Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Dobbelt post

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har en lille nullermus der ELSKER sin mormor, hun har bare hængt og fjollet og grinet og pjattet med sin mormor i dag, og delt en masse kys ud. Og da mormor puttede hende i bv til lur lagde hun sig lige så pænt ned og sov :wub

Og Gry har bare fået det fineste sæt tøj af mormor i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille nullermus der ELSKER sin mormor, hun har bare hængt og fjollet og grinet og pjattet med sin mormor i dag, og delt en masse kys ud. Og da mormor puttede hende i bv til lur lagde hun sig lige så pænt ned og sov :wub

Og Gry har bare fået det fineste sæt tøj af mormor i dag

Hvor skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey har sovet uroligt i nat. Opdager så ved kindtand nr 4 ( der ikke er brudt igennem) At hun har en helt mørkeblå bule. Så det er det der har generet.

Men hvorfor er den blå ? Er der andre der har oplevet det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke hvorfor Anna er så skide sur hele tiden. Vi kan snart ikke holde til det mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke hvorfor Anna er så skide sur hele tiden. Vi kan snart ikke holde til det mere :(

Det er også HÅRDT!

Erica er også inde i en periode hvor hun er på tværs, og det er bare øv!

Normalt møder jeg kl 7:45, men de sidste uger har jeg tidligst mødt kl 8:05 og en dag først 9:30 fordi morgenerne bare SLET ikke forløber så glat som de plejer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også HÅRDT!

Erica er også inde i en periode hvor hun er på tværs, og det er bare øv!

Normalt møder jeg kl 7:45, men de sidste uger har jeg tidligst mødt kl 8:05 og en dag først 9:30 fordi morgenerne bare SLET ikke forløber så glat som de plejer :(

Det hjælper altid, når vi har fået lokket noget mere mad i hende her omkring kl. 9-10-stykker. Hun vil ikke spise andet end a38 naturel med en smule quinoa-flager på om morgenen og der skal SÅ lidt til før hun bryder sammen og aldeles ikke vil have mere og så er det bare den onde cirkel :( Hvis bare hun ville spise noget morgenmad der fik hendes blodsukker op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjælper altid, når vi har fået lokket noget mere mad i hende her omkring kl. 9-10-stykker. Hun vil ikke spise andet end a38 naturel med en smule quinoa-flager på om morgenen og der skal SÅ lidt til før hun bryder sammen og aldeles ikke vil have mere og så er det bare den onde cirkel :( Hvis bare hun ville spise noget morgenmad der fik hendes blodsukker op!

Ja, jeg har også udfordringer med at få Erica til at spise morgenmad :( OG det har bare stor betydning for resten af deres dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjælper altid, når vi har fået lokket noget mere mad i hende her omkring kl. 9-10-stykker. Hun vil ikke spise andet end a38 naturel med en smule quinoa-flager på om morgenen og der skal SÅ lidt til før hun bryder sammen og aldeles ikke vil have mere og så er det bare den onde cirkel :( Hvis bare hun ville spise noget morgenmad der fik hendes blodsukker op!

Ja, jeg har også udfordringer med at få Erica til at spise morgenmad :( OG det har bare stor betydning for resten af deres dag.

Det lyder som Ronja i øjeblikket :( Det er bare ikke sjovt og rigtig hårdt!

Vi har snakket med VS om det og de siger at de intet kan mærke på hende og at hun er som hun plejer, så det er kun når hun er hjemme hun er så nem til at blive sur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde det også sådan med Marlon da han var knapt 2..... Vi snakkede om at det var lidt tidligt med den "trodsalder" (eller hvad det nu hedder i dag ;) ) Men det gik væk af sig selv lige så stille, jeg tror det varede en måneds tid, og så blev han bare så mild og glad bagefter.... Jeg ved ikke om det er et eller andet de generelt skal igennem omkring 1 1/2-2 års alderen (måske et tigerspring som endnu ikke er skrevet om? )

Han er ellers ikke hidsigt anlagt overhovedet, men PUHAA nogle ture han kunne tage i den periode, og han kunne være sur fra han vågnede til han gik i seng.....

Edit: DP kunne heller ikke mærke noget på ham... Der var han blid som et lam :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde det også sådan med Marlon da han var knapt 2..... Vi snakkede om at det var lidt tidligt med den "trodsalder" (eller hvad det nu hedder i dag ;) ) Men det gik væk af sig selv lige så stille, jeg tror det varede en måneds tid, og så blev han bare så mild og glad bagefter.... Jeg ved ikke om det er et eller andet de generelt skal igennem omkring 1 1/2-2 års alderen (måske et tigerspring som endnu ikke er skrevet om? )

Han er ellers ikke hidsigt anlagt overhovedet, men PUHAA nogle ture han kunne tage i den periode, og han kunne være sur fra han vågnede til han gik i seng.....

Edit: DP kunne heller ikke mærke noget på ham... Der var han blid som et lam :rolleyes

Det er jeg glad for at høre :) Jeg har også lidt sagt til mig selv det forhåbentlig "bare" er en fase, men man ved jo aldrig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja siger Mor :biglove eller Bu-ar som hun så kært siger :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme har vi også i en 3-4 ugers tid døjet med en lille hidsigprop som vil ALT selv.

Hun bliver simpelthen så aggressiv og enormt selvdestruktiv når hun får et nej. Der har lige været et par dage, hvor hun har været rigtig god og sød og nu vender det tilbage for fuld styrke. Over ved DP er der ingen tegn og hun er noget så sød derover, men så snart mor eller far er der, så kommer det :)

Som Troldemor skriver, ja.. Så tror jeg også at det er en fase mange skal igennem.

Der kommer heldigvis flere og flere dage, hvor Maliva er sød, så det er nemmere at tackle de små udbrud herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja siger Mor :biglove eller Bu-ar som hun så kært siger :wub

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja siger Mor :biglove eller Bu-ar som hun så kært siger :wub

Det er så hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja siger Mor :biglove eller Bu-ar som hun så kært siger :wub

Hvor kært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har spist lidt over en hel laksefilet til aftensmad i dag :o tilgengæld har hun næsten ikke spist noget tilbehør til. Men efter vs spiste hun også en hel banan og næsten et helt æble :) Jeg kan overhovedet ikke forstå at vi har haft så mange problemer med mad når jeg ser hende guffe i sig som hun gjorde i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Projekt afskaft flaske skudt igang. Zoey vil meget gerne drikke vand af flaske men den har nu taget overhånd til aften nat. Feks i går tømte hun 1 flaske (260ml) inden hun ville sove. Og 4!!!! Mere om natten. Jeg har skiftet ble kl 22, 00:30, 2, 4:30 og 6:30 fordi hun har tisset igennem.

Det lykkedes mig til aften at putte hende på et halvt glas vand. Hun var mega sur og pegede hele tiden hvor flasken plejede at stå. Men efter 30 min lykkedes det. Er spændt på natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har spist lidt over en hel laksefilet til aftensmad i dag :o tilgengæld har hun næsten ikke spist noget tilbehør til. Men efter vs spiste hun også en hel banan og næsten et helt æble :) Jeg kan overhovedet ikke forstå at vi har haft så mange problemer med mad når jeg ser hende guffe i sig som hun gjorde i dag.

Det er utrolig så store bekymringer de giver en og til sidst løser de det selv. Men dejligt med alt den mad. :) Zoey spiste kun pasta og kartofler til aften, så sammen har de fået et varieret måltid. :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Noah jo tumling, saa .... hej :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er utrolig så store bekymringer de giver en og til sidst løser de det selv. Men dejligt med alt den mad. :) Zoey spiste kun pasta og kartofler til aften, så sammen har de fået et varieret måltid. :-P

:D ja så er det ikke så dumt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Noah jo tumling, saa .... hej :balloons

Velkommen herind :wee :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Noah jo tumling, saa .... hej :balloons

:kiss velkommen til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Noah jo tumling, saa .... hej :balloons

Wohu velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herind :wee :balloons

:kiss velkommen til!

Wohu velkommen til :)

Mange tak :loveshower

Noah sov forresten igennem fra 19 til kl. 7 imorges og tog igen idag sine to lure, formiddag og eftermiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.