TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Var egentlig små-sur på Christian over ingenting.. Han skulle putte, og Camille var ret umulig ;)

var faktisk på vej til at skrive et "dumme Christian"-indlæg herinde, da han kaldte og bad om hjælp til at lave en flaske.

Da jeg havde lavet den, kom jeg ind i soveværelset, og så dette - Så kan man da ikke være sur :7himmel

post-3938-000866000 1353021044_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har stadig ikke sovet i nat og begynder at blive temmelig ked og træt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du lyder som mig... Mie kunne sove 6 timer i streg der startede kl. 17... At hun så ikke kan det længere er et stort mysterie!!! Hendes stræk på 8-11 timer er blevet til max 4,5 timer <_<

Uh elsker når man jinxer på den gode måde... Mie har lige taget 11 timer og 45 min fra flaske start til flaske start. 10 timers søvn 6 til mig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stadig ikke sovet i nat og begynder at blive temmelig ked og træt!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har stadig ikke sovet i nat og begynder at blive temmelig ked og træt!

Føler med dig... jeg har nok fået en times søvn siden kl 21 i går aftes....

bearhug.gifbearhug.gifbearhug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skulle jeg ikke mene. Her har David meget tynd mave, og har leveret en bonusble ca. hver 2. time i dag. Han er glad, har ingen feber og virker ikke til at have ondt, men er en del mere træt og mor-syg end normalt (har samtidigt tiger-besøg) + han er snottet. Snakkede med lægen om det, som sagde at hvis der ikke var mærkbar forskel i morgen ville de gerne lige se ham inden week-enden, men som jeg beskrev ham var der ingen grund til at se ham nu. Håber bare at vi kommer nogenlunde gennem natten :goodluck Men så længe Valdemar stadig har våde bleer og på ingen måde er påvirket af det, så tror jeg ikke du skal være nervøs - men varer det over flere dage tror jeg da lige jeg ville snakke med lægen om det, hvis jeg var dig.

Okay, tak :) Jeg tror lige at jeg giver det weekenden over, og ser om der kommer noget "ordentlig" bonus. Han virker nemlig på ingen måde syg eller noget. :)

God bedring til jer :kram2

Var egentlig små-sur på Christian over ingenting.. Han skulle putte, og Camille var ret umulig ;)var faktisk på vej til at skrive et "dumme Christian"-indlæg herinde, da han kaldte og bad om hjælp til at lave en flaske.Da jeg havde lavet den, kom jeg ind i soveværelset, og så dette - Så kan man da ikke være sur :7himmel post-3938-000866000 1353021044_thumb.jpg

Nårh! :biglove Der er bare noget fantastisk over at se ens barn og kæreste sove sammen. :wub

Har stadig ikke sovet i nat og begynder at blive temmelig ked og træt!

:kram

Uh elsker når man jinxer på den gode måde... Mie har lige taget 11 timer og 45 min fra flaske start til flaske start. 10 timers søvn 6 til mig :yay

Fedt! :yay Og sjovt nok jinxede vi også på den gode måde her. :D Mar sov helt til kl kvart over 3 (fra kl 23) selvom han havde taget et 4-5 timers stræk et par timer inden. Det er ikke 11 timer, men det er ganske udemærket i forhold til hvad vi har fået de sidste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu at udmalkningen batter! :loveshower Mar sov i hvert fald pludselig helt til kl. 3 istedet for til 00/1/2. :yay

Det kan selvfølgelig også godt være at tigeren er forsvundet nu, men i betragtning af at Mar har været i perlehumør de sidste par dage, og i forhold til den gode søvn vendte tilbage efter en dag med masser af udmalkning, så tror jeg faktisk mest på at jeg effektivt har sat mælkeproduktionen op. Dejlig fornemmelse :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud altså... Har et barn der har lært at lave pruttelyde med munden, og det gør hun MEGET og så griner hun bare af sig selv. Det er SÅ sjovt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok sært!!! Skal i så "sulte" ham om natten?

:ditto Det tænkte jeg også :unsure

Nej, han skal bare lære at spise noget mere i dagtimerne og noget mindre om natten. Han får halvdelen af sit mad i 2 flasker. Og det synes SP er i overkanten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud altså... Har et barn der har lært at lave pruttelyde med munden, og det gør hun MEGET og så griner hun bare af sig selv. Det er SÅ sjovt :P

Haha, hvor godt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay.. Edith har været hos far, sovet i vuggen eller på mig siden kl 4.30 og jeg vågnede for en halv time siden, så har da fået ca 5 timers søvn.. Mon ikke snart hun vågner og er sulten :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vist gjort godt ikke have Marius hjemme i nat. Faldte i søvn ved 21 tiden og vågnede her kl. 9.45 kun afbrudt af et bad og sengetøjs skift da jeg sveder pga feberen... Glæder mig til at få min lille skat hjem i aften. Puha hvor har jeg flæbet fordi jeg savner min lille fyr :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg har snart brug for en pause... jeg føler ikke at jeg har fået noget sammenhængende søvn de sidste 3 uger... og de sidste 3 dage her, har Elin virket til at have appetitspring, fordi hun har meldt sig hele aftenen og hele natten (hvilket hun også gjorde for en uge siden) i den mellemliggende tid har vi så skullet vende om på dag og nat... nu hvor det er på plads, er hun åbenbart i gang med et nyt appetitspring +.... ta daaa... en evt. tidligt 19 ugers tiger.... for hun virker som jekell & hyde lige nu. Det ene øjeblik snakker, pludrer og griner hun - og lige pludselig bliver hun ked af det, som et lyn fra en klar himmel....

Jeg kan snart ikke mere... jeg har fået ca. 1 times søvn i nat...

Heldigvis har manden taget fri fra arbejde i dag, for at hjælpe mig... hvad sku jeg gøre uden ham.... jeg er så TRÆT! Og ked af det hele tiden....

huug.gifhuug.gifhuug.gifhuug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg har snart brug for en pause... jeg føler ikke at jeg har fået noget sammenhængende søvn de sidste 3 uger... og de sidste 3 dage her, har Elin virket til at have appetitspring, fordi hun har meldt sig hele aftenen og hele natten (hvilket hun også gjorde for en uge siden) i den mellemliggende tid har vi så skullet vende om på dag og nat... nu hvor det er på plads, er hun åbenbart i gang med et nyt appetitspring +.... ta daaa... en evt. tidligt 19 ugers tiger.... for hun virker som jekell & hyde lige nu. Det ene øjeblik snakker, pludrer og griner hun - og lige pludselig bliver hun ked af det, som et lyn fra en klar himmel....

Jeg kan snart ikke mere... jeg har fået ca. 1 times søvn i nat...

Heldigvis har manden taget fri fra arbejde i dag, for at hjælpe mig... hvad sku jeg gøre uden ham.... jeg er så TRÆT! Og ked af det hele tiden....

huug.gifhuug.gifhuug.gifhuug.gif

Øv det lyder godt nok hårdt! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg har snart brug for en pause... jeg føler ikke at jeg har fået noget sammenhængende søvn de sidste 3 uger... og de sidste 3 dage her, har Elin virket til at have appetitspring, fordi hun har meldt sig hele aftenen og hele natten (hvilket hun også gjorde for en uge siden) i den mellemliggende tid har vi så skullet vende om på dag og nat... nu hvor det er på plads, er hun åbenbart i gang med et nyt appetitspring +.... ta daaa... en evt. tidligt 19 ugers tiger.... for hun virker som jekell & hyde lige nu. Det ene øjeblik snakker, pludrer og griner hun - og lige pludselig bliver hun ked af det, som et lyn fra en klar himmel....

Jeg kan snart ikke mere... jeg har fået ca. 1 times søvn i nat...

Heldigvis har manden taget fri fra arbejde i dag, for at hjælpe mig... hvad sku jeg gøre uden ham.... jeg er så TRÆT! Og ked af det hele tiden....

huug.gifhuug.gifhuug.gifhuug.gif

:kram.. Om 18 år flytter hun hjemmefra, også er det overstået :kram Er jeg en ond mor, fordi jeg nogen gange tænker sådan om Camille? (altid med et smil dog!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det lyder godt nok hårdt! :kram

Det kan jeg sige dig at det er... det føles hele tiden som op af bakke... aldrig en pause, hvor man kan nyde sit barn - det er som om tingene bare har afløst hinanden her de sidste 6 uger.... ved godt at det bare er en periode - men den har været lang - og frygter at vi får 19 ugers tigeren at føle alle 6 uger.....

Jeg håber at din nye guldklump er lidt sødere ved dig.... rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram.. Om 18 år flytter hun hjemmefra, også er det overstået :kram Er jeg en ond mor, fordi jeg nogen gange tænker sådan om Camille? (altid med et smil dog!)

He he.... så skulle jeg også være en ond mor.... whistling.gif man blir jo nødt til nogen gange at joke lidt, for at overleve i det her baby-helvede...undskyld, jeg bander ellers aldrig.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha... jeg har snart brug for en pause... jeg føler ikke at jeg har fået noget sammenhængende søvn de sidste 3 uger... og de sidste 3 dage her, har Elin virket til at have appetitspring, fordi hun har meldt sig hele aftenen og hele natten (hvilket hun også gjorde for en uge siden) i den mellemliggende tid har vi så skullet vende om på dag og nat... nu hvor det er på plads, er hun åbenbart i gang med et nyt appetitspring +.... ta daaa... en evt. tidligt 19 ugers tiger.... for hun virker som jekell & hyde lige nu. Det ene øjeblik snakker, pludrer og griner hun - og lige pludselig bliver hun ked af det, som et lyn fra en klar himmel....

Jeg kan snart ikke mere... jeg har fået ca. 1 times søvn i nat...

Heldigvis har manden taget fri fra arbejde i dag, for at hjælpe mig... hvad sku jeg gøre uden ham.... jeg er så TRÆT! Og ked af det hele tiden....

huug.gifhuug.gifhuug.gifhuug.gif

Kæmpe kram til dig søde :kram :kram :kram

Det lyder virkelig hårdt, og jeg kan godt forstå du er godt brugt efterhånden! Men hold ud, og fokuser på skønne smil, grin og pludren - det skal nok blive bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, skal ud på laaang gåtur senere i dag.. Håber det kommer til at passe med Camilles lur! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh gud altså... Har et barn der har lært at lave pruttelyde med munden, og det gør hun MEGET og så griner hun bare af sig selv. Det er SÅ sjovt :P

HAHA, hvor fedt! :lolhit

Nej, han skal bare lære at spise noget mere i dagtimerne og noget mindre om natten. Han får halvdelen af sit mad i 2 flasker. Og det synes SP er i overkanten :)

Arh, okay. :) Mon ikke det kan vendes rundt :goodluck

Yay.. Edith har været hos far, sovet i vuggen eller på mig siden kl 4.30 og jeg vågnede for en halv time siden, så har da fået ca 5 timers søvn.. Mon ikke snart hun vågner og er sulten :huh

Sådan! :yay Total sej sovebaby :respekt

Det har vist gjort godt ikke have Marius hjemme i nat. Faldte i søvn ved 21 tiden og vågnede her kl. 9.45 kun afbrudt af et bad og sengetøjs skift da jeg sveder pga feberen... Glæder mig til at få min lille skat hjem i aften. Puha hvor har jeg flæbet fordi jeg savner min lille fyr :biglove

:kram Kan godt forstå at du savner ham, men godt at det hjælper at han ikke sover hjemme. Håber for dig at du snart bliver rask :kram

Puha... jeg har snart brug for en pause... jeg føler ikke at jeg har fået noget sammenhængende søvn de sidste 3 uger... og de sidste 3 dage her, har Elin virket til at have appetitspring, fordi hun har meldt sig hele aftenen og hele natten (hvilket hun også gjorde for en uge siden) i den mellemliggende tid har vi så skullet vende om på dag og nat... nu hvor det er på plads, er hun åbenbart i gang med et nyt appetitspring +.... ta daaa... en evt. tidligt 19 ugers tiger.... for hun virker som jekell & hyde lige nu. Det ene øjeblik snakker, pludrer og griner hun - og lige pludselig bliver hun ked af det, som et lyn fra en klar himmel....Jeg kan snart ikke mere... jeg har fået ca. 1 times søvn i nat... Heldigvis har manden taget fri fra arbejde i dag, for at hjælpe mig... hvad sku jeg gøre uden ham.... jeg er så TRÆT! Og ked af det hele tiden.... huug.gifhuug.gifhuug.gifhuug.gif

:kram :kram :kram Puha, det er en grum periode, men den går over! Det skal nok blive godt igen!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, skal ud på laaang gåtur senere i dag.. Håber det kommer til at passe med Camilles lur! <_<

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-350-069639000 1353068138_thumb.jpg

Jeg lagde ham "rigtigt" på legetæppet og fem minutter efter lå han her. :rolleyes Det er vist godt, at jeg har skråstol at smide ham i, når jeg skal i bad om lidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige opdaget jeg har fået min eferiepenge udbetalt :loveshower 10000kr ekstra.. Love it - Så skal der shoppes julegaver :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige opdaget jeg har fået min eferiepenge udbetalt :loveshower 10000kr ekstra.. Love it - Så skal der shoppes julegaver :whistling

Årh hvor lækkert!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu vil Caroline kun se på hundene eller sidde i sin gåvogn... Jøsses et temperament :-D Og så får vi klapvogn idag... Tidligt, men den er sååå fin :-))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER