Beem

Hvad skal i lave i dag

33 indlæg i dette emne

Jep hvad byder den 23. december på hjemme hos jer?? :jul7:

Her kommer noget af familien til frokost, ikke sådan rigtig julefrokost men vi tager det bedste der fra.

Det er mig der skal koge risengrød til ris ala mande så det skal også gøres nu her og så smider jeg den i seng men vi har gæster så kan den stå der og hygge ;) Min lillesøster blir så og spiser til aften hun elsker risengrød.

Når alle mand er gået/i seng skal jeg lige have pakket de sidste to gaver ind samt to raflegaver

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores 23. December bliver lidt anderledes end normalt, da manden skal arbejde... Jeg tager en tur til byen og oser lidt, for at få tiden til at gå, og så skal jeg have lavet pebermyntelinser.

Jeg skal så hente ham kl 16 og så skal vi hjem og have juletræet ind :loveshower

I aften skal vi ud til mine forældre og spise risengrød, og når vi kommer hjem, skal jeg i seng med en god bog, mens manden bliver oppe og pynter juletræ over en enkelt juleøl :)

Normalt ville vi have brugt dagen på at lave konfekt med mine svigerforældre, og de af mine 3 svogere, der er hjemme til jul fra Sjælland :)

Håber i får en rigtig hyggelig dag Camilla ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores 23. December bliver lidt anderledes end normalt, da manden skal arbejde... Jeg tager en tur til byen og oser lidt, for at få tiden til at gå, og så skal jeg have lavet pebermyntelinser.

Jeg skal så hente ham kl 16 og så skal vi hjem og have juletræet ind :loveshower

I aften skal vi ud til mine forældre og spise risengrød, og når vi kommer hjem, skal jeg i seng med en god bog, mens manden bliver oppe og pynter juletræ over en enkelt juleøl :)

Normalt ville vi have brugt dagen på at lave konfekt med mine svigerforældre, og de af mine 3 svogere, der er hjemme til jul fra Sjælland :)

Håber i får en rigtig hyggelig dag Camilla ;)

Det lyder da som en hyggeligt da i skal have eller du, man kan jo altid bruge en tur i byen for at ose ;)

God dag til jer også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min dag står på halvt arbejde/ halvt hygge

lige nu sidder jeg i sengen og arbejder (jeg skal have faktureret inden månedens udgang)

senere vil jeg over og træne en time.

Derefter skal jeg have handlet ind til hele julen og have købt en sidste gave til Ida fra hendes bedster i Irland der sendte penge igår :)

til sidst skal jeg have lavet negle og så kommer svigerforældrene med Thomas tøser, hvor vi skal spise risengrød og nachos :D (skør blanding i know) og pigerne får gaven fra os (WII) og gaver fra thomas forældre da de skal holde jul hos deres mor i år

Alt i alt en travl men hyggelig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre er dagen startet med tegnefilm i sengen. Toast med skinke og ost og der til pebernødder til morgenmad...

Ellers skal vi lave lidt konfekt og sikkert en tur på skøjtebanen eller ud med slæden.

I aften får vi gæster til dyreryg is og konfekt :sandie Bare for at være sikker på at vores maver er vendet til at spise mega meget til i morgen...Træning er vigtigt!! :mam

God jul til jer alle :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holdt juleaften for de tre små og mine forældre i går aftes så i dag står den på afslapning og leg med gaverne :)

Manden er taget på arbejde og vi andre tusser stadig rundt i nattøj.

Jeg havde lovet ungerne at komme i svømmehallen, men de har lukket den 23. december - øv :( Hvis vi (læs jeg) orker at komme op fra sofaen i dag (eller hvis ungerne kravler på væggene) så tror jeg vi tager i legeland.

Har desværre ikke fået ret meget sne så vi kan sagtens komme ud og rundt (og desværre også komme til juleaften hos svigerne i morgen :()

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg sidder på arbejde.. hvilket jeg har gjort siden kl 7.... Her skal jeg jo så sidde til tidligst kl 17..

Normalt ville vi så skulle have været ude hos vores venner.. men det var vi i forgårs..

I stedet skal vi ned til svigerfar og co. for at bytte julegaver til noget gløgg hygge. Så manden og jeg skal skynde os hjem fra arbejde for og spise lidt mad og så afsted til det sydfynske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er på arbejde og skulle gerne være hjemme omkring kl. 16.30 alt efter vejret <_<

Jeg skal pakke, besvare en masse mails og ellers gøre klar til at køre fra Odense til Nordvest Sjælland i eftermiddag. Det bliver en laang tur hjem til mine forældre....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den byder på arbejde, her er møg travlt i dag, alle er syge, og de andre læger holder lukket - så gu ved hvornår jeg er hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg sidder på arbejde.. hvilket jeg har gjort siden kl 7.... Her skal jeg jo så sidde til tidligst kl 17..

Normalt ville vi så skulle have været ude hos vores venner.. men det var vi i forgårs..

I stedet skal vi ned til svigerfar og co. for at bytte julegaver til noget gløgg hygge. Så manden og jeg skal skynde os hjem fra arbejde for og spise lidt mad og så afsted til det sydfynske.

EEEEJ god køretur, puha. Håber i når frem i god behold, kør forsigtigt.. :kram2

(har et vennepar i går der skulle fra Hvidovre til Esbjerg - det tog så lige 10 timer :blink fordi turen over fyn var en lang kø)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal hygge med manden imens vi får købt ind til julen

så skal der laves risalamnde

lige nu er han ude at fjerne de 15-20 cm sne vihar fået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ha' juletræet ind og pyntet det :jul5:

Og så kommer mine forældre til gløgg og æbleskiver i eftermiddag :)

Min mand kunne ikke køre på job i dag, så ingen neglebidning om hvornår han kommer hjem, og om det bliver i et helt stykke.

Den sidste julegave har jeg netop pakket ind, mangler kun fødselsdagsgaven til min bror.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skulle have været til Borris/Skjern. Men pga. de glatte veje og fygning bliver vi hjemme. Lige nu er jeg ved at bage sukkerfri kransekager, da jeg skulle finde på et eller andet. Vi har selv lavet dejen. Alexander har jeg beholdt hjemme i dag og manden er til en 4 timer lang eksamen lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

EEEEJ god køretur, puha. Håber i når frem i god behold, kør forsigtigt.. :kram2 (har et vennepar i går der skulle fra Hvidovre til Esbjerg - det tog så lige 10 timer :blink fordi turen over fyn var en lang kø)

Tak... men det er så blevet aflyst.. gør vi i morgen inden vi skal om til svigermor..

Og nu bor jeg jo på østfyn ;) sååå være er det hellere ikke.. arbejder midt mellem "hjem" og svigerfar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUHUUU MANDEN BESTOD EKSAMEN :) Nu mangler han kun en (meget stor eksamen) så får han lønforhøjelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på arbejde.. Helt til kl. 18 :( Ikke sjovt at være offentligt ansat, når lille juleaften er en torsdag.. Suk..

Manden, tja han er nok hjemme ved 21 tiden - hvis jeg er heldig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAr lige været ude og hente anden og de sidste ting der manglede... Manden min er igang med at gøre rent... Senere skal jeg stege and, koge kartofler og pille, koge risengrød, smutte mandler og hvis der bliver tid skal jeg også lige lave noget honninghjerter... Når vi så er HELT færdige skal vi slappe af med risengrød, saft og slutte af med lidt tv og varm kakao... P er hos sin mor, så det er helt børnefri jul her... han kom allerede hjem til sin mor for to dage siden da vi mistede hans "olde"...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hygget med to veninder vi fik varm cacao og hjemmelavede æbleskiver. I aften skal vi hjem til mine forældre og spise risengrød og pynte juletræ. Så hyggeligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nadja og jeg har været i byen og købe de sidste gaver og handlet ind.. ellers har vi pakket julegaver ind og leget rundt..

Nu har jeg lige løbet mig en tur og skal snart ud og skovle sne når jeg har fået vejret :) Ellers står den på lidt oprydning og julebag

I aften spiser vi risengrød, bare os tre :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUHUUU MANDEN BESTOD EKSAMEN :) Nu mangler han kun en (meget stor eksamen) så får han lønforhøjelse :)

SKØNT :yay Tillykke med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SKØNT :yay Tillykke med ham :)

Mange tak - er meget glad og stolt af ham :)

Og nu laver jeg så risengrød :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden tog på arbejde i morgen kl. 6.30.

Kl. 9.30 kørte ungerne og jeg til Esbjerg, ned til mormor og morfar og morgenhyggede med rundstykker. Vi skulle også hente flæskestegen til i morgen :)

Vi er lige kommet hjem og det samme er manden, han skulle ellers først være hjemme ved 16.30 tiden :glad.

Så nu sidder vi alle i sofaen og hygger, ejj Annika sover så, men vi er alle 4 i sofaen. Om ikke så længe skal jeg have lavet risengrød til i aften og til ris 'a' la manden i morgen og manden skal have taget juletræet ind. Vi plejer endelig først at tage træet ind når ungerne sover, men Tobias vil gerne hjælpe med at pynte det, så nu gør vi det nu her i eftermiddag :)

I aften skal vi bare hygge herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUHUUU MANDEN BESTOD EKSAMEN :) Nu mangler han kun en (meget stor eksamen) så får han lønforhøjelse :)

Tillykke til ham :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden og jeg har bare hygget herhjemme hele dagen. Jeg har pakket de sidste julegaver ind og når manden kommer hjem igen (han er nede for at shoppe julemandskostume - opdagede vi lige vi ikke havde alligevel - og nevøerne skal jo have besøg af julemanden!) så skal vi have glögg og æbleskiver.

Til aften skal vi have risengrød og ellers ingenting - de næste 3 dage bliver så rigelig sociale, så meget rart med en hyggedag hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til ham :glad

Tak Dorthe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER