TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Ja hvis det var om natten Marius sov 7 timer i træk ville jeg :yay

også mig... jeg ville holde fest og fejre det... balloon.gifballoon.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hæ hæ hvor er i søde. Søndag sov hun 8 timer uden det påvirkede natten, hun har været oppe 2 timer nu, så vi giver hende en lille nat flaske og så går jeg med hende i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæ hæ hvor er i søde. Søndag sov hun 8 timer uden det påvirkede natten, hun har været oppe 2 timer nu, så vi giver hende en lille nat flaske og så går jeg med hende i seng.

Altså mie har jo altid haft et godt sovehjerte virker det til - selvom hun til tider har været meget vågen om dagen. Så det skal nok gå - garanteret at hun alligevel kommer til at sove mere end Elin... Jeg krydser fingre for en rigtig go nat, hvor hun sover 8 timer i streg... good20luck.gifgood20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså mie har jo altid haft et godt sovehjerte virker det til - selvom hun til tider har været meget vågen om dagen. Så det skal nok gå - garanteret at hun alligevel kommer til at sove mere end Elin... Jeg krydser fingre for en rigtig go nat, hvor hun sover 8 timer i streg... good20luck.gifgood20luck.gif

Tak - og håber da Elin gør det samme. Musen sover allerede. Hun spiste 50 ml og så var hun væk. Så nu går jeg også i seng, har en "date" med Didden og Lærke og et par twilight film imorgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV hvor har jeg ondt i maven.. Savner min lille pige, kan ikke engang holde hende, fordi je ghar så ondt i maven :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV hvor har jeg ondt i maven.. Savner min lille pige, kan ikke engang holde hende, fordi je ghar så ondt i maven :(

:kram2 - hvad kan man gøre ved det? Og hvor lang tid kan du regne med det tager? Kan du tage noget for det? Og hvad skyldes det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 - hvad kan man gøre ved det? Og hvor lang tid kan du regne med det tager? Kan du tage noget for det? Og hvad skyldes det?

Man kan ikke gøre noget - Men eftersom det er luft i maven, drikker jeg Camilles fennikel the :whistling De andre gange har det kun varet et par timer - Nu har det stået på i snart 10 timer.. :(

Jeg har jo fået en fedmeoperation, så i værste tilfælde kan det være tarmslyng - Men lægen mente bestemt det "bare" var kolik..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV hvor har jeg ondt i maven.. Savner min lille pige, kan ikke engang holde hende, fordi je ghar så ondt i maven :(

Hvor er det bare øv. Håber det snart går over :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke være nogen steder pga de smerter; Så Christian har fået puttet-tjansen..

Behøver jeg sige, at når man har det skidt, er det mest fantastisk i verden, at høre sin kæreste synge totalt falsk elefantens vuggevise :7himmel Anede slet ikke han kunne den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan ikke gøre noget - Men eftersom det er luft i maven, drikker jeg Camilles fennikel the :whistling De andre gange har det kun varet et par timer - Nu har det stået på i snart 10 timer.. :(

Jeg har jo fået en fedmeoperation, så i værste tilfælde kan det være tarmslyng - Men lægen mente bestemt det "bare" var kolik..

Måske du skulle kontakte vagt lægen, det er en god måde at få en anden mening. sig du er urolig pga operationen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du skulle kontakte vagt lægen, det er en god måde at få en anden mening. sig du er urolig pga operationen.

Jeg har det allerede bedre, nu kan jeg endda strække mig og bevæge mig :) Er dog øm, som en muskel der er "træt" eller har været i krampe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Burde sove. Men nu er (næsten) alt også klar til MG besøg i morgen og min fødselsdag på torsdag. Glæder mig som et lille barn - elsker fødselsdage :)

Så håber jeg ikke Silke Elia vågner om lidt og vil have mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bestilt savlsmækker med navn til Marius :yay det bliver en del af hans adventsgave fra bedsterne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en super nat. Edith har spist kl 1, ca kl 4 og først nu :yay :yay Hun skulle lige have sutten ved en 5 tiden, men ellers har hun sovet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mies mor er godt nok træt. Mie sov ellers 7,5 timer i streg før natflasken. Men når hun så imens laver en bonus ble så stor at det render ned af låret på mig (undskyld detaljen) og ned på lagenet, og hun er smurt helt ind helt op i nakken så er det ikke nemt. Måtte vække Anders så han kunne fixe sengen mens jeg ordnede Mie og mig selv. Mie vågnede så meget op at det tog en halv time at få hende til at sove. Og så var JEG vågen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla var med i går, da jeg var sammen med 3 gode veninder. Vi hyggede rigtig meget, og Karla charmede og crinte hele aftenen :7himmel

Men det må alligevel have været en indtryksrig aften, for hun er først lige vågnet efter 9 timers søvn! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia ved ikke selv hvad hun vil og så er det jo svært at hjælpe hende. Om 50 min kommer min MG og er slet ikke klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv forkølet baby og semi-hård nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det onsdag og vi skal i mødregruppe :yay Elsker onsdagene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det allerede bedre, nu kan jeg endda strække mig og bevæge mig :) Er dog øm, som en muskel der er "træt" eller har været i krampe..

Hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En god beslutning at tage Mie med ned i seng efter morgen flasken... det gav lige 1,5 timer mere... AH....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er gået igang med projekt "Sæt mælkeproduktionen op". Der er ikke krise, men jeg synes Mars elastikker om armene er blevet mindre, han vågner flere gange om natten + jeg vil gerne have et ordentligt lager op i fryseren igen (efter at vi har måttet kasere en masse som Mar nægtede at tage i flasken <_< ).

Så nu øser jeg vand på mig, guffer solsikke og græskarkerne (det er ikke mælkebomben, men det er da nogle ingredienser derfra...) og rugbrødsmadder (jeg kan vel ikke lave mælk, hvis jeg ikke selv sørger for at få nok mad indenbords), har gang i pumpen igen (den kommer på engang imellem mens Mar er på det andet bryst - så burde han jo få, hvad han skal have, og mælken løber altså bedre, når man har sin baby hos sig :7himmel ), og så skal jeg prøve at blive bedre til det der med at sove lure. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig?

Har stadigvæk ondt.. Måtte aflyse en aftale med min veninde i dag, og Christian er blevet hjemme fra skole for at tage sig af Camille.

Talte med min læge i morges, som mente det sagtens kunne tage nogen dage, men havde jeg stadigvæk ond tpå fredag skulle jeg lige ringe igen..

Camille sov 11 TIMER i nat, så selvom jeg har været vågen 4-5 gange, har jeg fået godt med søvn!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud... Hvor længe varer det der tigerspring? <_< Har en datter der kun sover små powernaps henad dagen. Og bare er så træt og sur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud... Hvor længe varer det der tigerspring? <_< Har en datter der kun sover små powernaps henad dagen. Og bare er så træt og sur

19 ugers springet er desværre det hidtil længste og varer gerne op til 5 uger <_< :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER