TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Uhhh man fristes jo helt nu :yay :P

Ja, ik.? :D Og med all inclusive er der jo ik så meget planlægning osv i løbet af dagen - ren afslapning!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, ik.? :D Og med all inclusive er der jo ik så meget planlægning osv i løbet af dagen - ren afslapning!!

JO det var lige det der all inclusive der frister ;) men manden har ikke ferie før i slutningen af september - og der har Ida fødselsdag.

Så tror der er en bedste der bliver sur over vi rejser(tror desværre min egen mor er lidt ligeglad, :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil mene, at han er ved at være så gammel, at du skal stole på, han selv ka regulere sin appetit. Men hold øje med, om han begynder at spise mere om natten end ellers, for så ka det være, hvis der sker så meget om dagen, at han glemmer, at han er sulten og heller ikke kan koncentrere sig om at spise..

:ditto Jeg tror Kami har ret i det hun siger. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JO det var lige det der all inclusive der frister ;) men manden har ikke ferie før i slutningen af september - og der har Ida fødselsdag.

Så tror der er en bedste der bliver sur over vi rejser(tror desværre min egen mor er lidt ligeglad, :( )

Hvis I vil fejre Idas 1 års fødselsdag på ferie, skal I da gøre det!! Det kan bedsterne ikke bestemme! Og Ida er jo ligeglad, om hun bliver fejret, når I kommer hjem igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly er begyndt at slå sig selv i hovedet :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I vil fejre Idas 1 års fødselsdag på ferie, skal I da gøre det!! Det kan bedsterne ikke bestemme! Og Ida er jo ligeglad, om hun bliver fejret, når I kommer hjem igen..

Det er rigtigt nok ;) men nu må vi se om jeg kan overtale Rasmus :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly er begyndt at slå sig selv i hovedet :unsure

Pænt frustrerende <_< Melissa slår sig selv i hovedet, eller slår hovedet imod gulvet når hun bliver sur/hysterisk :( Vi forsøger at afværge og fjerne fokus, men er faktisk i tvivl, om vi griber det forkert an :unsure Har skrevet og spurgt vores SP, selvom vi er afsluttet, så er det rart at høre

Hendes input til det.

Hvornår gør Lilly det?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! Lige ankommet på campingpladsen! Solen skinner og alt er godt :) (altså bortset fra at jeg stadig skranter, men jeg nåede da herned med kun 1 stop)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lilly er begyndt at slå sig selv i hovedet :unsure

Det gør Mie også, men det er leg. Hun forsøger vist enten at gemme sig bag hænderne, men det er så svært lige at ramme øjnene så det er ofte en kind og panden, eller også er det fordi jeg synger verset med girafferne i "hjulene på bussen" og så har hun lært at man klasker sig i panden. Hun syntes i hvert fald det er sjovt når det siger klask :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pænt frustrerende <_< Melissa slår sig selv i hovedet, eller slår hovedet imod gulvet når hun bliver sur/hysterisk :( Vi forsøger at afværge og fjerne fokus, men er faktisk i tvivl, om vi griber det forkert an :unsure Har skrevet og spurgt vores SP, selvom vi er afsluttet, så er det rart at høre

Hendes input til det.

Hvornår gør Lilly det?

:kram

Det gør Mie også, men det er leg. Hun forsøger vist enten at gemme sig bag hænderne, men det er så svært lige at ramme øjnene så det er ofte en kind og panden, eller også er det fordi jeg synger verset med girafferne i "hjulene på bussen" og så har hun lært at man klasker sig i panden. Hun syntes i hvert fald det er sjovt når det siger klask :rolleyes

Jeg tror det er når hun er træt...? Eller også er det en leg :huh men jeg kan nu ikke rigtig lide det. Her til morgen var det da jeg sang klappe kage efterfulgt af "hvor stor er Lilly?" så røg hænderne op og klaske sig selv i hovedet, men hun ville ikke rigtig holde op igen. Hun har gjort det flere gange de sidste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Kender det godt. Du klarer det så flot og det er bare hårdt, når de ikke vil som man synes og ved er bedst for dem..

Du ER en drøn god mor. Det er hårdt og nok især fordi du er selv med det :kram

Tusind tak :kiss Ja jeg ved jo at hun har brug for at sove, og det havde hun jo også for hun faldt i søvn lige efter alt det drama .. Men ja, det er hårdt når man er alene og alt afhænger af mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til Kos :) Et resort med all inclusive :yay

Ej tag mig med!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er Caroline et år <3

Stort tillykke med din STORE dejlige pige! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige været på shopping med svigermor efter sandaler til den bette. Shit det er svært at komme i midten af juli måned og så regne med at få sandaler.

- så får man så at vide inde i lurifax i herningcenteret at de fleste vælger også at købe det allerede i april måned... ja tak, men der vidste jeg jo ik ligefrem at vi ville få brug for dem.

Men Elin er nu ejer af et par smarte BLÅ sandaler (det behøver jo heller ik altid at være lyserød og lilla, vel?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius brændte da vi skulle have aftensmad og da han var færdig med aftensmad viste temperaturen også 39,3. Men på trods af det og han er ikke er særligt påvirket gik vi ned til den store sandkasse som lovet. Og sikke en hit. Der var et par andre børn han kunne kigge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lige været på shopping med svigermor efter sandaler til den bette. Shit det er svært at komme i midten af juli måned og så regne med at få sandaler.

- så får man så at vide inde i lurifax i herningcenteret at de fleste vælger også at købe det allerede i april måned... ja tak, men der vidste jeg jo ik ligefrem at vi ville få brug for dem.

Men Elin er nu ejer af et par smarte BLÅ sandaler (det behøver jo heller ik altid at være lyserød og lilla, vel?)

Nej det gør det ikke :P (siger moren til datteren der max ejer 10 stykker lyserødt tøj hvoraf det halve er foræringer og den anden halvdel er strømper der var på tilbud :P )

Jeg fatter altså heller ikke altid de der sæson varer - om foråret er der sommervarer om sommeren efterårs varer og efteråret vinter varer - jeg ANER som førstegangsmor ikke hvad jeg har brug for, før behovet er der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alene med musen der lige nu lyder noget mopset nede fra sengen savner tiden hvor vi lagde hende, sagde godnat og så hørte vi hende først kl 7.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så kom min mens også. 10 måneder og 24 dage efter fødslen så burde jo ikke klage, men hvorfor vælge lige den dag Jespers ferie starter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så kom min mens også. 10 måneder og 24 dage efter fødslen så burde jo ikke klage, men hvorfor vælge lige den dag Jespers ferie starter?

Argh øv! :kram2 Min kom efter ca lige så lang tid og var bestemt heller ikke velkommen :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh øv! :kram2 Min kom efter ca lige så lang tid og var bestemt heller ikke velkommen :klap

Nej det har været dejlig rart ikke skulle tænke på den. Men altid noget det ikke bare stod ud i Bilka ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi nede på 38,9 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, Caroline har feber. Lorte tænder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har været dejlig rart ikke skulle tænke på den. Men altid noget det ikke bare stod ud i Bilka ;)

God pointe! :D

Så er vi nede på 38,9 :)

Det går da den rigtige vej så :)

Øv, Caroline har feber. Lorte tænder

Og så lige på hendes fødselsdag :( Øv bøv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg taget det første spæde skridt mod flaskefri nætter :unsure i stedet for at lade Mie drikke hele flasken tog jeg den fra hende efter hun havde drukket ca halvdelen, måske lidt mere, det var svært at se i mørke. Hun var fint tilfreds med sutten og lagde sig til at sove med det samme. Gjorde det samme ved nr 2 flaske igår.

Måske hun så spiser mere om dagen og dermed løser "problemet" sig selv "goodluck".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør det ikke :P (siger moren til datteren der max ejer 10 stykker lyserødt tøj hvoraf det halve er foræringer og den anden halvdel er strømper der var på tilbud :P )

Jeg fatter altså heller ikke altid de der sæson varer - om foråret er der sommervarer om sommeren efterårs varer og efteråret vinter varer - jeg ANER som førstegangsmor ikke hvad jeg har brug for, før behovet er der!

Tak maja! Det er lige præcis det jeg mener!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER