Beem

Hvad skal i lave i dag

33 indlæg i dette emne

Martin har været på arbejdet idag.

Magnsu og jeg starte dage med at ligge i sengen og se morgen tv.

Vi var også et smut ved nabogen og hygge, så skulle der byttes julegaver.

Eller har vi hygge her hjemme.

Da Martin kom hjem pyndet vi juletræ alle sammen, nu var det ikke længe før vi skal spise til aften..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tja kun halvdelen af planen holdt her...

Arbejde fra 7 til 17... fik handlet og nu hjemme... Manden kørt retur på arbejdet - da han glemte de 2 torsk der ligger i en sort sæk ude foran kontoret..

På vej hjem - syntes en "rudolf" så os lige vi næsten skulle smadre bilen.. HURRA for en mand der er så drengerøv at han er dygtig til at køre i sne... (og en kone der tuuuudet fordi september 2009 liige dukkede op i hukommelsen :( )

Og ja her sidder jeg så.. ene og alene - med ondt i ryggen og syntes jeg mangler en julestemning?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg vågnede om kring kl 9.00 ved lyden af manden der er ude og skovle sne han har også været ude efter fransbrød så vi morgen hygger med morgen mad da manden kommer ind.

Jeg beslutter at gå i bad men det blev et meget kort bad og mega koldt, så hurtigt i tøjet og op til varmemesteren der mener at blandings batteriet er gået i stykker, der efter tilbage igen og skovle sne.

Maden køre til sin far mens jeg ventede på varmemesteren, jeg fandt tøj til jule aften det var faktisk ikke så svært og det tog kun et øjeblik varmemesteren kom og skiftede blandings batteriet jubii ingen koldt bad i morgen.

Manden kom hjem han kørte mig ud så jeg kunne få købt hans jule gave, vi handlede lidt manglene ting ind vi lige stod og manglede, manden tømte bilen for vare mens jeg igen skovlede sne.

Nu sidder jeg bare i stuen med bærbaren på skødet og tvet køre i bag grunden.

Jeg har fået ringet til både min mormor og farmor og ønsket glædelig jul ringede også lige til min mor have bare brug for at snakke.

fru_wolf der er klar til jule aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja kun halvdelen af planen holdt her...

Arbejde fra 7 til 17... fik handlet og nu hjemme... Manden kørt retur på arbejdet - da han glemte de 2 torsk der ligger i en sort sæk ude foran kontoret..

På vej hjem - syntes en "rudolf" så os lige vi næsten skulle smadre bilen.. HURRA for en mand der er så drengerøv at han er dygtig til at køre i sne... (og en kone der tuuuudet fordi september 2009 liige dukkede op i hukommelsen :( )

Og ja her sidder jeg så.. ene og alene - med ondt i ryggen og syntes jeg mangler en julestemning?!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skulle gøre rent idag, hvilket vi har fået gjort. eller jeg har gjort, måtte sende manden ud af huset,da han gik i vejen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUHUUU MANDEN BESTOD EKSAMEN :) Nu mangler han kun en (meget stor eksamen) så får han lønforhøjelse :)

Tillykke med ham hvor er det dejligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på arbejde.. Helt til kl. 18 :( Ikke sjovt at være offentligt ansat, når lille juleaften er en torsdag.. Suk..

Manden, tja han er nok hjemme ved 21 tiden - hvis jeg er heldig..

Uhh der er ikke meget hjemmehygge dag over jeres dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

herhjemme har den stået på rengøring og oprydning med børnene mens manden var på arbejde da han så kom hjem kl 16 var det tid til lidt forkælelse så jeg kørte til frisør og fik ordnet hår. altid så dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER