Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

2. løbetur overstået. Det gjorde godt nok lidt ondt til at starte med men jo mere jeg kom i gang jo mindre ondt og til sidst slet ikke ondt :yay

Og hold nu kaje jeg har det godt mentalt bagefter :)

Fantastisk app jeg løber efter. Behøver ikke diskuterer hvor langt jeg skal presse mig selv og om jeg skal løbe op ad bakken eller gå. Den siger jo det hele for mig :)

Hvor er du sej.!! Det bliver lettere og lettere!

Hvad er det for en app?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du sej.!! Det bliver lettere og lettere!

Hvad er det for en app?

den hedder get running og har kostet mig en 13-17 kr. så det er til at have med at gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 min med hulaen i sindssyg hurtigt tempo! Det gav sku noget - og så lidt ben øvelser bagefter.

Nu vil vi gå over og fodre min mors dyr imens hun er på ferie. Det er 4 sal med baby på armen, det må sku også give noget :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg klapper mig selv på skulderen! Vi har været på roadtrip i dag som sluttede med en tur i rema.. Her købte manden to ruller vingummier og lakrids, som smager goooodt! Jeg tog IKKE en eneste og spiste i stedet to stykker frugt, da vi kom hjem!! Jeg er virkelig stolt!!

Derudover fik vi frokost på sunset, hvor jeg kiggede på deres kalorie oversigt og valgte både det jeg havde lyst til, men samtidig andet brød og mindre dyppelse. Og en mellem menu på trods af, at jeg uden ekstra betaling ka få en stor med studiekort - så manden fik større sodavand og flere fritter! Og jeg fik pepsi max med kun 1 kcal i en mellem størrelse!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har løbet igen i dag :) så nu holder jeg pause til på søndag velfortjent!

Skulle egentlig holde pause i dag men morgen dagens planer er spoleret da jeg skal til samtale :D og så kunne det være jeg kunne sove godt i nat ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kami det kører da for dig!!!

Jeg kan også mærke Challenge nu. Stadig kun mens jeg laver dem (jeg glemte ALT om det igår :blush men fortsatte spm om jeg havde gjort det igår) men det begynder så småt at blive hårdt - også Chrunch som ellers knap har fået pulsen op hos mig, men i dag blev jeg varm i kinderne :)

Savner lidt mine gåture. Glemte alt om at sætte endomondo til da vi var til landsskue der gik vi ellers meget, men ikke i et fast tempo.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kami det kører da for dig!!!

Jeg kan også mærke Challenge nu. Stadig kun mens jeg laver dem (jeg glemte ALT om det igår :blush men fortsatte spm om jeg havde gjort det igår) men det begynder så småt at blive hårdt - også Chrunch som ellers knap har fået pulsen op hos mig, men i dag blev jeg varm i kinderne :)

Savner lidt mine gåture. Glemte alt om at sætte endomondo til da vi var til landsskue der gik vi ellers meget, men ikke i et fast tempo.

Årh Majs, NU fik jeg dårlig samvittighed! Jeg har været MAKS dårlig i dag :( Æv! Men er samtidig lidt stolt, for tog bedre valg, end for to uger siden. Har både fået is på juelsminde havn og pizza til aften - MEGA skod! Det eneste der hjælper var, at jeg valgte en børnepizza, det er da bedre end en stor... I morgen må jeg nok løbe en tur!! Og tilbage til min challenge - jeg kom til at tage to dages rest :( Weekender er lige til at ryge ud af rytmen i.!!!

Anyways, udover det, er jeg også ret stolt af mig selv faktisk :)

Fedt at du kan mærke challenge nu!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg har også både spist is og kage idag (og lidt chips) :(

Og hvide ris til aftensmad. Øv øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg har også både spist is og kage idag (og lidt chips) :(

Og hvide ris til aftensmad. Øv øv.

En ny dag er startet og i dag kan vi..! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en løbetur slut. Dejligt men varmt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ny dag er startet og i dag kan vi..! :)

Lige præcis! :D

Jeg får dog en veninde på besøg, og der vil blive serveret lidt snold, men OGSÅ frugt som jeg holder mig til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare det var mig, der havde været aktiv :(

Det gik godt de første 3-4 dage med fitnessringen, men siden har jeg ikke rørt den :( Håber energien kommer igen nu da manden er kommet hjem fra sommerhus og har ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis! :D

Jeg får dog en veninde på besøg, og der vil blive serveret lidt snold, men OGSÅ frugt som jeg holder mig til :)

Husk de små forbedringer - hvis du spiser mindre snolde og mere frugt end før, så er du sej :) Det er babysteps!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Startede dagen ud med en god, dog stadig kun 2,5 km, løbetur, 70 squats og 40 crunches. Snart skal manden og jeg ud at gå en laaaang tur, så vores lille tigerbaby kan få sovet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke mindre en 2 gange på en uge har jeg fået et "man kan godt nok godt se du har tabt dig nu" :glad - mer mer mer :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.. JEg vil gerne være lidt mere aktiv herinde igen.. håber det ok :)

Jeg pt på en ok vægt 63 kg (mit mål 60kg) men den rykker sig ikke meget mere..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøver jeg igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået løbet i dag til trods vi holder ferie ved mine forældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er anden uge af programmet overstået :yay kun 14 igen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er anden uge af programmet overstået :yay kun 14 igen ;)

Hvad så bagefter? Bare en tanke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så bagefter? Bare en tanke :)

Så er jeg forhåbentlig kommet op og løbe 10 km. i alt uden pause, og så er planen at vedligeholde det :) Lige nu er det for at jeg har nået jeg kan holde mig til, og starte stille og roligt op igen, uden jeg går kold. Normalt har jeg nemlig en tendens til at starte for hårdt op, og så går jeg i stå i løbet af ingen tid.

Jeg kunne også godt tænke mig at prøve en halv marthon på et tidspunkt, men nu må vi se om jeg når så langt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg forhåbentlig kommet op og løbe 10 km. i alt uden pause, og så er planen at vedligeholde det :) Lige nu er det for at jeg har nået jeg kan holde mig til, og starte stille og roligt op igen, uden jeg går kold. Normalt har jeg nemlig en tendens til at starte for hårdt op, og så går jeg i stå i løbet af ingen tid.

Jeg kunne også godt tænke mig at prøve en halv marthon på et tidspunkt, men nu må vi se om jeg når så langt ;)

Hold da op du er ambitiøse :) jeg løber efter en app for at undgå samme problem men her er målet nu kun 5 km. Har heller ikke løbet i 2 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op du er ambitiøse :) jeg løber efter en app for at undgå samme problem men her er målet nu kun 5 km. Har heller ikke løbet i 2 år :)

Det har jeg hellere ikke - hvis ikke jeg nærmer mig 3 år ;) Jeg har bestemt også delmål :) Mit første mål er 5 km., så 10 km. som løbeprogrammet på 16 uger lyder på, og hvis jeg gider mere så er næste mål en halvmarthon :)

Hvilken app er det du løber efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hurtigt efter fødslen begyndte I at overveje jeres vægt/kalorieindtag?

Pt spiser jeg rigtig meget - det skal i hvert fald ikke være dét, der eventuelt saboterer amning - men på et tidspunkt skal jeg jo lige rette lidt ind, så jeg ikke ender med at hænge på overflødige ammedepoter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor hurtigt efter fødslen begyndte I at overveje jeres vægt/kalorieindtag?

Pt spiser jeg rigtig meget - det skal i hvert fald ikke være dét, der eventuelt saboterer amning - men på et tidspunkt skal jeg jo lige rette lidt ind, så jeg ikke ender med at hænge på overflødige ammedepoter...

Jeg er først begyndt at tænke over det efter jeg er kommet ned på en amning i døgnet..

Du skal hvert fald ikke indtage kalorier efter at du skal tabe dig, men du ka evt indtage det minimum du skal, så du ik går helt spise amok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER