Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Står og skal afsted på 2 ugers ferie fra på torsdag... Har besluttet mig for at teste inden.

Jeg er kun igang med første cyklus og det er den mest underlig jeg har oplevet, så jeg har ingen forhåbninger :/

Ved sidste graviditet, var min cyklus normal fra dag 1 efter P-pille stop og med en længde på 29 dage. Og der var gevinst i 3 cyklus.

Denne gang har cyklussen været underlig, fyldt med pletblødninger og smerter og hvis længden skal passe med sidst burde jeg få mens på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå, hcg var på 9, så den falder 1-2 enheder om dagen, så der er stadig håb for den er nul om en uge. :yay

Så skal scanningen bare se godt ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, hcg var på 9, så den falder 1-2 enheder om dagen, så der er stadig håb for den er nul om en uge. :yay

Så skal scanningen bare se godt ud!

Super :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, hcg var på 9, så den falder 1-2 enheder om dagen, så der er stadig håb for den er nul om en uge. :yay

Så skal scanningen bare se godt ud!

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, hcg var på 9, så den falder 1-2 enheder om dagen, så der er stadig håb for den er nul om en uge. :yay

Så skal scanningen bare se godt ud!

Det lyder da rigtig lovende! :yay :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, hcg var på 9, så den falder 1-2 enheder om dagen, så der er stadig håb for den er nul om en uge. :yay

Så skal scanningen bare se godt ud!

Dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh..... Synes jeg har haft meget nemt ved at blive svimmel i dag! Har oplevet det et par gange når jeg har rejst mig, selv om jeg har været ekstra forsigtig.... Og har også en snert af det, nu hvor jeg sidder i sofaen. Hvor tidligt mon man kan blive svimmel hvis man har et befrugtet æg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Linomus :yay

 

Og det lyder lovende TiaK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh..... Synes jeg har haft meget nemt ved at blive svimmel i dag! Har oplevet det et par gange når jeg har rejst mig, selv om jeg har været ekstra forsigtig.... Og har også en snert af det, nu hvor jeg sidder i sofaen. Hvor tidligt mon man kan blive svimmel hvis man har et befrugtet æg?

Spændende :) Håber det betyder II :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen piger... Kunne self ikke lade være med og teste i dag.. Men har et spørgsmål til jer som jeg håber nogle kan hjælpe mig med..

Altså streg nr. 2 kommer indenfor tiden men den bliver først sådan rigtig positiv efter lidt tid?? I dag mere positiv end i går.. Men ved jo ikke om jeg kan stole på det?? Nogle som kan hjælpe mig og som har prøvet det??

Altså vil jo selv mene at en streg er en streg men synes ikke det er meget den er tydelig indenfor de 5 min..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er de begge efter tid.. Den nederste er fra i dag?? Men er jo så i tvivl om jeg er gravid eller ej når de først bliver så tydelige efter tid??

post-7863-0-77922200-1404275406_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er irrelevant. Det vigtigste er at de udvikler sig og det gør de da helt tydeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er irrelevant. Det vigtigste er at de udvikler sig og det gør de da helt tydeligt :)

Så dejligt du svarer hurtigt Susanne <3 men er det også selvom udviklingen først rigtig kan ses efter tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, hcg var på 9, så den falder 1-2 enheder om dagen, så der er stadig håb for den er nul om en uge. :yay

Så skal scanningen bare se godt ud!

Øv, at du skal den tur igennem. Jeg kan godt forstå du ikke synes det er sjovt :(

Dejligt med fremgang! Jeg hepper på god scanning og grønt lys til at fortsætte :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så dejligt du svarer hurtigt Susanne <3 men er det også selvom udviklingen først rigtig kan ses efter tid?

Men teststregen er der da inden for tiden, ikke? At den så bliver ved med at blive tydeligere efter tid, ser jeg intet galt i. Med mindre den i går blev hurtigere/mere farvet indenfor tiden end den i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså den i dag blev hurtigere farvet end i går.. Stadigvæk indenfor tiden ligesom i går.. Men synes bare ikke den er meget tydelig indenfor tiden.. Men den var mindre tydelig indenfor tiden i går.. Grunden til jeg self spørger er fordi jeg skal ringe til klinikken i morgen og fortælle om jeg er gravid.. Og skal jo helst kunne give dem det korrekte svar.. Vil nok bare ønske at den bliver hurtigere positiv end den gør og med mere farve indenfor tiden..

Der går nok 3 1/2 minut før du begynder og kunne se stregen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså den i dag blev hurtigere farvet end i går.. Stadigvæk indenfor tiden ligesom i går.. Men synes bare ikke den er meget tydelig indenfor tiden.. Men den var mindre tydelig indenfor tiden i går.. Grunden til jeg self spørger er fordi jeg skal ringe til klinikken i morgen og fortælle om jeg er gravid.. Og skal jo helst kunne give dem det korrekte svar.. Vil nok bare ønske at den bliver hurtigere positiv end den gør og med mere farve indenfor tiden..

Der går nok 3 1/2 minut før du begynder og kunne se stregen..

Mine blev også først rigtigt positive efter tid, men der var dog streg indenfor tid. Så du er da helt klart gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine ser ligesådan ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså fint, Linomus. Du ER gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FXr7Alc.jpg

Linomus se her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså den i dag blev hurtigere farvet end i går.. Stadigvæk indenfor tiden ligesom i går.. Men synes bare ikke den er meget tydelig indenfor tiden.. Men den var mindre tydelig indenfor tiden i går.. Grunden til jeg self spørger er fordi jeg skal ringe til klinikken i morgen og fortælle om jeg er gravid.. Og skal jo helst kunne give dem det korrekte svar.. Vil nok bare ønske at den bliver hurtigere positiv end den gør og med mere farve indenfor tiden..

Der går nok 3 1/2 minut før du begynder og kunne se stregen..

 

En streg er en streg :) Du er da bare så gravid :D :D Ih, jeg er godt nok lidt jaloux :oops Hvor er det dog bare fantastisk!!! Så bliver du gravid brud :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FXr7Alc.jpg

Linomus se her :)

Årh tak for det Mette.. Det kan jeg godt se.. Så tror jeg også lidt mere på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En streg er en streg :) Du er da bare så gravid :D :D Ih, jeg er godt nok lidt jaloux :oops Hvor er det dog bare fantastisk!!! Så bliver du gravid brud :loveshower :loveshower

Århhhh tak søde.. Er du ikke igang med 2. Forsøg? Så kan det jo være vi kommer til og følges? Hehe.. Men kan godt forstå dig.. Er også altid misundelig.. Forstår det heller ikk.. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Århhhh tak søde.. Er du ikke igang med 2. Forsøg? Så kan det jo være vi kommer til og følges? Hehe.. Men kan godt forstå dig.. Er også altid misundelig.. Forstår det heller ikk.. :/

 

Ville SÅ gerne følges!! :) Jo, er i gang med 2. IUI forsøg. Dog var der kun 4 mio sædceller denne gang imod 15 mio sidste gang, så er ikke så optimistisk :( Men håber jo stadig helt vildt.

 

Men hvor er det altså bare fedt for jer!! Så var det jo 'bare' æggene, der skulle have et lille hormonskub for at det kunne lykkes :) :) Jubiiiii på jeres vegne :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville SÅ gerne følges!! :) Jo, er i gang med 2. IUI forsøg. Dog var der kun 4 mio sædceller denne gang imod 15 mio sidste gang, så er ikke så optimistisk :( Men håber jo stadig helt vildt.

Men hvor er det altså bare fedt for jer!! Så var det jo 'bare' æggene, der skulle have et lille hormonskub for at det kunne lykkes :) :) Jubiiiii på jeres vegne :D :D

Årh håber sådan den så er der for jer.. Heldigvis er det kun en sædcelle der skal til ;) jahh det var det jo så åbenbart så skal den bare blive hvor den er :) hehe.. Vil bare være fantastisk :) hvornår skal du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER