TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ih det har bare været sådan en god dag! Mie bliver en lille fjol gør hun - hun har en fjolle lyd hvor hun gør sin stemme hæs og så stiger tonelejet lige - og så skal vi rigtig tosse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så faldt Ida endelig i søvn..

Det tog lidt længere tid end det har gjort de sidste par dage, men det skyldes jo hendes lur på legetæppet.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pis - HVORFOR fik jeg bildt mig selv ind at nætterne var i bedring??? Har været vågen siden kvart over 3 - startede i dag med at give flaske, men 20 min efter var hun vågen igen og har skreget hver gang vi nærmede os sengen :( - og typisk nok havde vi ikke flere rene flasker!!!

Så jeg vækkede lige Anders (som selvfølgelig har sovet gennem skrig og skrål) og sagde at hvis ikke hans datter skulle ryge ud af vinduet så måtte han altså overtage!!!

Så gik jeg op og gjorde en flaske ren og blandede.

Hun klynker lidt endnu derinde, hvilket jeg umuligt kan sove for :( og jeg ved Anders skal ud af døren om en times tid så jeg skal overtage senest kl 6 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så nåede jeg næsten at falde i søvn - så ringede Anders vækkeur - 10 min senere braser Anders larmende ind i soveværelset - nej du skal da ikke tage hensyn til mig :prik jo det er synd for dig at jeg vækkede dig en halv time før du skal op, men jeg har stadig været vågen siden kl 3!!! Alt håb om søvn er tabt nu - det bliver en sjov dag <_<

Edit: jeg har verdens dejligste mand der har aflyst sit golf og sendt mig i seng igen! :biglove (er spændt på hvornår han gør mig selvskab - pigebarnet har jo været vågen i 3 timer nu)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en noget frisk dreng kl 5 i morges, trods sine dårlige nætter. Nu er han lagt til "formiddagslur" omend lidt tidligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg undskylder for forhånd - for nøj hvor er der mange der kæmper med søvn herinde (jeg er selv en af dem) men når der ENDELIG kommer en go en, så bliver man lige nødt til at glæde sig - og med andre, der ved hvor meget søvn betyder. Men efter skodnætter de sidste 14 dage, kom der endelig en go nat. Elin har sovet 11 timer uden at vi har været inde ved hende (i stor kontrast til sidste nat hvor hun var vågen fra kl 2-4 og sov inde hos mig....)

Fra 19.30 - 6.30 uden gråd ...... det må være rekord.....

Dejligt når man får sin søvn, specielt når man først får fri kl 17 .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SUCCES!!!! Har lige puttet Luna til sin formiddagslur, UDEN at skulle rokke/køre med barnevognen!!! :yay :yay :yay

Det var sq da også på tide at mor her fik hende det lært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith var piv træt allerede kl 8.30, så jeg lagde hende i vognen. Hun var liiiige ved at falde i søvn med det samme, men hørte en lyd og er stadig vågen, men er træt og ligger bare og dimser i hendes bamse og brokker sig når jeg går ind <_<

Vil gerne have morgenmad snart..

Og idag er SIDSTE dag på barsel i denne omgang :o :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith var piv træt allerede kl 8.30, så jeg lagde hende i vognen. Hun var liiiige ved at falde i søvn med det samme, men hørte en lyd og er stadig vågen, men er træt og ligger bare og dimser i hendes bamse og brokker sig når jeg går ind <_<

Vil gerne have morgenmad snart..

Og idag er SIDSTE dag på barsel i denne omgang :o :( :boo

Den lille strik altså :rolleyes bølleedith! Håber du har fået morgenmad for længst :)

ihhhhhhh det er så vemooooodigt :kram2 :kiss Kan ikke rumme det altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lille strik altså :rolleyes bølleedith! Håber du har fået morgenmad for længst :)

ihhhhhhh det er så vemooooodigt :kram2 :kiss Kan ikke rumme det altså!

Ja, det tog 45 minutter før hun sov- men så fik jeg mad. Nåede ikke min kaffe inden hun vågnede, men så er jeg ved at lave den nu og så kunne man jo ligeså godt lige spise lidt af den kage, jeg bagte til S' arbejde igår :whistling

Det er så vemodigt! Jeg fatter det simpelthen ikke, hvordan er 10 mdr gået så hurtigt :o :huh :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder på by lab i Århus og venter på at få taget blodprøver og ekg. Sidder og har helt ondt i maven - der holder en barnevogn i venteværelset og jeg kan høre en bette en græde fra rummet hvor de taget blodprøverne. :( Håber ikke Theo skal opleve sådan noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en kæmpe baby :huh Længdemæssigt er han ved at sprænge rammerne, vægtmæssigt ligger over gennemsnit :wub

ARH men han er også vild på det punkt! Tror virkelig aldrig jeg har set en der vokser SÅ hurtig. Lækre unge! Gad vide om han fortsætter til konfirmationsalderen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en kæmpe baby :huh Længdemæssigt er han ved at sprænge rammerne, vægtmæssigt ligger over gennemsnit :wub

Hvor stor er han blevet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tark - han er jo også bare top lækker :P Jeg håber da ikke han fortsætter, for så bliver han jo mindst 20 meter høj hehe Tænk sig hvis han fortsætter med at vokse min. 4 cm om måneden :huh

Vi har lige regnet ud at han så vil være 692 cm om 13 år - så 20 meter er lidt overvurderet, han vil "kun" være næsten 7 meter :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvorfor er det man altid bliver bekymret hvis den bette laver bare det mindste om i rytmen :P ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Her har knægten nu sovet i 2 timer og 30 minutter eller deromkring - og han sover ALDRIG mere end max 1,5 time... Var lige inde og mærke at han træk vejret...

Ja Ida har sovet en halv time mere end hun plejer, så har også været ude og tjekke hende i barnevognen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia fik kun 35 min i eftermiddag, fordi hun blev vækket af to drenge på 5-6 år. I går var det formiddagsluren de tog fra hende.

Hader sommerferie!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia fik kun 35 min i eftermiddag, fordi hun blev vækket af to drenge på 5-6 år. I går var det formiddagsluren de tog fra hende.

Hader sommerferie!!!

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har simpelthen for lidt at tage jer til :lol :lol Eller også er det søvnunderskudets skyld hehe.

Ha ha - vi sad i bilen på vej til Aqua - så ja, vi havde for lidt tage os til :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

68 cm og 8200 g :huh

Han startede jo på 3560 g og 51 cm :P Så han har travlt!

Hvor er han vild :) Så vejer han jo mere end johannes :o (som godt nok også er en bette pjevs, men alligevel..) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

68 cm og 8200 g :huh

Han startede jo på 3560 g og 51 cm :P Så han har travlt!

Han vejer også mere end Ida.. men Ida er også en bette en..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok det er hårdt med klister baby lige for tiden. Jeg har ikke 5 minutter i træk uden baby hængende, og det er altså ALT for varmt.

Jeg glæder mig altså lidt til at han sover, så vil jeg sætte mig ud i skyggen og fantasere om et glas hvidvin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok det er hårdt med klister baby lige for tiden. Jeg har ikke 5 minutter i træk uden baby hængende, og det er altså ALT for varmt.

Jeg glæder mig altså lidt til at han sover, så vil jeg sætte mig ud i skyggen og fantasere om et glas hvidvin ;)

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2

Tak for kram :kram2

Det hele blev så lige endnu værre. Han faldt i søvn 19:30 rimeligt nemt og sov så 45 minutter, vågner af et maridt og vil spise for at falde i søvn. Men han har jo lige spist (for omtrent 20. gang i dag) og der er altså bare ikke noget at komme efter.

Nu prøver J at putte så jeg ikke frister, men W skriger bare!

Og vi har prøvet at varme en flaske mm vi havde i fryseren, men han kan simpelthen ikke finde ud af det. SUK!!!!

Føler mig virkelig utilstrækkelig lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kram2

Det hele blev så lige endnu værre. Han faldt i søvn 19:30 rimeligt nemt og sov så 45 minutter, vågner af et maridt og vil spise for at falde i søvn. Men han har jo lige spist (for omtrent 20. gang i dag) og der er altså bare ikke noget at komme efter.

Nu prøver J at putte så jeg ikke frister, men W skriger bare!

Og vi har prøvet at varme en flaske mm vi havde i fryseren, men han kan simpelthen ikke finde ud af det. SUK!!!!

Føler mig virkelig utilstrækkelig lige nu.

Jeg sender alt hvad jeg har af god energi din vej, søde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER