TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Han kan godt nøjes med det han spiser om dagen. Men om aften og natten æder han tilgengæld. Det er nemmere at få ham til at spise når han er træt... Men ville jo helst han fylder depoterne om dagen og sover noget længere om natten...

Det forstår jeg virkelig godt! Ser også frem til at Silke Elia lærer at sove lidt mere igennem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er kagen taget ud af ovnen, og jeg er så småt klar til at fylde 25 i morgen.

Silke Elia er begyndt at spise normalt i dag (dog lidt ofte her til aften, så håber ikke hun vil spise hele natten), så håber det betyder tigeren er på vej retur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er kagen taget ud af ovnen, og jeg er så småt klar til at fylde 25 i morgen.

Silke Elia er begyndt at spise normalt i dag (dog lidt ofte her til aften, så håber ikke hun vil spise hele natten), så håber det betyder tigeren er på vej retur :)

Tillykke med fødselsdagen!!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ayah vil bare ikke sove! Har kæmpet i 4 timer nu og intet virker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt rundt på gulvet.. Edith fik sidst mad kl 22.30 og var så ked af det en times tid ón and off, så pakkede jeg hende ind under min morgenkåbe på min mave og så sov hun til 3.45, blev skiftet og spiser nu :o

Åh, det kunne nu have været godt, hvis ikke hun sov oven på mig, men det er en bedre søvn end ingen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt rundt på gulvet.. Edith fik sidst mad kl 22.30 og var så ked af det en times tid ón and off, så pakkede jeg hende ind under min morgenkåbe på min mave og så sov hun til 3.45, blev skiftet og spiser nu :o

Åh, det kunne nu have været godt, hvis ikke hun sov oven på mig, men det er en bedre søvn end ingen :glad

De gange Silke Elia har gjort det ved mig har jeg kunnet liste hende ned ad siden så hun i stedeyæt har ligget ved siden af mig.

Men dejligt med lidt søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med fødselsdagen!!! :)

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Louise - håber du nyder dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så total emne skifte fra fødselsdag til bonus ble :lolhit

Mie har nu lavet bonus ble kl 4.30 to nætter i træk, håber virkelig ikke det bliver en vane :( mega dårligt tidspunkt, og hun er bare alt for vågen efter sådan et bleskift <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Louise :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for lillemanden. Fra at have sovet mere eller mindre igennem den sidste uges tid har han nu været vågen 2 gange allerede. Ikke sjovt når jeg lige var begyndt at vænne mig til den ekstra søvn :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Djævle barn fra helvede hvem f****n et du og hvor har du gjort af min dejlige datter der sov mellem 8 og 11 timer? Jeg har ikke sovet siden kl 4 i nat...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius er blevet hentet af bedstemor og skal passes idag. Jeg har kastet op i nat og der er ingen grund til at smitte ham, når han nu kan blive passet. Og bedsterne vil sikkert lege mere med ham idag end jeg ville... Øv altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, havde lige vænnet mig til at Lucas 4 nætter i træk havde sovet igennem, men nu har han ville have mad 3 gange om natten, to nætter i træk <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C er bare fuldstændig besværlig at få til at sove om dagen, de sidste par dage. Det gør at jeg overhovedet ikke får slappet af og samtidig er min svigerfar indlagt, så min mand kommer ikke hjem før C er på vej i seng igen <_<

Læg dertil at vi skal holde barnedåb herhjemme på søndag og så har man følelsen af at være ved at gå op i limningen. Jeg håber virkelig C tager en ordentlig middagslur, for jeg bliver nødt til at slæbe hende ind i byen for at få strømpebukser til hende, til på søndag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor jeg dog mangler min lille skat :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille prinsesse på 19 uger, 68 cm og 8 kg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en lille prinsesse på 19 uger, 68 cm og 8 kg :loveshower

Lille... Laaaang prinsesse :)

Melissa er 17 uger, 64,5 cm og 7280 gram :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille... Laaaang prinsesse :)

Melissa er 17 uger, 64,5 cm og 7280 gram :biglove

Ja, Camille er faktisk"KUN" vokset 1 cm og 400 gram, på de sidste 14 dage... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu Silke Elia er for 2. Gang i dag faldet i søvn af sig selv samt spist normalt. Tror tigeren endelig efter en lille uge er forsvundet. Dejlig fødselsdagsgave :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Camille er faktisk"KUN" vokset 1 cm og 400 gram, på de sidste 14 dage... :rolleyes

Det er så præcis det samme Melissa har på 3 uger :o

Men det er da ikke så sært, at de tager en "pause" indimellem - ellers er vores små babypiger snart store tøser :P :whistling Der var heldigvis ikke nogen ko på isen, hun følger fint hendes egen kurve, så mor her helt ro på :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu Silke Elia er for 2. Gang i dag faldet i søvn af sig selv samt spist normalt. Tror tigeren endelig efter en lille uge er forsvundet. Dejlig fødselsdagsgave :D

Tillykke med fødselsdagen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så præcis det samme Melissa har på 3 uger :o

Men det er da ikke så sært, at de tager en "pause" indimellem - ellers er vores små babypiger snart store tøser :P :whistling Der var heldigvis ikke nogen ko på isen, hun følger fint hendes egen kurve, så mor her helt ro på :rolleyes

Ja, Camille følger også sin egen kurve.. Som så er så "højt" oppe længdemæssigt, at den slet ikke er på Spens :P

Hun er lidt over vægtmæssigt, og en del over længdemæssigt ;) Og ja, Spen siger også hun vokser en del.. Camille har aldrig rigtig stået stille..

Hun startede i str 50, som er den størrelse hun brugte i længst tid.. 56,62 og 68 har hun brugt i max 3 uger ad gangen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, Camille følger også sin egen kurve.. Som så er så "højt" oppe længdemæssigt, at den slet ikke er på Spens :P

Hun er lidt over vægtmæssigt, og en del over længdemæssigt ;) Og ja, Spen siger også hun vokser en del.. Camille har aldrig rigtig stået stille..

Hun startede i str 50, som er den størrelse hun brugte i længst tid.. 56,62 og 68 har hun brugt i max 3 uger ad gangen <_<

Sådan en bandit, Camille :P Så er hun på vej i 74? :o Men hun er jo også SUPER lang :) Melissa har heldigvis været længe i både 56 og 62 (hun skulle have været i 50, men hun røg altså i 56 :rolleyes) og jeg er så småt begyndt at vaske 68 tøjet, så hun når at få brugt det længe :) Troede også hun voksede helt tosset, men nu er der lidt stilstand i længden, så nu behøver jeg vist ikke vaske de største ting i str. 68 endnu :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en bandit, Camille :P Så er hun på vej i 74? :o Men hun er jo også SUPER lang :) Melissa har heldigvis været længe i både 56 og 62 (hun skulle have været i 50, men hun røg altså i 56 :rolleyes) og jeg er så småt begyndt at vaske 68 tøjet, så hun når at få brugt det længe :) Troede også hun voksede helt tosset, men nu er der lidt stilstand i længden, så nu behøver jeg vist ikke vaske de største ting i str. 68 endnu :whistling

Bodyer og heldragter er 74.. Bukser er lidt store i livet i 74, men 68 stumper <_< Trøjer bruger hun 68, det er kun dem der er stramme i halsen, hun skal have i 74..

Hendes overtøj er str 80! Så godt på vej i 74 må man sige..

Hun har en rigtig lang krop - så det er især bodyer og heldragter der ikke kan bruges - for de er simpelthen for korte.. Knapperne i 68 springer simpelthen op.. Hun har en 68 på i dag, og blev SÅ forskrækket da jeg tog hende og op hørte det smæld - Troede hun havde ja.. Brækket noget :rolleyes Men det er bare mor her, som ikke nænner at det tøj jeg LIGE har købt, skal gemmes væk inden det overhovedet bliver brugt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER