TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Jeg har fået mig en ny helt her i verden....udover min far selvfølgelig...

Min SP - nøj hvor jeg elsker hende lige nu... hun har givet mig min nattesøvn tilbage! loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har fået mig en ny helt her i verden....udover min far selvfølgelig...

Min SP - nøj hvor jeg elsker hende lige nu... hun har givet mig min nattesøvn tilbage! loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

:yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på hvad Marius siger til biksdag. 100 vis af folk der går amok. Forhåbentlig sover han fra det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram, søde piger :kiss Kl 3 faldt hun endelig til ro, men kun hvis hun lå på fars bryst, kl 7.15 vækkede han mig og så fik hun mad og sover nu i sin lift!

Det er bare ikke holdbart at hun skal sove på S, han starter jo på arbejde på fredag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for kram, søde piger :kiss Kl 3 faldt hun endelig til ro, men kun hvis hun lå på fars bryst, kl 7.15 vækkede han mig og så fik hun mad og sover nu i sin lift!

Det er bare ikke holdbart at hun skal sove på S, han starter jo på arbejde på fredag :(

Har I prøvet at svøbe hende, og så ligge jer helt tæt på hende i sengen? Her sov Sophia de første mange uger svøbt i sin dyne lige ved siden af mig i vores seng :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tsk, Camille er begyndt at ville have mad om natten Sjovt nok de nætter, hvor hun intet grød har fået <_<

Jeg kommer pludselig i tanke om hvor hårdt det der afbrudt søvn er, og hvor fantastiske de mødre som holder det ud er :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh! De her nætter driver mig til vanvid... Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at sove mellem 24-2... Hun vil ligge ved brystet HELE tiden og klager over alt andet.. S er mega træls og fatter ikke at man IKKE skal aktiverer baby om natten = jeg sidder og ammer nu og han sover og hans mor snorket helt vildt højt inde fra stuen.. Lorte nat indtil videre!!!!!

Det er utroligt med de mænd :klap Herhjemme fatter Per det heller ikke. Han tænder både lys om aftenen, når jeg forsøger at få Lise til at sove, og hvis han selv har hende går han og snakker med hende. Det samme gør han hvis jeg ligger hende i sengen hos os med tanke for at hun skal SOVE - så snakker han også med hende. Har snart sagt det til ham en million gange!

Men kan læse mig til at jeres SP har hjulpet jer så I endelig har fået en god nat? Dejligt at høre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas sov fra kl 21.30-6! :loveshower

Nøj hvor var det fantastisk med en god nats søvn, kun afbrudt af at give sutten 2 gange :loveshower

Det er første gang nogensinde at han har sovet 8 timer i streg! De sidste to uger har han ville have mad hver 2.-3. time om natten, så det er er bare helt vildt! :loveshower

(total fuld af overskud i dag :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I prøvet at svøbe hende, og så ligge jer helt tæt på hende i sengen? Her sov Sophia de første mange uger svøbt i sin dyne lige ved siden af mig i vores seng :rolleyes

Vi har bare en ret lille seng, så skal jeg smide S ind på sofaen og det synes jeg også er lidt træls at skulle.. Men nu har vi fået det der kronprinsesse svøb af min svigermor, så tænker måske at svøbe hende i det i nat, hvis hun er urolig igen.. Vi prøver os også frem med en anden måde idag og ligger hende ind i soveværelset tidligere og ammer hende i mørke og stilhed i stedet for sammen med os, hvis der måske er tv tændt og lyst! Måske hun bliver lidt overstimuleret om aftenen :rolleyes

Det er utroligt med de mænd :klap Herhjemme fatter Per det heller ikke. Han tænder både lys om aftenen, når jeg forsøger at få Lise til at sove, og hvis han selv har hende går han og snakker med hende. Det samme gør han hvis jeg ligger hende i sengen hos os med tanke for at hun skal SOVE - så snakker han også med hende. Har snart sagt det til ham en million gange!

Men kan læse mig til at jeres SP har hjulpet jer så I endelig har fået en god nat? Dejligt at høre :kram

Nej, vores SP har ikke hjulpet os, så stadig ikke en rigtig god nat hos os <_< Jeg tror også lige, at jeg må huske S på det igen.. Selvom hun skal skiftes kan man godt føre det uden alt for meget altivitet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mig en ny helt her i verden....udover min far selvfølgelig...

Min SP - nøj hvor jeg elsker hende lige nu... hun har givet mig min nattesøvn tilbage! loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Hvor er det fantastisk at høre Tina!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Valdemar vist liiiiiiiiige ved at knække koden for at trille. :yay

Han har i hvert fald vendt sig fra mave til ryg mange gange idag (det har han godt nok gjort siden han var knap en måned, men det ser mere bevidst ud her indenfor den sidste ½-1 måned) og han har to gange vendt sig om på maven fra ryggen.

Første gang holdt han Brian i hånden, altså Brian gjorde ingenting, han lå bare og "motiverede". Anden gang kom han om på maven uden at nogen rørte ham, men fik lagt sig på sin arm og blev sur. :baby3

Min søde dygtige lille nisse :kuller Synes det er dybt fascinerende at se ham prøve at vende sig på maven (han har MANGE gange krummet sig sammen til en kugle og fået trillet sig om på siden, man kan virkelig se at han arbejder for sagen :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Camille har en kort lunte i dag - og hun skal passes i aften.. Håber det vender, og at det bare har været fordi hun har været lidt ved siden af sig selv de sidste par dage, og ikke har fået sovet ordentligt i nat..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi så småt siger Hej til 12-ugers tigeren :/

Silke Elia er morsyg (mere end normalt), ulykkelig i går hjemme hos Jespers forældre og har mistet appetitten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha, var en kort tur med mand, baby og barnevogn i waterfront shoppingcenter, skulle bare lige have et par ting og så i netto bagefter og Edith blev bare så ulykkelig og intet virkede, så jeg (vi) nærmest løb hjem med hende (noget der måske ikke er den bedste ide her 9 dage efter fødslen) og brysterne løb (hurra for uldammeindlæg), men nu har hun fået en tør ble, mad og sprut-pruttet godt, så hun skal have endnu en tør ble og så håber jeg hun tilgiver sin onde mor :huh ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mig en ny helt her i verden....udover min far selvfølgelig...

Min SP - nøj hvor jeg elsker hende lige nu... hun har givet mig min nattesøvn tilbage! loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Hvor ER det fantastisk :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega mega skænderi med manden inden vi skulle hjem til mine forældre. Resulterede i at manden satte mig af og kørte igen. Der blev sagt nogle rigtig grimme ting. Jeg stortudede hos mine forældre og var sikker på vi skulle skilles.

Heldigvis aftalte vi inden fødslen at skilsmisse ikke kan blive aktuelt før lillemanden er 1 år og at alt hvad der bliver sagt inden for dette år skal tilgives. Et godt råd vi fik fra garvede jodmødre. Nogle gange bliver man bare overmandet af træthed og følelserne sidder uden på tøjet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega mega skænderi med manden inden vi skulle hjem til mine forældre. Resulterede i at manden satte mig af og kørte igen. Der blev sagt nogle rigtig grimme ting. Jeg stortudede hos mine forældre og var sikker på vi skulle skilles.

Heldigvis aftalte vi inden fødslen at skilsmisse ikke kan blive aktuelt før lillemanden er 1 år og at alt hvad der bliver sagt inden for dette år skal tilgives. Et godt råd vi fik fra garvede jodmødre. Nogle gange bliver man bare overmandet af træthed og følelserne sidder uden på tøjet

:kram

Øv altså! Har I så fået talt sammen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Øv altså! Har I så fået talt sammen?

Ja har heldigvis fået talt sammen og tudet noget mere. Vi er begge meget obs på hvad træthed og udmattede kroppe gørved en så meget kan tilgives men puha idag var hård :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega mega skænderi med manden inden vi skulle hjem til mine forældre. Resulterede i at manden satte mig af og kørte igen. Der blev sagt nogle rigtig grimme ting. Jeg stortudede hos mine forældre og var sikker på vi skulle skilles.

Heldigvis aftalte vi inden fødslen at skilsmisse ikke kan blive aktuelt før lillemanden er 1 år og at alt hvad der bliver sagt inden for dette år skal tilgives. Et godt råd vi fik fra garvede jodmødre. Nogle gange bliver man bare overmandet af træthed og følelserne sidder uden på tøjet

:kram :kram Godt I fik talt sammen og I er OBS på hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en crazy, men fantastisk dag! Elsker min skønne datter og vores liv :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger gå hjem!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger gå hjem!!!!

ENIG!!! :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skrevet et indlæg under sygdom og helbred omhandlende tinnitus.. Hvis du kender til det må du MEGET gerne give dit besyv med.

Kh Nica

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha - tøse weekenden blev lidt kortere end jeg havde håbet på, jeg kørte hjem i dag - er død brugt.

Da vi kom hjem sov Mie så besluttede at malke lidt ud, men kun så jeg ikke springer i luften. Kort efter ligger hun og grøffer og græder i søvne - tegn på sult :rolleyes - hun lugter også, så sætter manden til at slukke lys i lejligheden og lave en flaske, mens jeg lister ud for at gi tør numse, men ingen bonus :rolleyes hun inhallerer så 180 ml mens hun laver en bonus ble :rolleyes og hun virker mere sulten så sætter den lille flaske jeg lige har malket ud i et varmt vandbad, mens jeg skifter, men inden den er færdig er hun faldet i søvn :rolleyes

Og nu siger jeg GODNAT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Camille blev passet af min veninde, mens vi var til halloween fest.. Jeg tog hjem kl 00, Camille kunne ikke finde ro og jeg er lidt en hønemor..

Så styrtede ud af døren, men fik kun sagt farvel til christian og de to der holdte festen.. Christian blev, og fortælle nu at de andre er sure fordi jeg ikke sagde farvel.. UPS.. Det er ikke sådan når man bliver mor, og bare vil hurtigt hjem til sin baby!!! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER