Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg har fået mens...ævæv :(

Øv... På den igen denne cyklus! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Jeg har fået mens...ævæv :(

:kram2

Op på hesten igen selv om det er nemt at sige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mens i tirsdags. Den var længe ventet og ønsket, efter en cyklus der endte på 72 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mens i tirsdags. Den var længe ventet og ønsket, efter en cyklus der endte på 72 dage :)

Dejligt. Tænk at man kan blive glad for en cyklus på "kun" 72 dage. Håber snart det er jeres tur. Andet kan ikke være rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv.. :( :kram hvor længe har I prøvet?

Det her var 5. cyklus, men kun i de 3 har vi sexet under ægløsning pga. diverse rejser med arbejdet. Men ja, det er op på hesten igen :) Kan glæde mig over at der forhåbentlig er en ny ægløsning om 2 uger. Kan være jeg opretter en testgruppe for begyndelsen af august hvis der er andre der vil være med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her var 5. cyklus, men kun i de 3 har vi sexet under ægløsning pga. diverse rejser med arbejdet. Men ja, det er op på hesten igen :) Kan glæde mig over at der forhåbentlig er en ny ægløsning om 2 uger. Kan være jeg opretter en testgruppe for begyndelsen af august hvis der er andre der vil være med ;)

Ja det er en ommer :) og masser :bd :bd :bd :bd :bd på dig

Ja det kunne da være hyggeligt med en testgruppe. Vi er selv lige startet PB, så der er sikkert lang vej endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Tænk at man kan blive glad for en cyklus på "kun" 72 dage. Håber snart det er jeres tur. Andet kan ikke være rigtigt :)

Jeg er bare glad for jeg ikke er helt død dernede endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu har jeg været ved at tælle lidt :) I må meget gerne hjælpe mig med at evaluere ;)

Jeg havde mens 2. maj (jeg aner dog ikke præcist hvilken dag, den startede)

Den 20. maj var jeg øm i livmoderen (jeg tror dette er ÆL)

Gammelt blod d. 29+30 maj => negativ test

Mens efterfølgende, jeg fik den desværre ikke noteret, men tror det er d. 3 juni. = 14 dage efter øm livmoder og 32-34 dages cyklus.

Den 1. juli er jeg øm igen (ny ÆL?)

Forventet mens tirsdag d. 15. juli? Men det giver en cyklus på 42 dage? :blink

Jeg kan ikke bestemme mig for om jeg skal teste nu, eller vente til 14 dage efter jeg var øm?

(noget siger mig I alle svarer test test test!! :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu har jeg været ved at tælle lidt :) I må meget gerne hjælpe mig med at evaluere ;)

Jeg havde mens 2. maj (jeg aner dog ikke præcist hvilken dag, den startede)

Den 20. maj var jeg øm i livmoderen (jeg tror dette er ÆL)

Gammelt blod d. 29+30 maj => negativ test

Mens efterfølgende, jeg fik den desværre ikke noteret, men tror det er d. 3 juni. = 14 dage efter øm livmoder og 32-34 dages cyklus.

Den 1. juli er jeg øm igen (ny ÆL?)

Forventet mens tirsdag d. 15. juli? Men det giver en cyklus på 42 dage? :blink

Jeg kan ikke bestemme mig for om jeg skal teste nu, eller vente til 14 dage efter jeg var øm?

(noget siger mig I alle svarer test test test!! :P)

Selvfølgelig opfordrer vi til at teste.... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig opfordrer vi til at teste.... ;-)

Ja, jeg havde nok også selv lidt set hvad der ville ske. Men øv, der kom kun en streg :( Men så er det jo godt vi går ferien i møde, så der rigtig kan blive sexet! :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv... Op på hesten igen... Glæder mig så meget til at vi kan komme igang med pb igen.... Havde en MA i februar og der satte vi pb på pause...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv bøv... Op på hesten igen... Glæder mig så meget til at vi kan komme igang med pb igen.... Havde en MA i februar og der satte vi pb på pause...

Det er jeg ked af at høre. :kram2 Hvornår kan i starte igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi regner lidt med November.... :-) så jeg tæller ned.... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke lige hvor jeg skulle smide denne tanke, men den hører vist mest til her :blush

1. Cyklus uden p-piller slut- og nu skal vi så gøre op med os selv, om undlader at bruge anden beskyttelse eller om jeg skal forholde mig obs på min cyklus også tager vi den derfra.. Vi går ikke efter at blive gravide endnu, modsat så tager vi det vist som det kommer- tænk hvis vi kunne blive gravide uden jeg står som den hysteriske ægløsningskvinde der bare VIL og SKAL have sex fordi det er NUUUU! :rolleyes

Ønskescenariet er, at M. Når at blive 2 år, men nu må vi se- måske vil naturen det helt anderledes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tvivler på om æl kommer i denne uge alligevel eller om min krop driller igen efter zoneterapien i sidste uge...vente vente...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er stadig ikke kommet <_< :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er stadig ikke kommet <_< :prik

TEST!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens er stadig ikke kommet <_< :prik

Øv dumme krop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Døjer med kvalme i dag. Bliver aldrig klog på den krop :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TEST!

Det gjorde jeg i søndags, hvor den var bragende negativ. Hvis jeg vikelig først har haft ÆL 1. juli, så går der nok lidt endnu inden jeg kan teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke lige hvor jeg skulle smide denne tanke, men den hører vist mest til her :blush

1. Cyklus uden p-piller slut- og nu skal vi så gøre op med os selv, om undlader at bruge anden beskyttelse eller om jeg skal forholde mig obs på min cyklus også tager vi den derfra.. Vi går ikke efter at blive gravide endnu, modsat så tager vi det vist som det kommer- tænk hvis vi kunne blive gravide uden jeg står som den hysteriske ægløsningskvinde der bare VIL og SKAL have sex fordi det er NUUUU! :rolleyes

Ønskescenariet er, at M. Når at blive 2 år, men nu må vi se- måske vil naturen det helt anderledes ;)

Uh uh spændende :yay :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF havde en virkelig livagtig drøm i nat om, at jeg var gravid med tvillinger :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh uh spændende :yay :bd

:yay Ja.. Puha :huh :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

WTF havde en virkelig livagtig drøm i nat om, at jeg var gravid med tvillinger :blink

Uhh.. Hvaaa.. Venter du på mens? Ved det ikke burde være muligt med :gravid- men alligevel ;) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh.. Hvaaa.. Venter du på mens? Ved det ikke burde være muligt med :gravid- men alligevel ;) :D

Ja jeg skal have mens her i weekenden :) men spiral eller ej så er der vist underskud på sex-kontoen i denne cyklus :) i hvert fald hvis du spørger min mand :P men nøj hvor jeg glæder mig til at blive :gravid igen men omvendt elsker jeg også bare at kunne koncentrere mig 100% om Maja og det vil jeg jo skulle dele ud når der en gang kommer en lillebrøster, men jeg håber også bare at de vil kunne få rigtig meget glæde af hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER