TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Tak for kram :kram2

Det hele blev så lige endnu værre. Han faldt i søvn 19:30 rimeligt nemt og sov så 45 minutter, vågner af et maridt og vil spise for at falde i søvn. Men han har jo lige spist (for omtrent 20. gang i dag) og der er altså bare ikke noget at komme efter.

Nu prøver J at putte så jeg ikke frister, men W skriger bare!

Og vi har prøvet at varme en flaske mm vi havde i fryseren, men han kan simpelthen ikke finde ud af det. SUK!!!!

Føler mig virkelig utilstrækkelig lige nu.

Sender en masse energi din vej :kram2 Det lyder til at du kunne bruge lidt.. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for kram :kram2

Det hele blev så lige endnu værre. Han faldt i søvn 19:30 rimeligt nemt og sov så 45 minutter, vågner af et maridt og vil spise for at falde i søvn. Men han har jo lige spist (for omtrent 20. gang i dag) og der er altså bare ikke noget at komme efter.

Nu prøver J at putte så jeg ikke frister, men W skriger bare!

Og vi har prøvet at varme en flaske mm vi havde i fryseren, men han kan simpelthen ikke finde ud af det. SUK!!!!

Føler mig virkelig utilstrækkelig lige nu.

Føler virkelig med dig! Og jeg ved godt at det nok ikke gør det store, men det skal nok vende! Der er perioder hvor man virkelig føler at man bare ikke kan overskue det mere - men lige pludselig vender det - og det skal det også nok for jer. Det første halve år er bare skide hårdt.... hæng i, kæmp jer op igen - og få hjælp fra familie og venner, hvis i ikke kan hænge sammen længere...

Du vil føle dig utilstrækkelig mange gange endnu - men det viser bare at du er en go mor, fordi du bekymrer dig og ikke er ligeglad.

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pigerne bliver 8 uger imorgen - Hvor blev de 8 uger af? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha en omgang - aldrig har jeg set eller hørt Mie SÅ ked - hun var itrøstelig og vred sig i vores arme og da jeg satte hende på gulvet, af simpel frygt for at tabe hende var hun lige ved at kaste sig bagover og direkte ned i marmor gulvet - shit det var godt vi var 2 - det tog lige præcis 5 min at konstatere at hun skulle have noget panodil et eller andet var HELT galt. Jeg nåede at tænke tænder og ører, hun hoster også for tiden og er snottet + hun har haft en smule tynd mave - men da hun så flasken blev hun om muligt endnu mere ulykkelig og hun tømte den på rekord tid. Jeg tror vi bytter godnat flasken ud med godnat grød! Det her er bare ikke rimeligt for sådan en lille mus, og er det "bare" sult (hvilket kan være derfor at hun de sidste 3 uger har sovet af helvedes til) så er det med at få proppet noget mere mættende i hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha en omgang - aldrig har jeg set eller hørt Mie SÅ ked - hun var itrøstelig og vred sig i vores arme og da jeg satte hende på gulvet, af simpel frygt for at tabe hende var hun lige ved at kaste sig bagover og direkte ned i marmor gulvet - shit det var godt vi var 2 - det tog lige præcis 5 min at konstatere at hun skulle have noget panodil et eller andet var HELT galt. Jeg nåede at tænke tænder og ører, hun hoster også for tiden og er snottet + hun har haft en smule tynd mave - men da hun så flasken blev hun om muligt endnu mere ulykkelig og hun tømte den på rekord tid. Jeg tror vi bytter godnat flasken ud med godnat grød! Det her er bare ikke rimeligt for sådan en lille mus, og er det "bare" sult (hvilket kan være derfor at hun de sidste 3 uger har sovet af helvedes til) så er det med at få proppet noget mere mættende i hende.

Øv, det lyder ikk rart for hverken jer eller Mie :kram2

Her er vi også begyndt at give godnat grød, og Lucas er faktisk MEGET nemmere at putte og sover bedre når han har fået godnat grød. De sidste par dage har han ikk fået det, fordi hans rytme har været total fucked up efter operationen, så han har været træt så tidligt at det nærmest ikk har kunne nåes, og både putning og nætterne har været et helved. I dag fik han godnat grød, og jeg lagde ham bare i sengen, og 2 min efter sov han :blink Jeg kan self ikk sige 100% at det er grødens skyld, men det tror jeg altså det er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder ikk rart for hverken jer eller Mie :kram2

Her er vi også begyndt at give godnat grød, og Lucas er faktisk MEGET nemmere at putte og sover bedre når han har fået godnat grød. De sidste par dage har han ikk fået det, fordi hans rytme har været total fucked up efter operationen, så han har været træt så tidligt at det nærmest ikk har kunne nåes, og både putning og nætterne har været et helved. I dag fik han godnat grød, og jeg lagde ham bare i sengen, og 2 min efter sov han :blink Jeg kan self ikk sige 100% at det er grødens skyld, men det tror jeg altså det er :)

Årh det lyder dejligt - så er der håb...

Shit det her bliver en lang nat, Mie græder højt og ulykkeligt i søvne. Lige nok til at mit hjerte hopper op i halsen og jeg når at tænke "lægevagt - har jeg kodet nummeret ind?" Men så bliver der HELT stille igen!!! Lorte nætter gå nu VÆK!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hallo! Hvornår kan jeg få hele pakken? Caroline der er nem at putte, Caroline der sover igennem.... Hvis ikke det var fordi jeg kunne sende hende vs dagligt, så var jeg da død uden søvn... Men det går jo ikke for evigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please lade det være sidste gang jeg var inde ved hende og please lad hende sove længe!

Klynkerierne stoppede lige over midnat (eller også sov jeg fra dem) og så har hun ellers "kun" fået 2 hele flasker i nat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please lade det være sidste gang jeg var inde ved hende og please lad hende sove længe!

Klynkerierne stoppede lige over midnat (eller også sov jeg fra dem) og så har hun ellers "kun" fået 2 hele flasker i nat <_<

Nope - vi er oppe og igang, hun sov måske 20 min, så måtte jeg ind til hende igen oh mens jeg sad med hende lige så stille kom panik gråden igen men det var HELT sikkert ikke sult for hun afviste det sidste af flasken.

Overvejer om man skal ringe til lægen og få kigget på ørerne, men lige nu er hun i total hopla, aner dog ikke om det er panodilens skyld :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fuck så er vi tilbage til lortenat.dk - og så vågner hun allerede 5.55.... Jeg har nok været inde ved elin tusind gange i nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender alt hvad jeg har af god energi din vej, søde! :kram2

Tak søde :) :kram2

Sender en masse energi din vej :kram2 Det lyder til at du kunne bruge lidt.. :kram2

Tak, ja du har helt ret, jeg kan bruge det :kram2

Føler virkelig med dig! Og jeg ved godt at det nok ikke gør det store, men det skal nok vende! Der er perioder hvor man virkelig føler at man bare ikke kan overskue det mere - men lige pludselig vender det - og det skal det også nok for jer. Det første halve år er bare skide hårdt.... hæng i, kæmp jer op igen - og få hjælp fra familie og venner, hvis i ikke kan hænge sammen længere...

Du vil føle dig utilstrækkelig mange gange endnu - men det viser bare at du er en go mor, fordi du bekymrer dig og ikke er ligeglad.

:kram :kram :kram :kram

Tusinde tak for den kommentar, så følte jeg mig lige pludselig ikke som den skod mor jeg følte mig som i går :kiss

Natten i nat gik heldigvis ok, altså han sov ved mig fra kl 1, men han sov! Og fik kun mad 3 gange hvilket kun er 1 mere end normalt, så det var jo helt ok. MEN, da Js vækkeur så ringede i morges, så kunne han selvfølgelig ikke finde ud af at slå det fra - og i stedet for at gå stille ud af rummet giver han sig til at bræge op om at det er en skod telefon han har. Ja tak, det synes jeg også, men du behøver ikke ligefrem at vække William. Så 05:45 var det altså morgen åbenbart, jeg fik William til at strække den til 06:15 men det er også 1 time tidligere end normalt, og han sov jo også 1,5 time senere. GAB!

De her tigerspring (eller forkølelse, eller hvad det nu er) er godt nok hårde synes jeg. Et er at det er hammer hårdt for mig at have klister baby i varmen, at jeg ikke kan gå på toilet uden at han skriger osv osv, men jeg synes det er ultimativt hårdt at se ham have det svært. Jeg vil så gerne hjælpe ham og gøre det rart for ham at møde de nye udfordringer, men det er virkelig ikke nemt. Og nemmere er det jo ikke for ham når han har så svært ved at sove, og det er bestemt ikke fordi han ikke er træt, men han sover få minutter vågner panisk og stirrer op på mig som for at tjekke at jeg stadig er der. I går til middag ville han kun sove i mine arme, han kunne vist kun finde tryghed på den måde - og jeg synes virkelig at det er synd at han har det sådan.

Det er en periode, det bliver godt igen i know. Jeg vil bare så gerne gøre det nemmest for ham at komme igennem.

Jeg er helt sikker på at en vikle vil hjælpe os gevaldigt, han er nemlig super glad i bæreselen men min ryg er elendig de her dage, så jeg kan ikke bære ham der. Så i dag har jeg besluttet at jeg altså skal finde en. Og hvis ikke jeg har fundet en GOD brugt inden i aften, så bestiller jeg altså en ny! Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en med lorte nat.. Oppe tusindvis af gange, og så vågnede hun 2 timer før tid.

Hun har ellers bare haft 3 gode nætter i træk men det var sku også det. Tror aldrig Ayah lærer at sove igennem. Hun er nu 8,5 måned og jeg er STADIG oppe mellem 5-10 gange hver evig eneste nat!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope - vi er oppe og igang, hun sov måske 20 min, så måtte jeg ind til hende igen oh mens jeg sad med hende lige så stille kom panik gråden igen men det var HELT sikkert ikke sult for hun afviste det sidste af flasken. Overvejer om man skal ringe til lægen og få kigget på ørerne, men lige nu er hun i total hopla, aner dog ikke om det er panodilens skyld :unsure

Der sker måske ikke noget ved at ringe og lige høre lægen ad? Om ikke andet giver det måske lidt ro. Hellere ringe nu end at man sidder i aften og tænker "fuck, jeg skulle have ringet" :) God bedring med hende i hvert fald :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh Marius står mere og mere selv, dygtige dreng. Så skal vi bare lige have ham lært at gå. Igår røg bukser nr. 4 med hul på knæerne. Og så siger han noget der lyder som mor :yay Er dog ikke helt sikker på det er mor han mener :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

AIJ!! Har så fået min menstruation.. Ok, vel også på tide når barnet snart er 8 mdr, men har sådan set ikke savnet det.. Overhovedet :P

Bortset fra det, så har vi haft en virkelig god nat (beklager alle jer med lortenætter :kram2 ). Johannes sov fra 19.30-03.00, fik mad og sov igen til kl 6.00.. det er da ok :) Kunne så godt tænke mig at han sov lidt længere, for han bliver for hurtigt træt igen, så formiddagsluren ligger alt for tidligt <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke helt om min mand er sød eller en klump...

Aron vågnede kl 5.55 og lå og snakkede - og så er det løb ligesom kørt. Manden stod op med ham (sødt) så jeg kunne sove en time mere. Han afleverer ham 6.55 igen da han skal afsted, med en bonusble, som var hele vejen op af ryggen (klump) :lol

Haha, han er vist bare en sød klump :lol Men det var da dejligt med en times søvn mere - det havde været så meget værre, hvis du skulle skifte en lorteble kl. 06 end 07 :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fundet synderen til vores natteroderi, tænder er på vej .. Forbereder mig mentalt på lorte nætter i hvert fald en uge nu.

Nu vil jeg sove en lur imens Ayah sover :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh Ida er en koalabjørn idag :( Så får sku nok ikke gjort rent inden manden kommer hjem idag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har kun ammet én gang i nat :o det er fandme underligt, når jeg i mange uger nu har været vant til tre til fire gange..

Var dog inde ved ham to gange udover det, men ikke noget der tog lang tid :glad

Tør bare ikke håbe på noget!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida har sådan en putkasse fra Brio - som hun ikke helt kan finde ud af at putte klodserne i - til hendes store irritation . I hvert fald ikke rigtigt - hun har nu vendt kassen på hovedet, åbnet det store hul - og i kommer kommer klodserne nu :P :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker måske ikke noget ved at ringe og lige høre lægen ad? Om ikke andet giver det måske lidt ro. Hellere ringe nu end at man sidder i aften og tænker "fuck, jeg skulle have ringet" :) God bedring med hende i hvert fald :kram2

Det gik fint fra morgenen sf - altså hun var træt men ingen tegn på at det er ørerne, nærmere den dumme tand, hun har bidt i alt - selv Anders næse :lol og bordkanten - hun har også en ordentlig bule i overmunden. Oven i det tror jeg hun er møj sulten om natten, ellers ville hun jo ikke drikke 2-3 flasker - hun HAR haft perioder hvor hun sover igennem - så nu går projekt "stop mæt" i gang. Så kan vi da i hvert fald udelukke det. I dag fik Anders kun ganske lidt rugbrød i hende men så gav han til gengæld en hel banan og næsten en hel portion grød - mad skal der til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Anders kollega der har kæmpet længe for at få børn og hvor fødslen gik igang i didste uge (eller var det forrige uge) mistede den lille :boo barnet nåede aldrig at se dagens lys! Det er simpelthen så unfair at nogle skal sådan noget igennem.

Mie er godt nok blevet krammet en del siden Anders fik beskeden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for, at jeg tog børne panodil med på ferie, hvis nu der blev brug for det.

I sidder i sommerhus med feberramt Albert, der ikke kan overskue noget.

Og Han er vist fuld bevidst om at far ikke er med, han pylre hver gang ordet far nævnes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så glad for, at jeg tog børne panodil med på ferie, hvis nu der blev brug for det.

I sidder i sommerhus med feberramt Albert, der ikke kan overskue noget.

Og Han er vist fuld bevidst om at far ikke er med, han pylre hver gang ordet far nævnes...

Åh hvor træls tille... håber at det snart går over. Hvornår støder far'en til? Og hurra for børnepanodil....

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Anders kollega der har kæmpet længe for at få børn og hvor fødslen gik igang i didste uge (eller var det forrige uge) mistede den lille :boo barnet nåede aldrig at se dagens lys! Det er simpelthen så unfair at nogle skal sådan noget igennem.

Mie er godt nok blevet krammet en del siden Anders fik beskeden.

Ej hvor forfærdeligt... og ja, det er bare pisse unfair!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER