Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Puha, Anna synes det var svært at falde i søvn uden at have sagt godnat til sin far. Vi var nødt til at gå ned i stuen og se, at han altså stadig ikke var kommet hjem og jeg endte med at sidde og holde hende i hånden i 10 min. Lille pus kan bedst lide flokken er samlet :wub

Nårh hvor sødt :)

I dag kaldte Ronja på sin onkel Jan da Jonas puttede hende, så han måtte ud og hente Jan der måtte ind og sige godnat igen til hende :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nårh hvor sødt :)

I dag kaldte Ronja på sin onkel Jan da Jonas puttede hende, så han måtte ud og hente Jan der måtte ind og sige godnat igen til hende :D

Ha ha :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja sover stadig over i sin egen seng og har gjort det hele natten :yay det sker bare oftere og oftere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry græd ikke da hun blev afleveret i dag :o :yay

:yay

Maja er hjemme fra DP i dag, da hun græd en stor del af morgenen :( 2/4 er syge med skoldkopper i DP, så ved ikke om det er dét der er efter Maja, det vil tiden jo vise.... Hun har snart sove 1½ time på sofaen...

god bedring til Maja :)

Skal til min sidste eksamen i morgen :unsure

Glæder mig så vanvittig meget til det er overstået... Synes det har været en lang og hård omgang.

Held og lykke - så kan du snart holde velfortjent sommerferie :)

Puha, Anna synes det var svært at falde i søvn uden at have sagt godnat til sin far. Vi var nødt til at gå ned i stuen og se, at han altså stadig ikke var kommet hjem og jeg endte med at sidde og holde hende i hånden i 10 min. Lille pus kan bedst lide flokken er samlet :wub

Hvor sødt! Det er Dicte også meget optaget af, og peger på billeder af dem der mangler :)

Ronja sover stadig over i sin egen seng og har gjort det hele natten :yay det sker bare oftere og oftere :glad

Skønt! Nattesøvn UDEN barn i sengen er altså SÅ meget bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte har fået endnu en fætter igår :kuller Jeg glæder mig til at se ham!

Igår var første rigtige dag i gæsteplejen, sidste uge var hun i gæstepleje i legestuen, igår var hun så hjemme hos gæsteplejeren. Det var gået rigtig godt, og hun var i højt humør da jeg hentede hende. På vej ud så hun gruppebilledet af vores dagplejer på væggen, så måtte vi hen og kigge på det, og hun blev ved med at pege på vores 'rigtige' dagplejer Jette :) Så sødt, og ingen tvivl om hun savnede Jette. Idag da far afleverede hende gav hun et hyl af glæde da hun kom op til Jette :biglove Ih det er skønt at hun er så glad for at være der!

Tilgengæld sov hun meget dårligt i nat, hun blev ved med at vågne og ville ikke have jeg gik fra hende, så efter 2 timer med det kom hun ind i vores seng.. Måske det er en reaktion på gæsteplejen....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har stadig en masse skoldkopper og bliver i dag og i går passet af nogle skønne venner der har tiden til det. Så fabtastisk. Han er ikke mærket af det mere men hans sår er ikke klar til institution endnu desværre.

Jeg læser alle jeres indlæg men pt er overskudet desværre ikke til at kommenterer jer alle hvor end jeg gerne vil. Håber det bliver bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min bedste veninde er lige flyttet fra kæresten, og dermed blevet enlig mor. Hun klarer det så godt, på trods af ex kæresten ikke gør det nemt. Han er sådan set flink nok, men lige som da de var kærester, så kan han ikke finde ud af at tage ansvar for noget som helst. Han er rigtig godt stillet økonomisk, og mener vist at så behøver han ikke hjælpe med mere... Nå any way, hun trænger til lidt opmuntring, og jeg vil gerne gøre noget for hende. Jeg ved bare ikke hvad?! Hun er typen der tager alt på sig, så selv om hun syntes det hele er hårdt så knokler hun bare på og får styr på det.

Gode forslag modtages meget gerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det godt nok varmt hernede i Tyskland i øjeblikket - ca. 30-35 grader i skyggen *smiley-der-sveder* Ronja klarer det egentlig rigtig fint og beder også selv om at få noget at drikke når det bliver for meget. Desværre har hun kun fået sovet en halv time til middag fordi vi har været i en lille zoo i dag hvor hun ikke rigtig kunne finde ro, men fik da lige lægget et kvarters tid i klapvognen og slappet af. Men vi har haft en hyggelig dag alligevel og nu sidder vi i haven ved huset og slapper af i skyggen. Ronja sidder med mormor og hygger, mens vi andre sidder og kobler lidt af også :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har det godt nok varmt hernede i Tyskland i øjeblikket - ca. 30-35 grader i skyggen *smiley-der-sveder* Ronja klarer det egentlig rigtig fint og beder også selv om at få noget at drikke når det bliver for meget. Desværre har hun kun fået sovet en halv time til middag fordi vi har været i en lille zoo i dag hvor hun ikke rigtig kunne finde ro, men fik da lige lægget et kvarters tid i klapvognen og slappet af. Men vi har haft en hyggelig dag alligevel og nu sidder vi i haven ved huset og slapper af i skyggen. Ronja sidder med mormor og hygger, mens vi andre sidder og kobler lidt af også :loveshower

Lyder dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige spottet Ericas første hjørnetand - nok derfor hun har sovet inde hos os det sidste stykke tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja har nogle enkelte små røde knopper forskellige steder på kroppen - fx ved numsen, et par stykker i hovedet og ved nakken/skulderen... 2/4 børn i DP har skoldkopper, så er da lidt spændt på om det også er under opsejling her :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja har nogle enkelte små røde knopper forskellige steder på kroppen - fx ved numsen, et par stykker i hovedet og ved nakken/skulderen... 2/4 børn i DP har skoldkopper, så er da lidt spændt på om det også er under opsejling her :unsure

Lyder meget som opstarten her. Men så er det da overstået. Det går helt sikkert hurtigt i løbet af i morgen hvis det er det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har været i bøgeskoven med sin far og kørt manitou og leget med andre børn. Han har hygget sig og hans mor har været på barselbesøg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

Ih hvor er det vildt! Stort tillykke med hende :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

Stort tillykke :loveshower

Tænk at det allerede er to år siden vi gik og ventede på at juni-babyerne ville komme. Og her sidder vi med store skønne børn :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Ingen skoldkopper til Maja... Tilgengæld har vi været vågne siden kl. 4 i morges :blink :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

Nårh tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

Stort tillykke med Fillippa :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

TILLYKKE!! :D Hvor er det vildt altså...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

Årh! :biglove

Sikke sød, hun har været :)

Stort tillykke med store Filippa! :hurra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig SÅ meget til sommerferie, den er lige om hjørnet nu :yay

Jeg overvejer om jeg skal bruge en uges orlov i forlængelse af vores ferie, eller måske tage en uge i august hvor DIcte skal være 3 uger i gæstepleje. Jeg har sådan lyst til at være sammen med Dicte, men jeg har kun 3 ugers orlov tilbage, og de skal jo bruges godt.... Bum bum, store tanker sådan en torsdag formiddag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

Jeg får sq* helt tårer i øjnene over dit indlæg! Hvor er det vildt! Så er der kun en uge til Erica fylder 2! Det har jeg slet ikke forstået endnu...

Hils hende og sig tak for det gode vejr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kuller Fillippa 2 år i dag :kuller

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiihhh tillykke med din STORE pige! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.