Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Nu har hun 38,7 :(

Øv altså.... Håber hun er hurtigt ovenpå igen!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var også til sommerferie i vuggestuen i går og der var MANGE mennesker!

Theos mor vandt kagekonkurrencen ;) :blush

SEJT!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Maja har sovet igennem fra kl. 23 til 6.40

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor fint - vi skulle da lige have hilst. Det ville jeg gerne :kiss

Theos mor er sej ;)

Ja det ville jeg også gerne. Det kunne have været hyggeligt :kiss

Sejt Maria :) hvilken kage endte du ud med at lave?

Tak :) Chokoladebunde med jordbær- og chokoladecreme. Hvid glasur på toppen, et træ af fondant og grønne blade af marcipan.

Rundt om kagen havde jeg sat vaffelrør :)

Godt bagt :P

Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Maja har sovet igennem fra kl. 23 til 6.40

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sov til 7.30 i dag :o

Og så endda i en weekend :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SEJT!!! :loveshower

Tak ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej :yay

Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sovet rigtig dårlig. Skal lige lev for Felix har fået skoldkopper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har to børn der er som hund og kat i dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har sovet rigtig dårlig. Skal lige lev for Felix har fået skoldkopper

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har lavet stort på toilettet 2 gange i denne weekend :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til de syge tumlinger :kram

Lige nu sidder vi i haven i tyskland og bare slapper af og nyder det :glad

Det var en lang dag i går hvor vi kørte herned, men ronja klarede det flot. Hun fik sovet en del af vejen, og når hun var vågen var hun for det meste i godt humør. Det blev lidt for meget til sidst men det gjorde det for os alle ;)

I morges sov hun til omkring kl 7.45 og så sendte jeg hende ud til mormor som gav hende morgenmad og underholdte mens jeg gik i bad og jonas sov lidt videre :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige råbt af Anna og sat hende hårdt fra mig :( Vi har haft sådan en dejlig formiddag og så blev alt ødelagt da hun bare ikke ville sove, men blev ved med at sparke dynen af, sætte sig op og grine af mig - det tænder mig HELT af. Heldigvis kom Søren hjem i det samme. Anna løb grædende/klynkende efter mig efter jeg havde sat hende fra mig - hun kan bare ikke lide det! Jeg tog hende op og sagde jeg var vred på hende og hvorfor og nu ligger jeg i soveværelset og er lige ved at tude :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige råbt af Anna og sat hende hårdt fra mig :( Vi har haft sådan en dejlig formiddag og så blev alt ødelagt da hun bare ikke ville sove, men blev ved med at sparke dynen af, sætte sig op og grine af mig - det tænder mig HELT af. Heldigvis kom Søren hjem i det samme. Anna løb grædende/klynkende efter mig efter jeg havde sat hende fra mig - hun kan bare ikke lide det! Jeg tog hende op og sagde jeg var vred på hende og hvorfor og nu ligger jeg i soveværelset og er lige ved at tude :boo

:kram :kram :kram

Godt at Søren kom hjem og kunne tage over. Du er en GOD MOR, Susanne :kram det kan blive for meget for os alle ind i mellem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en træt dreng der sover i sin bv. Men han var også vågen mellem 3 og 4 timer i nat :( behøver ikke flere skoldkopper nu. Der er rigeligt men de er vist først ved at poppe op på benene og fødderne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kram2

Tak :) han har heldigvis ikke feber eller noget men der klør :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag holdt Surprice babyshower for min lillesøster mulig_mor nøj hun blev overrasket og dagen gik lige som planlagt <3

I morgen har Zoey hjemmedag med mig. Så kommer samme søster og hygger med os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min Anna 1½ år :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min Anna 1½ år :biglove

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også til sommerferie i vuggestuen i går og der var MANGE mennesker!

Theos mor vandt kagekonkurrencen ;) :blush

Hvor er du sej! Og hvor lyder den bare lækker! :sandie

God bedring til de syge tumlinger :kram

Lige nu sidder vi i haven i tyskland og bare slapper af og nyder det :glad

Det var en lang dag i går hvor vi kørte herned, men ronja klarede det flot. Hun fik sovet en del af vejen, og når hun var vågen var hun for det meste i godt humør. Det blev lidt for meget til sidst men det gjorde det for os alle ;)

I morges sov hun til omkring kl 7.45 og så sendte jeg hende ud til mormor som gav hende morgenmad og underholdte mens jeg gik i bad og jonas sov lidt videre :yay

God ferie! :loveshower Dejligt med en mormor der kan hjælpe lidt til!

Jeg har lige råbt af Anna og sat hende hårdt fra mig :( Vi har haft sådan en dejlig formiddag og så blev alt ødelagt da hun bare ikke ville sove, men blev ved med at sparke dynen af, sætte sig op og grine af mig - det tænder mig HELT af. Heldigvis kom Søren hjem i det samme. Anna løb grædende/klynkende efter mig efter jeg havde sat hende fra mig - hun kan bare ikke lide det! Jeg tog hende op og sagde jeg var vred på hende og hvorfor og nu ligger jeg i soveværelset og er lige ved at tude :boo

:kram2 :kram2 :kram2 Vi kan ALLE blive trætte af og vrede på vores unger, det gør dig bestemt ikke til en dårlig mor - kun menneskelig! Og så synes jeg alligevel det er rigtig flot at du så kan tage hende op og forklare hende at du er vred på hende. Godt at Søren kom hjem og kunne tage over, både for din og Annas skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en træt dreng der sover i sin bv. Men han var også vågen mellem 3 og 4 timer i nat :( behøver ikke flere skoldkopper nu. Der er rigeligt men de er vist først ved at poppe op på benene og fødderne.

God bedring! Jeg har købt noget mod kløe der vist hedder Poxim, det er særligt mod skoldkopper og forhindrer også at de 'formerer' sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har simpelthen haft SÅ hyggelig en dag idag, med besøg fra Dorita, Bolsin og Gremina (tak piger :kram)

Og efter pigerne var gået åbnede himlen sig og det stod bare ned i stænger. Så tog Lise og jeg lige regntøjet på og gik ud og hoppede i pytter i silende regnvejr :loveshower hold nu op, hvor hun morede sig! Hun hvinede begejstret og løb fra den ene pyt til den anden og trampede løs i dem og satte sig ned midt i dem og plaskede rundt med hænderne :D Og så blev der også lige rutsjet på rutsjebane og gynget også - hvor er det dejligt at små børn kan få en til at sætte pris på hvad der førhen var lortevejr - er nu blevet til hav-det-sjovt-vejr! Og så var det bare SÅÅÅÅÅ hyggeligt at sidde på gyngen med Lise på skødet der bare lænede sig op ad mig og puttede og så bare sidde og gynge stille og roligt og putte midt i regnen :wub totalt pladderromantisk og skønt. Og så fik man lige tomt hovedet totalt og slappet helt af - alt andet i verden var bare så ligegyldigt, når man sad der med sin lille guldklump i armene og kunne føle sig som de eneste i verden (fordi vi var de eneste der var tossede nok til at bevæge os udenfor i det vejr :D.

Iiiih hvor jeg elsker min dejlige pige :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har simpelthen haft SÅ hyggelig en dag idag, med besøg fra Dorita, Bolsin og Gremina (tak piger :kram)

Og efter pigerne var gået åbnede himlen sig og det stod bare ned i stænger. Så tog Lise og jeg lige regntøjet på og gik ud og hoppede i pytter i silende regnvejr :loveshower hold nu op, hvor hun morede sig! Hun hvinede begejstret og løb fra den ene pyt til den anden og trampede løs i dem og satte sig ned midt i dem og plaskede rundt med hænderne :D Og så blev der også lige rutsjet på rutsjebane og gynget også - hvor er det dejligt at små børn kan få en til at sætte pris på hvad der førhen var lortevejr - er nu blevet til hav-det-sjovt-vejr! Og så var det bare SÅÅÅÅÅ hyggeligt at sidde på gyngen med Lise på skødet der bare lænede sig op ad mig og puttede og så bare sidde og gynge stille og roligt og putte midt i regnen :wub totalt pladderromantisk og skønt. Og så fik man lige tomt hovedet totalt og slappet helt af - alt andet i verden var bare så ligegyldigt, når man sad der med sin lille guldklump i armene og kunne føle sig som de eneste i verden (fordi vi var de eneste der var tossede nok til at bevæge os udenfor i det vejr :D.

Iiiih hvor jeg elsker min dejlige pige :wub

Ih hvor skønt med det hele :wub vi var også ude og lege i regnen, og spist kiks under halvtaget og betragtede regnen. Min mand sad under halvtaget mens vi gyngede, og han sagde det var ren meditation at høre os lege, regne tromme og fuglene sang imens :) :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har simpelthen haft SÅ hyggelig en dag idag, med besøg fra Dorita, Bolsin og Gremina (tak piger :kram)

Og efter pigerne var gået åbnede himlen sig og det stod bare ned i stænger. Så tog Lise og jeg lige regntøjet på og gik ud og hoppede i pytter i silende regnvejr :loveshower hold nu op, hvor hun morede sig! Hun hvinede begejstret og løb fra den ene pyt til den anden og trampede løs i dem og satte sig ned midt i dem og plaskede rundt med hænderne :D Og så blev der også lige rutsjet på rutsjebane og gynget også - hvor er det dejligt at små børn kan få en til at sætte pris på hvad der førhen var lortevejr - er nu blevet til hav-det-sjovt-vejr! Og så var det bare SÅÅÅÅÅ hyggeligt at sidde på gyngen med Lise på skødet der bare lænede sig op ad mig og puttede og så bare sidde og gynge stille og roligt og putte midt i regnen :wub totalt pladderromantisk og skønt. Og så fik man lige tomt hovedet totalt og slappet helt af - alt andet i verden var bare så ligegyldigt, når man sad der med sin lille guldklump i armene og kunne føle sig som de eneste i verden (fordi vi var de eneste der var tossede nok til at bevæge os udenfor i det vejr :D.

Iiiih hvor jeg elsker min dejlige pige :wub

:biglove åh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.