Solvej99

Tumlinge-smalltalk

10,007 indlæg i dette emne

Så blev min Anna 1½ år :biglove

Nårh tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har i dag holdt Surprice babyshower for min lillesøster mulig_mor nøj hun blev overrasket og dagen gik lige som planlagt <3

I morgen har Zoey hjemmedag med mig. Så kommer samme søster og hygger med os :)

Ih hvor sødt :) det var da en dejlig overraskelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring! Jeg har købt noget mod kløe der vist hedder Poxim, det er særligt mod skoldkopper og forhindrer også at de 'formerer' sig

Det er bare røv han får det i weekenden når apoteket har lukket. Han kan slet ikke finde ro. Så min mand er kørt til viborg hvor hans kusine bor. Hun er farmakonom og har noget creme hjemme vi kan hente.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev min Anna 1½ år :biglove

hun bliver så stor :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en dejlig forlænger weekend.. Elsker mine drenge.. Idag er Tobias 1 år og 9 mdr.. Det jo ildt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra for farmand! Gry vågnede kl 5 og var bare sur og tvær, og ville ingenting.

Det lykkedes så S at få hende til at sove igen, så nu ligger hun og bobler lige så sødt.

At jeg så er på vej på job er en anden sag, gad altså også godt at ligge og boble under min dyne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har været vågen 10 gange i nat og været pjevs til morgen :(

Håber virkelig ikke der lurer noget i hendes krop... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har været vågen 10 gange i nat og været pjevs til morgen :(

Håber virkelig ikke der lurer noget i hendes krop... :unsure

Årh det var meget :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sov helt til kl. 7.30 :)

Men han vågnede så også kl. 3 i nat og troede at det var morgen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa har været vågen 10 gange i nat og været pjevs til morgen :(

Håber virkelig ikke der lurer noget i hendes krop... :unsure

Puha det var mange gange. Håber bare hun havde en dårlig nat :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare røv han får det i weekenden når apoteket har lukket. Han kan slet ikke finde ro. Så min mand er kørt til viborg hvor hans kusine bor. Hun er farmakonom og har noget creme hjemme vi kan hente.

Håber det hjalp :) Mindes bare der var et døgn apotek i Silkeborg, men ja ellers er det ret svært når der er lukket ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 uger til sommerferie :loveshower Nøj hvor jeg glæder mig!

Dicte skulle på skovtur med dagplejen idag, rigtig hyggeligt, men ih det bliver godt når det er ferietid og vi kan lave alle de ting sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har simpelthen haft SÅ hyggelig en dag idag, med besøg fra Dorita, Bolsin og Gremina (tak piger :kram)

Og efter pigerne var gået åbnede himlen sig og det stod bare ned i stænger. Så tog Lise og jeg lige regntøjet på og gik ud og hoppede i pytter i silende regnvejr :loveshower hold nu op, hvor hun morede sig! Hun hvinede begejstret og løb fra den ene pyt til den anden og trampede løs i dem og satte sig ned midt i dem og plaskede rundt med hænderne :D Og så blev der også lige rutsjet på rutsjebane og gynget også - hvor er det dejligt at små børn kan få en til at sætte pris på hvad der førhen var lortevejr - er nu blevet til hav-det-sjovt-vejr! Og så var det bare SÅÅÅÅÅ hyggeligt at sidde på gyngen med Lise på skødet der bare lænede sig op ad mig og puttede og så bare sidde og gynge stille og roligt og putte midt i regnen :wub totalt pladderromantisk og skønt. Og så fik man lige tomt hovedet totalt og slappet helt af - alt andet i verden var bare så ligegyldigt, når man sad der med sin lille guldklump i armene og kunne føle sig som de eneste i verden (fordi vi var de eneste der var tossede nok til at bevæge os udenfor i det vejr :D.

Iiiih hvor jeg elsker min dejlige pige :wub

Hvor lyder det bare helt fantastisk :yay

Vi var knap så glade for regnen på vej til stationen. Eller dvs Gry og Leo sad bare og smilte i klapvognene og pegede ud, mens vi mødre gik og blev gennemblødte :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo er i Zoo i dag med sin farmor, faster og fætter. Har fået en sms om at han snakker løs om alle dyrene :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 uger til sommerferie :loveshower Nøj hvor jeg glæder mig!

Dicte skulle på skovtur med dagplejen idag, rigtig hyggeligt, men ih det bliver godt når det er ferietid og vi kan lave alle de ting sammen :)

Ferie, ferie, ferie :bunny Glæder mig også rigtig meget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg glæder mig også til ferie - der er bare længe til :( (uge 29)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en rigtig hyggelig fødselsdag hernede i tyskland :) vi har været i bloksbjerg og kørt med damptog derop og ned igen. Ronja har klaret det rigtig fint selvom hun ikke har fået sovet super meget til middag, men tilgengæld har hun virkelig guffet løs.

Alt i alt en rigtig dejlig dag som slutter med vi sidder i haven og venter på at vi skal have noget aftensmad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en rigtig hyggelig fødselsdag hernede i tyskland :) vi har været i bloksbjerg og kørt med damptog derop og ned igen. Ronja har klaret det rigtig fint selvom hun ikke har fået sovet super meget til middag, men tilgengæld har hun virkelig guffet løs.

Alt i alt en rigtig dejlig dag som slutter med vi sidder i haven og venter på at vi skal have noget aftensmad :glad

Ih tillykke :) Det lyder skønt! Der kunne jeg godt tænke mig at komme ned engang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en rigtig hyggelig fødselsdag hernede i tyskland :) vi har været i bloksbjerg og kørt med damptog derop og ned igen. Ronja har klaret det rigtig fint selvom hun ikke har fået sovet super meget til middag, men tilgengæld har hun virkelig guffet løs.

Alt i alt en rigtig dejlig dag som slutter med vi sidder i haven og venter på at vi skal have noget aftensmad :glad

Stort tillykke :flag

Og hvor lyder det bare til at være en hyggelig dag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har haft en hjemmedag med din far og da jeg kom hjem kørte vi ham ud til bedsterne så vi kunne komme ud at spise. Havde dog ønsket han også skulle fejre sin mors fødselsdag men ikke i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv har en søn der ikke vil sove og en mand der er på aften/nattevagt. Det er bare en trist kombi.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har haft en hjemmedag med din far og da jeg kom hjem kørte vi ham ud til bedsterne så vi kunne komme ud at spise. Havde dog ønsket han også skulle fejre sin mors fødselsdag men ikke i år.

Ej, det er i dag du fylder 30 :yay :yay :yay Stort tillykke :glad :glad :glad

Håber det har været hyggeligt, trods syg lille mus (og god bedring til ham)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det var meget :( :kram

Puha det var mange gange. Håber bare hun havde en dårlig nat :kiss

Tak for kram.

Jeg håber også, at det var en engangs-forestilling.

Hep, hep på en god nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har haft en hjemmedag med din far og da jeg kom hjem kørte vi ham ud til bedsterne så vi kunne komme ud at spise. Havde dog ønsket han også skulle fejre sin mors fødselsdag men ikke i år.

:kram2

Stort tillykke med fødselsdagen :hurra Håber du og manden har en hyggelig aften, trods alt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en rigtig hyggelig fødselsdag hernede i tyskland :) vi har været i bloksbjerg og kørt med damptog derop og ned igen. Ronja har klaret det rigtig fint selvom hun ikke har fået sovet super meget til middag, men tilgengæld har hun virkelig guffet løs.

Alt i alt en rigtig dejlig dag som slutter med vi sidder i haven og venter på at vi skal have noget aftensmad :glad

Tillykke med dagen :hurra

Lyder til at være en skøn fødselsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.