Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Ja jeg skal have mens her i weekenden :) men spiral eller ej så er der vist underskud på sex-kontoen i denne cyklus :) i hvert fald hvis du spørger min mand :P men nøj hvor jeg glæder mig til at blive :gravid igen men omvendt elsker jeg også bare at kunne koncentrere mig 100% om Maja og det vil jeg jo skulle dele ud når der en gang kommer en lillebrøster, men jeg håber også bare at de vil kunne få rigtig meget glæde af hinanden :)

Kender tanken, har tænkt det samme, især som Eks. I dag hvor jeg har en febermus. Men de vil nemlig få glæde af hinanden, forhåbentligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Venter utålmodigt på min mens :blink Vi starter først PB om godt 2 måneder.... Pt. har jeg kobberspiral og har en cyklus med et gennemsnit på 24 dage den kan godt svinge med en dag +/- jeg skulle have haft min mens i weekenden, men har endnu ikke fået den og kører nu på cyklus dag 29 :unsure har lidt murren i underlivet og har lige set skyggen af lidt blod i udflåddet når jeg har tørret mig efter toiletbesøg, men det er som om, at den ikke rigtig vil i gang :unsure kom nu mens :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 27 og første cyklus med vitex. Bliver spændende om det bærer frugt. Har dog ikke de store forventninger og sidste cyklus var på 40 dage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 27 og første cyklus med vitex. Bliver spændende om det bærer frugt. Har dog ikke de store forventninger og sidste cyklus var på 40 dage :(

Syns snart det må være din tur :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD dag 25 ingen tegn på noget som helst...nyder min ferie og næste uge står på camping, glæder mig med den vejrudsigt :-) min fornemmelse siger mig denne cyklus lander mellem 32 og 40 dage...men ja aner det ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik det første år uden gevinst :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik det første år uden gevinst :(

Øøøøøvvvv jeg ønsker dig det så meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik det første år uden gevinst :(

I hear you! Det er bare sådan en røv følelse men har. Man har gået måned efter måned og håbet troet og kæmpet for det og så sker der bare ikke en døjende fis!

Håber vi snart kan følges over i en tg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øøøøøvvvv jeg ønsker dig det så meget

Du er simpelthen den skønneste... Men jeg tror snart at håbet om en baby slukkes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I hear you! Det er bare sådan en røv følelse men har. Man har gået måned efter måned og håbet troet og kæmpet for det og så sker der bare ikke en døjende fis!

Håber vi snart kan følges over i en tg!

De bedste tanker din vej...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er simpelthen den skønneste... Men jeg tror snart at håbet om en baby slukkes...

Nej nej nej der er intet som slukkes, hvorfor skulle der det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syns snart det må være din tur :goodluck

Tak :)

Tror det gør det nemmere at jeg har en guldklump i forvejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej der er intet som slukkes, hvorfor skulle der det

Synes det er en hård kamp, en ulige kamp hvor det er hårdest for mig at det ikke kan lykkes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er en hård kamp, en ulige kamp hvor det er hårdest for mig at det ikke kan lykkes...

Søde du må ikke give op....vi er krydset 1 1/2 års grænsen nu uden gevinst....dog 2 mislykkede graviditeter...kender godt den følelse hvor at man føler det tar hårdere på en selv end manden...men ikk giv op...kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde du må ikke give op....vi er krydset 1 1/2 års grænsen nu uden gevinst....dog 2 mislykkede graviditeter...kender godt den følelse hvor at man føler det tar hårdere på en selv end manden...men ikk giv op...kram herfra

Tusind tak for din søde besked... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde B <3 tænker på Jer. Har du overvejet at tage en snak med din læge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde B <3 tænker på Jer. Har du overvejet at tage en snak med din læge?

Ja, det tror jeg at jeg gør... Bare for at høre om alt er som det skal være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det tror jeg at jeg gør... Bare for at høre om alt er som det skal være...

Det første år uden held er det værste. Vi har snart prøvet i 4 år, og er stadig sikker på det nok skal lykkes en dag, do nok med hjælp ;)

God idé at vende det med lægen. Det skader ikke i hvert fald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det første år uden held er det værste. Vi har snart prøvet i 4 år, og er stadig sikker på det nok skal lykkes en dag, do nok med hjælp ;)

God idé at vende det med lægen. Det skader ikke i hvert fald

Hvad gør lægen? Håber det er i orden jeg spørger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, så kom mens, havde ellers først forventet den lørdag, synes ellers vi prøvede ihærdig og havde på fornemmelsen den var der. Utroligt som kroppen kan snyde en.

Så ingen graviditet i denne cyklus og samtidig bliver mandens gigtsmerter værre og værre fordi han ikke kan komme på medicin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad gør lægen? Håber det er i orden jeg spørger?

Nu var min læge virkelig ikke samarbejdsvilling, men jeg fik taget en masse blodprøver for at se om der var nogle værdier der var skæve. Hormonbalancer osv. Jeg fik dem også taget fordi jeg ikke havde mens i et halvt år. Kan ikke huske om jeg fik en underlivsundersøgelse også? Lægen sagde alle blodprøver så fine ud, men da jeg endelig fik en henvisning til en gynækolog, sagde han at de var helt skæve.

Måske du skulle få en henvisning til en gyn med speciale i fertilitet, da de tit læser det hele bedre end almindelig læge gør. Man kan jo sagtens få snakket om problemerne hos lægen og stadig se tiden an hjemme hvis man ikke er klar til skridtet der hedder behandling. For mig/os (nok mest mig) var det rart at vide at nogen kunne hjælpe os, så det var et naturligt skridt at tage. Kæmpe stort skridt, men dejlig fornemmelse at vide nogen kunne hjælpe os videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD 33 og ikke tegn på hverken det ene eller det andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu var min læge virkelig ikke samarbejdsvilling, men jeg fik taget en masse blodprøver for at se om der var nogle værdier der var skæve. Hormonbalancer osv. Jeg fik dem også taget fordi jeg ikke havde mens i et halvt år. Kan ikke huske om jeg fik en underlivsundersøgelse også? Lægen sagde alle blodprøver så fine ud, men da jeg endelig fik en henvisning til en gynækolog, sagde han at de var helt skæve.

Måske du skulle få en henvisning til en gyn med speciale i fertilitet, da de tit læser det hele bedre end almindelig læge gør. Man kan jo sagtens få snakket om problemerne hos lægen og stadig se tiden an hjemme hvis man ikke er klar til skridtet der hedder behandling. For mig/os (nok mest mig) var det rart at vide at nogen kunne hjælpe os, så det var et naturligt skridt at tage. Kæmpe stort skridt, men dejlig fornemmelse at vide nogen kunne hjælpe os videre

Det tror jeg, jeg må gøre når vi har flyttet - mange tak for svarene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg, jeg må gøre når vi har flyttet - mange tak for svarene..

Velbekomme :) Du spørger bare hvis du vil vide mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme :) Du spørger bare hvis du vil vide mere :)

Tusind tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER