Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

:badgirl men sidder selv og kigger. :p

Det er jo filen også nu at det er billigt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil se :toot

Jeg har smidt billeder i min tråd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo filen også nu at det er billigt :P

Præcis :p

Skal bare lige have manden med på ideen, da vi gemte det hele fra da jeg ventede Ida.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis :p

Skal bare lige have manden med på ideen, da vi gemte det hele fra da jeg ventede Ida.

Jeg droppede at have manden med om bord, og købte det selv (vi har seperat økonomi - i hvert fald på papiret). Prøvede ihærdigt at få ham engageret lidt i, hvor meget man kunne spare, men han virkede jævnt ligeglad. Så tænkte jeg "screw it - nu køber jeg det sgu bare". :badgirl Tror han tænker, at det bare er ligesom når jeg ellers køber tøj til mig selv, og der blander han sig jo heller ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg droppede at have manden med om bord, og købte det selv (vi har seperat økonomi - i hvert fald på papiret). Prøvede ihærdigt at få ham engageret lidt i, hvor meget man kunne spare, men han virkede jævnt ligeglad. Så tænkte jeg "screw it - nu køber jeg det sgu bare". :badgirl Tror han tænker, at det bare er ligesom når jeg ellers køber tøj til mig selv, og der blander han sig jo heller ikke :)

du siger noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

du siger noget ;)

"Come to the Dark side...!" Lokke lokke lokke :whistling Der er seriøst mange fine ting til ikke ret mange penge. Jeg kunne snildt have fundet dobbelt så meget at putte i kurven :D Meeeeen det kan jo også være at man får lyst til at shoppe lidt igen, når man rent faktisk ER gravid, så det er lige med at finde en balance :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Come to the Dark side...!" Lokke lokke lokke :whistling Der er seriøst mange fine ting til ikke ret mange penge. Jeg kunne snildt have fundet dobbelt så meget at putte i kurven :D Meeeeen det kan jo også være at man får lyst til at shoppe lidt igen, når man rent faktisk ER gravid, så det er lige med at finde en balance :)

Det lokker godt nok meget. Må se på det, når jeg kommer op af badekaret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg droppede at have manden med om bord, og købte det selv (vi har seperat økonomi - i hvert fald på papiret). Prøvede ihærdigt at få ham engageret lidt i, hvor meget man kunne spare, men han virkede jævnt ligeglad. Så tænkte jeg "screw it - nu køber jeg det sgu bare". :badgirl Tror han tænker, at det bare er ligesom når jeg ellers køber tøj til mig selv, og der blander han sig jo heller ikke :)

:badgirl :badgirl men på den anden side er de mænd bare ligeglade :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:badgirl :badgirl men på den anden side er de mænd bare ligeglade :zzz

Ja i hvert fald med ventetøj. Og andet ville da næsten også være lidt sært :P Til gengæld kan han faktisk finde på at købe tøj til vores dreng, så jeg tror bestemt at han er "med" når der er en baby ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja i hvert fald med ventetøj. Og andet ville da næsten også være lidt sært :P Til gengæld kan han faktisk finde på at købe tøj til vores dreng, så jeg tror bestemt at han er "med" når der er en baby ;)

Manden sagde igår at jeg bare skulle shoppe løs :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden sagde igår at jeg bare skulle shoppe løs :yay

Feeeeedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feeeeedt :yay

Så nu bliver der kigget hjemmesider. Så håber godt nok at mens bliver væk imorgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja i hvert fald med ventetøj. Og andet ville da næsten også være lidt sært :P Til gengæld kan han faktisk finde på at købe tøj til vores dreng, så jeg tror bestemt at han er "med" når der er en baby ;)

ahh de kan alligevel bruges.. i hvert fald til at bære indkøbsposer ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden sagde igår at jeg bare skulle shoppe løs :yay

Cool :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wooop så blev manden og jeg lige enige om at starte pb 2 efter næste mens i stedet for oktober  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  Åhh jeg er så skruk og glæder mig bare sindsyg meget altså! Kun en mdr igen  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wooop så blev manden og jeg lige enige om at starte pb 2 efter næste mens i stedet for oktober :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Åhh jeg er så skruk og glæder mig bare sindsyg meget altså! Kun en mdr igen :7himmel

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wooop så blev manden og jeg lige enige om at starte pb 2 efter næste mens i stedet for oktober  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  Åhh jeg er så skruk og glæder mig bare sindsyg meget altså! Kun en mdr igen  :7himmel

:loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wooop så blev manden og jeg lige enige om at starte pb 2 efter næste mens i stedet for oktober :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Åhh jeg er så skruk og glæder mig bare sindsyg meget altså! Kun en mdr igen :7himmel

Ej hvor godt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower

 

 

:loveshower

 

 

Ej hvor godt! :loveshower

tak skal i have :) Ihh er så glad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wooop så blev manden og jeg lige enige om at starte pb 2 efter næste mens i stedet for oktober :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Åhh jeg er så skruk og glæder mig bare sindsyg meget altså! Kun en mdr igen :7himmel

Ej hvor godt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden sagde igår at jeg bare skulle shoppe løs :yay

 

Fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

wooop så blev manden og jeg lige enige om at starte pb 2 efter næste mens i stedet for oktober  :loveshower  :loveshower  :loveshower  :loveshower  Åhh jeg er så skruk og glæder mig bare sindsyg meget altså! Kun en mdr igen  :7himmel

 

:loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nej :boo Vi har endnu ikke haft held i pb.

I uge 30 skal jeg på træningslejr (noget med heste ;) ) Men her til aften får jeg lige kigget på kalenderen, og det er så også i uge 30 jeg skal have æl :boo

Det kan man vist kalde splittelse:'( Har glædet mig til den træningslejr i flere måneder, det er en enestående chance. Men vi har været i gang med pb i næsten 1½ vil heller ikke spille chancen denne måned.. Har endelig haft held til at finde min æl, for første gang i sidste cyklus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nej :boo Vi har endnu ikke haft held i pb.

I uge 30 skal jeg på træningslejr (noget med heste ;) ) Men her til aften får jeg lige kigget på kalenderen, og det er så også i uge 30 jeg skal have æl :boo

Det kan man vist kalde splittelse:'( Har glædet mig til den træningslejr i flere måneder, det er en enestående chance. Men vi har været i gang med pb i næsten 1½ vil heller ikke spille chancen denne måned.. Har endelig haft held til at finde min æl, for første gang i sidste cyklus..

Hvor langt væk er manden fra træningslejren? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil være i Aarhus og han på Sydfyn:( Så desværre alt for langt...
Ville nok også være liiidt mærkeligt at han kommer forbi.. Skal sove i sammen campingvogn som min veninde;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER