Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

CD 35. Mon jeg snart skal have fat i en test. Har lovet mig selv at vente til efter CD 40.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
CD 35. Mon jeg snart skal have fat i en test. Har lovet mig selv at vente til efter CD 40.

Hvordan kan man ikke have en test liggende? Jeg har ca 30 test liggende! ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 35. Mon jeg snart skal have fat i en test. Har lovet mig selv at vente til efter CD 40.

Uh det er da lidt spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan man ikke have en test liggende? Jeg har ca 30 test liggende! ^_^

Fordi jeg bruger dem og jeg er træt af at se negative test. Og har endnu ikke fundet grund til at bruge dem endnu. Vi bor tæt på både rema, kiwi, Lidl og Føtex så det er nemt at få fat i nogle hvis det er aktuelt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det er da lidt spændende :)

Måske. Synes min cyklus bliver længere og længere desværre :( håber jeg kommer ind på uddannelse på tirsdag så jeg kan få noget andet at tænke på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg bruger dem og jeg er træt af at se negative test. Og har endnu ikke fundet grund til at bruge dem endnu. Vi bor tæt på både rema, kiwi, Lidl og Føtex så det er nemt at få fat i nogle hvis det er aktuelt.

Køber dem altid på nettet for så gør det ikke så meget at teste for sjov ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 35. Mon jeg snart skal have fat i en test. Har lovet mig selv at vente til efter CD 40.

Jeg hepper på dig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status at cyklus denne gang blev 32/33 dage alt efter om optakt til mens igår tæller med...men igang er den idag, så rigeligt her i varmen...dvs cyklus to gange efter hinanden har været præcis samme længde...måske zoneterapien begynder at hjælpe....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber den er der i denne cyklus! Manden og jeg har været ok aktive den sidste uges tid, og jeg regner med vi fortsætter en tre uger endnu (har en lang cyklus :/ ) Så håber virkelig vi får et forårsbarn! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hold op hvor er jeg glad for app'en iPeriod, den er vildt god!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber den er der i denne cyklus! Manden og jeg har været ok aktive den sidste uges tid, og jeg regner med vi fortsætter en tre uger endnu (har en lang cyklus :/ ) Så håber virkelig vi får et forårsbarn! :loveshower

Krydser for at den er der for jer i denne cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hold op hvor er jeg glad for app'en iPeriod, den er vildt god!

Den er jeg også vildt glad for! Man kan bare notere alt i den. Jeg har den både på telefon og iPad og så synkroniserer de selv sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub vi har besluttet at begynde baby projekt NU istedet for at vente til efteråret :) jeg brokkede mig lidt over minipillerne, fordi jeg fik det dårligt af dem, hvor til min mand svarede 'skal du så ikke bare stoppe med dem nu' ihhhhhh lige midt på Sjællandsbroen i totalt trafik kaos, sad vi der og smilede helt vildt begge to og følte os helt høje over tanken om endnu en baby :) :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub vi har besluttet at begynde baby projekt NU istedet for at vente til efteråret :) jeg brokkede mig lidt over minipillerne, fordi jeg fik det dårligt af dem, hvor til min mand svarede 'skal du så ikke bare stoppe med dem nu' ihhhhhh lige midt på Sjællandsbroen i totalt trafik kaos, sad vi der og smilede helt vildt begge to og følte os helt høje over tanken om endnu en baby :) :7himmel

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih så er det snart tid til første forsøg ;) :bunny Selv om vi har aftalt ikke at kigge på datoerne, så ved mit hoved godt at det snart er tid ;) Det er så spændende, Dicte kom i 2. forsøg, jeg har en forventning om det kommer til at gå stærkt - og så ender det sikkert med at tage 100 år....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke en en nem beslutning og det gør også lidt ondt men tror pb2 bliver sat i baggrunden noget tid. Efter et år uden held vælger jeg at bruge tid på at opkvalificere mig så jeg kan få et job igen. Måske når der kommer ro på at baby kommer helt af sig selv men ellers må vi jo runde lægen for et tjek.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke en en nem beslutning og det gør også lidt ondt men tror pb2 bliver sat i baggrunden noget tid. Efter et år uden held vælger jeg at bruge tid på at opkvalificere mig så jeg kan få et job igen. Måske når der kommer ro på at baby kommer helt af sig selv men ellers må vi jo runde lægen for et tjek.

Uh, det er en hård beslutning, men jeg kan godt forstå dig. Krydsede fingre for, at der lige pludselig melder sig en lille spire på banen, selvom I lægger fokus et andet sted :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke en en nem beslutning og det gør også lidt ondt men tror pb2 bliver sat i baggrunden noget tid. Efter et år uden held vælger jeg at bruge tid på at opkvalificere mig så jeg kan få et job igen. Måske når der kommer ro på at baby kommer helt af sig selv men ellers må vi jo runde lægen for et tjek.

Puha... jeg forstår dig faktisk godt, nu hvor der alligevel desværre er gået noget tid uden held. Og jeg siger ligesom Snublefod, at måske netop fordi I ændrer fokus, kommer der måske en lille spire forbi, der ønsker sig et nyt hjem. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg har lige fået bestilt tid celleskrab hos lægen.... Og fjernelse af spiral :) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg har lige fået bestilt tid celleskrab hos lægen.... Og fjernelse af spiral :) :yay

Uh held og lykke... Starter pb2 så nu med det samme?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh held og lykke... Starter pb2 så nu med det samme?

Vi kaster os først rigtig ud i det i oktober, så vi skal lige passe lidt på de første par måneder, men jeg er også lidt nysgerrig på om min menstruation ændrer sig når spiralen ryger ud :unsure regner med at cyklussen forbliver som den er, men måske varighed og styrke ændrer sig :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg har lige fået bestilt tid celleskrab hos lægen.... Og fjernelse af spiral :) :yay

:loveshower hvor spændende :loveshower

Kan godt forstå du er spændt på cyklus, men mon ikke det retter sig ind som før hen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da lige melde mig på banen :)

Vi har haft gang i projekt baby i lidt over en måned, jeg har lige i midten af denne uge afsluttet første cyklus efter ppillestop.

Det var egentlig af andre årsager at jeg fik skippet p-pilleren for en periode, og gjorde jo self. manden min klart at jeg var uden p-piller en måned, det var vidst det skub ud over kanten der skulle til, for pludselig stod den på baby snak og vi sprang ud i projektet :)

Hvis ellers kroppen teer sig ens er jeg ved at have styr på de forskellige signaler :)

Jeg har lange og uregelmæssige cyklus, men det havde jeg også inden jeg startede på ppillerne. Denne gang varede den 46 dage. Det eneste snyd der er ved det er at jeg skal vente længere på æl ;) ellers var det jo fantastisk da man var yngre :D

Nu det kun tiden der vil vise om vi er i stand til at lave babyer, men sådan et lille maj vidunder vil da slet ikke gøre noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vil jeg da lige melde mig på banen :)

Vi har haft gang i projekt baby i lidt over en måned, jeg har lige i midten af denne uge afsluttet første cyklus efter ppillestop.

Det var egentlig af andre årsager at jeg fik skippet p-pilleren for en periode, og gjorde jo self. manden min klart at jeg var uden p-piller en måned, det var vidst det skub ud over kanten der skulle til, for pludselig stod den på baby snak og vi sprang ud i projektet :)

Hvis ellers kroppen teer sig ens er jeg ved at have styr på de forskellige signaler :)

Jeg har lange og uregelmæssige cyklus, men det havde jeg også inden jeg startede på ppillerne. Denne gang varede den 46 dage. Det eneste snyd der er ved det er at jeg skal vente længere på æl ;) ellers var det jo fantastisk da man var yngre :D

Nu det kun tiden der vil vise om vi er i stand til at lave babyer, men sådan et lille maj vidunder vil da slet ikke gøre noget :)

Velkommen herind!

Kan godt følge dig i fordelen i lange cyklusser da man var teenager, nu er det bare pænt irriterende (jeg har en på 34 dage og det synes jeg er længe nok!)

Åh ja, jeg gad også rigtig godt en maj-bebs! :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til, Kia. Jeg gad også godt en maj-bebs. Eller juni-bebs, eller.... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER