TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Kan se i Wonder Weeks ar 12 ugers tigeren kan starte fra 11,5 uge... Tror den er vågnet op hos os (C er 11 uger og 5 dage i forhold til oprindelig termin).

Alle tegnene er der i hvert fald - den må godt snart forsvinde igen... Dumme tiger og så lige i forbindelse med barnedåben :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan se i Wonder Weeks ar 12 ugers tigeren kan starte fra 11,5 uge... Tror den er vågnet op hos os (C er 11 uger og 5 dage i forhold til oprindelig termin).

Alle tegnene er der i hvert fald - den må godt snart forsvinde igen... Dumme tiger og så lige i forbindelse med barnedåben :numse

:kram

Tror lige vi er ovre den. Men den har også trukket lidt tænder ud! Håber den snart forsvinder igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så stolt af min lille mus, der bare krabber derudaf :wub

Og tillykke med fødselsdagen, Louise :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej hjem til min lille Anna, der i dag blev efterladt alene i VS for første gang og brød helt sammen, så Søren måtte gå hjem med hende efter 45min :( Vil bare hjem og holde om hende!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er på vej hjem til min lille Anna, der i dag blev efterladt alene i VS for første gang og brød helt sammen, så Søren måtte gå hjem med hende efter 45min :( Vil bare hjem og holde om hende!!!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget misundelig på manden er oppe ved Marius. Men ved jo det er for hans skyld han bliver passet. Men jeg SAVNER ham meget :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er meget misundelig på manden er oppe ved Marius. Men ved jo det er for hans skyld han bliver passet. Men jeg SAVNER ham meget :boo

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Geez, hvor er mit skema tight pr. Har hele weekend og ugen haft planer, og først på tirsdag står det stille igen :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii har fået en Beco gemini bæresele af Silke Elia i fødselsdagsgave :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak :kram2 Kommer først til at se ham imorgen. Vi har valgt han overnatter der. Så har lige pakket en ekstra taske til ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Djævle barn fra helvede hvem f****n et du og hvor har du gjort af min dejlige datter der sov mellem 8 og 11 timer? Jeg har ikke sovet siden kl 4 i nat...

Ha ha... lol_hitting.gif jeg griner ikke af det du skriver - for det er træls, men måden du skriver det på... du er nu sjov Maja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii har fået en Beco gemini bæresele af Silke Elia i fødselsdagsgave :loveshower

Jeg ELSKER min - du bliver så glad for den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha... lol_hitting.gif jeg griner ikke af det du skriver - for det er træls, men måden du skriver det på... du er nu sjov Maja

Hæ hæ - TAK :blush Det var nu også ment som lidt sort humor i den kedelige mor trummerum! Mie er vist tilbage igen, MEEEEEEEN har mistanke om en tiger <_< Hun har spist 90 ml af gangen i dag (mod de normale 140-180 ml) og ikke sovet i går, i nat og i dag. Men hendes humør er OK og hun har snakket og pludret og hygget. Det kan jo også være efter veerne af en hård weekend og travl uge. Hun sover i hvert fald nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm SP mener Marius bliver tilbudt alt for meget mad om aftenen og natten og derfor ikke er sulten i dagtimerne. Så nu skal der laves om på spisevanerne. Godt jeg ser hende på onsdag, så skal det lige uddybes lidt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm SP mener Marius bliver tilbudt alt for meget mad om aftenen og natten og derfor ikke er sulten i dagtimerne. Så nu skal der laves om på spisevanerne. Godt jeg ser hende på onsdag, så skal det lige uddybes lidt...

Ok sært!!! Skal i så "sulte" ham om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok sært!!! Skal i så "sulte" ham om natten?

:ditto Det tænkte jeg også :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf... Hvad nytter det at Mar sover 4,5 time (og stadig sover) i streg når han begynder kl. 17?! <_< <_< <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmpf... Hvad nytter det at Mar sover 4,5 time (og stadig sover) i streg når han begynder kl. 17?! <_< <_< <_<

Du lyder som mig... Mie kunne sove 6 timer i streg der startede kl. 17... At hun så ikke kan det længere er et stort mysterie!!! Hendes stræk på 8-11 timer er blevet til max 4,5 timer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du lyder som mig... Mie kunne sove 6 timer i streg der startede kl. 17... At hun så ikke kan det længere er et stort mysterie!!! Hendes stræk på 8-11 timer er blevet til max 4,5 timer <_<

:kram2

Mars rekord er vist 7 timer, men åååh hvor jeg savner det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en baby med mega ondt i maven og som helst vil sove oven på mor, ellers tager hun kun power naps og er stadig mega træt <_<

Håber natten bliver ok.. Men det virker som om maven er bedre allerede.. Hvor er det frustrerende at hun hver aften har ondt i maven omkring kl 20.. Er begyndt på Biogaia og D dråber idag og håber håber håber ikke at maven bliver værre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man skifte MME mærke fra det ene måltid til det andet? Eller skal man trappe over?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man skifte MME mærke fra det ene måltid til det andet? Eller skal man trappe over?

Vi har trapper ligeså stille over, startede med et måltid om dagen, og trappede så ligeså stille op. Da vi var på 3 måltider om dagen, fik han ondt i maven og vi var nødt til, at trappe ned til 2 i lidt længere tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har trapper ligeså stille over, startede med et måltid om dagen, og trappede så ligeså stille op. Da vi var på 3 måltider om dagen, fik han ondt i maven og vi var nødt til, at trappe ned til 2 i lidt længere tid.

Tak... så prøver jeg at købe noget andet sammen med det hun får nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Mar har både igår og idag haft meget sparsomme bonusbleer - 2 stk pr dag, men meget små... Idag har det også været tyndt (ingen "gryn")... Men han virker frisk og tilpas, og tis er der rigeligt af. Så er der vel ingen ko på isen, vel? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Mar har både igår og idag haft meget sparsomme bonusbleer - 2 stk pr dag, men meget små... Idag har det også været tyndt (ingen "gryn")... Men han virker frisk og tilpas, og tis er der rigeligt af. Så er der vel ingen ko på isen, vel? :unsure

Skulle jeg ikke mene. Her har David meget tynd mave, og har leveret en bonusble ca. hver 2. time i dag. Han er glad, har ingen feber og virker ikke til at have ondt, men er en del mere træt og mor-syg end normalt (har samtidigt tiger-besøg) + han er snottet. Snakkede med lægen om det, som sagde at hvis der ikke var mærkbar forskel i morgen ville de gerne lige se ham inden week-enden, men som jeg beskrev ham var der ingen grund til at se ham nu. Håber bare at vi kommer nogenlunde gennem natten :goodluck

Men så længe Valdemar stadig har våde bleer og på ingen måde er påvirket af det, så tror jeg ikke du skal være nervøs - men varer det over flere dage tror jeg da lige jeg ville snakke med lægen om det, hvis jeg var dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER