TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Er så glad for, at jeg tog børne panodil med på ferie, hvis nu der blev brug for det.

I sidder i sommerhus med feberramt Albert, der ikke kan overskue noget.

Og Han er vist fuld bevidst om at far ikke er med, han pylre hver gang ordet far nævnes...

Åh nej og så i den varme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor forfærdeligt... og ja, det er bare pisse unfair!!!!

Ja mega!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Anders kollega der har kæmpet længe for at få børn og hvor fødslen gik igang i didste uge (eller var det forrige uge) mistede den lille :boo barnet nåede aldrig at se dagens lys! Det er simpelthen så unfair at nogle skal sådan noget igennem.

Mie er godt nok blevet krammet en del siden Anders fik beskeden.

Det er så unfair at nogle skal kæmpe så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor træls tille... håber at det snart går over. Hvornår støder far'en til? Og hurra for børnepanodil....

:kram :kram :kram

Tak for krammere, far støder først til på mandag, så laaaang tid endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lavede lakselasagne her til aften og Anabella spiste MEGET og der røg kun to stykker ved siden af! Vildt! Første aften hun slet ikke vil have grød ved siden af..

Og bum, kl 19 gik hun ud som et lys! Hun tager det meget pænt, at far ikke er hjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith har fået en tand mere idag..

Og så kravler hun, når hun ikke opdager det :lolhit Det er så sødt, når hun lige får taget nogle skidt, opdager det og så sætter sig op og hopper/numser sig lidt frem :wub

OG så gik hun lige fra legetæppet helt hen til far i køkkenet, med mig i hænderne. Hun stoppede et par gange, for lige at hoppe på stedet af glæde!

Min store pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh de tænder :( kæmpede fra kl 20 - 21.30 hvor Anders gav panodil og så gik hun ud som et lys kort efter. Hendes gummer er også godt svulmede op - så nu kan vi bare vente på at de bryder frem!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke babyrelateret. Men jeg er altså ikke single mere ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke babyrelateret. Men jeg er altså ikke single mere ;-)

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dum må man have lov og være? Mie har fået flaske siden november - hvordan hulan kan vi så BEGGE :blink glemme at tage flasker med ned da vi gik i seng? Der var hverken pulver, kogt vand eller en eneste samlet flaske :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt nat!! :yay

Ikke en lyd siden kl 19 og hun sover stadig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke babyrelateret. Men jeg er altså ikke single mere ;-)

Wuhuuu!!!! Dejligt for dig Cæcilie....! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh de tænder :( kæmpede fra kl 20 - 21.30 hvor Anders gav panodil og så gik hun ud som et lys kort efter. Hendes gummer er også godt svulmede op - så nu kan vi bare vente på at de bryder frem!!!

Øv hvor er det altså træls med de skide tænder....! Håber at I har haft en nogenlunde nat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt nat!! :yay

Ikke en lyd siden kl 19 og hun sover stadig...

Dejligt!!! :yay Det giver så meget overskud når de gider at sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TIGER SMUUUUUUT!!!! :klap :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooo.... Vågnede med 39 i feber, hvordan skal jeg kunne passe W?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!!! :yay Det giver så meget overskud når de gider at sove!

Helt vildt!! Og perfekt timing, når Jan først kommer hjem igen til midnat i aften :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh de tænder :( kæmpede fra kl 20 - 21.30 hvor Anders gav panodil og så gik hun ud som et lys kort efter. Hendes gummer er også godt svulmede op - så nu kan vi bare vente på at de bryder frem!!!

:kram Jeg håber på frembrudte tænder i dag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nyder virkelig at Marius pt har droppet flasken om natten. Hvor gør det godt for nattesøvnen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom farmor, jeg kunne simpelthen ikke forsvare at være alene sammen med W.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker, at Anabella er begyndt at give os mad, række os alle de ting hun sidder med og at hun prøver at putte sin sut i munden på bamserne :D

Og hun er begyndt at forsøge sig med puttekassen - store pige altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha en dag. William tog det da heldigvis pænt R

at blive passet af farmor (og det gjorde jeg også)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh kender I de der små bassebørn som ligegyldig hvad man laver lige skal komme og klemme sig ind foran en og så stå og skubbe og mase? Ikke fordi hun vil op men muligvis fordi hun vil sikre sig at jeg ved at hun er vigtigere end at lave mad/ordne køkken/se tv/snakke med søster/sidde ved computer :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke babyrelateret. Men jeg er altså ikke single mere ;-)

:yay hvor har du fortjent lidt lykke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er det altså træls med de skide tænder....! Håber at I har haft en nogenlunde nat?

:kram Jeg håber på frembrudte tænder i dag!!

Tak piger - hun vågnede kl 2 i nat og kværnede en flaske og så sov hun til vi blev nød til at vække hende da vi skulle køre kl 7 (hvor typisk er DET ikke? Kl 3 tirsdag sagde hun godmorgen og kl 5 igår og den ene dag vi skal noget så sover hun længe <_< )

Hun havde også en SKØN aften putning - hun vinkede selv da jeg gik ned af trappen, tømte ikke hele flasken og lå og pludrede i 10 min og siden har jeg intet hørt :yay

Hendes tandbule er helt lys og spændt, men udover at hun ikke rigtig har spist andet end morgenmad og aftensmad har hun ikke virket generet.

Mad situationen er som altid svær herhjemme, men hun spiste ekstra meget morgenmad i hvert fald en halv portion mere end hun plejer. Til middag spiste hun 2 bitte små hapsere med leverpostej og en halv banan. Da hun kom op fik hun en kvart skive rugbrød og så forsøgte vi ellers med havrefras og tørrede bær mens vi gik en tur. Da vi kom hjem ved 17 tiden tog hun så revanche - spiste et stort stykke brød, 1 frikadelle, lidt hvidløgs spegepølse og mere grød/grøntsags mos end hun oftest gør. Og aftenen blev sluttet af med en flaske vælling i stedet for MME. Så :goodluck for at tingene måske alligevel lykkes.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER