Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Tillykke linomus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej piger hvor er i virkelig søde.. Troede virkelig aldrig at det vil kunne lade sig gøre af en eller anden grund.. Har altid været så uheldig så nok derfor.. Hehe..

Men tusind tak.. Håber den bliver mere tydelig de næste dage og så skal du også bare blive boende der de næste mange måneder tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da en flot streg, Linomus!! :o

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et billed af min morgen test.. Den er meget svag.. Self lidt tydligere i virkeligheden, men den er svag, og ved jo heller ikke om den kom indenfor tid.. Hvad mener i? Kan i overhovedet se den?

Jeg kan også sagtens se den... Mine teste startede også ud som din :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte og vedhæfte

Og ja sikke en flot udvikling :). Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så du har kunne få streg nr. 2 uden der var en graviditet?? Altså som sagt tør virkelig ikke håbe noget da jeg ikke aner om det overhovedet kom indenfor tiden.. Har bare aldrig prøvet og få en nr. 2 streg for det firma.. Hverken indenfor tiden eller efter..

Ja men var over testtid så måske det var rester af ÆL sprøjte eller bio eller jeg har tisser sygt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte og vedhæfte

TILLYKKE!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke se billedet, Linomus, men ud fra de andres beskeder tør jeg godt hoppe med ;):

TILLYKKE! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det nu med æl udflåd. Er det før, under eller efter ÆL man har det?

Jeg mener det er før

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, Linomus :loveshower :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget blodprøve. Så er det bare at vente til i eftermiddag (og forhåbentlig ikke i morgen) at hcg er faldet godt og grundigt. Jeg håber det er under 5, men tør ikke satse på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget blodprøve. Så er det bare at vente til i eftermiddag (og forhåbentlig ikke i morgen) at hcg er faldet godt og grundigt. Jeg håber det er under 5, men tør ikke satse på det.

Krydser fingre for at den er under 5 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at den er under 5 :kram2

 

Tak :)

 

Det vigtigste er heldigvis at den er 0 om en uge, så jeg har stadig lidt tid at løbe på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glemte og vedhæfte

Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget blodprøve. Så er det bare at vente til i eftermiddag (og forhåbentlig ikke i morgen) at hcg er faldet godt og grundigt. Jeg håber det er under 5, men tør ikke satse på det.

Dit forløb er simpelthen forfærdeligt :kram2

Stadig ingen mens? Eller har jeg misset det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der taget blodprøve. Så er det bare at vente til i eftermiddag (og forhåbentlig ikke i morgen) at hcg er faldet godt og grundigt. Jeg håber det er under 5, men tør ikke satse på det.

Håber og krydser! :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dit forløb er simpelthen forfærdeligt :kram2

Stadig ingen mens? Eller har jeg misset det :unsure

 

Jeg synes heller ikke det er sjovt. :( Jeg har lige siddet og accepteret et hav at møder i efteråret og kan ikke lade være med at tænke på at der skulle jeg jo have haft barsel. :boo

 

Jeg har haft én dag med mens-agtigt blod. Ikke super friskt/knaldrødt, men heller ikke sådan gammeltbrunt. Da der ikke er kommet mere har jeg besluttet mig for at det var min mens og jeg er startet op på en ny cyklus i min app. Lægerne har nemlig sagt de ikke forventede jeg ville bløde særlig meget.

 

Min cyklusser er så lange at jeg først forventer ÆL om 2-3 uger. så jeg kan godt mærke at jeg ikke kan lade være med at håbe på at MR-scanningen og hcg på tirsdag viser vi kan gå i gang med det samme, så springer vi nemlig ikke nogen cyklus over. Men jeg ved mere når jeg kender niveauet senere i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber og krydser! :goodluck :kram2

 

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det synd for dig tiak!! Øv øv øv men lad os virkelig håbe at du kan komme igang og videre så hurtigt som muligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh tak søde piger... Er slet ikke selv kommet i til det punkt endnu hvor jeg tror på det..

Men det hjælper self meget på det med jeres lykkeønskninger..

Håber at testen er endnu tydeligere i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det synd for dig tiak!! Øv øv øv men lad os virkelig håbe at du kan komme igang og videre så hurtigt som muligt..

 

Ja, det stinker big time, dog har vi jo Erica på 3 år og vi har stadig "kun" været igang i 13-14 måneder, så der er andre, der er meget mere udfordret end mig. Men derfor synes jeg nu stadig ikke det er sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det stinker big time, dog har vi jo Erica på 3 år og vi har stadig "kun" været igang i 13-14 måneder, så der er andre, der er meget mere udfordret end mig. Men derfor synes jeg nu stadig ikke det er sjovt.

Årh ja i har i det mindste en ja.. Men nej man må altså stadigvæk gerne synes det er hårdt selvom man har en.. Der er jo ingen der siger at fordi man har en så vil man ikke ligeså gerne have nr. To.. Og så er det sku da ikke sjovt og skulle alt dette igennem..!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke det er sjovt. :( Jeg har lige siddet og accepteret et hav at møder i efteråret og kan ikke lade være med at tænke på at der skulle jeg jo have haft barsel. :boo

Jeg har haft én dag med mens-agtigt blod. Ikke super friskt/knaldrødt, men heller ikke sådan gammeltbrunt. Da der ikke er kommet mere har jeg besluttet mig for at det var min mens og jeg er startet op på en ny cyklus i min app. Lægerne har nemlig sagt de ikke forventede jeg ville bløde særlig meget.

Min cyklusser er så lange at jeg først forventer ÆL om 2-3 uger. så jeg kan godt mærke at jeg ikke kan lade være med at håbe på at MR-scanningen og hcg på tirsdag viser vi kan gå i gang med det samme, så springer vi nemlig ikke nogen cyklus over. Men jeg ved mere når jeg kender niveauet senere i dag.

Årh forstår godt at du tænker sådan :( :kram2

Hepper på godt svar senere i dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhhh tak søde piger... Er slet ikke selv kommet i til det punkt endnu hvor jeg tror på det..

Men det hjælper self meget på det med jeres lykkeønskninger..

Håber at testen er endnu tydeligere i morgen :)

Kan du vente med at teste til på torsdag, så vil det være bedst :kiss HcG fordobles hver 2. Dag, så det er ikke sikkert du kan se en udvikling ift. I dag- også vil du blive unødvendigt bekymret. Så vente søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du vente med at teste til på torsdag, så vil det være bedst :kiss HcG fordobles hver 2. Dag, så det er ikke sikkert du kan se en udvikling ift. I dag- også vil du blive unødvendigt bekymret. Så vente søde :kram2

Det kan godt ske at jeg skulle prøve og se om jeg kan.. Så er det bare om at skynde sig og tisse :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER