Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg har haft det lidt mærkeligt. Kvalme og træthed, men tilskrev det at mit barn er vågnet før 5 de sidste par dage...

Har ondt i lænden og brunt udflåd så var sikker på at mens var oppe over... Men tog lige en test....

HqeorsN.jpeg

Ja ved sq ikke hvad jeg skal tænke og tro med de modsatrettede signaler... Ved det kan være både godt og skidt... Tålmodighed er bare ikke min stærke side ;)

Skulle bare lige have det ud af systemet :) Er ikke god til alt den venten...

Og er lige gået undercover da jeg ikke lige er klar til at offentliggøre mit navn endnu ;)

Uh tillykke og ej hvor spændende at du er undercover! :P jeg har en mavefornemmelse af hvem du er, men vil ikke gætte og evt. være med til at afsløre dig. Men hvis jeg har ret, så er dit barn en pige :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak skal i have... Ja spændende er det da.

Men kan ikke helt glæde mig endnu. Ser bare tiden an og krydser fingre ;) Blødt kun 1 gang ved den første og det var lidt lyserødt og nu har det varet flere dage, dog meget lidt. Skal nok afsløre hvem jeg er når jeg selv tror lidt mere på det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have... Ja spændende er det da.

Men kan ikke helt glæde mig endnu. Ser bare tiden an og krydser fingre ;) Blødt kun 1 gang ved den første og det var lidt lyserødt og nu har det varet flere dage, dog meget lidt. Skal nok afsløre hvem jeg er når jeg selv tror lidt mere på det :D

Uuuuuuuh, spændende. Håber alt er som det skal være.

Jeg blødte en hel uge i denne graviditet. Men den Bette er der endnu :-D

Hvornår er testen fra altså 4+ eller 5+ hvor mange dage?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft det lidt mærkeligt. Kvalme og træthed, men tilskrev det at mit barn er vågnet før 5 de sidste par dage...

Har ondt i lænden og brunt udflåd så var sikker på at mens var oppe over... Men tog lige en test....

HqeorsN.jpeg

Ja ved sq ikke hvad jeg skal tænke og tro med de modsatrettede signaler... Ved det kan være både godt og skidt... Tålmodighed er bare ikke min stærke side ;)

Skulle bare lige have det ud af systemet :) Er ikke god til alt den venten...

Og er lige gået undercover da jeg ikke lige er klar til at offentliggøre mit navn endnu ;)

Tillykke.

Altid spændende med en undercover :)

P.s. Dit navn er vildt opfindsomt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen er taget 4+2 tror jeg... Men med eftermiddagsurin.. Så synes den er flot.. Men ja øver mig i at være tålmodig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg endelig købt vitaminer med folsyre, dejligt at få det på plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!! :loveshower Spændende at se hvem du er..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I guder jeg har smerter i lysken og om i iskasnerven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I guder jeg har smerter i lysken og om i iskasnerven :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I guder jeg har smerter i lysken og om i iskasnerven :(

Du er altså lidt uheldigt med at være smerte ramt :-(

Kæmpe stort kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er altså lidt uheldigt med at være smerte ramt :-(

Kæmpe stort kram

Det fucker totalt op. Har bare så ondt at jeg er ved at give mig til at græde. Må lige se ugen ud ellers må doktormanden have et kald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det fucker totalt op. Har bare så ondt at jeg er ved at give mig til at græde. Må lige se ugen ud ellers må doktormanden have et kald.

Hvordan går det, Britta?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det, Britta?

Det går bedre. det gør ikke ondt i iskasnerven længere. Stadig lidt med lysken men det skal bare trænes væk.

tak fordi du spørger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte i nat at jeg var gravid - der fulgte sågar en meget realistisk kvalmebølge med i drømmen. I morges snydetestede jeg, selvom jeg kun er 3+1 eller 3+2....og så kom der en meget svag skyggestreg på strimlen. Jeg tror ikke helt, at den er der - det er jo sket for mange uden at der har været gevinst, men man har jo lov at håbe :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte i nat at jeg var gravid - der fulgte sågar en meget realistisk kvalmebølge med i drømmen. I morges snydetestede jeg, selvom jeg kun er 3+1 eller 3+2....og så kom der en meget svag skyggestreg på strimlen. Jeg tror ikke helt, at den er der - det er jo sket for mange uden at der har været gevinst, men man har jo lov at håbe :wub

Jeg hepper :yay

Jeg drømte også den anden dag jeg var det, men tror dog ikke på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte i nat at jeg var gravid - der fulgte sågar en meget realistisk kvalmebølge med i drømmen. I morges snydetestede jeg, selvom jeg kun er 3+1 eller 3+2....og så kom der en meget svag skyggestreg på strimlen. Jeg tror ikke helt, at den er der - det er jo sket for mange uden at der har været gevinst, men man har jo lov at håbe :wub

Åååååååååååååh, jeg krydser.......... Hvornår skal du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømte i nat at jeg var gravid - der fulgte sågar en meget realistisk kvalmebølge med i drømmen. I morges snydetestede jeg, selvom jeg kun er 3+1 eller 3+2....og så kom der en meget svag skyggestreg på strimlen. Jeg tror ikke helt, at den er der - det er jo sket for mange uden at der har været gevinst, men man har jo lov at håbe :wub

Det lyder da alligevel lovende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kryds og hep :loveshower Jeg har planlagt at teste tirsdag, for det ville være tirsdag, jeg ville forvente mens. Den var virkelig ultrasvag, den skygge, så jeg tror ikke, det giver mening at teste i morgen. Jeg tester måske alligevel....men jeg prøver at vente til tirsdag :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der burde følge en brugsanvisning med til ens krop!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der burde følge en brugsanvisning med til ens krop!

Enig. Det er sgu grove løjer, at vi skal spekulere sådan.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der burde følge en brugsanvisning med til ens krop!

AMEN! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kryds og hep :loveshower Jeg har planlagt at teste tirsdag, for det ville være tirsdag, jeg ville forvente mens. Den var virkelig ultrasvag, den skygge, så jeg tror ikke, det giver mening at teste i morgen. Jeg tester måske alligevel....men jeg prøver at vente til tirsdag :rolleyes

Respekt hvis du kan vente til tirsdag med at teste!! Hvis du har en test hjemme ville jeg helt sikkert teste i dag, nu da du jo har anet en streg!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Respekt hvis du kan vente til tirsdag med at teste!! Hvis du har en test hjemme ville jeg helt sikkert teste i dag, nu da du jo har anet en streg!!

Har snydetestet her til morgen, og det er virkelig kun, hvis jeg anstrenger mig, at jeg kan ane en skygge, så jeg tror ikke rigtigt på det alligevel. Var nok bare hormonella i går og påvirket af at have drømt, at jeg var blevet gravid :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv lige at se min status og signatur!!!

:bunny :loveshower :kuller :yay :loveshower :glad :wee :yay :toot :loveshower :yay :wee :biglove :glad :kuller

Så er vi helt officielt i gang!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snydetestet her til morgen, og det er virkelig kun, hvis jeg anstrenger mig, at jeg kan ane en skygge, så jeg tror ikke rigtigt på det alligevel. Var nok bare hormonella i går og påvirket af at have drømt, at jeg var blevet gravid :rolleyes

Øv :(

Håber du bliver positiv overrasket senere på ugen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER