Guest

slanke smalltalk

2,341 indlæg i dette emne

Ih, skal til Lalandia med svigerfamilien, hvor søsteren er mega slank og smuk, den ene svigerinde (som fødte efter mig og har 3 børn) er et lille bitte nips og sidste svigerinde er total mad og træningsfreak (og er ikke bleg for at nævne hvad hun vejer, hvor sundt hun lever eller om man ikke har taget på :box ) og jeg får stress. Altså jeg er pæn nok med tøj på, men uden er jeg bare lasket og føler mig grim og tyk :( Jeg hader også vand og orker slet ikke den tur :prik

Kan jeg nå at blive strammet op med 30 Day shred? Har nemlig næsten en måned..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih, skal til Lalandia med svigerfamilien, hvor søsteren er mega slank og smuk, den ene svigerinde (som fødte efter mig og har 3 børn) er et lille bitte nips og sidste svigerinde er total mad og træningsfreak (og er ikke bleg for at nævne hvad hun vejer, hvor sundt hun lever eller om man ikke har taget på :box ) og jeg får stress. Altså jeg er pæn nok med tøj på, men uden er jeg bare lasket og føler mig grim og tyk :( Jeg hader også vand og orker slet ikke den tur :prik

Kan jeg nå at blive strammet op med 30 Day shred? Har nemlig næsten en måned..

De lyder da som nogen, der suger energien ud af folk omkring dem!! :prik

Hmm.. Prøv 30 Day shred og evt squat og crunches Challenges - de tager også 30 dage og ka mærkes! Om ikke andet, så for at få et selvtillidsboost, så du ka være ligeglade med kommentarerne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lyder da som nogen, der suger energien ud af folk omkring dem!! :prik

Hmm.. Prøv 30 Day shred og evt squat og crunches Challenges - de tager også 30 dage og ka mærkes! Om ikke andet, så for at få et selvtillidsboost, så du ka være ligeglade med kommentarerne..

Ja, især den trænings"gale" svigerinde. Hun gik MEGA meget op i hvor meget jeg tog på under graviditeten og har spurgt 100 gange, hvad jeg nu vejer og om jeg er kommet i gang med træningen igen! Suk.. Glæder mig altså lidt til hun selv skal have børn og ser at man altså ikke kan alt slags træning, når man er gravid..

Er i gang med at få manden til at sætte computeren til tv'et så jeg kan få shred derop. Hvad er de andre to? Hvor kan jeg finde dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, skal til Lalandia med svigerfamilien, hvor søsteren er mega slank og smuk, den ene svigerinde (som fødte efter mig og har 3 børn) er et lille bitte nips og sidste svigerinde er total mad og træningsfreak (og er ikke bleg for at nævne hvad hun vejer, hvor sundt hun lever eller om man ikke har taget på :box ) og jeg får stress. Altså jeg er pæn nok med tøj på, men uden er jeg bare lasket og føler mig grim og tyk :( Jeg hader også vand og orker slet ikke den tur :prik

Kan jeg nå at blive strammet op med 30 Day shred? Har nemlig næsten en måned..

Jeg tror helt sikkert at du kan nå at få strammet op. Jeg har hørt at Squat Challenge på 30 dage virkelig skulle give numse og balder et løft (var det ikke også Camillat der fik fastere numse af 30 days shred? det mener jeg hun skrev i hendes tråd) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, især den trænings"gale" svigerinde. Hun gik MEGA meget op i hvor meget jeg tog på under graviditeten og har spurgt 100 gange, hvad jeg nu vejer og om jeg er kommet i gang med træningen igen! Suk.. Glæder mig altså lidt til hun selv skal have børn og ser at man altså ikke kan alt slags træning, når man er gravid..

Er i gang med at få manden til at sætte computeren til tv'et så jeg kan få shred derop. Hvad er de andre to? Hvor kan jeg finde dem?

Hun lyder da ikke, som en med særlig meget situationsfornemmelse!!

Her er crunch Challenge:

http://www.somastruct.com/30-day-crunch-challenge/

Her er squat Challenge:

http://www.somastruct.com/30-day-squat-challenge/

Jeg er på dag 9 og det kan mærkes!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, især den trænings"gale" svigerinde. Hun gik MEGA meget op i hvor meget jeg tog på under graviditeten og har spurgt 100 gange, hvad jeg nu vejer og om jeg er kommet i gang med træningen igen! Suk.. Glæder mig altså lidt til hun selv skal have børn og ser at man altså ikke kan alt slags træning, når man er gravid..

Er i gang med at få manden til at sætte computeren til tv'et så jeg kan få shred derop. Hvad er de andre to? Hvor kan jeg finde dem?

Årh sådan nogle mennesker er simpelthen :prik

I gang med de der 30 dages Challenges og så næste gang hun spørger så siger du - "ved du hvad det ANER jeg ikke - livet er for kort til at gå op i noget så ligegyldigt som vægt og træning" - måske er det ikke sådan du har det men måske det lukker munden på hende ;) du kan altid lige følge op med et eller andet om hvor SKØNT det er at være forælder og den vigtigste opgave i dit liv er din datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, især den trænings"gale" svigerinde. Hun gik MEGA meget op i hvor meget jeg tog på under graviditeten og har spurgt 100 gange, hvad jeg nu vejer og om jeg er kommet i gang med træningen igen! Suk..

Kors, hvor rent ud uartigt!!

Køb eventuelt en badedragt af typen, der støtter maven lidt - det kan måske hjælpe lidt på selvfølelsen - og jeg er enig med de andre i, at bare det at være startet på et træningsprogram kan hjælpe noget. Men mest af alt så skulle nogen da klapse det kvindemenneske af (Majs' forslag er udmærket og noget mere sobert end mine indledende tanker...;-). Hvad fanden er det med graviditeter - under og efter - der får folk til at føle sig berettiget til frit at ævle rundt i andre menneskers krop, grrrrrr....!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror helt sikkert at du kan nå at få strammet op. Jeg har hørt at Squat Challenge på 30 dage virkelig skulle give numse og balder et løft (var det ikke også Camillat der fik fastere numse af 30 days shred? det mener jeg hun skrev i hendes tråd) :)

Hun lyder da ikke, som en med særlig meget situationsfornemmelse!!

Her er crunch Challenge:

http://www.somastruct.com/30-day-crunch-challenge/

Her er squat Challenge:

http://www.somastruct.com/30-day-squat-challenge/

Jeg er på dag 9 og det kan mærkes!!

Uh, det er nemlig mine baller og lår jeg er mest ked af. Synes faktisk min mave er ok fin, taget en graviditet i betragtning.. Jeg giver den gas med de der Challenges. Har fået manden med på 30 Day shred, så det er vi begyndt på idag. Manden har også været ude og løbe idag, så nu går vi all in. Altså med måde, vi har været til 4 og 6 års fødselsdag idag, så der har vi altså fået kage.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh sådan nogle mennesker er simpelthen :prik

I gang med de der 30 dages Challenges og så næste gang hun spørger så siger du - "ved du hvad det ANER jeg ikke - livet er for kort til at gå op i noget så ligegyldigt som vægt og træning" - måske er det ikke sådan du har det men måske det lukker munden på hende ;) du kan altid lige følge op med et eller andet om hvor SKØNT det er at være forælder og den vigtigste opgave i dit liv er din datter.

Jeg ANER ikke hvad jeg vejer, for vægten er stadig pakket ned :lol Så det vil jeg også sige, og så tilføje, at det er altså vigtigere at være hjemme sammen med E når hun er vågen, efter jeg er begyndt på job. Men ved at jeg er tilbage på min normale vægt, den er bare ikke lige så fast som den plejer.

30 dages shred og squat og crunch er i gang! Game on...

Kors, hvor rent ud uartigt!!

Køb eventuelt en badedragt af typen, der støtter maven lidt - det kan måske hjælpe lidt på selvfølelsen - og jeg er enig med de andre i, at bare det at være startet på et træningsprogram kan hjælpe noget. Men mest af alt så skulle nogen da klapse det kvindemenneske af (Majs' forslag er udmærket og noget mere sobert end mine indledende tanker...;-). Hvad fanden er det med graviditeter - under og efter - der får folk til at føle sig berettiget til frit at ævle rundt i andre menneskers krop, grrrrrr....!

Maven er ikke problemet, det er baller og lår tilgengæld og de er svære at pakke ind <_<

Jeg havde det så svært med hende under graviditeten, HELDIGVIS tog jeg kun 12 kg på - og var af med det hele igen inden E var 6 måneder. Jeg glæder mig næsten til at nage og plage hende med det, når hun bliver gravid - men kommer jo nok ikke til det, fordi jeg ikke magter at høre på hendes sundhedshallæj..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu tabt 20,1 kg :balloon :balloon :balloon jeg er bare mega stolt af mig selv. selvom jeg stadig ikke er helt tilfreds og synes meget hænger hist og pist, så har jeg alligevel tabt sindssygt meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu tabt 20,1 kg :balloon :balloon :balloon jeg er bare mega stolt af mig selv. selvom jeg stadig ikke er helt tilfreds og synes meget hænger hist og pist, så har jeg alligevel tabt sindssygt meget!

Meeeeega sejt!!! :balloon :glad :yay :wee Det er for vildt, at du med alt hvad der sker i dit liv, kan komme så langt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meeeeega sejt!!! :balloon :glad :yay :wee Det er for vildt, at du med alt hvad der sker i dit liv, kan komme så langt :respekt

Tak søde.. Jeg tror helt sikkert også at være enlig mor hjælper på kiloene, jeg synes jo jeg render hele tiden. Som fx nu hvor Ayah nægter at sove til natten og bare ligger og råber og roder rundt i sengen. Så får jeg da gået nogen ture mellem stuen og soveværelset :box

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en løbetur Well done :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Shred status: 2 dag overstået :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige fundet et talende stopur, så nu bliver det en del nemmere at følge mit løbeprogram uden at skulle kigge på telefonen hele tiden :yay :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er uge 3 af løbeprogrammet gennemført :glad 13 tilbage :) Fra sidste løbetur og til i dag har jeg forbedret min tid med 19 sek. på samme rute :o jeg blev godt nok paf da jeg så det, men hold op det er en lidt fed følelse :yay

Mit talende stopur er bestemt også en stor hjælp. Nu behøver jeg nemlig ikke løbe og kigge på mobilen hele tiden, men kan bare lytte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er uge 3 af løbeprogrammet gennemført :glad 13 tilbage :) Fra sidste løbetur og til i dag har jeg forbedret min tid med 19 sek. på samme rute :o jeg blev godt nok paf da jeg så det, men hold op det er en lidt fed følelse :yay

Mit talende stopur er bestemt også en stor hjælp. Nu behøver jeg nemlig ikke løbe og kigge på mobilen hele tiden, men kan bare lytte :)

:glad :yay

Det er mega sejt gået!! Og det der talende stopur lyder skide smart!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kun på dag 11 i challenges selvom jeg har været igang i 15 dage :( Har et knæ der liiiige skal følge med, så jeg har ekstra hviledage, men klør stadig på og kan mærke fremgang! Mit knæ bliver faktisk bedre og bedre og kan lave flere og flere før det gør ondt :yay

Tager på ferie på fredag med all inclusive! Jeg vil prøve ikke at gå amok i tre gang buffet dagligt, men vil spise det, jeg har lyst til - og med god samvittighed!!

Er ved at undersøge LCHF og er ret hooked på det, så det skal der læses og undersøges MEGET mere om efter ferien! Er der nogle herinde, der "benytter"/følger det?

Det blev en lidt længere Update, men det er også lidt tid siden sidst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :yay

Det er mega sejt gået!! Og det der talende stopur lyder skide smart!!

Tak :)

Det er også rigtig smart. Jeg tror bestemt det hjælper at jeg ikke skal løbe og kigge hele tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er kun på dag 11 i challenges selvom jeg har været igang i 15 dage :( Har et knæ der liiiige skal følge med, så jeg har ekstra hviledage, men klør stadig på og kan mærke fremgang! Mit knæ bliver faktisk bedre og bedre og kan lave flere og flere før det gør ondt :yay

Tager på ferie på fredag med all inclusive! Jeg vil prøve ikke at gå amok i tre gang buffet dagligt, men vil spise det, jeg har lyst til - og med god samvittighed!!

Er ved at undersøge LCHF og er ret hooked på det, så det skal der læses og undersøges MEGET mere om efter ferien! Er der nogle herinde, der "benytter"/følger det?

Det blev en lidt længere Update, men det er også lidt tid siden sidst ;)

Jeg stoppede med challenges igen netop pga mit knæ. Det kan bare ikke følge med :( Sejt at du fortsætter alligevel :yay

Hvad er LCHF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 3 i level 1: done!

Og så droppede jeg squats Challenge, da man laver rigeligt i 30 day shred programmet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke lige en der kan smide et link op til alle de challenges ?? Kunne godt bruge noget andet en min wii Challenge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stoppede med challenges igen netop pga mit knæ. Det kan bare ikke følge med :( Sejt at du fortsætter alligevel :yay

Hvad er LCHF?

Det står for Low Carbs, High Fat. Evt Google det eller læs mere på madbanditten.dk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dag 3 i level 1: done!

Og så droppede jeg squats Challenge, da man laver rigeligt i 30 day shred programmet..

:yay

Forståeligt, at du dropper squats Challenge - man skal heller ikke overdrive..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ikke lige en der kan smide et link op til alle de challenges ?? Kunne godt bruge noget andet en min wii Challenge ;)

For kort tid siden lagde jeg dem herind til FruSP, så de er lidt længere oppe i tråden.. Er lige på mobil, så det er lidt besværligt at linke lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER