Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg er SKRUK!!! :loveshower :unsure

:D :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja - jeg havde først fået en tid på fredag = vil først få svar i næste uge. Men så ringede hun heldigvis 5 minutter after at hun lige havde fået et afbud, så nu håber jeg, at jeg allerede har et svar i denne uge.

Øv, hvor belastende at det skal gøres om. Godt du kan komme til i morgen.

Hepper med på svar i denne uge :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg melder mig forsigtigt ind her... Vi har nemlig tilmeldt os behandling i dag! :loveshower

:goodluck :loveshower :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er SKRUK!!! :loveshower :unsure

Uhhh sæt igang! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop er altså ret meget anderledes denne gang. Meget hurtig temperaturstigning og stort set ikke ømme dutter. Jeg tror på ingen måde på det, og jeg tror det vil være bedst for mig at holde mig væk herindefa og prøve at tænke på noget andet de næste 14 dage :(

:kram :kram2 :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop er altså ret meget anderledes denne gang. Meget hurtig temperaturstigning og stort set ikke ømme dutter. Jeg tror på ingen måde på det, og jeg tror det vil være bedst for mig at holde mig væk herindefa og prøve at tænke på noget andet de næste 14 dage :(

:kram2

Jeg har også prøvet at holde mig væk, da det intet godt gør for mig, men det er nu svært at lade være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Jeg har også prøvet at holde mig væk, da det intet godt gør for mig, men det er nu svært at lade være...

Jeg ved godt det er svært... Gjorde det af flere omgange sidst vi prøvede. Jeg får bare så mega svært ved at rumme dem der bliver gravid i første eller andet forsøg uden problemer og får oplevelsen af den glade spændte forventning :(

Bare en begrænsning vil hjælpe mig, er jeg sikker på. Jeg har også en mand og en datter jeg hellere vil bruge al min energi på, nu hvor vi har ferie! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop er altså ret meget anderledes denne gang. Meget hurtig temperaturstigning og stort set ikke ømme dutter. Jeg tror på ingen måde på det, og jeg tror det vil være bedst for mig at holde mig væk herindefa og prøve at tænke på noget andet de næste 14 dage :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:help hvorfor skal PMS ligne så meget graviditets symptomer? synes min krop er startet mega tidligt på den i denne omgang????????? Der er en smule håb for gevinst. 1 uge til forventet mens. Har brug for en kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det er svært... Gjorde det af flere omgange sidst vi prøvede. Jeg får bare så mega svært ved at rumme dem der bliver gravid i første eller andet forsøg uden problemer og får oplevelsen af den glade spændte forventning :(

Bare en begrænsning vil hjælpe mig, er jeg sikker på. Jeg har også en mand og en datter jeg hellere vil bruge al min energi på, nu hvor vi har ferie!

Det er virkelig også svært. Jeg har gjort det samme og har netop haft nogle dage, hvor jeg knap var herinde- det var faktisk rart nok :whistling

Mht. Følelsen, så er det jo ikke en forbudt følelse, det er reelt og jeg har sgu også haft, og kan indrømmet stadig, have det svært med dem der så nemt bliver gravide :( Ikke at det er alle, men med nogle rammer det bare rigtig hårdt. Om det så er herinde eller i "real life". Nogle gange så er folk sgu også bare skide forvendte <_<

Blot for at nævne et eksempel: vi har i dag besøgt den sødeste lille knægt, helt ny og babylækker. Da de sagde tillykke med vores (kommende) familieforøgelse, fortalte vi dem kort om forløbet og hvordan vi har været usikre og bekymrede fra uge 6-14, skulle tage stilling til nogle :numse beslutninger mm. Så kom svaret, ja- vi lavede ham i først forsøg! JAMEN TAK! Jeg fik sagt til dem, at det ikke var nogen hemmelighed, at jeg havde det ret svært med "fødemaskiner" i tiden og min tolerance var ret lav, fordi jeg synes verden var skide uretfærdig indrettet. Og at vi havde haft kæmpe diskussioner hjemme, hvad vi skulle gøre ift. Dem, hvis vi havde fået dårligt nyt efter moderkagebiopsien. Heldigvis blev det ikke aktuelt.

Så.. Giv plads til følelsen :kram2

Også forsøg at skrue ned for BK, for din egen skyld :kiss

Måske skulle JEG tage en pause- sidste gang du blev gravid med Anna slettede jeg min profil mens i kæmpede, og da jeg efter 1 måneds tid kom tilbage, så var du gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig også svært. Jeg har gjort det samme og har netop haft nogle dage, hvor jeg knap var herinde- det var faktisk rart nok :whistling

Mht. Følelsen, så er det jo ikke en forbudt følelse, det er reelt og jeg har sgu også haft, og kan indrømmet stadig, have det svært med dem der så nemt bliver gravide :( Ikke at det er alle, men med nogle rammer det bare rigtig hårdt. Om det så er herinde eller i "real life". Nogle gange så er folk sgu også bare skide forvendte <_<

:ditto

Jeg har det også svært ved folk der kigger på en mand og så er de gravide. Men nok mest fordi vi måtte kæmpe og chancen for vi nogensinde "gør det selv" er minimal.

Så det er helt okay at føle sådan! Det er sq snart jeres tur! BASTA!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop er altså ret meget anderledes denne gang. Meget hurtig temperaturstigning og stort set ikke ømme dutter. Jeg tror på ingen måde på det, og jeg tror det vil være bedst for mig at holde mig væk herindefa og prøve at tænke på noget andet de næste 14 dage :(

:kram Ville også sommetider ønske jeg kunne holde mig væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender bestemt godt følelsen af misundelse og lysten til at holde sig væk. Jeg prøver selv på at være herinde minimalt. Det er ikke fedt at se så mange positive tests når man ved vi først kan komme i gang igen i august :( Jeg under folk deres graviditet, men bliver simpelthen så misundelig for tiden. Og så kan jeg lige så godt skåne mig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg er spændt på fremtiden, da jeg får fjernet min hormonspiral efter lidt over 5 år med den.

Min kæreste har været tilbageholden overfor projekt baby, men i går sagde han om jeg ikke skulle ringe til lægen og få en tid (jeg har snakket om det et stykke tid) han siger så at vi må se om sexlivet bliver med eller uden kondom. Jeg ved dog at han ikke er for at sex skal være planlagt i forhold til æggeløsning, så nu må vi se hvad der sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt det er svært... Gjorde det af flere omgange sidst vi prøvede. Jeg får bare så mega svært ved at rumme dem der bliver gravid i første eller andet forsøg uden problemer og får oplevelsen af den glade spændte forventning :(

Bare en begrænsning vil hjælpe mig, er jeg sikker på. Jeg har også en mand og en datter jeg hellere vil bruge al min energi på, nu hvor vi har ferie!

Kom til at tænke på dig i dag. Håber I har en rigtig dejlig ferie :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået min mens! :blink Troede ellers jeg var 14 dage inde i cyklus, men det jeg havde tolket som mens var det åbenbart ikke alligevel.

Så et evt nyt forsøg er lige sat 2 uger tilbage i tid <_< Men nu er jeg da i det mindste ikke tvivl denne gang :)

Og jeg har stadig ikke fået svar på scanningen <_< jeg ringede i går for at høre hvornår jeg kunne forvente svar og sygeplejersken lovede at bede lægen komme med en melding. Men det gjorde hun ikke <_<

Men i dag har været en god dag alligevel. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg kom lige til at sidde og lege lidt i min app. :rolleyes Og hvis jeg bliver gravid i denne cyklus, så kommer jeg til at få termin i starten af maj, hvilket vil være meget velkomment. Det er godt nok lige oveni min fars, svigermors og min egen fødselsdag, men skidt pyt med det!

Men jeg tænker det er naivt at håbe på at kunne befrugte et æg tre cyklusser i streg... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg kom lige til at sidde og lege lidt i min app. :rolleyes Og hvis jeg bliver gravid i denne cyklus, så kommer jeg til at få termin i starten af maj, hvilket vil være meget velkomment. Det er godt nok lige oveni min fars, svigermors og min egen fødselsdag, men skidt pyt med det!

Men jeg tænker det er naivt at håbe på at kunne befrugte et æg tre cyklusser i streg... :/

Pyt med det. Det vigtigste er da at I får en lillebrøster :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, er SÅ fristet til at begynde at købe ventetøj :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, er SÅ fristet til at begynde at købe ventetøj :badgirl

Har du fundet noget spændende? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, er SÅ fristet til at begynde at købe ventetøj :badgirl

Køb køb køb :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fundet noget spændende? :)

Mamalicious (og sikkert mange andre) har jo udsalg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb køb køb :yay

Har købt :whistling :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt :whistling :oops

:badgirl men sidder selv og kigger. :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har købt :whistling :oops

Vi vil se :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER