Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Så er det forhåbentlig sidste blodprøve i morgen, mr-scanning tirsdag og så hååååber jeg vi kan starte pb2 op igen!

Krydser alt hvad jeg kan :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Krydser alt hvad jeg kan :goodluck

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan :goodluck

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det forhåbentlig sidste blodprøve i morgen, mr-scanning tirsdag og så hååååber jeg vi kan starte pb2 op igen!

Årh krydser for dig tiak :) vil være så lækkert for jer!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser alt hvad jeg kan :goodluck

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det forhåbentlig sidste blodprøve i morgen, mr-scanning tirsdag og så hååååber jeg vi kan starte pb2 op igen!

Håber for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber for dig :kram2

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen!

Jeg håber der er godt nyt i morgen (og i dag) Men jeg ved faktisk ikke om man får svar med det samme efter MR scanning, eller skal de først tolke på billederne? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg synes der er længe til søndag.

Vil gerne fonde ud af om min mormor har ret. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh.... Lørdag er langt væk synes jeg!! Jeg har altså en god fornemmelse denne gang..... Underlivet værker på ligament-måden, jeg er SÅ træt, jeg har haft lidt kvalme et par gange, jeg er totalt oppustet, jeg tisser hele tiden og babserne er ømme. Please lad det være babyrelatetet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh.... Lørdag er langt væk synes jeg!! Jeg har altså en god fornemmelse denne gang..... Underlivet værker på ligament-måden, jeg er SÅ træt, jeg har haft lidt kvalme et par gange, jeg er totalt oppustet, jeg tisser hele tiden og babserne er ømme. Please lad det være babyrelatetet :goodluck

Hepper på dig :glad :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg synes der er længe til søndag.

Vil gerne fonde ud af om min mormor har ret. :p

Du bliver da ikke klogere på, allerede søndag, om du skal have en dreng :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg synes der er længe til søndag.

Vil gerne fonde ud af om min mormor har ret. :p

Pyh.... Lørdag er langt væk synes jeg!! Jeg har altså en god fornemmelse denne gang..... Underlivet værker på ligament-måden, jeg er SÅ træt, jeg har haft lidt kvalme et par gange, jeg er totalt oppustet, jeg tisser hele tiden og babserne er ømme. Please lad det være babyrelatetet :goodluck

Hep hep begge to :glad Jeg har fødselsdag den weekend, så det må der da være held over ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper på dig :glad :bd

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor jeg synes der er længe til søndag.

Vil gerne fonde ud af om min mormor har ret. :p

Der er SÅ længe til søndag. Har allerede total meget lyst til at teste, men det kommer der absolut ikke noget godt ud af. Ihhh vente vente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh.... Lørdag er langt væk synes jeg!! Jeg har altså en god fornemmelse denne gang..... Underlivet værker på ligament-måden, jeg er SÅ træt, jeg har haft lidt kvalme et par gange, jeg er totalt oppustet, jeg tisser hele tiden og babserne er ømme. Please lad det være babyrelatetet :goodluck

Det lyder godt :bd I fik også hurtigt gevinst med de to første ik'?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jahhh vil være fantastisk med to streger til jer :) jeg har også fødselsdag denne weekend så jeg vil også gerne give noget fødselsdags held :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen!

Jeg håber der er godt nyt i morgen (og i dag) Men jeg ved faktisk ikke om man får svar med det samme efter MR scanning, eller skal de først tolke på billederne? :unsure

 

Håber du får hurtigt svar!

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bd til Troldemor og mariaelley og I andre, der nærmer jer den spændende tid :)

 

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bliver da ikke klogere på, allerede søndag, om du skal have en dreng :blink

Nej men om hun har ret i graviditet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er SÅ længe til søndag. Har allerede total meget lyst til at teste, men det kommer der absolut ikke noget godt ud af. Ihhh vente vente.

Svigermor og Svigerfar har heldigvis inviteret os en uge i sommerhus ved kvie sø. Hvilket har gjort at det er kommet lidt på afstand igen det med at teste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep begge to :glad Jeg har fødselsdag den weekend, så det må der da være held over ;)

 

 

Jahhh vil være fantastisk med to streger til jer :) jeg har også fødselsdag denne weekend så jeg vil også gerne give noget fødselsdags held :) hehe

 

Uhh så må i lige sende noget fødselsdagsheld til mig, for jeg skulle gerne få æl i weekenden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh så må i lige sende noget fødselsdagsheld til mig, for jeg skulle gerne få æl i weekenden :)

Jeg skal sende så meget fødselsdagsheld rundt til jer alle sammen, som jeg kan :bd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum... Vil egentlig gerne tage Solarays Baby-Me-Now som mit "gravid-vitamin" denne gang, men shit det er dyrt :blink Overvejer at købe én pakke gravitamin (som jo holder ca 4 måneder) og så køre baby-me-now for resten, så jeg tager den ene slags ca. hveranden dag, og den anden slags resten af dagene. Det skulle der vel ikke være nogle ulemper ved - eller hvad? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum... Vil egentlig gerne tage Solarays Baby-Me-Now som mit "gravid-vitamin" denne gang, men shit det er dyrt :blink Overvejer at købe én pakke gravitamin (som jo holder ca 4 måneder) og så køre baby-me-now for resten, så jeg tager den ene slags ca. hveranden dag, og den anden slags resten af dagene. Det skulle der vel ikke være nogle ulemper ved - eller hvad? :help

Jeg tror ikke der er nogle ulemper ved det - jeg kunne også godt finde på at mikse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER