Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

9 uger hvor man den sidste uge løbet 30 min i streg :)

Godt gået, 9 uger, det virker ikke som ret lang tid at bruge på at lære at løbe 30 min i streg.

(Og så alligevel ret længe fordi det kræver 9 ugers disciplin)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I did it again :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået, 9 uger, det virker ikke som ret lang tid at bruge på at lære at løbe 30 min i streg.

(Og så alligevel ret længe fordi det kræver 9 ugers disciplin)

Det går meget godt. Afslutter uge 4 på søndag og har overholdt 3 gange løb i ugen til trods for vi har holdt 3 ugers ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går aftens var jeg ude og løbe igen og fik gennemført uge 5 dag 2 :yay det var 1 min gang, 4 min løb, 1 min gang, 6 min løb (som blev til 6,43 min.)

For første gang følte jeg virkelig at jeg havde overskud mens jeg løb. Da jeg havde gennemført de 4 min tænkte jeg "gud skal jeg allerede gå" og da jeg nåede hjem blev jeg helt overrasket over at se at uret stod på næsten 7 min. hvor jeg også følte jeg sagtens kunne have løbet lidt længere :) Så fedt at jeg kan mærke fremgang nu :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. dag helt UDEN sukker, det går faktisk ok - men jeg er blevet super trist her til aften uden egentlig grund, gad vide om det hænger sammen?

Glæder mig til at komme ud af mit misbrug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2. dag helt UDEN sukker, det går faktisk ok - men jeg er blevet super trist her til aften uden egentlig grund, gad vide om det hænger sammen?

Glæder mig til at komme ud af mit misbrug.

Det gør det <_< og hvis du får hovedpine har det også en sammenhæng - men jeg lover dig den første uge er værst, 3-4 dagene har altid været værst for mig, men så er det blevet lettere. anden uge kan du måske mærke nogle fysiske bivirkninger. Men selve trangen er lettere at håndtere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør det <_< og hvis du får hovedpine har det også en sammenhæng - men jeg lover dig den første uge er værst, 3-4 dagene har altid været værst for mig, men så er det blevet lettere. anden uge kan du måske mærke nogle fysiske bivirkninger. Men selve trangen er lettere at håndtere.

Jeg har været sukkerfri før, og der oplevede jeg ligesom du at 3-4 dag er møg hårde. Tænker jeg skal lave nogle sukkerfri snacks i dag til at komme igennem dagen. Hvad skal jeg finde på?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været sukkerfri før, og der oplevede jeg ligesom du at 3-4 dag er møg hårde. Tænker jeg skal lave nogle sukkerfri snacks i dag til at komme igennem dagen. Hvad skal jeg finde på?

Mandler, agurke- og gulerodsstænger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandler, agurke- og gulerodsstænger

God ide, jeg har det hele :) Uhm måske jeg skulle lave tzaziki til at dyppe i, det har jeg nemlig også til (på fromage frais 0,2%)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen sukker i dag = en dejlig hovedpine der har været der siden lige efter frokost <_<

Øv hvor er det irriterende at være afhængig af det stads... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen sukker i dag = en dejlig hovedpine der har været der siden lige efter frokost <_<

Øv hvor er det irriterende at være afhængig af det stads... :(

Ja det er mega øv! Kan jeg trøste dig med at vi er i samme båd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klarede sukkerfri dag nr 3 super godt! Er lidt bekymret for i dag, det er minimalt hvad jeg har sovet (har ammet hver 2. time og været vågen en masse ud over det), og det er ligesom om at det er så meget svære når man er træt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er mega øv! Kan jeg trøste dig med at vi er i samme båd?

Lidt ;) Det var lidt da jeg så dit indlæg tidligere at jeg valgte at sige at nu skal jeg altså tage mig sammen. Har prøvet tidligere men falder i hele tiden. Nu håber jeg jeg kan holde fast noget tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klarede sukkerfri dag nr 3 super godt! Er lidt bekymret for i dag, det er minimalt hvad jeg har sovet (har ammet hver 2. time og været vågen en masse ud over det), og det er ligesom om at det er så meget svære når man er træt.

Jeg frygter også i dag. Jeg har også sovet mega dårligt og det plejer at resultere i et mega slik indtag som jeg helst ikke skal ryge i i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon man skulle hoppe med på sukkerfri periode. Trænger godt nok til at sparke mig selv bagi og tage mig sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fra i morgen er jeg "på" LCHF! Glæder mig helt vildt og er spændt på, hvilke ændringer min krop kommer til at mærke.

Gør det primært pga mit meget svingende blodsukker og humør, men også fordi jeg synes det lyder spændende og logisk på et eller andet plan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så langt så godt. Er noget frem til middag uden at falde i.

Og så har jeg bagt boller - 100 % fuldkorn - glæder mig til at smage dem, er bare lidt ærgelig over at jeg ikke har noget at putte på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så langt så godt. Er noget frem til middag uden at falde i.

Og så har jeg bagt boller - 100 % fuldkorn - glæder mig til at smage dem, er bare lidt ærgelig over at jeg ikke har noget at putte på...

:yay

Også her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh jeg synes jeg er ukoncentreret og småsulten idag. Mine tanker kredser om mad, og så alligevel ikk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en dag uden sukker :yay og endnu en løbetur overstået hvor jeg kom op på 3 km. :glad så nu er uge 6 dag 1 gennemført.

Nu har jeg også et lille mål d. 26/8 hvor jeg skal ud og løbe DHL med arbejdet ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh er lige nede i et lille hul så det bliver en kamp at overholde min løbetræning men det skal lykkes!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh er lige nede i et lille hul så det bliver en kamp at overholde min løbetræning men det skal lykkes!!!

:kram det kender jeg godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes jeg klarede dag 4 uden sukker også, nu burde det begynde at lysne. Dagens udfordring: aftensmad + aftenhygge hos noget familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram det kender jeg godt.

Tak :) tog mig sammen og har overstået dagens løb :)

Næste gang skal jeg løbe 20 min i streg! Hvis det lykkes synes jeg selv at jeg er sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) tog mig sammen og har overstået dagens løb :)

Næste gang skal jeg løbe 20 min i streg! Hvis det lykkes synes jeg selv at jeg er sej!

Sådan :yay jeg orkede hellere ikke i går, men kom ud alligevel og man har det bare så godt med sig selv bagefter! :)

Det er super sejt gået!

Jeg er kun oppe på at løbe 6 min. i streg ;) I går hed den 5 min. løb, 1 min. gang, 6 min løb, 1 min gang og 6 min løb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER