TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg ville købe brikker med mme hvis jeg var jer. Umiddelbart er skift til 2'eren afhængigt af hvor meget mad der kommer ind ved siden af. Så hvis mælk stadig er det meste af kosten, ville jeg gå med 1'eren :)

:ditto hvis det bare er en gang eller to ville jeg købe et par brikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Girly1988:

Biogaia dråber har virkelig været vores redning, så jeg håber at det hjælper hos jer også! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto hvis det bare er en gang eller to ville jeg købe et par brikker :)

:ditto

En pose mms i pulver form må kun være åben i 4 uger så hvis behovet er lille er det nok lige i overkanten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv er begyndt at få eksem ved siden af munden pga når hun lægger ude med sutten :(

Giv hende lidt fedtcreme på rundt om munden inden du lægger hende ud.. Det har altid hjulpet Edith :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NEJ hvor ser det bare hyggeligt og smukt ud :-)

Det er også vildt lækkert at have skoven som nærmeste nabo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det? :kiss

 

Jamen det går rigtig fint. Der har ikke været nogen reaktion overhovedet :) Hun har sovet rigtig meget i går og i dag, ved ikke om vi kan tilskrive det vaccinen, det har været rigtig praktisk ift. kagebagning i går og borddækning i dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store dejlige bassemand :biglove

8 uger og 3 dage gammel 5025 gram og 57 cm lang :wub

Efterfødselsreaktionstest på mor: lort!

 

Hold da op han har fart på med at vokse :o :yay 

 

Øv med efterfødselsreaktion :( Hvad skal der så gøres ved det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giv hende lidt fedtcreme på rundt om munden inden du lægger hende ud.. Det har altid hjulpet Edith :)

tak :) jeg havde faktisk overvejet det men var lidt i tvivl om det skal gøres før eller efter, men det bliver nok lidt ved behov :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels lille A :( hun er simpelthen så syg! Hun er så forkølet og har fået bleeksem. Det startede i går formiddags, og jeg fik en recept fra lægen på brentan, men det har slet ikke hjulpet. Hun er helt hudløs og har en masse små sår som bløder :( var ved vagtlægen med hende, og hun har møb :( så er der altså ikke noget at sige til at hun har været så ked af det :( vagtlægen turde ikke give hende penicillin, fordi hun så kan risikere at få diarré, og så vil hendes numse blive endnu mere medtaget :(

Vi har fået en recept på noget steroide creme til numsen, men der er ikke noget apotek i nærheden som har åbent før mandag :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels lille A :( hun er simpelthen så syg! Hun er så forkølet og har fået bleeksem. Det startede i går formiddags, og jeg fik en recept fra lægen på brentan, men det har slet ikke hjulpet. Hun er helt hudløs og har en masse små sår som bløder :( var ved vagtlægen med hende, og hun har møb :( så er der altså ikke noget at sige til at hun har været så ked af det :( vagtlægen turde ikke give hende penicillin, fordi hun så kan risikere at få diarré, og så vil hendes numse blive endnu mere medtaget :(

Vi har fået en recept på noget steroide creme til numsen, men der er ikke noget apotek i nærheden som har åbent før mandag :unsure

 

Stakkels A :kram2

 

Har apoteket i nærheden af jer slet ikke vagt, hvor man har et tidsrum hvor man kan hente det man mangler?

 

I hvert fald god bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh the joys of motherhood. Er det ikke bare typisk at man lige har vasket helt i bund og haft baby i bad og brugt to en halv time på at få hende til at sove, for at hun bliver vækket straks af en gigant bonus ble, som også søler body, bukser, strømper og dyne ind. Så mor kan vaske baby og tøj mv igen- og starte puttekamp forfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan høre willum der er dybt ulykkelig. Far er gået op til ham for at trøste - jeg vil ikke blande mig nøj det gør ondt at høre min lille skat være så ked. Jeg ved at farmand gør sit allerbedste ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels lille A :( hun er simpelthen så syg! Hun er så forkølet og har fået bleeksem. Det startede i går formiddags, og jeg fik en recept fra lægen på brentan, men det har slet ikke hjulpet. Hun er helt hudløs og har en masse små sår som bløder :( var ved vagtlægen med hende, og hun har møb :( så er der altså ikke noget at sige til at hun har været så ked af det :( vagtlægen turde ikke give hende penicillin, fordi hun så kan risikere at få diarré, og så vil hendes numse blive endnu mere medtaget :(

Vi har fået en recept på noget steroide creme til numsen, men der er ikke noget apotek i nærheden som har åbent før mandag :unsure

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak :) jeg havde faktisk overvejet det men var lidt i tvivl om det skal gøres før eller efter, men det bliver nok lidt ved behov :)

E fik det også ved behov, men når det var (er) koldt, får hun det også på inden, så huden omkring munden ikke bliver våd og så ekstra kold.. Fedtcremen laver en barriere på huden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh!! Jeg har været ved mine forældre i dag, og Nova er blevet SÅ overstimuleret at hun kun har sovet en times tid siden hun vågnede i morges kl. 9..

Hun ville dårligt overgive sig på bilturen hjem, og der plejer hun ellers altid at falde i søvn med det samme.

Tror dog endelig at hun er faldet godt i søvn nu. Nænnede ikke at tage hende ud af autostol OG hendes køredragt, så lagde hende bare i liften med dragten på og åbnede vinduet.

Tror i at det går?  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels lille A :( hun er simpelthen så syg! Hun er så forkølet og har fået bleeksem. Det startede i går formiddags, og jeg fik en recept fra lægen på brentan, men det har slet ikke hjulpet. Hun er helt hudløs og har en masse små sår som bløder :( var ved vagtlægen med hende, og hun har møb :( så er der altså ikke noget at sige til at hun har været så ked af det :( vagtlægen turde ikke give hende penicillin, fordi hun så kan risikere at få diarré, og så vil hendes numse blive endnu mere medtaget :(

Vi har fået en recept på noget steroide creme til numsen, men der er ikke noget apotek i nærheden som har åbent før mandag :unsure

 

Måske kan Olivias Tryllesalve bruges den er øko og uden kemi og skulle i hvert fald hjælpe mod rød numse.... :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

En pose mms i pulver form må kun være åben i 4 uger så hvis behovet er lille er det nok lige i overkanten ;)

Tak for svar allesammen :super

Det er rart at få at vide det kun kan holde sig i 4 uger. Det var jeg ikke klar over og planen var nemlig at købe en stor pakke pulver mme, som så kunne holde i lang tid og bruges til at lave grød med. Så der slap jeg da lige for at gøre et stort fejlkøb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels lille A :( hun er simpelthen så syg! Hun er så forkølet og har fået bleeksem. Det startede i går formiddags, og jeg fik en recept fra lægen på brentan, men det har slet ikke hjulpet. Hun er helt hudløs og har en masse små sår som bløder :( var ved vagtlægen med hende, og hun har møb :( så er der altså ikke noget at sige til at hun har været så ked af det :( vagtlægen turde ikke give hende penicillin, fordi hun så kan risikere at få diarré, og så vil hendes numse blive endnu mere medtaget :(

Vi har fået en recept på noget steroide creme til numsen, men der er ikke noget apotek i nærheden som har åbent før mandag :unsure

Aww hvor er det synd for hende :( :kram2

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh!! Jeg har været ved mine forældre i dag, og Nova er blevet SÅ overstimuleret at hun kun har sovet en times tid siden hun vågnede i morges kl. 9..

Hun ville dårligt overgive sig på bilturen hjem, og der plejer hun ellers altid at falde i søvn med det samme.

Tror dog endelig at hun er faldet godt i søvn nu. Nænnede ikke at tage hende ud af autostol OG hendes køredragt, så lagde hende bare i liften med dragten på og åbnede vinduet.

Tror i at det går? :boo

Det ska nok gå - måske Åbne dragten, hvis du lukker vinduet senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ska nok gå - måske Åbne dragten, hvis du lukker vinduet senere

Hun sov kun en halv time, så det lykkedes desværre ikke  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S har gylpet vildt meget i dag. Vi snakker 4-5 gange så meget som normalt *suk* håber ikke hun er utilpas :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sov kun en halv time, så det lykkedes desværre ikke :(

Øv, hvor synd. Håber hun falder godt i søvn og sover igennem i nat :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels A :kram2

 

Har apoteket i nærheden af jer slet ikke vagt, hvor man har et tidsrum hvor man kan hente det man mangler?

 

I hvert fald god bedring med hende!

Ja hun er altså stakkels :( og hun er så hæs at hun næsten har mistet stemmen.. Det lyder altså enormt kært :biglove mit hjerte smelter en lille smule hver gang hun siger en lyd, for det lyder simpelthen så sødt :P

Jeg har lige tjekket på nettet, og der et et apotek som har åbent fra 10.30-12.30 i morgen, det ligger godt nok knap 40 km væk, men det må jeg tage med :) hun kan ihvertfald ikke vente til mandag med at få cremen!

Og tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

tak for kram :kram2

Måske kan Olivias Tryllesalve bruges den er øko og uden kemi og skulle i hvert fald hjælpe mod rød numse.... :kiss

jeg tror ikke helt at det er nok, når det er svamp :unsure jeg tør næsten heller ikke smøre noget på, som ikke er garanteret at virke, for hun har simpelthen så ondt :( så jeg prøver at røre så lidt ved det som muligt

Aww hvor er det synd for hende :( :kram2

God bedring!

Tak :kram2 håber at begge piger når at blive nogenlunde raske inden D tager til Sjælland mandag morgen. Magter virkelig ikke at være alene med dem i så mange dage når de er så syge begge to :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER