TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Mie har sovet siden 12.15 i dag... spiste kl. 16.10 og faldt i søvn igen. Vi valgte at tage hende med ud og handle så hun måske også sover i nat, men ikke engang en tur i autostolen, ud i bilen, ud af bilen, over i en indkøbsvogn, over i bilen igen, ud af autostolen et bleskift og en tur i liften har vækket hende. Hun strækker sig kun - frygter godt nok natten!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Crazy day, IGEN.Har ordnet hegn hele dagen, fået leveret halm og wrap, set på hest(og sagt ja tak) Så nu får jeg heste igen d. 25 november.:D :rolleyes Og Caro er som altid bare en fornøøøøøøjelse :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vores SP har ikke hjulpet os, så stadig ikke en rigtig god nat hos os <_< Jeg tror også lige, at jeg må huske S på det igen.. Selvom hun skal skiftes kan man godt føre det uden alt for meget altivitet :whistling

Oops det var Tinakp, der havde fået hjælp af SP :blush fik lige blandet jeres besvarelser sammen.

Det er bare så hårdt med dårlige nætter, kan huske jeg frygtede natten i starten og bare glædede mig til det blev lyst og en ny dag begyndte, for så synes jeg meget bedre jeg kunne håndtere det end om natten hvor jeg burde sove.

Håber for jer at det bliver bedre snart og at i finder en løsning der fungerer for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så der bestilt for 400 kr billeder af Camille til os selv og familien.. Gik lige all-in :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en ok nat.. Gav mad kl 22.30, hun ville ikke sove. S tog hende indtil kl 1, hvor hun ville have mad, så der kom S med hende og jeg ammede liggende og småsov.. Først på det ene bryst og så på det andet, .. Da kl var ca 4 vågnede jeg og lagde hende i liften og hun er lige vågnet her kl 8 og får nu mad :yay

Og mine bryster er bare kanonkugler :huh

Fik så lige set det her indlæg fra dig bagefter :yay Hvor er det dejligt for dig og velfortjent!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik så lige set det her indlæg fra dig bagefter :yay Hvor er det dejligt for dig og velfortjent!

Ja det var virkelig skønt :) Er spændt på i nat, indtil nu har hun allerede ammet i næsten en tome, men håber hun har fået nok at spise til at sove lidt længere tid .:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie har sovet siden 12.15 i dag... spiste kl. 16.10 og faldt i søvn igen. Vi valgte at tage hende med ud og handle så hun måske også sover i nat, men ikke engang en tur i autostolen, ud i bilen, ud af bilen, over i en indkøbsvogn, over i bilen igen, ud af autostolen et bleskift og en tur i liften har vækket hende. Hun strækker sig kun - frygter godt nok natten!!!

Hvordan gik natten så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay, 3 nætter i træk hvor Lucas har sovet igennem :loveshower

I nat sov han fra 21-7.15, og nu er han bare dejlig veludhvilet og helt i hopla :7himmel - ih hvor er det bare dejligt, når jeg ellers plejer at amme MINIMUM 3 gange om natten :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min glade, nemme datter. Det er kun armen og kun til nød mandens arm der dur. Min nakke og ryg er madret efter kun 3 dage med tigeren på besøg. Hvor længe kan 12-ugers tigeren vare?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når nu storebror er syg, så er det virkelig fantastisk at lillebror er begyndt at sove igennem igen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det er sådan en dag man ønskede vi ikke skulle noget. Marius sover endnu, hvilket betyder at mor her også kunne have sovet. Tilgengæld er der nok ikke chance for han vil sove mens jeg er ved frisør. Så må han med ind og kigge i de store spejle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, den 25 får vi heste igen. Det ser vi frem til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner min glade, nemme datter. Det er kun armen og kun til nød mandens arm der dur. Min nakke og ryg er madret efter kun 3 dage med tigeren på besøg. Hvor længe kan 12-ugers tigeren vare?

Puha louise vibe.... icon_hug.gificon_hug.gif den skulle vare omkring en uge... men det er igen forskelligt fra barn til barn... jeg syntes så at vi gik rimelig fri af den... eller også har der været en masse andre ting oveni som har taget fokusset.

Vil hun ikke være i din vikle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OMG!!!! Frøen har sovet fra ca kl 19-7 kun afbrudt af 4-5 gange hvor han skulle have sutten eller have dynen lidt tættere om ham. Ingen amning... Hvad skete der lige for det?!? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, har en fantastisk periode med Camille (ANTI JINX!)

Hun sover godt om dagen, men også om natten.. Hun er glad og smilende, og græder næsten ikke og hun lærer bare nye ting HELE tiden :loveshower

Det eneste hun ikke er så god til er "fremmede" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Marius med til frisør. Hvor var det sjovt. Han fik godt nok snakket med ham den flotte fyr i spejlet og da han blev træt og begyndte at brokke sig, ja der kørte føntørren ovre i holderen og Marius daskede i søvn :D Vågnede da jeg skulle have ham i dragten, så sluttede besøget af med at smile og charmere sig godt ind til frisøren.

Og så er jeg blevet korthåret :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Marius med til frisør. Hvor var det sjovt. Han fik godt nok snakket med ham den flotte fyr i spejlet og da han blev træt og begyndte at brokke sig, ja der kørte føntørren ovre i holderen og Marius daskede i søvn :D Vågnede da jeg skulle have ham i dragten, så sluttede besøget af med at smile og charmere sig godt ind til frisøren.

Og så er jeg blevet korthåret :yay

Dejligt at det gik så godt Anita...balloons.gif skal vi ikke se billeder af din nye frisure?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha louise vibe.... icon_hug.gificon_hug.gif den skulle vare omkring en uge... men det er igen forskelligt fra barn til barn... jeg syntes så at vi gik rimelig fri af den... eller også har der været en masse andre ting oveni som har taget fokusset.

Vil hun ikke være i din vikle?

Desværre har jeg ingen vikle. Havde lånt min søsters på et tidspunkt. Har pt kun en ringslynge, men det er bare heller ikke optimalt. Har fødselsdag på torsdag, så håber jeg jeg får den Beco bæresele jeg ønsker mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft Marius med til frisør. Hvor var det sjovt. Han fik godt nok snakket med ham den flotte fyr i spejlet og da han blev træt og begyndte at brokke sig, ja der kørte føntørren ovre i holderen og Marius daskede i søvn :D Vågnede da jeg skulle have ham i dragten, så sluttede besøget af med at smile og charmere sig godt ind til frisøren.

Og så er jeg blevet korthåret :yay

Hvor dejligt :) - og ja, lad os se.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at det gik så godt Anita...balloons.gif skal vi ikke se billeder af din nye frisure?

Hvor dejligt :) - og ja, lad os se.

Min frisør siger der ikke genere hende han er med, så det er dejligt. Billede må vist vente. I må se det næste gang vi ses :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig efter 9 dage fik Silke Elia lavet en bonusble - hele vejen op ad ryggen og ud af sidderne til trods for jeg stod med hende oprejst og hun lige er gået en blestørrelse op. LÆKKERT!!! Eller noget..... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tasken pakket til imorgen. Er spændt på hvad Marius siger til vandet. Om han kan huske det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik natten så?

Det gik rigtig fint, hun sov 8 timer i alt i går, så sov hun fra 22 til 3.30 og igen kl 4 til 6.30 og så 7 til 8.45. Var vågen hele formiddagen og sov kl 12.30 så min frygt for at hun fik vendt rundt på nat og dag er gjort til skamme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan snart ikke mere! Har sidder med hende i brystet nærmest siden kl 20 og hun græder simpelthen så meget hvis jeg tager hende fra... S har sovet, men jeg har været vågen siden kl 8 i morges med undtagelse af to små lure på 30 minutter og begynder virkelig at være træt..

Edith har heller ikke sovet siden kl 20 andet end et par smålure og ved brystet - intet kan få hende til at sove eller slappe af andet end at sutte på mig.. ikke sutten eller vand eller noget som helst! Hun har ondt i maven, har pruttet mega meget og haft tynde bonusbleer i aften, så det er løbet ud af siden på bleen 2 gange! :(

Jeg er simpelthen så frustreret at jeg tuder, føler mig som en elendig mor og overvejer at opgive amningen, det er på ingen måde hyggeligt og dejligt.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan snart ikke mere! Har sidder med hende i brystet nærmest siden kl 20 og hun græder simpelthen så meget hvis jeg tager hende fra... S har sovet, men jeg har været vågen siden kl 8 i morges med undtagelse af to små lure på 30 minutter og begynder virkelig at være træt..

Edith har heller ikke sovet siden kl 20 andet end et par smålure og ved brystet - intet kan få hende til at sove eller slappe af andet end at sutte på mig.. ikke sutten eller vand eller noget som helst! Hun har ondt i maven, har pruttet mega meget og haft tynde bonusbleer i aften, så det er løbet ud af siden på bleen 2 gange! :(

Jeg er simpelthen så frustreret at jeg tuder, føler mig som en elendig mor og overvejer at opgive amningen, det er på ingen måde hyggeligt og dejligt.. :boo

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER