Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Mange tak :loveshower

Noah sov forresten igennem fra 19 til kl. 7 imorges og tog igen idag sine to lure, formiddag og eftermiddag :)

Sådan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Nu er Noah jo tumling, saa .... hej :balloons

Tillykke med Noahs førte fødselsdag og velkommen herinde.

Vi er ved at være mange, hvilket jo er skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Projekt afskaft flaske skudt igang. Zoey vil meget gerne drikke vand af flaske men den har nu taget overhånd til aften nat. Feks i går tømte hun 1 flaske (260ml) inden hun ville sove. Og 4!!!! Mere om natten. Jeg har skiftet ble kl 22, 00:30, 2, 4:30 og 6:30 fordi hun har tisset igennem.

Det lykkedes mig til aften at putte hende på et halvt glas vand. Hun var mega sur og pegede hele tiden hvor flasken plejede at stå. Men efter 30 min lykkedes det. Er spændt på natten :)

Hold da op det er meget vand og mange opvågninger. Håber projektet kommer til at forløbe godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg har også udfordringer med at få Erica til at spise morgenmad :( OG det har bare stor betydning for resten af deres dag.

Det lyder som Ronja i øjeblikket :( Det er bare ikke sjovt og rigtig hårdt!

Vi har snakket med VS om det og de siger at de intet kan mærke på hende og at hun er som hun plejer, så det er kun når hun er hjemme hun er så nem til at blive sur :(

Vi havde det også sådan med Marlon da han var knapt 2..... Vi snakkede om at det var lidt tidligt med den "trodsalder" (eller hvad det nu hedder i dag ;) ) Men det gik væk af sig selv lige så stille, jeg tror det varede en måneds tid, og så blev han bare så mild og glad bagefter.... Jeg ved ikke om det er et eller andet de generelt skal igennem omkring 1 1/2-2 års alderen (måske et tigerspring som endnu ikke er skrevet om? )

Han er ellers ikke hidsigt anlagt overhovedet, men PUHAA nogle ture han kunne tage i den periode, og han kunne være sur fra han vågnede til han gik i seng.....

Edit: DP kunne heller ikke mærke noget på ham... Der var han blid som et lam :rolleyes

Det er godt at høre vi ikke er alene! Men synes da det kommer lidt tidligt til Anna ift. Jeres tumlinger? Hun er også begyndt at øve sig i at tage tøj på selv (og vil selv -> sikken et cirkus nogengange :prik) og det er ifølge min mor også tidligt, så måske det godt kan passe? :unsure

Jeg var i hvert fald LIGE ved at blive vanvittig i formiddags og jeg var alene med hende. Det var meningen vi skulle hygge os inden vi skulle køre til Fyn til middag, men det blev der ikke meget af. Hun søgte grænsen HELE tiden og var bare sur og tvær og lå på gulvet og skreg i ca. 40% af tiden :(

De mærker intet i VS - jeg håber virkelig det bare er en fase og at den snart er slut! :rolleyes

Så tog vi til Fyn og har været et fremmed sted hele eftermiddagen, men hun har bare storhygget sig (mormor var der og det kan jo redde det meste ;)) og selvom hun var rigtig træt da vi kørte hjem til min mor, så klarede hun køretur, aftensmad og putning i rigtig fin stil og hun var nem at putte og faldt i søvn selv i weekendsengen 10min efter jeg var gået ud af værelset :o

Min dejlige dejlige Anna :wub

Maja siger Mor :biglove eller Bu-ar som hun så kært siger :wub

Årh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Projekt afskaft flaske skudt igang. Zoey vil meget gerne drikke vand af flaske men den har nu taget overhånd til aften nat. Feks i går tømte hun 1 flaske (260ml) inden hun ville sove. Og 4!!!! Mere om natten. Jeg har skiftet ble kl 22, 00:30, 2, 4:30 og 6:30 fordi hun har tisset igennem.

Det lykkedes mig til aften at putte hende på et halvt glas vand. Hun var mega sur og pegede hele tiden hvor flasken plejede at stå. Men efter 30 min lykkedes det. Er spændt på natten :)

Det er altså også helt vildt! :o Det kan jeg godt forstå du gerne vil have sat en stopper for! Håber det kommer til at gå godt :kiss

Nu er Noah jo tumling, saa .... hej :balloons

YAY :yay Velkommen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har fået så meget ros de sidste uger for at være så nem at have med at gøre. Det varmer mit moderhjerte så meget :wub

Og så sover han bare SÅ GODT om natten efter han har haft skoldkopper :) men han snakker i søvne. Kært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har fået så meget ros de sidste uger for at være så nem at have med at gøre. Det varmer mit moderhjerte så meget :wub

Og så sover han bare SÅ GODT om natten efter han har haft skoldkopper :) men han snakker i søvne. Kært :)

Det gør Ronja også :) Både kært og knap så kært engang imellem. Kan godt blive lidt irriteret over at blive vækket fordi hun siger ting og man derfor tror hun er vågen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør Ronja også :) Både kært og knap så kært engang imellem. Kan godt blive lidt irriteret over at blive vækket fordi hun siger ting og man derfor tror hun er vågen ;)

Enig men synes jeg er ved at have styr på hvornår det er nødvendigt at se til ham og det er meget sjældent :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig men synes jeg er ved at have styr på hvornår det er nødvendigt at se til ham og det er meget sjældent :yay

Ja så må det være kært. Her er problemet bare at ronja som regel ender inde hos os om natten og derfor vækker mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Noah jo tumling, saa .... hej :balloons

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lige fået håb på ferie om at ronja så småt begyndte at sove igennem i egen seng på eget værelse men det var åbenbart kun 3 gange mens vi var på ferie og 2 gange herhjemme. Nu er vi tilbage ved hun har sovet hos os de sidste tre nætter. Og gerne så tæt som muligt på mig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Projekt afskaft flaske skudt igang. Zoey vil meget gerne drikke vand af flaske men den har nu taget overhånd til aften nat. Feks i går tømte hun 1 flaske (260ml) inden hun ville sove. Og 4!!!! Mere om natten. Jeg har skiftet ble kl 22, 00:30, 2, 4:30 og 6:30 fordi hun har tisset igennem.

Det lykkedes mig til aften at putte hende på et halvt glas vand. Hun var mega sur og pegede hele tiden hvor flasken plejede at stå. Men efter 30 min lykkedes det. Er spændt på natten :)

Det er altså sindssygt så meget hun drikker om natten :o

Jeg ønsker jer rigtig meget held og lykke med projektet!!!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Noah jo tumling, saa .... hej :balloons

Tillykke med Noah :balloons

Velkommen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lige fået håb på ferie om at ronja så småt begyndte at sove igennem i egen seng på eget værelse men det var åbenbart kun 3 gange mens vi var på ferie og 2 gange herhjemme. Nu er vi tilbage ved hun har sovet hos os de sidste tre nætter. Og gerne så tæt som muligt på mig :(

Er det måske muligt for jer evt at forlænge sengen på en måde.

Vi har lige sat en stor ( på str med tremmeseng) puf mellem vores seng og væggen. Der sover hun nu når hun kommer ind til os. Så har vi det meste af sengen og kan sove godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NOOOO!!!!! I nat bemærkede jeg Zoeys urin lugtede sødligt. Så testede hende i morges og ganske rigtig slår den ud på blærebetændelse :-( øv øv magerter ikk at diskutere med sygehuset igen om hvorvidt de får lov at ligge drop igen :,-(

Til Info kan jeg sige vi tester hende 1-2 gange i ugen så det er ikke det der har været skyld i dårlig søvn og overdrevet vandforbrug.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg til herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg til herinde :)

Tillykke med den første fødselsdag og velkommen herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NOOOO!!!!! I nat bemærkede jeg Zoeys urin lugtede sødligt. Så testede hende i morges og ganske rigtig slår den ud på blærebetændelse :-( øv øv magerter ikk at diskutere med sygehuset igen om hvorvidt de får lov at ligge drop igen :,-(

Til Info kan jeg sige vi tester hende 1-2 gange i ugen så det er ikke det der har været skyld i dårlig søvn og overdrevet vandforbrug.

Nej altså hvor træls. Det der undrer mig mest er at hun får det når hun drikker så meget. Synes da de siger man skal drikke meget vand når man har det for at få skyllet det ud.

Men i hvert fald god bedring med hende :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lige fået håb på ferie om at ronja så småt begyndte at sove igennem i egen seng på eget værelse men det var åbenbart kun 3 gange mens vi var på ferie og 2 gange herhjemme. Nu er vi tilbage ved hun har sovet hos os de sidste tre nætter. Og gerne så tæt som muligt på mig :(

Det er jo et helt andet dilemma :( felix sover kun hos os når han er syg så det er meget sjældent. Så jeg vågner jo ikke hver gang han snakker.

Håber i snart finder en løsning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Clara blevet en tumling. I dag bliver hun 1 år... Tiden går rigtig hurtig! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare haft en fantastisk morgen :7himmel

Maliva kommer ind klokken 9.00 (!!!!!!) og siger godmorgen. Hun putter sammen med Jesper og mig i sengen indtil 9.30.

Åh, så kan det regne nok så meget, være gråt og diset. Jeg har haft en fantastisk morgen og det vil helt sikkert spejle sig i resten af dagen :) :kuller

ELSKER min familie :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg til herinde :)

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Clara blevet en tumling. I dag bliver hun 1 år... Tiden går rigtig hurtig! :o

Velkommen til her inde :balloons ja tiden går alt for stækt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hører jeg til herinde :)

Tillykke og velkommen herinde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Clara blevet en tumling. I dag bliver hun 1 år... Tiden går rigtig hurtig! :o

Tillykke og velkommen herinde :balloons

tiden går rigtig hurtig og det fortsætter det åbenbart med at gøre i lang tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.