TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Så har jeg taget det første spæde skridt mod flaskefri nætter :unsure i stedet for at lade Mie drikke hele flasken tog jeg den fra hende efter hun havde drukket ca halvdelen, måske lidt mere, det var svært at se i mørke. Hun var fint tilfreds med sutten og lagde sig til at sove med det samme. Gjorde det samme ved nr 2 flaske igår.

Måske hun så spiser mere om dagen og dermed løser "problemet" sig selv "goodluck".

Det lyder super med mindre mad om natten! Spiste hun mere her til morgen så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Efter 11 timers søvn, siger temperaturen 37,3. Så håber det var den feber :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder super med mindre mad om natten! Spiste hun mere her til morgen så?

De sidste par morgener har hun spist ok. Når hun afviste grøden holdte jeg enten en pause eller tilbød havrefras og banan og så kom der mere ind + hun åbnede og tog imod ind imellem. Det er middagsmaden vi kæmper med og den var om muligt endnu dårligere i dag. En stump frikadelle, 2 havrefras, 5 skefulde grød og så var jeg ved at løbe tør for ideer så det blev til et bæger frugt mos - den spiste hun bare heller ikke det hele af :( - jeg HÅBER hun er sulten når hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hikke er altså unfair odds for at en putning skal lykkes :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida kan åbenbart kun enten sove i barnevognen eller tremmesengen - og aldrig begge dele på samme dag.. Sover hun i barnevognen om dagen, så sover hun af helveds til om natten i tremmesengen.. Og sover hun hele natten i tremmesengen, vil hun slet ikke falde til ro i barnevognen.. :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida kan åbenbart kun enten sove i barnevognen eller tremmesengen - og aldrig begge dele på samme dag.. Sover hun i barnevognen om dagen, så sover hun af helveds til om natten i tremmesengen.. Og sover hun hele natten i tremmesengen, vil hun slet ikke falde til ro i barnevognen.. :blink

Ej hvor mærkeligt at det er sådan :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida kan åbenbart kun enten sove i barnevognen eller tremmesengen - og aldrig begge dele på samme dag.. Sover hun i barnevognen om dagen, så sover hun af helveds til om natten i tremmesengen.. Og sover hun hele natten i tremmesengen, vil hun slet ikke falde til ro i barnevognen.. :blink

Måske har hun ikke brug for så meget søvn? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor mærkeligt at det er sådan :blink

Ja meget mærkeligt :blink Men må se om det ikke hjælper når hun starter i dagpleje og hun så bliver træt på en anden måde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske har hun ikke brug for så meget søvn? :)

Jeg vil ikke mene at de 10 timer hun får om natten er nok.. Og hun kan holde til at være vågen hele dagen.. Men hun har godt nok aldrig haft meget behov for søvn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius gik 2 skridt hen til mig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius gik 2 skridt hen til mig :yay

:toot Seje Marius

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius gik 2 skridt hen til mig :yay

vildt!

Lilly er kun lige begyndt at give slip når hun står, det syns jeg også er vildt. Men så kan de jo begynde at stikke af med ting snart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius gik 2 skridt hen til mig :yay

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han bliver ved :yay og så lader vi ham gå imellem os, og slipper til sidst, så han altid gribes. Hold op han bliver stor. Og så har vi siddet og skålet til aftensmad. Så hyggeligt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han bliver ved :yay og så lader vi ham gå imellem os, og slipper til sidst, så han altid gribes. Hold op han bliver stor. Og så har vi siddet og skålet til aftensmad. Så hyggeligt :D

Seje dreng :yay Og lyder som en hyggelig aften!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og han bliver ved :yay og så lader vi ham gå imellem os, og slipper til sidst, så han altid gribes. Hold op han bliver stor. Og så har vi siddet og skålet til aftensmad. Så hyggeligt :D

Yay hvor er han dygtig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Btw, jeg mener jo også man skal støtte d 3. Verden, men jeg vil selv vælge hvad jeg støtter hvornår...

:ditto blev ringet op af en fra Amnesty på et tidspunkt lige efter fødslen og han snakkede som om jeg var nærrig fordi jeg som nybagt mor på dagpenge ikke kunne se midler af til at betale 250 kr hver måned - det kunne jeg jo nu nok, men så ville vi sidde en smule hårdere og jeg vil hellere købe de små ting fx armbånd der støtter kræftens bekæmpelse, de der røde kors gaver "giv en ged" , dem bliver selv glad for at få og så de der "hjælp en mor på morsdag" og så har jeg altid penge til diverse indsamlinger, det er det vi kan overkomme i budgettet - og det eneste han fik ud af at presse mig var at jeg ikke har lyst til at give en rød reje til Amnesty nogensinde! Jeg KAN ikke redde verden, men jeg kan hjælpe i det små.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er det slut med at "høre til" herinde :o Tak for denne gang, piger, vi ses i tumlingesmalltalk

:kiss :kram2 :tak :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er det slut med at "høre til" herinde :o Tak for denne gang, piger, vi ses i tumlingesmalltalk

:kiss :kram2 :tak :balloons

Tillykke til Mar :hurra :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Mar :hurra :balloons

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er det slut med at "høre til" herinde :o Tak for denne gang, piger, vi ses i tumlingesmalltalk

:kiss :kram2 :tak :balloons

:hurra tillykke!!! Vi ses om en måneds tid hos tumlingerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi nærmer os "sove igennem" ANTIJINX :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:hurra tillykke!!! Vi ses om en måneds tid hos tumlingerne ;)

Takker :) Ses snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er det slut med at "høre til" herinde :o Tak for denne gang, piger, vi ses i tumlingesmalltalk

:kiss :kram2 :tak :balloons

Tillykke med din store dreng :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er det slut med at "høre til" herinde :o Tak for denne gang, piger, vi ses i tumlingesmalltalk

:kiss :kram2 :tak :balloons

Tillykke med lille Valdemar! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER