MLM

Er bare lidt ked af det

32 indlæg i dette emne

Hun er så lige kommet med hendes mening omkring vores "lille " problem at at lave nogle hurtige børn.

Hun sagde til mig at det faktisk var min egen skyld vi ikke havde fået nummer 2 endnu, og syntes det var synd for August at han nok endte med at være enebarn, da jeg jo ikke gad at være gravid. Hmmm

Hun mener bare at jeg skal tabe mig og yde mere for et barn mere(hvordan det aner jeg ikke)

Og hun kunne ikke foratå at det var så svært for mig at blive gravid.

Ja det var bare en spand vand i knolden, tja vi har prøvet nu et år og jeg har været på en homonkur i 6 mdr, jeg tog 11 kg så dem smider jeg da lige igen knips med fingerne pist væk.

Ja jeg yder nok ikke nok, men vi har sex hver 2 dag i sidste mdr hvad mere vil hun vide.

For satan jeg bliver bare så hissig og spurgte hende hvad grunden til det her var da der er 4,5 år imellem hendes drenge og August er jo kun 2,9 så jeg kunne jo nå at fåvores børn hurtigere end hend og det var der sgu ingen kommentar til.

¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Der høre lige lidt for historie til det her, jeg er faldet af en hest da jeg var 16 og fik smadret min enee æggestok, og derfor blev de begge undersøgt og den anden er kun ca 30% i funktion, derfor er vores odds ikke særlig store.

Og derfor har vi altid vidst at hvis vi ville få et barn ville det være mere end vi kunne ønske.

Men alligevel bliver man jo mere grådig og gerne vil have et mere og derfor prøver vi igen. Og hvis det ikke lykkes er det bare sådan det er.

Men jeg har også et meget anstrengt forhold til hende, derfor kommer jeg lige ud med det her istedet for på manden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv da... Sikke da en "strigle" i mangel på bedre ord.

Det kan da ikke være hendes afdeling, hvornår i skal have barn nr. 2 - h*n kommer når det er rette tid, hvad enten det er med eller uden hjælp. Jeg synes mange gange man hører, at når man VIRKELIG gerne vil blive gravid, ja så vil det ikke lykkedes men det øjeblik man "overgiver" sig til tilfældighedernes spil, ja så kommer den hurtigt.

Jeg håber i snart kan få II på gt - om ikke andet så for at slippe for at skulle være hidsig på svigermonsteret!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg- de svigermødre glemmer nogle gange at tænke med det inderste :box

Ved godt det er svært, men du skal da bare blæse på hende! Du ved jo I gør hvad I kan, og så skal August nok blive storebror en dag :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Hun skal bare lukke sylten!!!!!!!!!!

Det er da ikke "lang" tid mellem jeres børn... hun skal måske tænke over at kunne have store problemer - og bare været "heldig" med den første..

Og i stedet skal hun da bakke jer op - og holde jer i troen på det nok skal lykkedes.. i stedet for og sable jer ned!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da k... hun er onsvag at høre på. Og det tror jeg at jeg ville sige direkte til hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kender jeg jo godt din svigermor - og hvordan kan du dog sige sådan noget :numse Ej pjat min skønne - jeg ved hun kan være hård og sikkert også er det ved dig, og det er jeg sku ked af a høre i har det så skidt sammen. Men søde, fortvivl ikke, det er ikke hendes business at blande sig i, det er en sag mellem dig og L. Hun skal da slet ikke komme med gode råd - ALTSÅ hun skulle have nogle :klap Jeg synes du er en smuk dejlig pige, og jeg er sikker på det nok skal lykkes jer at gøre August til storebror.

Det er trist du har taget så meget på af kuren, og hvor er det trist at høre i allerede har prøve et år - det vidste jeg slet ikke :oops Men søde, jeg krydser mine små fingre for det lykkes for jer snart :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhhh de kære svigermødre, de fatter bare ikke, hvornår det er nok. Og de mener de har lov til at have en holdning til alt og at det er deres ret at sige den.

Jeg tror, du skal have manden til at forklare hende, at har hun ikke noget pænt at sige, så skal hun holde sin mund. Siger du det til hende, så kommer der bare flere konflikter...

:kram :kram :kram :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhhh de kære svigermødre, de fatter bare ikke, hvornår det er nok. Og de mener de har lov til at have en holdning til alt og at det er deres ret at sige den.

Jeg tror, du skal have manden til at forklare hende, at har hun ikke noget pænt at sige, så skal hun holde sin mund. Siger du det til hende, så kommer der bare flere konflikter...

:kram :kram :kram :kram til dig

Jo nogengange gør de. Ved min er det omvendt. HUn har i mange år sagt at hun syntes det var nok jeg gik igennem. Og hun aner ikke engang hvor mange jeg har tabt. Hun tror sikkert bare det er nogle stykker. Men hun synes vi skal stoppe. Det synes alle. Undtagen os!

og derfor informerer vi dem heller ikke mere.

Det kunne du jo vælge at gøre.... Altså jeg tænker du kunne sige direkte til hende at I har besluttet jer for at I ikke ønsker flere børn. Så er der jo ikke mere at sige. Og så være private omkring jeres forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da... Sikke da en "strigle" i mangel på bedre ord.

Det kan da ikke være hendes afdeling, hvornår i skal have barn nr. 2 - h*n kommer når det er rette tid, hvad enten det er med eller uden hjælp. Jeg synes mange gange man hører, at når man VIRKELIG gerne vil blive gravid, ja så vil det ikke lykkedes men det øjeblik man "overgiver" sig til tilfældighedernes spil, ja så kommer den hurtigt.

Jeg håber i snart kan få II på gt - om ikke andet så for at slippe for at skulle være hidsig på svigermonsteret!

:kram2

Ja hun er en ikke særlig tiltrækkende person, og vores kemi er ikke særlig god og det har den aldrig været.

Og jeg har hørt den bemærkning før at hvis man ikke tænker over det sp kommer det.

Men man tænker over det hver eneste dag når man propper homoner i kroppen så det er ikke lige den taktik jeg kan bruge :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arg- de svigermødre glemmer nogle gange at tænke med det inderste :box

Ved godt det er svært, men du skal da bare blæse på hende! Du ved jo I gør hvad I kan, og så skal August nok blive storebror en dag :kram2 :kram2

Tak det var sødt skreve, men hun er ikke så nem at glemme :-))))))) tag mit profil billede og gang med 1000 der er hun

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Hun skal bare lukke sylten!!!!!!!!!!

Det er da ikke "lang" tid mellem jeres børn... hun skal måske tænke over at kunne have store problemer - og bare været "heldig" med den første..

Og i stedet skal hun da bakke jer op - og holde jer i troen på det nok skal lykkedes.. i stedet for og sable jer ned!

Hun er den fødte pessimist og hun kunne aldrig finde på at bakke os op.

Hun er i den overbevisning at hvad man gjorde da hun havde børn er stadig det rigtige at gøre.

Da August havde kolik sagde hun at jeg ikke passede han ordentlig og der ikke var noget som hed kolik.

Så vi får aldrig hende opbakning eller accept.

Men jeg er helt enig med dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da k... hun er onsvag at høre på. Og det tror jeg at jeg ville sige direkte til hende!

Det har vi prøvet og det kom der ikke noget godt ud af.

Men jeg fortæller hende ikke noget som helst om mit liv, og hun var ikke klar over det her med hormonerne.

Så kommer det bare som et kæmpe angreb uden nogen som helst er klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kender jeg jo godt din svigermor - og hvordan kan du dog sige sådan noget :numse Ej pjat min skønne - jeg ved hun kan være hård og sikkert også er det ved dig, og det er jeg sku ked af a høre i har det så skidt sammen. Men søde, fortvivl ikke, det er ikke hendes business at blande sig i, det er en sag mellem dig og L. Hun skal da slet ikke komme med gode råd - ALTSÅ hun skulle have nogle :klap Jeg synes du er en smuk dejlig pige, og jeg er sikker på det nok skal lykkes jer at gøre August til storebror.

Det er trist du har taget så meget på af kuren, og hvor er det trist at høre i allerede har prøve et år - det vidste jeg slet ikke :oops Men søde, jeg krydser mine små fingre for det lykkes for jer snart :kram

Tak søde nej vi har heller ikke fortalt det til nogle udover min mor og på mit arbejde for jeg bliver fuldstændig tosset af de hormoner.

Så fortalte det til min chef, fordi jeg begynder at græde i nogle mærkelig situationer.

Så vi har bare døbt mig til tude Marie og derude er der fuld accept og respekt for hvad vi gør.

De skide kg er der jo ikke noget at gøre ved de skal bare væk igen, men det er svært.

Du kender hende og hun er da bare tosset på nogle punkter og gammeldags.

Vi har aftalt at vi giver det endnu et år og ser hvad det sker, men jeg har stadigvæk troen på at jeg får 2 streger i 2011

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhhh de kære svigermødre, de fatter bare ikke, hvornår det er nok. Og de mener de har lov til at have en holdning til alt og at det er deres ret at sige den.

Jeg tror, du skal have manden til at forklare hende, at har hun ikke noget pænt at sige, så skal hun holde sin mund. Siger du det til hende, så kommer der bare flere konflikter...

:kram :kram :kram :kram til dig

Det har vi har vi forsøgt en gang og der så vi dem ikke i 2,5 mdr og det var skønt tro mig .-)))))))

Men så gør hun sådan noget som at fryse os ud (jeg har ikke noget problem med det men min mand var meget ked af det)

Men der er altid så mange konflikter at vi har valgt pga August at vi bare besøger den og en time af gangen og så smutter vi.

Det er bare det helt basale som bliver saægt osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo nogengange gør de. Ved min er det omvendt. HUn har i mange år sagt at hun syntes det var nok jeg gik igennem. Og hun aner ikke engang hvor mange jeg har tabt. Hun tror sikkert bare det er nogle stykker. Men hun synes vi skal stoppe. Det synes alle. Undtagen os!

og derfor informerer vi dem heller ikke mere.

Det kunne du jo vælge at gøre.... Altså jeg tænker du kunne sige direkte til hende at I har besluttet jer for at I ikke ønsker flere børn. Så er der jo ikke mere at sige. Og så være private omkring jeres forsøg.

Man stopper når man selv syntes og hvis i har lyst til at forsætte jeg så skal i gøre det.

Jeg håber virkelig for jer at det lykkes at lave et lille vidunder mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en ond kommentar... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi har vi forsøgt en gang og der så vi dem ikke i 2,5 mdr og det var skønt tro mig .-)))))))

Men så gør hun sådan noget som at fryse os ud (jeg har ikke noget problem med det men min mand var meget ked af det)

Men der er altid så mange konflikter at vi har valgt pga August at vi bare besøger den og en time af gangen og så smutter vi.

Det er bare det helt basale som bliver saægt osv

jeg kender godt til, at have en anstrengt forhold til svigermor, det har jeg også i perioder med min.

Jeg synes i indtil nu har fundet en god løsning, hvor i kun besøger dem i kortere perioder, så din mand stadig føler sig som en del af sin familie, og at jeres søn oplever dem. Men så i ikke får for meget af dem.

Når hun nu ikke er til at snakke med, så er der jo ikke det vilde i kan gøre. andet en at vende det døve øre til, og fortælle hende, at dette ønsker du ikke lige diskutere med hende...

du får lige et :kram mere med på vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kender godt til, at have en anstrengt forhold til svigermor, det har jeg også i perioder med min.

Jeg synes i indtil nu har fundet en god løsning, hvor i kun besøger dem i kortere perioder, så din mand stadig føler sig som en del af sin familie, og at jeres søn oplever dem. Men så i ikke får for meget af dem.

Når hun nu ikke er til at snakke med, så er der jo ikke det vilde i kan gøre. andet en at vende det døve øre til, og fortælle hende, at dette ønsker du ikke lige diskutere med hende...

du får lige et :kram mere med på vejen

Tak en knus er altid dejligt.

Ej men jeg føler bare at det lige kommer op at vende når jeg får succes på andre områder så skal jeg bare lige helt ned igen.

Jeg tror dette udspringer forsi jeg har haft personlig samtale på arbejdet og det gik rigtig godt og fik en meget pæn del mere i løn end det jeg fik i forvegen.

dette stykke papir havde jeg lagt på vores spisebord så min mand kunne se det og han havde så ikke lige fået det fjernet da hun kom besøg og hun læste det her han fortalt jeg var ikke hjemme.

Så er det bare lidt sjovt at det her kommer lige efter jul.

Hun er bar eikek glad på mine vegne, for hun sad 2 juledag og fortalt hele familien at hun ikke kunne forstå at jeg var dette beløb værd for så klog syntes hun ikke jeg var og der fik hun sgu så hatten passede tilbage fra mig og så kommer dtte modangreb lige nogle dage efter og på det her punkt kan jeg ikke forsvare mig på samme måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Øv at dit svigermonster er sådan et misundeligt kvindemenneske. Hun må sgu da være godt indebrændt, hvis hun ikke kan glæde sig på dine vegne og blande sig uden om ting som slet ikke er hendes buisness. Måske skulle du lægge kortene på bordet og fortælle hende hvordan du har det med hendes kommentarer, og at hun faktisk gør dig ked af det. Måske kunne du skrive det i et brev, det er som regel lidt lettere end mand til mand.

I øvrigt må du gerne spørge hende, hvordan man "BARE" lige taber sig,,,,,det vil jeg nemlig meget gerne vide, for så gør jeg det da bare lige et par gange :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal tage en dyb indånding og sige følgende til den krampe af en latterlig svigermor:

Ved du hvad svigermor, årsagen til jeg ikke bliver gravid kan være RIGTIG mange og det skal du overhovedet ikke blande dig i!! Hvem pokker (fanden) har ringet dig op og bedt om din meget sårende og nedsættende bemærkninger, er du klar over hvor lidt tiltalende du gør dig?!

Og så hvis hun går fuldstændig i forsvar så sig: Hold din kæft!!

Hvad fanden bilder hun sig ind den kæmpe møgkrampe altså!!! Nu ved jeg ikke hvordan hun ser ud, men mon ikke hun også er velsignet med dansehåndtag, i så fald, så bed hende koncentrere sig om sine egne deller!!

Nogle folk fatter bare ikke saglig tale og debat og ved ikke hvor sårende deres ord er....ja jeg ved godt det er at sætte sig ned på hendes niveau at tale sådan tilbage, men du er NØDT TIL at trække en streg for hvor grænsen går for hvad hun kan tillade sig at sige til dig!

Og hvor er din mand henne?!?! Nååååååårhhh min mand stod til skideballe hvis han ikke havde sagt noget der!! :(

KRAM til dig....fra en som vejede 114 kg da jeg blev gravid med nr 1 på 14 dage....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en strigle! Hun burde virkelig prøve det der... Bare et års tid eller noget. Din mand må sætte hende på plads!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Øv at dit svigermonster er sådan et misundeligt kvindemenneske. Hun må sgu da være godt indebrændt, hvis hun ikke kan glæde sig på dine vegne og blande sig uden om ting som slet ikke er hendes buisness. Måske skulle du lægge kortene på bordet og fortælle hende hvordan du har det med hendes kommentarer, og at hun faktisk gør dig ked af det. Måske kunne du skrive det i et brev, det er som regel lidt lettere end mand til mand.

I øvrigt må du gerne spørge hende, hvordan man "BARE" lige taber sig,,,,,det vil jeg nemlig meget gerne vide, for så gør jeg det da bare lige et par gange :lolhit

Jamen det har hun fortalt mig mange gange mån skal bare spise sundt og halvere det man normalt spiser.

Det er løsningen på det :lolhit så let er det, hun kan ikke forstå at nogle har problemer når det er så nemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal tage en dyb indånding og sige følgende til den krampe af en latterlig svigermor:

Ved du hvad svigermor, årsagen til jeg ikke bliver gravid kan være RIGTIG mange og det skal du overhovedet ikke blande dig i!! Hvem pokker (fanden) har ringet dig op og bedt om din meget sårende og nedsættende bemærkninger, er du klar over hvor lidt tiltalende du gør dig?!

Og så hvis hun går fuldstændig i forsvar så sig: Hold din kæft!!

Hvad fanden bilder hun sig ind den kæmpe møgkrampe altså!!! Nu ved jeg ikke hvordan hun ser ud, men mon ikke hun også er velsignet med dansehåndtag, i så fald, så bed hende koncentrere sig om sine egne deller!!

Nogle folk fatter bare ikke saglig tale og debat og ved ikke hvor sårende deres ord er....ja jeg ved godt det er at sætte sig ned på hendes niveau at tale sådan tilbage, men du er NØDT TIL at trække en streg for hvor grænsen går for hvad hun kan tillade sig at sige til dig!

Og hvor er din mand henne?!?! Nååååååårhhh min mand stod til skideballe hvis han ikke havde sagt noget der!! :(

KRAM til dig....fra en som vejede 114 kg da jeg blev gravid med nr 1 på 14 dage....

Jeg kommer aldrig ned på hendes niveau det kan jeg ikke og det vil jeg ikke.

Og der er mange som skrive hvor er min mand henne han er her ved min side. Og ha støtter mig og det går altid ud over han.

Problemet i det her er bare at hende angreb som regl kommer når han ikke er til stede, han har talt med hende og der benægtede hun alt.

Derfor er jeg aldrig alene med hende mere dette her opstod bare i forbindels med at min mand blev kaldt på arbejde og så er han væk i løbet af et par minutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en strigle! Hun burde virkelig prøve det der... Bare et års tid eller noget. Din mand må sætte hende på plads!

Hun er bare en herlig kvinde :lolhit :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En ringe trøst, men man taler jo som har har forstand til.

Næste gang, kommer vel nok, så synes jeg nu du selv skal sige fra, på en rolig behersket måde, siger du bare: Hvad mener du egentlig når du siger det? Det lyder sørme ikke pænt. Hvorfor har du et problem med at tale til mig i en behagelig tone? - eller noget i den retning. Tror det virker bedre at det kommer fra dig end fra din mand. Men husk at bevare roen, så hvis hun brænder af, så har du stadig styr på situationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER