Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Årh nej :boo Vi har endnu ikke haft held i pb.

I uge 30 skal jeg på træningslejr (noget med heste ;) ) Men her til aften får jeg lige kigget på kalenderen, og det er så også i uge 30 jeg skal have æl :boo

Det kan man vist kalde splittelse:'( Har glædet mig til den træningslejr i flere måneder, det er en enestående chance. Men vi har været i gang med pb i næsten 1½ vil heller ikke spille chancen denne måned.. Har endelig haft held til at finde min æl, for første gang i sidste cyklus..

Øv det er træls :( jeg kan godt forstå du er splittet. :kram2

I må mødes på et hotel i Middelfart ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh nej :boo Vi har endnu ikke haft held i pb.

I uge 30 skal jeg på træningslejr (noget med heste ;) ) Men her til aften får jeg lige kigget på kalenderen, og det er så også i uge 30 jeg skal have æl :boo

Det kan man vist kalde splittelse:'( Har glædet mig til den træningslejr i flere måneder, det er en enestående chance. Men vi har været i gang med pb i næsten 1½ vil heller ikke spille chancen denne måned.. Har endelig haft held til at finde min æl, for første gang i sidste cyklus..

Øvvvvvv kan sagtens forstå dig. Hvad med et hotel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor godt :loveshower

 

 

:loveshower

jaaah det er så fedt altså, så håber bare på hurtig gevindst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået svar (på tlf svarer) på MR scanningen. Og umiddelbart er der ikke noget kritisk, men lægen vil gerne lige have Skejby med ind over inden de slipper mig.

Så alt i alt gode nyheder! :yay

Nu skal jeg bare have den sidste bekræftelse på at vi godt må gå igang igen - men da jeg først forventer ÆL om 2-3 uger har vi god nok tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået svar (på tlf svarer) på MR scanningen. Og umiddelbart er der ikke noget kritisk, men lægen vil gerne lige have Skejby med ind over inden de slipper mig.

Så alt i alt gode nyheder! :yay

Nu skal jeg bare have den sidste bekræftelse på at vi godt må gå igang igen - men da jeg først forventer ÆL om 2-3 uger har vi god nok tid.

Dejligt :yay

Håber du snart får endeligt grønt lys :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået svar (på tlf svarer) på MR scanningen. Og umiddelbart er der ikke noget kritisk, men lægen vil gerne lige have Skejby med ind over inden de slipper mig.

Så alt i alt gode nyheder! :yay

Nu skal jeg bare have den sidste bekræftelse på at vi godt må gå igang igen - men da jeg først forventer ÆL om 2-3 uger har vi god nok tid.

Yay! :yay

Så satser jeg på at vi ses i en april tg :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :yay

Håber du snart får endeligt grønt lys :goodluck

Ja, det håber jeg virkelig også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay! :yay

Så satser jeg på at vi ses i en april tg :goodluck :glad

Åh ja, det kunne være fedt! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt :yay

Håber du snart får endeligt grønt lys :goodluck

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fået svar (på tlf svarer) på MR scanningen. Og umiddelbart er der ikke noget kritisk, men lægen vil gerne lige have Skejby med ind over inden de slipper mig.

Så alt i alt gode nyheder! :yay

Nu skal jeg bare have den sidste bekræftelse på at vi godt må gå igang igen - men da jeg først forventer ÆL om 2-3 uger har vi god nok tid.

Dejlig opdatering fra dig :yay

Håber I snart kan komme videre så Erica kan blive storesøster :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror mens er på vej. Meget tidligere end forventet. Er på CD42, men sygehuset mente jeg ville springe en cyklus over når nu der ikke var udvikling i hverken æg eller slimhinde. Havde endda nærmest håbet på det <_<

Havde jeg sprunget en cyklus over, ville det betyde mens i starten af august = hurtig tilmelding efter deres ferie. Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror mens er på vej. Meget tidligere end forventet. Er på CD42, men sygehuset mente jeg ville springe en cyklus over når nu der ikke var udvikling i hverken æg eller slimhinde. Havde endda nærmest håbet på det <_<

Havde jeg sprunget en cyklus over, ville det betyde mens i starten af august = hurtig tilmelding efter deres ferie. Øv

 

Hvor er det øv! :kram2

 

Jeg er også lige blevet sat 1-2 uger tilbage - troede jeg havde haft mens og var godt i gang med en ny cyklus, men så kom den rigtige mens <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det øv! :kram2

Jeg er også lige blevet sat 1-2 uger tilbage - troede jeg havde haft mens og var godt i gang med en ny cyklus, men så kom den rigtige mens <_<

Skod kroppe vi har os <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor min krop driller mig. Jeg er idag på cd 34. Jeg har ondt i maven (føles som om jeg har fået en ordentlig mavepuster), i lænden og i siderne (mest jag) jeg har hedeture og føler mig generelt lidt utilpas. KOM NU MENS...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cd 38 :o 6 dage længere indtil videre end sidste cyklus. Jeg forstår det ikke. Kan en blærebetændelse udsætte en cyklus længde? Og jeg er simpelthen bare sulten hele tiden :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens... altså var min første "rigtige" cyklus 36 dage.

Allerede her hvor det lige er brudt igennem, fortæller min mave mig hvorfor jeg i sin tid begyndte på p-pillerne... det er ikke slemt endnu, men tænker bare, når det allerede kan mærkes så meget nu, så er det spændende hvordan min aftenvagt kommer til at gå... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stoppet på p-piller! :glad

 

Ej - vi venter stadig med at begynde til maj, men jeg har det altså ikke godt når jeg er på pillerne.. Så nu passer vi bare på. Og hvis der sker noget, så tager vi det med et meget stort smil. Jeg er simpelthen så skruk! Men maj er også lige om hjørnet :rolleyes Og jeg vil jo gerne tabe mig en del inden.. Så jeg lurer med i krogene herinde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stoppet på p-piller! :glad

Ej - vi venter stadig med at begynde til maj, men jeg har det altså ikke godt når jeg er på pillerne.. Så nu passer vi bare på. Og hvis der sker noget, så tager vi det med et meget stort smil. Jeg er simpelthen så skruk! Men maj er også lige om hjørnet :rolleyes Og jeg vil jo gerne tabe mig en del inden.. Så jeg lurer med i krogene herinde :biglove

Næææææh hvor spændende!!!! :glad :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu troede jeg lige mens skulle komme, men næh nej åbenbart ikke alligevel. Er på cd 40. Længste cyklus siden p-pille stop i december. Men jeg ser det positive i det og tror jeg vil med min mand og søn ud at bade i Lillebælt i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stoppet på p-piller! :glad

 

Ej - vi venter stadig med at begynde til maj, men jeg har det altså ikke godt når jeg er på pillerne.. Så nu passer vi bare på. Og hvis der sker noget, så tager vi det med et meget stort smil. Jeg er simpelthen så skruk! Men maj er også lige om hjørnet :rolleyes Og jeg vil jo gerne tabe mig en del inden.. Så jeg lurer med i krogene herinde :biglove

 

uh, hvor spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer, der har oplevet en cyklus UDEN ægløsningsslim? Jeg plejer at have det, men har endnu ikke set noget til det i denne cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer, der har oplevet en cyklus UDEN ægløsningsslim? Jeg plejer at have det, men har endnu ikke set noget til det i denne cyklus.

Jeg ved ikke om det er decideret uden, men jeg synes ikke altid at det sådan er "udpræget". Jeg har så godt nok aldrig været en, der har kigget meget på mit udflåd, men jeg har da bemærket at nogle cyklusser næsten kræver trusseindlæg mellem mens, mens andre er knastørre, so to speak. Måske varmen gør en forskel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer, der har oplevet en cyklus UDEN ægløsningsslim? Jeg plejer at have det, men har endnu ikke set noget til det i denne cyklus.

Ja. Men jeg har tidligere (før graviditet) været plaget af ingen ægløsning at have, og nu kan jeg godt springe ægløsning over. Er jeg i hvert fald ret sikker på sker, uden at have dokumentation for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg mens og en ny cyklus er startet idag. 40 dage blev den på. Næste cyklus må gerne blive kortere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er decideret uden, men jeg synes ikke altid at det sådan er "udpræget". Jeg har så godt nok aldrig været en, der har kigget meget på mit udflåd, men jeg har da bemærket at nogle cyklusser næsten kræver trusseindlæg mellem mens, mens andre er knastørre, so to speak. Måske varmen gør en forskel?

Tja det kan da godt være :) Men her til eftermiddag er det så dukket op sammen med murren i underlivet. Det er bare kommet et par dage senere end ved de sidste cyklusser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER