Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Hmmm... Der var desværre ingen positiv test i går, men fik heldigvis min mens i dag.

Heldigt fordi min cyklus så har været 29 dage, præcis det samme som sidst jeg stoppede med p-piller. Så nu er jeg fortrøstningsfuld selvom min cyklus var underlig denne gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber så meget jeg kan være med herinde igen til efteråret :) har lige en vægttabs udfordring først inden jeg smider P pillerne igen ;) uh jeg har sommerfugle i maven allerede :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Der var desværre ingen positiv test i går, men fik heldigvis min mens i dag.

Heldigt fordi min cyklus så har været 29 dage, præcis det samme som sidst jeg stoppede med p-piller. Så nu er jeg fortrøstningsfuld selvom min cyklus var underlig denne gang :P

Yay for stabile cyklusser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om man har ægløsningsslim inden eller under ægløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om man har ægløsningsslim inden eller under ægløsning?

Jeg har lige læst på en eller anden side at man kan have det flere dage op til, men den sag man har mest er man mest fertil. Om det holder i praksis ved jeg ikke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang :(

Held og lykke med projektet :goodluck

Takker :D

Ja det var ikke så fedt... Men havde heldigvis en fantastisk mand og en god veninde der hjalp mig igennem <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til!

Dejligt du er blevet raskmeldt, det må ikke have været sjovt at skulle udsætte pb på ubestemt tid - og slet ikke grundet celleforandringer! :(

Håber du snart tisser dig til to streger :loveshower

Takker :D Nej det var en temmelig hård omgang, hvor er brugte lang tid på at være sur på mit underliv... Som i vitterligt sur på...

Men nu er vi på den gode side af det og håber bare at PB lykkes indenfor rimelig tid.. Som i nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige læst på en eller anden side at man kan have det flere dage op til, men den sag man har mest er man mest fertil. Om det holder i praksis ved jeg ikke...

Tak. Kan være jeg lige skal Google det lidt også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber så meget jeg kan være med herinde igen til efteråret :) har lige en vægttabs udfordring først inden jeg smider P pillerne igen ;) uh jeg har sommerfugle i maven allerede :)

Det lyder spændende Linda :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe mange mange tak.. Jeg er overhovedet heller ikke i tvivl mere :) tog CB i går som sagde gravid og en alm strimmeltest som var meget positiv :) og held og lykke til dig :)

Hvor er det fantastisk du nu er helt sikker... så kan nu nyde det :yay  og jo tak skal du have :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Kan være jeg lige skal Google det lidt også :)

Jeg kan desværre ikke huske hvad siden hed. Jeg har også haft gang i google. Men min krop forstår det ikke helt endnu :D det er lige før jeg glæder mig til jeg skal scannes igen, så er det nemmere og skal ikke spekulere over hvornår og hvordan og hvorledes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der ved om man har ægløsningsslim inden eller under ægløsning?

Det er forskelligt hvor mange dage man har det - oftest flere dage jo yngre man er.

Jeg har det fra 1-2 dage før ÆL og til dagen efter ÆL :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er forskelligt hvor mange dage man har det - oftest flere dage jo yngre man er.

Jeg har det fra 1-2 dage før ÆL og til dagen efter ÆL :)

Ok. Tak :)

Hvordan går det hos dig? Er det lykkedes jer at gøre et godt forsøg i sommerhuset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det vist på tide at jeg melder mig på banen...

Jeg er 30 og kæresten min er 39 og vi ønsker os brændende en bette baby....

Vi gik igang med PB lige inden nytår 2013, men pga dårlige nyheder i starten af jan 14, måtte vi holde en pause. jeg fik konstateret celleforandringer i svær grad og måtte have et keglesnit. Til april var der endelig gode nyheder, jeg var rask igen og vi måtte gå igang igen med PB... Vi har så aktivt være igang i 3 cyklusser....

Jeg er så fyldt af det brændende ønske om at blive mor at jeg stort set ikke kan tænke på andet... Alle symptomer bliver tolket på, alle spørgsmål bliver stillet til min kære veninde og alle tests bliver tisset på.... Mine drømme spiller mig et pus og lader mig opleve glæden ved at se de to streger.... Og når man så vågner og det bare var en drøm... øv...

Nok har vi kun været fysisk igang i 3 mdr men psykisk har det jo varet siden nytår.... Og må være ærlig ar indrømme at når andre fortæller mig at de er gravide, stikker det mig lidt i hjertet.... For jeg vil også bare såååååå gerne..... Og jeg har ikke desto mindre tre bekendte/venner der har kunnet berette om deres graviditet indenfor de sidste 10 dage....

Jeg vil også være gravid.... Nu skal det bare blive D. 13/07 så jeg kan teste....

Sweety!! :kiss :loveshower

GLÆDER mig til D. 13.... Næsten mere end til D. 12 :P

Og velkommen til sweets..... Så skønt at have dig her!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sweety!! :kiss :loveshower

GLÆDER mig til D. 13.... Næsten mere end til D. 12 :P

Og velkommen til sweets..... Så skønt at have dig her!! :kram2

❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sweety!! :kiss :loveshower

GLÆDER mig til D. 13.... Næsten mere end til D. 12 :P

Og velkommen til sweets..... Så skønt at have dig her!! :kram2

Hvornår har du testdag Troldemor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår har du testdag Troldemor? :)

Forventer mens D. 11(på fredag), hvis ikke der er bid.... Så har egentlig testdag på lørdag. Meeeen, måske kommer jeg til at snyde en lille smule ;) Ej.... Nu må vi se hvor standhaftig jeg er når det nærmer sig :P

Vi tager i sommerhus en uge fra i morgen, så tager hvert fald en stak tests med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventer mens D. 11(på fredag), hvis ikke der er bid.... Så har egentlig testdag på lørdag. Meeeen, måske kommer jeg til at snyde en lille smule ;) Ej.... Nu må vi se hvor standhaftig jeg er når det nærmer sig :P

Vi tager i sommerhus en uge fra i morgen, så tager hvert fald en stak tests med :)

Weeee Sweety... Hvis du får svar i sommerhuset :D

Jeg er ved at blive sindsyg over at skulle vente til næste søndag med at teste... Så ved på forhånd at det ikke kommer til at ske... :) må se hvor langt ind i næste uge jeg kommer inden der bliver tisset i en kop.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventer mens D. 11(på fredag), hvis ikke der er bid.... Så har egentlig testdag på lørdag. Meeeen, måske kommer jeg til at snyde en lille smule ;) Ej.... Nu må vi se hvor standhaftig jeg er når det nærmer sig :P

Vi tager i sommerhus en uge fra i morgen, så tager hvert fald en stak tests med :)

Spændende :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok. Tak :)

Hvordan går det hos dig? Er det lykkedes jer at gøre et godt forsøg i sommerhuset?

CD17 og jeg havde en positiv ÆL-test i morges. Så ÆL 2-3 dage senere end de sidste par cyklusser - det er helt vildt, hvor meget kosten betyder!

Vi sexede i forgårs og gør lige en indsats i dag og i morgen også. Vi er lige kommet hjem til min mor, så det er lidt nemmere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeee Sweety... Hvis du får svar i sommerhuset :D

Jeg er ved at blive sindsyg over at skulle vente til næste søndag med at teste... Så ved på forhånd at det ikke kommer til at ske... :) må se hvor langt ind i næste uge jeg kommer inden der bliver tisset i en kop.... :)

Vi tager først hjem søndag, så satser stærkt på at vide noget inden da :yay Hold nu kæft hvor er det spændende..... Hvad er oddsene også lige for at vi kører synkron-cyklus :P

Ender med vi ligger og føder samme dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :bd :goodluck

Meget.... Og tusind tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD17 og jeg havde en positiv ÆL-test i morges. Så ÆL 2-3 dage senere end de sidste par cyklusser - det er helt vildt, hvor meget kosten betyder!

Vi sexede i forgårs og gør lige en indsats i dag og i morgen også. Vi er lige kommet hjem til min mor, så det er lidt nemmere ;)

:super :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det forhåbentlig sidste blodprøve i morgen, mr-scanning tirsdag og så hååååber jeg vi kan starte pb2 op igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tager først hjem søndag, så satser stærkt på at vide noget inden da :yay Hold nu kæft hvor er det spændende..... Hvad er oddsene også lige for at vi kører synkron-cyklus :P

Ender med vi ligger og føder samme dag :D

Ja det ville være for sygt... Men som så mange andre ting så ville det da ikke komme bag på nogen af os hvis det blev sådan... Hehe.... Ha en vidunderlig tur i sommerhytteparadise..... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER