Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Testmonstret prikker godt til mig i disse dage. Vil virkelig gerne teste, men kun hvis den er positiv!

Jeg er helt enig, det MÅ bare snart være jeres tur :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså udfra sidste mens er jeg 3+6, men på trods af temperaturmetoden ved jeg stadig ikke hvornår æl er 0_o da jeg får meget varierende temperaturer, tager på forskellige tidspunkter og har glemt det nogle dage også.

Ærgerligt, at temperaturerne ikke viser klar ÆL. Men forhåbentlig har du snart afklaring :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså udfra sidste mens er jeg 3+6, men på trods af temperaturmetoden ved jeg stadig ikke hvornår æl er 0_o da jeg får meget varierende temperaturer, tager på forskellige tidspunkter og har glemt det nogle dage også.

Har du overvejet at du ikke har ægløsning? Nu prøvede jeg aldrig at måle selv, men jeg har/havde ikke naturlig ægløsning :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du overvejet at du ikke har ægløsning? Nu prøvede jeg aldrig at måle selv, men jeg har/havde ikke naturlig ægløsning :(

Ja har jeg desværre overvejet, så skal snart til lægen og ha kigget på det. Min faste læge har bare meget lang ferie og er først tilbage i slutningen af juni. Og vil helst have det er hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja har jeg desværre overvejet, så skal snart til lægen og ha kigget på det. Min faste læge har bare meget lang ferie og er først tilbage i slutningen af juni. Og vil helst have det er hende.

Det forstår jeg godt. Håber hun vil hjælpe dig/jer videre. For hvis det 'bare' er det, kan en simpel sprøjte gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis alt går som planlagt har vi aftalt at p-pillerne bliver lagt på hylden om 3 måneder! Helt vildt - og lige så skræmmende som første gang....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis alt går som planlagt har vi aftalt at p-pillerne bliver lagt på hylden om 3 måneder! Helt vildt - og lige så skræmmende som første gang....

Ej hvor fantastisk. Bliver da spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, snart et år efter.... Og stadig ikke tyk på den gode måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, snart et år efter.... Og stadig ikke tyk på den gode måde...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, snart et år efter.... Og stadig ikke tyk på den gode måde...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, snart et år efter.... Og stadig ikke tyk på den gode måde...

Hepper på at du snart bliver gravid :bd :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende spændende, nu går der snart ikke længe før jeg kan teste/forvente mens!

Jeg kender ikke min cyklus/kan ikke huske hvornår jeg havde mens sidst, men mener det var den 31.maj eller 1. Juni, så det er jo 4 uger siden :bunny

Vi har dog ikke været vildt aktive, men lidt er det da blevet til ;)

Hvis den ikke er der denne gang, så tror jeg der skal til at lidt fokus på projektet - vil rigtig gerne mine børn ikke har fødselsdag for tæt på jinanden, og Erica havde jo i forgårs, så håber der kommer gevinst i denne måned eller næste :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, snart et år efter.... Og stadig ikke tyk på den gode måde...

Ved præcis hvordan du har det. Her har vi også passeret årslinien :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved præcis hvordan du har det. Her har vi også passeret årslinien :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende spændende, nu går der snart ikke længe før jeg kan teste/forvente mens!

Jeg kender ikke min cyklus/kan ikke huske hvornår jeg havde mens sidst, men mener det var den 31.maj eller 1. Juni, så det er jo 4 uger siden :bunny

Vi har dog ikke været vildt aktive, men lidt er det da blevet til ;)

Hvis den ikke er der denne gang, så tror jeg der skal til at lidt fokus på projektet - vil rigtig gerne mine børn ikke har fødselsdag for tæt på jinanden, og Erica havde jo i forgårs, så håber der kommer gevinst i denne måned eller næste :yay

Uh, det bliver spændende :glad

Jeg forventer mens i morgen. Har allerede snydetestet i dag; den var negativ og har også menssmerter, så tror desværre ikke, der er gevinst denne gang, men det kunne ellers være fantastisk, hvis vi kunne følges i marts-gruppen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tæller ned til at vores projekt lillebrøster kan begynde om godt to måneder :yay

Hepper på, at en del af jer er rykket videre over i gravid-forummet inden da :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tæller ned til at vores projekt lillebrøster kan begynde om godt to måneder :yay

Hepper på, at en del af jer er rykket videre over i gravid-forummet inden da :bd

Tak - det håber jeg også :wub Og spændende at I snart skal I gang med projekt lillebrøster :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tæller ned til at vores projekt lillebrøster kan begynde om godt to måneder :yay

Hepper på, at en del af jer er rykket videre over i gravid-forummet inden da :bd

:yay så spændende om vi ender med at følges (måske næsten) igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det spændende med alle de der melder deres ankomst herinde igen :) Rart med selskab for os der "sidder fast" herinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay så spændende om vi ender med at følges (måske næsten) igen :D

Jah det kunne da være så hyggeligt :) måske du kommer først denne gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, det bliver spændende :glad

Jeg forventer mens i morgen. Har allerede snydetestet i dag; den var negativ og har også menssmerter, så tror desværre ikke, der er gevinst denne gang, men det kunne ellers være fantastisk, hvis vi kunne følges i marts-gruppen :)

Jeg har lige indset at jeg ikke 'kan' teste de uge! Manden er lige taget afsted, og kommer først hjem på lørdag! Og jeg vil ikke fortælle ham det over telefonen/han kan ikke holde kæft overfor dem han er afsted med. Og jeg kan ikke holde det hemmeligt i en hel uge! Øv!

Håber bare jeg ikke får min mens - det bliver en laaaang uge!

Men ja, :bd for vi begge springer i næste terminsgruppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det spændende med alle de der melder deres ankomst herinde igen :) Rart med selskab for os der "sidder fast" herinde.

Håber for dig du snart får en positiv test :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fantastisk. Bliver da spændende :)

Ja :) og efter barnedåb hos min lille niece idag, så føler jeg mig lige nu SÅ klar til en mere :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende spændende, nu går der snart ikke længe før jeg kan teste/forvente mens!

Jeg kender ikke min cyklus/kan ikke huske hvornår jeg havde mens sidst, men mener det var den 31.maj eller 1. Juni, så det er jo 4 uger siden :bunny

Vi har dog ikke været vildt aktive, men lidt er det da blevet til ;)

Hvis den ikke er der denne gang, så tror jeg der skal til at lidt fokus på projektet - vil rigtig gerne mine børn ikke har fødselsdag for tæt på jinanden, og Erica havde jo i forgårs, så håber der kommer gevinst i denne måned eller næste :yay

Ih spændende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih spændende!

Ja, det er nemlig rigtig spændende! Desværre ved jeg ikke hvornår jeg kan teste, manden kommer først hjem på lørdag, men hele weekenden skal vi har folk boende, så ikke optimalt at teste der heller :(

Ih, får squ hel lyst til at teste NU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER