tsecret

Jeg forlader terminsgruppen

25 indlæg i dette emne

Hej piger

Lørdag plet blødte jeg lidt igen, og søndag endnu lidt mere. Jeg blev så scannet søndag aften hvor det blev konstateret at fostrets hjerte ikke længere blinkede, og at det var gået til i 9+0. Så jeg har altså haft en MA, og der er ingen anden forklaring end at naturen sandsynligvis ordnede op så vi ikke fik et meget sygt barn.

Jeg er glad for at jeg ikke først fik det at vide til NF som skulle have været på mandag.

Vi har grædt og grædt og været forfærdelig kede af det. Men nu er vi begyndt at se fremad og er glade for at vi må starte med at prøve igen allerede ved næste menstruation.

Så jeg har mest bare brug for en masse held og lykke'r! Ligesom jeg også vil ønske jer held og lkke videre, og jeg håber at denne gruppe ikke bliver ramt af flere uheld!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kedelig nyhed... Ønsker jer alt held og lykke i fremtiden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra juni, men kæmpe kram herfra!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hoerer o slet ikke til i nogen terminsgruppe, men soede du, det er jeg rigtig ked af at hoere :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiih ikke igen søde tsecret - men rigtig meget held og lykke og en masse varme tanker! :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej... Det er jeg frygtelig ked af på jeres vegne...:-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- og selvfølgelig bunker af held og lykke og mer' lykke! Krydser fingre for fuld kraft!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh nej!!!!! Hvor gør det mig ondt. Det er så forfærdeligt hårdt...var der selv for 6 måneder siden.

En masse kæmpe store :kram til dig! Og held og lykke kan der heller ikke sendes nok af.

Pas på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 og :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr nej dog...

Det er jeg simpelthen så ked af at høre... Stort kram herfra - ved næsten ikke hvad jeg skal skrive...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde pige dog, hvor er jeg ked af det på jeres vegne :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er heller ikke i terminsgruppen, men ville ikke forlade tråden uden et :kram2 og masser af held og lykke!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bunker af klem og held og lykke med fremtiden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er jeg ked af at høre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor trist :(

Rigtig meget held og lykke og dejligt I kan gå i gang hurtigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

..jeg er heller ikke i terminsgruppen men ville lige give dig et :kram på vejen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kære tsecret - et kæmpe, kæmpe knus herfra. <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

det gør mig virkelig ondt :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså. - Godt du kan se frem og der er jo en årsag.. - men det må være helt forfærtendligt.

Jeg ønsker dig alt muligt helt og lykke, sender masser af positvie tanker din vej :)

Kæmpe :kram til dig :) - ps håber snart at se dig her inde igen - i en senere gruppe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare ked af at høre det!!! Mistede selv i juni, hvor man ved NF fandt ud af at noget var galt. Det var bestemt ikke verdens fedeste oplevelse, men både min kæreste og jeg er glade for at det blev opdaget, ellers havde vi fået et multihandicappet barn. Vær glad for at kroppen selv skilte sig af med det og du ikke skulle gå længere tid.

Det tog 4 måneder så var der gevinst igen og jeg skal til tryghedsscanning i morgen, håber bare alt er okay. Vil ønske dig og din kæreste alt held og lykke, det skal nok lykkes igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh nej... bliver så ked af det hver gang jeg ser disse indlæg hvor en har mistet :( Jeg havde selv en MA 9+0 i juni måned, jeg havde det virkelig hårdt og svært med det. Hvor er jeg ked af at det ikke skulle være denne gang for jer. Men jeg tror på at der kun er en vej frem, og det er at prøve igen, selv om næste graviditet uden tvivl vil være fyldt med bekymringer.. men så er det godt vi har det her sted. Kæmpe kram til dig..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER