Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Føler mig som den værste mor. Maliva sad lige ved siden af op af armlænet på sofaen og lige pludseligt høre jeg et bump og et skrig. Hun er så kravlet over kanten og er faldet ned med hovedet først ned på gulvet :boo

Hvorfor holdt jeg ikke bedre øje med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føler mig som den værste mor. Maliva sad lige ved siden af op af armlænet på sofaen og lige pludseligt høre jeg et bump og et skrig. Hun er så kravlet over kanten og er faldet ned med hovedet først ned på gulvet :boo

Hvorfor holdt jeg ikke bedre øje med hende.

Man kan ikke altid nå at redde dem. Og livet giver nogle knubs, forleden dag faldt Gry ned af sin trip trap stol også med hovedet først ( heldigvis ned på et gulvtæppet ) man kan desværre ikke pakke dem ind i vat og bomuld, og det gør ikke nogen til en dårlig mor :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som den værste mor. Maliva sad lige ved siden af op af armlænet på sofaen og lige pludseligt høre jeg et bump og et skrig. Hun er så kravlet over kanten og er faldet ned med hovedet først ned på gulvet :boo

Hvorfor holdt jeg ikke bedre øje med hende.

Ronja faldt ud af vores seng i går, mens hun sov, fordi vi ikke lå ved siden af. Jeg havde prøvet at ligger dyner og puder i vejen men hun er kommet over alligevel. Jeg havde (har) det bestemt ikke godt med det skete, men det sker desværre engang imellem :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo et helt andet dilemma :( felix sover kun hos os når han er syg så det er meget sjældent. Så jeg vågner jo ikke hver gang han snakker.

Håber i snart finder en løsning :kram2

Tak....det håber jeg også. Det er ved at være hårdt hun kommer ind hver nat fordi hun netop vækker mig så meget som hun gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det måske muligt for jer evt at forlænge sengen på en måde.

Vi har lige sat en stor ( på str med tremmeseng) puf mellem vores seng og væggen. Der sover hun nu når hun kommer ind til os. Så har vi det meste af sengen og kan sove godt.

Ikke umiddelbart. Jeg har overvejet det forskellige løsninger og umiddelbart så kunne løsningen måske være en madras på gulvet til hende. Det kunne måske også hjælpe på hun ikke synes det er hyggeligt at komme ind til os mere og dermed begynder at sove i sin egen seng. Eller at rykke hendes seng ind til os igen, men den ide er jeg ikke så vild med. Jeg vil gerne have hun i det mindste starter på sit eget værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NOOOO!!!!! I nat bemærkede jeg Zoeys urin lugtede sødligt. Så testede hende i morges og ganske rigtig slår den ud på blærebetændelse :-( øv øv magerter ikk at diskutere med sygehuset igen om hvorvidt de får lov at ligge drop igen :,-(

Til Info kan jeg sige vi tester hende 1-2 gange i ugen så det er ikke det der har været skyld i dårlig søvn og overdrevet vandforbrug.

Øv :( :kram hvorfor tester i hende så tit? :unsure

Kan vandforbruget evt. være at hun ikke får nok væske i løbet af dagen? Ronja drikker også en del vand lige inden hun skal sove og nogen gange også i løbet af aftenen/natten, men overhovedet ikke de mængder du nævner. Vi har altid et glas, kop eller dunk stående til Ronja med noget væske på sofabordet, så Ronja selv kan drikke når hun har lyst og det har hjulpet på væske indtaget ved putning.

Hvis det var mig så ville jeg vende det med en læge, for det kan jo i væreste fald være at der er noget galt (evt. nyrerne) som I ikke lige kan se med det blotte øje :kram Det er ikke for at gøre dig nervøs eller noget, men det virker helt vildt i mine øre og det virker ikke kun som tryghed hun søger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en hyggelig dag i zoo med gode venner :) trods regnen absolut skulle falde, mens vi var dér :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja sidder og putter med mig på sofaen med dynen, sutter, bøvle og hugo på ramasjang :loveshower

Hun er desværre temmelig snottet og har vist meget lidt feber også....håber ikke det udvikler sig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til jer 'nye' det er hyggeligt med flere tumlinge herinde :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på hotel i Marselisborg, da vi skal til barnedåb hos min niece :)

Dicte er så god til at være med, og vi har hygget os med lidt shopping, langt besøg i dyrehaven, og mens Dicte sov gik vi langs vandet og så Sculpture by the sea udstillingen. Den var virkelig god!

Her til aften har vi fået roomservice, og nu er far ved at putte og jeg flader ud. Skøn weekend :biglove

Og nu sover vores lille mus, så der er tid til at læse avisen i sengen i fred og ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er på hotel i Marselisborg, da vi skal til barnedåb hos min niece :)

Dicte er så god til at være med, og vi har hygget os med lidt shopping, langt besøg i dyrehaven, og mens Dicte sov gik vi langs vandet og så Sculpture by the sea udstillingen. Den var virkelig god!

Her til aften har vi fået roomservice, og nu er far ved at putte og jeg flader ud. Skøn weekend :biglove

Lyder skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomst :)

Har nu puttet en træt dreng efter en lang dag med gæster.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke og velkommen til flere skønne tumlinger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en bølle der hopper og danser i sengen og siger mam mam <_<

Hvorfor spiste du så ikke noget aftensmad barn.

Hun faldt i søvn kl 20.20 og vågnede igen kl 21 og er bare piv frisk, skøre unge altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så faldt Erica endelig i søvn! I går faldt også i søvn ved denne tid :(

Men hun er også begyndt at stå senere op, frygter hun er ved at skubbe sin rytme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er til Rasmus Seebach koncert, mens farmand passer Maja... Første gang jeg er sådan rigtigt ude i lang tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er til Rasmus Seebach koncert, mens farmand passer Maja... Første gang jeg er sådan rigtigt ude i lang tid :)

Gid det var mig :)

Enjoy!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til de nye tumlinge! :balloons

:kram til jer med børn, der sover sent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er begyndt at græde i søvne igen :( Det har været rigtig meget de sidste par aftener. Jeg hader virkelig ikke at kunne gøre noget for hende når hun græder i søvne andet end at prøve at passe på hende og evt. nusse hende lidt hvis hun lader mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Clara blevet en tumling. I dag bliver hun 1 år... Tiden går rigtig hurtig! :o

Tillykke med clara og velkommen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres lykønskninger og velkomst;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne melde mig på banen her - er et gammelt medlem, som er begyndt at bruge babyklar igen, efter længere tids pause:) har luret lidt med på det sidste og synes gruppen er super hyggelig, så håber der er plads til mig også. Min datter Agnes er 20 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne melde mig på banen her - er et gammelt medlem, som er begyndt at bruge babyklar igen, efter længere tids pause:) har luret lidt med på det sidste og synes gruppen er super hyggelig, så håber der er plads til mig også. Min datter Agnes er 20 mdr.

Der er altid plads til flere :) Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er live blevet vækket af ronja her kl 5.55 forbi hun bare hoster r rigtig meget :( jeg ville egentlig gerne give hende vand, men hun gør det i søvne og jeg vil ikke vække hende <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige blevet vækket af ronja her kl 5.55 forbi hun bare hoster r rigtig meget :( jeg ville egentlig gerne give hende vand, men hun gør det i søvne og jeg vil ikke vække hende <_<

Nå nu vågnede hun så kl. 6.30 <_< Hold nu op jeg synes den søvn bare er gået ned af bakke igen den her uge :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.