Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ja, det er nemlig rigtig spændende! Desværre ved jeg ikke hvornår jeg kan teste, manden kommer først hjem på lørdag, men hele weekenden skal vi har folk boende, så ikke optimalt at teste der heller :(

Ih, får squ hel lyst til at teste NU!

Jeg testede konstant... og det kommer jeg sikkert også til næste gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Jeg føler mig så klar til en nr 2, men syntes pludselig jeg bliver ramt af dårlig samvittighed over for Dicte :( Hun er vidunderlig og jeg elsker hende så højt, så føler det næsten helt forkert at jeg har lyst til flere børn... Ind imellem kan jeg kigge på hende og tænke jeg slet ikke har brug for andre end hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede konstant... og det kommer jeg sikkert også til næste gang ;)

Jeg HADER bare en opleve en negativ test! Hvis jeg først tester er det jo fordi jeg rent faktisk tror på jeg er gravid. Hvis jeg bare afventer mens, så har jeg jo ikke besluttet mig for om jeg virkelig tror på den er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg føler mig så klar til en nr 2, men syntes pludselig jeg bliver ramt af dårlig samvittighed over for Dicte :( Hun er vidunderlig og jeg elsker hende så højt, så føler det næsten helt forkert at jeg har lyst til flere børn... Ind imellem kan jeg kigge på hende og tænke jeg slet ikke har brug for andre end hende.

For mig er det omvendt. Jeg kunne nok godt nøjes med et barn, men for Ericas skyld vil jeg gerne give hende en søster eller bror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For mig er det omvendt. Jeg kunne nok godt nøjes med et barn, men for Ericas skyld vil jeg gerne give hende en søster eller bror.

Sådan føler jeg også nogle gange... Især fordi Dicte er så sød og nem, og vi kan tage hende med alle vegne uden problemer... Men altså, jeg har selv 3 søskende og jeg vil ikke undvære en eneste af dem, (eller deres ægtefæller og vores til sammen 7 børn) :wub Det er nok bare usikkerheden der spiller lidt ind, det føltes ligeså 'farligt' som da vi begyndte første babyprojekt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den her uge må godt gå hurtigt så vi kommer tættere på ferien...og ikke mindst forhåbentlig æl i næste uge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt nok holdt mig rimelig anonym men der sker intet efter min MA :(

Er nu startet op på Vitex og så må vise...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt nok holdt mig rimelig anonym men der sker intet efter min MA :(

Er nu startet op på Vitex og så må vise...

Det kan jeg godt forstå. Håber I snart får gevinst med et mirakel, der bliver siddende :) :bd Vi går mere aktivt ind i projektet her, så jeg har lige bestilt vitex i dag og noget vitamin til mænd og så ellers fertilitetstest til os begge. Så må vi se...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har godt nok holdt mig rimelig anonym men der sker intet efter min MA :(

Er nu startet op på Vitex og så må vise...

Hvad er vitex? Håber der snart sker noget hos jer....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min livmoder er øm :( Det plejer den normalt ikke at være op til mens, men den var det også sidste cyklus, så tror ikke på det er grundet en graviditet. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke tanken hver gang jeg mærker den = blive mindet om det hele tiden = mega svært ikke at fristes til at teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad er vitex? Håber der snart sker noget hos jer....

Naturmedicin, der siges at have gavnlig virkning på kvinders cyklus (kan hjælpe med at stabilisere) og som efter sigende også skulle hjælpe med at modvirke abort. Jeg er ikke sikker på, om der er forsket nok til, at man kan sige, at det er tilfældet, men jeg har selv lige bestilt det på nettet i dag....for det kan jo ikke skade at forsøge.....(det fås også i matas)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naturmedicin, der siges at have gavnlig virkning på kvinders cyklus (kan hjælpe med at stabilisere) og som efter sigende også skulle hjælpe med at modvirke abort. Jeg er ikke sikker på, om der er forsket nok til, at man kan sige, at det er tilfældet, men jeg har selv lige bestilt det på nettet i dag....for det kan jo ikke skade at forsøge.....(det fås også i matas)...

Nej og jeg har arvet min dåse af en veninde der blev gravid kort efter hun startede på dem og hun har pco og ingen regelmæssig cyklus. Så håber det er mirakeldåsen jeg har fået :D

Nogle bruger også babyklister.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej og jeg har arvet min dåse af en veninde der blev gravid kort efter hun startede på dem og hun har pco og ingen regelmæssig cyklus. Så håber det er mirakeldåsen jeg har fået :D

Nogle bruger også babyklister.

Jeg er faktisk lidt i tvivl, om jeg bør tage det/vil have glæde af det, for mine cykli er jo ret regelmæssige, men de er halvlange, men nu er de bestilt, og så forsøger jeg nok at tage dem....måske....he he......kan godt ske, at jeg skal tænke lidt mere over det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo taget vitex længe efterhånden uden noget held, så jeg har droppet dem igen. Vil ikke købe et nyt glas når det ingen virkning har på mit system.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naturmedicin, der siges at have gavnlig virkning på kvinders cyklus (kan hjælpe med at stabilisere) og som efter sigende også skulle hjælpe med at modvirke abort. Jeg er ikke sikker på, om der er forsket nok til, at man kan sige, at det er tilfældet, men jeg har selv lige bestilt det på nettet i dag....for det kan jo ikke skade at forsøge.....(det fås også i matas)...

Hmm nu min cyklus er i bedring ku det være man skulle prøve....måske det er det sidste der skal til for at en spire bliver hængende....tænker lidt det ik kan skade....må lig overbevise manden om det....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo taget vitex længe efterhånden uden noget held, så jeg har droppet dem igen. Vil ikke købe et nyt glas når det ingen virkning har på mit system.

Helt forståeligt. Jeg har læst et par steder, at det også kan være godt mod uren hud, så det tænker jeg også kan være en grund til at prøve dem, for min hud er blevet lidt uren efter jeg droppede p-pillerne. Men tror nu heller ikke, det er alle, de virker på, og så skal man da ikke blive ved med at købe dem, hvis man ikke mærker god effekt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har søgt ind på uddannelse. Håber at når jeg får noget andet at tænke på så kommer resten af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har søgt ind på uddannelse. Håber at når jeg får noget andet at tænke på så kommer resten af sig selv :)

Uhh spændende... Ja tror at andet fokus giver pote hos jer... :-)

Knus til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens... :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo taget vitex længe efterhånden uden noget held, så jeg har droppet dem igen. Vil ikke købe et nyt glas når det ingen virkning har på mit system.

Især med natur medicin, kan der gå 3-6 måneder før man ser en virkning, så synes ikke du skal give op endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens... :bunny

:yay

Nogen symptomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay

Nogen symptomer?

Nej desværre ikke :(

Min livmoder var øm for nogle dage siden, men det er gået over igen. Er meget spændt på om mens viser sig eller ej.

Jeg har stadig ikke gennemskuet hvornår jeg evt skal teste - har mine forældre boende i weekenden :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens...ævæv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens...ævæv :(

Øv bøv.. :( :kram hvor længe har I prøvet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER