Skal så også tilføjes, at jeg har mine følelser uden på idag.

Jeg er ok igen, men jeg har mest lyst til at have en panser omkring maven og lillepigen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅÅåh hvor bliver jeg dog følsom omkring min mave...

Idag var familien og jeg ude at gå en lille tur og undervejs drillede faderen og den store pige hinanden...

Faderen ville kilde hende, hvilket resulterede i, at hun uden varsel prøvede at undvige ham og i stedet bumpede lige ind i min mave :blink

Da jeg vidste, at det ikke var med vilje, men bare en reaktion, skulle jeg virkeligt gøre alt for ikke at reagerer, som mine følelser havde lyst til...

Skal så også tilføjes, at jeg har mine følelser uden på idag.

Jeg er ok igen, men jeg har mest lyst til at have en panser omkring maven og lillepigen ;)

Det kender jeg bare godt! :kram2 Borgerne, der hvor jeg arbejder, er ikke altid så gode til at styre deres bevægelser. Det har også ind imellem resulteret i et let slag i maven.. Jeg bliver helt forskrækket hver gang!

Heldigvis ligger de godt beskyttet derinde endnu, de små pus :biglove

Jeg kan huske i folkeskolen - der havde jeg en lærer der var gravid - hun blev sgu sparket i maven af en af bøllerne i min klasse.. :klap :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kender jeg bare godt! :kram2 Borgerne, der hvor jeg arbejder, er ikke altid så gode til at styre deres bevægelser. Det har også ind imellem resulteret i et let slag i maven.. Jeg bliver helt forskrækket hver gang!

Heldigvis ligger de godt beskyttet derinde endnu, de små pus :biglove

Jeg kan huske i folkeskolen - der havde jeg en lærer der var gravid - hun blev sgu sparket i maven af en af bøllerne i min klasse.. :klap :prik

Ja det er jo lige det at man bliver nervøs, men lillepigen har heldigvis været meget aktiv her til aften :biglove er glad for at hun ikke lige har haft en af sine stille dage :)

Sikken dog et vidunderligt barn der gjorde det mod den lærer, han/hun må virkeligt have haft nogle problemer at arbejde med...håber der blev taget hånd om både læreren og bøllen :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er jo lige det at man bliver nervøs, men lillepigen har heldigvis været meget aktiv her til aften :biglove er glad for at hun ikke lige har haft en af sine stille dage :)

Sikken dog et vidunderligt barn der gjorde det mod den lærer, han/hun må virkeligt have haft nogle problemer at arbejde med...håber der blev taget hånd om både læreren og bøllen :wacko

Det var heldigt at hun er aktiv, så du kan få lidt ro på.. Elliot må også gerne se at komme igang med at sparke derinde.. :klap

Ja, skønt ikke? Han var også en dejlig dreng ellers :blink Hvad der skete derefter aner jeg ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var heldigt at hun er aktiv, så du kan få lidt ro på.. Elliot må også gerne se at komme igang med at sparke derinde.. :klap

Ja, skønt ikke? Han var også en dejlig dreng ellers :blink Hvad der skete derefter aner jeg ikke..

Det er heller ikke alle dage hun gider gøre sig bemærket ;) Men de sidste 2 dage har hun sparket løs ...

Har Elliot ikke sparket igennem endnu? Ellers gør han det snart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke alle dage hun gider gøre sig bemærket ;) Men de sidste 2 dage har hun sparket løs ...

Har Elliot ikke sparket igennem endnu? Ellers gør han det snart ;)

Jeg er stadig i tvivl om det er ham jeg mærker ind i mellem.. Det er virkelig ikke særlig tydeligt.. :( Men jeg aner ikke hvad jeg skal mærke efter.. Så nu ønsker jeg mig bare at han losser igennem.. Så kan jeg altid brokke mig over alle de spark i blæren senere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stadig i tvivl om det er ham jeg mærker ind i mellem.. Det er virkelig ikke særlig tydeligt.. :( Men jeg aner ikke hvad jeg skal mærke efter.. Så nu ønsker jeg mig bare at han losser igennem.. Så kan jeg altid brokke mig over alle de spark i blæren senere ;)

ÅÅh kender jeg godt, men nu er sparkene blevet hårdere og så er der tit jeg ikke er i tvivl mere :) så er der noget rumstering jeg kan være i tvivl om....

Men du nærmer dig også tiden hvor det bliver tydeligere :)

og ja senere kan vi så klage over at de sparker de forkerte ømme steder :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker også Liam hver dag!! Men tror sq ikke vi nogensinde bliver tilfredse ;) først vil vi gerne mærke spark, så vil vi gerne at manden mærker spark og så skal babyen ikke sparke blæren eller de ømme steder - det er sq hårdt at være baby :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min koncentration er lig med nul de her dage! Hvor er det bare irriterende når man ellers gerne lige ville yde en indsats! Andre der har det på samme måde? Kan ikke engang skylde på andet end min ryg/bækken, for nu er MD jo også overstået her, så det er ikke noget der sådan lige gør mig nervøs. Det er vist bare redebygnings og planlægningsgenet som ikke bare sådan liiige kan pakkes væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke rigtig tage mig sammen til noget. Burde tjekke op på min litteratur til psyk. eksamen som starter fredag. Men jeg kan bare ikke komme i omdrejninger.. :rolleyes

Men jeg synes faktisk at jeg er begyndt at få lidt mere energi igen, hvilket da virkelig også har manglet det sidste lange stykke tid, så jeg overvejer, at lægge en fast gåtur ind i programmet dagligt, så kroppen bliver rørt. -det har jeg jo hørt fra manden at andre gør.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej retur til Fyn efter en uge hos mine forældre. Så pt sidder jeg i toget..

Jeg tager dog retur igen fredag- så jeg i weekenden kan være sammen med familien og komme til "Klipl'e Mærken" (et marked)

Min prinsesse sparker løs alt imens hun sørger for godt med halsbrand og kvalme ;) bisse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 :loveshower

Tillykke, det er bare så stort! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

20+0 :loveshower

Iiiiiih hvor dejligt :balloon

Husker godt hvor dejligt det var endeligt at være halvvejs :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER