Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Jeg ligger lige nu på gulvet hos Leo. Han blev helt hysterisk ked af det og virkede utryg hver gang jeg prøvede at gå. Vi har jo ellers siden april bare lagt ham og sagt godnat, så er han selv faldet i søvn. Har ingen ide om, hvad der foregår....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Søren og jeg har billetter til Robin Hood i Ulvedalene i morgen og jeg glæder mig bare slet ikke :(

Moster Josephine skal være hos Anna, men selvom de har set hinanden både lørdag og søndag og moster var her og spise i går, så er Anna stadig afmålt. Vi håber jo hun sover inden vi kører (kl. ca. 20), men det gør hun GARANTERET ikke... I dag er første gang i en hel uge, at hun sover før kl. 20. Og derudover er hun bare mega tryghedssøgende for tiden. I nat måtte hun ind og sove hos os - det sker ellers stort set aldrig, men det var helt tydeligt tryghed det handlede om.

Og derudover, så skal det jo regne i morgen - hele dagen OG aftenen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger lige nu på gulvet hos Leo. Han blev helt hysterisk ked af det og virkede utryg hver gang jeg prøvede at gå. Vi har jo ellers siden april bare lagt ham og sagt godnat, så er han selv faldet i søvn. Har ingen ide om, hvad der foregår....

Vi har kæmpet med præcis det samme den sidste uges tid - vi plejer også bare at kunne gå. Gad vide om det er noget med månen? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare det var mig der havde været ude og løbe! Jeg kunne hygge mig med at handle i Super Best i stedet <_<

Jeg har også brugt 1 time de sidste to aftener og i dag brugte Søren ca. 40 min. Jeg er nu bare glad for det gik godt for dem!

Og endelig lykkedes det at hun sov inden kl. 20. Hun var SÅ træt da jeg hentede hende i VS i dag :(

Jeg har sagt til Jonas at tirsdag, torsdag og en dag i weekenden skal jeg have en løbetur eller anden træning. Jeg har fundet et løbeprogram som hedder 0-10 km. på 16 uger som jeg vil følge. Jeg vil bare i form nu for jeg har det skidt med hvordan jeg ser ud og trænger også til jeg har tid for mig selv. Så nu skal jeg bare holde fast i det!

Nogen gange nyder jeg nu også at være ude og handle for mig selv ;)

Og ingen tvivl om jeg er glad for at det gik dem godt, men blev nu lidt misundelig fordi han nu selv er ude og træne, så han når begge dele på en aften....jeg er nok bare lidt træt i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da godt at høre, så må det jo være ham de næste par dage ;)

Han får i hvert fald lov igen torsdag, men onsdag er han desværre ikke hjemme ;) Håber bare hun er lige så sød ved mig i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kæmpet med præcis det samme den sidste uges tid - vi plejer også bare at kunne gå. Gad vide om det er noget med månen? ;)

Hehe, det kan være :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger lige nu på gulvet hos Leo. Han blev helt hysterisk ked af det og virkede utryg hver gang jeg prøvede at gå. Vi har jo ellers siden april bare lagt ham og sagt godnat, så er han selv faldet i søvn. Har ingen ide om, hvad der foregår....

Vi har kæmpet med præcis det samme den sidste uges tid - vi plejer også bare at kunne gå. Gad vide om det er noget med månen? ;)

Jeg begynder altså snart og tror på den med månen for jeg synes godt nok der er en del herinde der har skrevet om problemer i de her dage og min kollega har også nævnt det med sine døtre :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren og jeg har billetter til Robin Hood i Ulvedalene i morgen og jeg glæder mig bare slet ikke :(

Moster Josephine skal være hos Anna, men selvom de har set hinanden både lørdag og søndag og moster var her og spise i går, så er Anna stadig afmålt. Vi håber jo hun sover inden vi kører (kl. ca. 20), men det gør hun GARANTERET ikke... I dag er første gang i en hel uge, at hun sover før kl. 20. Og derudover er hun bare mega tryghedssøgende for tiden. I nat måtte hun ind og sove hos os - det sker ellers stort set aldrig, men det var helt tydeligt tryghed det handlede om.

Og derudover, så skal det jo regne i morgen - hele dagen OG aftenen <_<

:kram Håber I kommer af sted uden alt for meget regn, at moster klarer Anna uden problemer og at I får en hyggelig aften :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren og jeg har billetter til Robin Hood i Ulvedalene i morgen og jeg glæder mig bare slet ikke :(

Moster Josephine skal være hos Anna, men selvom de har set hinanden både lørdag og søndag og moster var her og spise i går, så er Anna stadig afmålt. Vi håber jo hun sover inden vi kører (kl. ca. 20), men det gør hun GARANTERET ikke... I dag er første gang i en hel uge, at hun sover før kl. 20. Og derudover er hun bare mega tryghedssøgende for tiden. I nat måtte hun ind og sove hos os - det sker ellers stort set aldrig, men det var helt tydeligt tryghed det handlede om.

Og derudover, så skal det jo regne i morgen - hele dagen OG aftenen <_<

Beder til at alle dine bekymringer bliver gjort til skamme :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare det var mig der havde været ude og løbe! Jeg kunne hygge mig med at handle i Super Best i stedet <_<

Jeg har også brugt 1 time de sidste to aftener og i dag brugte Søren ca. 40 min. Jeg er nu bare glad for det gik godt for dem!

Og endelig lykkedes det at hun sov inden kl. 20. Hun var SÅ træt da jeg hentede hende i VS i dag :(

:kram2 det er så hårdt med de perioder! Og du lyder som om du er ved at være godt brugt....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en hyggelig dag i zoo med min mor og mine piger :)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger lige nu på gulvet hos Leo. Han blev helt hysterisk ked af det og virkede utryg hver gang jeg prøvede at gå. Vi har jo ellers siden april bare lagt ham og sagt godnat, så er han selv faldet i søvn. Har ingen ide om, hvad der foregår....

Sådan nogle dage har vi også lige haft, eller Dicte blev ikke hysterisk ked men vågnede hele tiden og græd hvis ikke vi var der. Det stod på i flere timer hvor hun sov 5-10 minutter af gangen...

Hun har lige været i gæstepleje for første gang, tror det kan være derfor. Har Leo oplevet noget nyt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren og jeg har billetter til Robin Hood i Ulvedalene i morgen og jeg glæder mig bare slet ikke :(

Moster Josephine skal være hos Anna, men selvom de har set hinanden både lørdag og søndag og moster var her og spise i går, så er Anna stadig afmålt. Vi håber jo hun sover inden vi kører (kl. ca. 20), men det gør hun GARANTERET ikke... I dag er første gang i en hel uge, at hun sover før kl. 20. Og derudover er hun bare mega tryghedssøgende for tiden. I nat måtte hun ind og sove hos os - det sker ellers stort set aldrig, men det var helt tydeligt tryghed det handlede om.

Og derudover, så skal det jo regne i morgen - hele dagen OG aftenen <_<

Øv! Håber det kommer til at gå, måske er det slet ikke noget problem når i først er taget afsted??

Håber vejret holder, jeg gad godt se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt til Jonas at tirsdag, torsdag og en dag i weekenden skal jeg have en løbetur eller anden træning. Jeg har fundet et løbeprogram som hedder 0-10 km. på 16 uger som jeg vil følge. Jeg vil bare i form nu for jeg har det skidt med hvordan jeg ser ud og trænger også til jeg har tid for mig selv. Så nu skal jeg bare holde fast i det!

Nogen gange nyder jeg nu også at være ude og handle for mig selv ;)

Og ingen tvivl om jeg er glad for at det gik dem godt, men blev nu lidt misundelig fordi han nu selv er ude og træne, så han når begge dele på en aften....jeg er nok bare lidt træt i dag ;)

Det lyder helt fair, og der skal bare lidt alene tid til ind imellem!

Og ved lige hvordan du føler, nogle gange er jeg også bare træt og bliver vildt irriteret på min mand som bare drøner rundt med fuld energi... (Totalt barnligt...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger på sofaen og er syg :( øv det har jeg ikke tid til, har en masse arbejde der skal laves inden sommerferie på torsdag i næste uge.

Men så har jeg da tid til at tjekke op på BK ;) og kigge på rejser til vinter.

Dicte er begyndt at tage nattøjet af når hun vågner, så hun kom ind i vores seng her til morgen, og pludselig havde hun taget både nattøj og bleen af :o Altså det var ret sødt at hun sad der helt nøgen og så tegnefilm, men omvendt skal vi nok få meget sjov ud af hun selv kan tage bleen af....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan nogle dage har vi også lige haft, eller Dicte blev ikke hysterisk ked men vågnede hele tiden og græd hvis ikke vi var der. Det stod på i flere timer hvor hun sov 5-10 minutter af gangen...

Hun har lige været i gæstepleje for første gang, tror det kan være derfor. Har Leo oplevet noget nyt??

Jeg kan ikke lige komme på, hvad nyt det skulle være. Jeg forventede at han ville vække os i løbet af natten og at vi måtte tage ham ind, men han sov igennem helt til 6.45 :blink Så er det ok, han lige havde brug for lidt ekstra tryghed. Håber dog det var en engangsforestilling....

Jeg ligger på sofaen og er syg :( øv det har jeg ikke tid til, har en masse arbejde der skal laves inden sommerferie på torsdag i næste uge.

Men så har jeg da tid til at tjekke op på BK ;) og kigge på rejser til vinter.

Dicte er begyndt at tage nattøjet af når hun vågner, så hun kom ind i vores seng her til morgen, og pludselig havde hun taget både nattøj og bleen af :o Altså det var ret sødt at hun sad der helt nøgen og så tegnefilm, men omvendt skal vi nok få meget sjov ud af hun selv kan tage bleen af....

Øv med sygdom, god bedring (og skønt med tid til rejsekigning og BK :yay )

Det lyder vildt sødt, hun tager det hele af selv :7himmel Men kan godt forestille mig de scenarier det vil give :hshit :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja, manden og jeg har bare haft den hyggeligste dag i Aalborg Zoo i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit hjerte smelter <3

Det er Henrik der aflevere Zoey i dp, hun bar rigtig svært ved at sige farvel til mig og endnu mere svært hvis hun er er andet sted når hun siger farvel. Så sådan er det bedst. Hun har grædt når de skulle ud af døren herhjemme og forsøgt at hænge fast i mig, heldigvis har jeg kunne se hun allerde var glad når de var på parkeringspladsen. Så jeg var helt rolig, i går tog hun selv sin dp taske og gik hen mod døren. Som jeg åbnede og hun gik hen mod elevatoren uden gråd.

I dag !!!!!!!!!! Gjorde hun det samme. Jeg gik med ud i gangen, da de kom ind i elevatoren smilte og vinkede hun til mig <3 åh en dejlig følelse at vinke farvel til mig glade datter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja, manden og jeg har bare haft den hyggeligste dag i Aalborg Zoo i dag :)

Dejligt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit hjerte smelter <3

Det er Henrik der aflevere Zoey i dp, hun bar rigtig svært ved at sige farvel til mig og endnu mere svært hvis hun er er andet sted når hun siger farvel. Så sådan er det bedst. Hun har grædt når de skulle ud af døren herhjemme og forsøgt at hænge fast i mig, heldigvis har jeg kunne se hun allerde var glad når de var på parkeringspladsen. Så jeg var helt rolig, i går tog hun selv sin dp taske og gik hen mod døren. Som jeg åbnede og hun gik hen mod elevatoren uden gråd.

I dag !!!!!!!!!! Gjorde hun det samme. Jeg gik med ud i gangen, da de kom ind i elevatoren smilte og vinkede hun til mig <3 åh en dejlig følelse at vinke farvel til mig glade datter.

Det er nemlig fantastisk :glad

Hvor dejligt at det går den rigtige vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit hjerte smelter <3

Det er Henrik der aflevere Zoey i dp, hun bar rigtig svært ved at sige farvel til mig og endnu mere svært hvis hun er er andet sted når hun siger farvel. Så sådan er det bedst. Hun har grædt når de skulle ud af døren herhjemme og forsøgt at hænge fast i mig, heldigvis har jeg kunne se hun allerde var glad når de var på parkeringspladsen. Så jeg var helt rolig, i går tog hun selv sin dp taske og gik hen mod døren. Som jeg åbnede og hun gik hen mod elevatoren uden gråd.

I dag !!!!!!!!!! Gjorde hun det samme. Jeg gik med ud i gangen, da de kom ind i elevatoren smilte og vinkede hun til mig <3 åh en dejlig følelse at vinke farvel til mig glade datter.

Dejligt :) det giver noget mere ro på, når barnet ikke er ked af det, når det bliver afleveret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh mit hjerte smelter <3

Det er Henrik der aflevere Zoey i dp, hun bar rigtig svært ved at sige farvel til mig og endnu mere svært hvis hun er er andet sted når hun siger farvel. Så sådan er det bedst. Hun har grædt når de skulle ud af døren herhjemme og forsøgt at hænge fast i mig, heldigvis har jeg kunne se hun allerde var glad når de var på parkeringspladsen. Så jeg var helt rolig, i går tog hun selv sin dp taske og gik hen mod døren. Som jeg åbnede og hun gik hen mod elevatoren uden gråd.

I dag !!!!!!!!!! Gjorde hun det samme. Jeg gik med ud i gangen, da de kom ind i elevatoren smilte og vinkede hun til mig <3 åh en dejlig følelse at vinke farvel til mig glade datter.

Hvor er det bare godt :yay Hun må jo være glad for stedet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare godt :yay Hun må jo være glad for stedet :glad

det er bare så skønt. Havde aldrig i min vildeste fantasi troet at det allerede ville gå så godt. hun har ikke engang gået i dp i 3 måneder og eeeelsker det bare. Men kan nok også uden tøven sige vi har en af de bedste dagplejemødre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte gider ikke sove idag... Hun var så træt men nu er hun top frisk... Det er ret irriterende, men sidst jeg var inde hos hende lå hun med 2 sutter i munden og lavede fagterne til hjulene på bussen :)

Men hun må gerne sove NU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maliva skulle egentligt ha' været i seng for 17 minutter siden, men hun hygger sig simpelthen bare så meget i badet, at jeg ikke nænner at tage hende op :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.