TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

:boo Sidder her stadig.. Fik lige en halv times tid, mens S gik rundt med hende.. Men vågnede af hendes ulykkelige gråd.. Efter han havde gået rundt med et grædende barn i en time var han færdig og har lagt sig til at sove igen :( Nu må jeg se om hun evt vil sove på mig, så hun er færdig med at spise...

Aner ikke hvad vi skal gøre!? Er så bange for hun er syg og vi ikke fanger det, fordi hun ikke er varm eller at jeg bare pludselig ikke har nok mælk :( :boo Og mine bryster kan snart ikke mere, de kan jo slet ikke følge med til det her forbandede marathon amning :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram :kram :kram :kram

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo Sidder her stadig.. Fik lige en halv times tid, mens S gik rundt med hende.. Men vågnede af hendes ulykkelige gråd.. Efter han havde gået rundt med et grædende barn i en time var han færdig og har lagt sig til at sove igen :( Nu må jeg se om hun evt vil sove på mig, så hun er færdig med at spise...

Aner ikke hvad vi skal gøre!? Er så bange for hun er syg og vi ikke fanger det, fordi hun ikke er varm eller at jeg bare pludselig ikke har nok mælk :( :boo Og mine bryster kan snart ikke mere, de kan jo slet ikke følge med til det her forbandede marathon amning :boo

Det kan jeg godt forstå dine bryster ikke kan følge med til. Din mælkeproduktion har jo brug for søvn. Kam du heller ikke snyde sutten i munden på hende mens ligger som om hun bliver ammet? Og svøbt i dynen så du nemmere kan ligge hende fra dig uden hun ligger mærke til det? Og hvad med at ligge ned og amme søde? Så kan du sove i mens?

Kæmpe :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV, jeg kommer i en terminsgruppe på facebook, og får bare en ja.. ØV følelse.. Der er rigtig mange UNGE mødre. Og flere som bare ikke virker for kvikke..

Eksempler:

Pomfritter fra MC D. til dreng på 3½ måned

Sodavandsis (smagsprøve) til dreng på 2-2½ måned

Kagecreme til pige på 8 uger

ØV hvor prikker det bare til mit billede af unge mødre - er da LYKKELIG for at de unge mødre som kommer herinde, kan bekræfte mig i det ikke er ALLE unge mødre der er "så dumme" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo Sidder her stadig.. Fik lige en halv times tid, mens S gik rundt med hende.. Men vågnede af hendes ulykkelige gråd.. Efter han havde gået rundt med et grædende barn i en time var han færdig og har lagt sig til at sove igen :( Nu må jeg se om hun evt vil sove på mig, så hun er færdig med at spise...

Aner ikke hvad vi skal gøre!? Er så bange for hun er syg og vi ikke fanger det, fordi hun ikke er varm eller at jeg bare pludselig ikke har nok mælk :( :boo Og mine bryster kan snart ikke mere, de kan jo slet ikke følge med til det her forbandede marathon amning :boo

Åh søde ven :kram2 har du fået noget søvn? Jeg ville ringe til SP lige med det samme hvis jeg var dig, sådan en nat mere er ikke holdbar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie sover, jeg er død-træt (skal lære at gå i seng kl 20 når jeg er træt. I stedet for at vente til kl 22 hvor jeg ikke KAN sove) men vi skal ud af døren om en time....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV, jeg kommer i en terminsgruppe på facebook, og får bare en ja.. ØV følelse.. Der er rigtig mange UNGE mødre. Og flere som bare ikke virker for kvikke..

Eksempler:

Pomfritter fra MC D. til dreng på 3½ måned

Sodavandsis (smagsprøve) til dreng på 2-2½ måned

Kagecreme til pige på 8 uger

ØV hvor prikker det bare til mit billede af unge mødre - er da LYKKELIG for at de unge mødre som kommer herinde, kan bekræfte mig i det ikke er ALLE unge mødre der er "så dumme" <_<

Hold da op..... Pommes frites, øh... Til en baby? Seriøst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie sover, jeg er død-træt (skal lære at gå i seng kl 20 når jeg er træt. I stedet for at vente til kl 22 hvor jeg ikke KAN sove) men vi skal ud af døren om en time....

Håber du klarer dagen :) og det er så let at være bagklog :)

Men når der er ro på den lille, så har jeg ihvertfald, brug for bare at nyde roen.

God dag majs :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op..... Pommes frites, øh... Til en baby? Seriøst?

Ja.. Det var jo kartoffel, og han må jo få kartoffelmos <_< (NEJ, han må få kartoffelmos når han er 4 måneder - ikke 3½.. og der er da en LILLE forskel på kartoffelmos og pommes ;) )

Kan simpelthen slet ikke forstå det.. Han har siddet med den selv, så han må jo have slikket alt saltet af (Det kanjeg ikke forestille mig er specielt sundt heller), også har han jo så opløst den med savl... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå dine bryster ikke kan følge med til. Din mælkeproduktion har jo brug for søvn. Kam du heller ikke snyde sutten i munden på hende mens ligger som om hun bliver ammet? Og svøbt i dynen så du nemmere kan ligge hende fra dig uden hun ligger mærke til det? Og hvad med at ligge ned og amme søde? Så kan du sove i mens?

Kæmpe :kram til dig

Sutten duede bare heller ikke.. Men vi har vel fået et par timers søvn, med hende på mit bryst.. Og nu er mine bryster spændte så der er i hvert fald mælk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Det var jo kartoffel, og han må jo få kartoffelmos <_< (NEJ, han må få kartoffelmos når han er 4 måneder - ikke 3½.. og der er da en LILLE forskel på kartoffelmos og pommes ;) )

Kan simpelthen slet ikke forstå det.. Han har siddet med den selv, så han må jo have slikket alt saltet af (Det kanjeg ikke forestille mig er specielt sundt heller), også har han jo så opløst den med savl... <_<

Wow.. Ærgerligt at sådan nogle eksempler skal sætte "os andre" i bås og vi endnu mere skal bevise at vi er kompetente nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh søde ven :kram2 har du fået noget søvn? Jeg ville ringe til SP lige med det samme hvis jeg var dig, sådan en nat mere er ikke holdbar.

Ja har vel fået 3 timer, men med Edith på mit bryst... Jeg ved bare ikke hvad SP kan gøre?! Og tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia gider ikke rigtigt spise i løbet af dagen, kun om natten pt. Synes godt nok det er hårdt at blive vækket så mange gange i løbet af natten. Især når hun ikke rigtig sover i løbet af dagen/kun på arm og kort tid. Men i det mindste vågnede jeg op til masser af smil og en glad datter kl 8 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:boo Sidder her stadig.. Fik lige en halv times tid, mens S gik rundt med hende.. Men vågnede af hendes ulykkelige gråd.. Efter han havde gået rundt med et grædende barn i en time var han færdig og har lagt sig til at sove igen :( Nu må jeg se om hun evt vil sove på mig, så hun er færdig med at spise...

Aner ikke hvad vi skal gøre!? Er så bange for hun er syg og vi ikke fanger det, fordi hun ikke er varm eller at jeg bare pludselig ikke har nok mælk :( :boo Og mine bryster kan snart ikke mere, de kan jo slet ikke følge med til det her forbandede marathon amning :boo

Kan da godt forstå du er grædefærdig. Jeg ville også ringe til SP og få råd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow.. Ærgerligt at sådan nogle eksempler skal sætte "os andre" i bås og vi endnu mere skal bevise at vi er kompetente nok.

:ditto Det er SÅ irriterende.

Og hvadcsker der lige for pomfritter til en 3 1/2 måned gammel baby :o Virkelig ikke de bedste skud på stammen, Mylonia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV, jeg kommer i en terminsgruppe på facebook, og får bare en ja.. ØV følelse.. Der er rigtig mange UNGE mødre. Og flere som bare ikke virker for kvikke..

Eksempler:

Pomfritter fra MC D. til dreng på 3½ måned

Sodavandsis (smagsprøve) til dreng på 2-2½ måned

Kagecreme til pige på 8 uger

ØV hvor prikker det bare til mit billede af unge mødre - er da LYKKELIG for at de unge mødre som kommer herinde, kan bekræfte mig i det ikke er ALLE unge mødre der er "så dumme" <_<

Are you kiddin´ me?!?! Gør de det bare for at se hvad ungerne synes?

Øhmm terminsgruppe på facebook?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie sover, jeg er død-træt (skal lære at gå i seng kl 20 når jeg er træt. I stedet for at vente til kl 22 hvor jeg ikke KAN sove) men vi skal ud af døren om en time....

Kender det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kører vi til babysvømning i Viborg og så dukker instruktøren ikke op :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV, jeg kommer i en terminsgruppe på facebook, og får bare en ja.. ØV følelse.. Der er rigtig mange UNGE mødre. Og flere som bare ikke virker for kvikke..

Eksempler:

Pomfritter fra MC D. til dreng på 3½ måned

Sodavandsis (smagsprøve) til dreng på 2-2½ måned

Kagecreme til pige på 8 uger

ØV hvor prikker det bare til mit billede af unge mødre - er da LYKKELIG for at de unge mødre som kommer herinde, kan bekræfte mig i det ikke er ALLE unge mødre der er "så dumme" <_<

Omg :o

Den slags kender jeg også, dog er de ikke "unge", men i 30erne <_< så alderen gør ingen forskel..

Studser lige over "terminsgruppe" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kører vi til babysvømning i Viborg og så dukker instruktøren ikke op :angry

EJ!!!!?? :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaaaaaaaaab...

Mar gik først i seng ved midnat og vågnede så kl 2, kl 3, kl 4, kl 4.30, kl. 6 og kl 7 :rolleyes

Er så træt at denne sang pludselig giver enormt meget mening:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gaaaaaaaaab...

Mar gik først i seng ved midnat og vågnede så kl 2, kl 3, kl 4, kl 4.30, kl. 6 og kl 7 :rolleyes

Er så træt at denne sang pludselig giver enormt meget mening:

Puha! Den er strid! Skulle han have mad, eller ville han bare ikke sove?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru SP, har I overvejet at investere i en brystpumpe? Så kunne du evt. malke ud mellem amningerne --> Så kan du sætte din egen mælkeproduktion op + S kan prøve at give lidt i flaske/i kop så du kan få lidt søvn engang imellem. Og så kan du SE at der kommer mælk (eller hvis der ikke gør, så kan du se dét, og så give MME og evt. forsøge at få din produktion op vha. pumpen imens - sådan gjorde vi herhjemme og produktionen røg hurtigt op :goodluck )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Den er strid! Skulle han have mad, eller ville han bare ikke sove?

Indtil midnat gad han bare ikke sove, men pludrede og grinede og holdt fest :rolleyes (Men hellere det end at han er ked)

Om natten var det mad. Og det er min egen skyld, for jeg malkede ud kl. 22 og så kunne brysterne åbenbart bare slet ikke følge med <_< Synes det er svært at finde det rette tidspunkt for udmalkning, for vil så gerne have etableret et lager, men det nytter jo ikke noget, hvis jeg "stjæler" hans natmad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kører vi til babysvømning i Viborg og så dukker instruktøren ikke op :angry

Ej hvad så?? Det kan man da ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER