TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Camille blev passet af min veninde, mens vi var til halloween fest.. Jeg tog hjem kl 00, Camille kunne ikke finde ro og jeg er lidt en hønemor..

Så styrtede ud af døren, men fik kun sagt farvel til christian og de to der holdte festen.. Christian blev, og fortælle nu at de andre er sure fordi jeg ikke sagde farvel.. UPS.. Det er ikke sådan når man bliver mor, og bare vil hurtigt hjem til sin baby!!! <_<

De kommer over det - jeg havde også bare sagt det til værterne, ellers er der altid en eller anden der skal prøve på at overtale en til at blive (og gerne den der er mest fuld), og så går der ALT for lang tid til ens mor hjerte kan bære det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De kommer over det - jeg havde også bare sagt det til værterne, ellers er der altid en eller anden der skal prøve på at overtale en til at blive (og gerne den der er mest fuld), og så går der ALT for lang tid til ens mor hjerte kan bære det.

Ja, og jeg havde faktisk ikke talt med andre end værterne..

Christian er stadigvæk ikke kommet hjem <_< Nogen gange, kan jeg godt synes, at han ikke tænker over, at vi har en baby, som altså ikke sover hele næste dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kl. 5 er sovetid ikke legetid og pludretid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv... Er blevet syg og ligger med feber, ondt i hals og hoved. Heldigvis har Michael lovet at tage David hele dagen, og kun vække mig når jeg skal amme - det samme har han gjort i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en ok nat.. Gav mad kl 22.30, hun ville ikke sove. S tog hende indtil kl 1, hvor hun ville have mad, så der kom S med hende og jeg ammede liggende og småsov.. Først på det ene bryst og så på det andet, .. Da kl var ca 4 vågnede jeg og lagde hende i liften og hun er lige vågnet her kl 8 og får nu mad :yay

Og mine bryster er bare kanonkugler :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en urolig nat, for begge pigerne, så jeg er total træt...

2 gange inden vi gik i seng i går aftes begyndte Clara at græde men havde stadig lukket øjne (Maridt), jeg tog hende op og vuggede hende til hun fik ro igen og hun var dybt inde i sin søvn igen, jeg lagde hende i seng igen. Senere vågnede hun og var lidt urolig igen. Jeg tog hende op igen og vuggede hende til hun blev rolig og faldt i søvn igen... Så lagde jeg hende igen.

I løbet af natten græd Zia og manden tog hende med op i sengen for at sove...

Kl 06,30 ca syndes Clara at hun skulle vågne og vil op. Jeg tog hende op og lagde hende i vores seng, men hun vil ikke sove igen, så synes min mand at han vil være sød så jeg kunne sove videre, han gik ned og lavede en flaske og gav Clara mad.... Derefter tog Clara, Zia og manden i stuen mens jeg stadig var i sengen. Jeg kunne dog ikke sove, men hvilede mig så godt jeg kunne... Dejligt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare ledt fakta igennem et hav af gange, efter majs/hirse/ris-halløj mel til grød... Fra urtegram. KAN intet finde :( Hvor køber I det henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har bare ledt fakta igennem et hav af gange, efter majs/hirse/ris-halløj mel til grød... Fra urtegram. KAN intet finde :( Hvor køber I det henne?

Urtekram kan du ikke købe i fakta søde :kram2 du skal i netto. Bilka og føtex har det vidst også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en ok nat.. Gav mad kl 22.30, hun ville ikke sove. S tog hende indtil kl 1, hvor hun ville have mad, så der kom S med hende og jeg ammede liggende og småsov.. Først på det ene bryst og så på det andet, .. Da kl var ca 4 vågnede jeg og lagde hende i liften og hun er lige vågnet her kl 8 og får nu mad :yay

Og mine bryster er bare kanonkugler :huh

FANTASTISK!!! Og SÅ fortjent :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

FANTASTISK!!! Og SÅ fortjent :yay

Ja, det er så fantastisk :yay og jeg er helt rundt på gulvet af at have sovet så meget :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

YAY, Camille sov igennem igen i nat :loveshower Hun fik grød igen i går, så tror simpelthen ikke længere hun kan være mæt hele natten, hvis ikke hun får grød.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde besøg af svigerfamilien til and i går. Det var hyggeligt nok.

MEN, selvom jeg har sagt til min svigerfar flere gange at C altså godt kan se længere end 20-30 cm væk, så er han helt oppe i hovedet på hende, når hun er på min mands skulder. Resultat er det samme hver gang, ustyrlig gråd. Det er så slemt at min mand ikke engang kan trøste hende og hun kun falder til ro hos mig og så bliver helt vild træt.

Jeg sagde også til min mand, at jeg altså ikke gad at nævne det for svigerfar igen igen, det måtte være en andens opgave. Det er jo ikke sjovt for C og det er jo også lidt synd for svigerfar at hun går i hysterisk gråd, hver gang han kommer på besøg.

Det fuldstændig absurde igår, var så at svigermor godt ved at, det er det, C ikke kan lide. Da jeg har fået hende til at falde ned og vi har fået spist, mens C fint sidder i sin stol, så er det putte tid. Jeg får givet hende mad og puttet i nattøjet og går så ind for at de kan sige godnat til hende. Det gik fint med svigerfar, for han var mere på afstand, men hvem insisterede på at stå og holde fast i C's hånd og være helt oppe i hovedet på hende?! - svigermor!

Så endnu engang gik C helt i spåner og vi måtte trøste hende rigtig meget inden hun kunne puttes. "Heldigvis" havde hendes græde-turer da gjort hende så udmattet at hun faldt hurtigt i søvn.

Hvor er det bare øv, at det skal være sådan hver gang. Det er fint at de er glade for hende, men de skal også tænke på at alt er stort og nyt for hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla er begyndt rigtigt at grine, hvilket også betyder at hun nu kan udtrykke, hvor sjovt det er at ligge og prutte på puslebordet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er så fantastisk :yay og jeg er helt rundt på gulvet af at have sovet så meget :whistling

:wee!!! Hvor fedt søde du :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Marlon har skoldkopper, stakkels mus :( Jeg håber ikke han får smittet Charlie <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er så fantastisk :yay og jeg er helt rundt på gulvet af at have sovet så meget :whistling

:yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og jeg havde faktisk ikke talt med andre end værterne..

Christian er stadigvæk ikke kommet hjem <_< Nogen gange, kan jeg godt synes, at han ikke tænker over, at vi har en baby, som altså ikke sover hele næste dag ;)

Han lærer det nok på den hårde måde så :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde besøg af svigerfamilien til and i går. Det var hyggeligt nok.

MEN, selvom jeg har sagt til min svigerfar flere gange at C altså godt kan se længere end 20-30 cm væk, så er han helt oppe i hovedet på hende, når hun er på min mands skulder. Resultat er det samme hver gang, ustyrlig gråd. Det er så slemt at min mand ikke engang kan trøste hende og hun kun falder til ro hos mig og så bliver helt vild træt.

Jeg sagde også til min mand, at jeg altså ikke gad at nævne det for svigerfar igen igen, det måtte være en andens opgave. Det er jo ikke sjovt for C og det er jo også lidt synd for svigerfar at hun går i hysterisk gråd, hver gang han kommer på besøg.

Det fuldstændig absurde igår, var så at svigermor godt ved at, det er det, C ikke kan lide. Da jeg har fået hende til at falde ned og vi har fået spist, mens C fint sidder i sin stol, så er det putte tid. Jeg får givet hende mad og puttet i nattøjet og går så ind for at de kan sige godnat til hende. Det gik fint med svigerfar, for han var mere på afstand, men hvem insisterede på at stå og holde fast i C's hånd og være helt oppe i hovedet på hende?! - svigermor!

Så endnu engang gik C helt i spåner og vi måtte trøste hende rigtig meget inden hun kunne puttes. "Heldigvis" havde hendes græde-turer da gjort hende så udmattet at hun faldt hurtigt i søvn.

Hvor er det bare øv, at det skal være sådan hver gang. Det er fint at de er glade for hende, men de skal også tænke på at alt er stort og nyt for hende.

Det lyder som min svigermor - hun sidder også tit og halvråber som om Mie er døv, og forventer hun vender hovedet, hvis ikke så stikker hun hovedet i den retning Mie kigger. Hun forstår ikke det er fordi Mie ikke gider og skærmer sig selv :rolleyes. Hun har dog forstået at græder hun så er det over i mors arme lige nu og her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Marlon har skoldkopper, stakkels mus :( Jeg håber ikke han får smittet Charlie <_<

God bedring med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Marlon har skoldkopper, stakkels mus :( Jeg håber ikke han får smittet Charlie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Marlon har skoldkopper, stakkels mus :( Jeg håber ikke han får smittet Charlie <_<

Æv bæv... go bedring med ham... håber også at charlie går fri... good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får pip.. Hvorfor gør min kæreste intet, når vi er ved hans familie og Camille græder når de holder hende? :( hvorfor skal jeg altid gøres til bussemand, og være den som tager hende fra dem..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring med ham

Æv bæv... go bedring med ham... håber også at charlie går fri... good20luck.gif

Tusind tak..... Det er så åbenbart ikke skoldkopper alligevel, for så ville han ikke få så høj feber sagde vagtlægen. Så det er "bare" en virus....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får pip.. Hvorfor gør min kæreste intet, når vi er ved hans familie og Camille græder når de holder hende? :( hvorfor skal jeg altid gøres til bussemand, og være den som tager hende fra dem..

Føler med dig... det er træls. Har du snakket med manden om det?

icon_hug.gificon_hug.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en rigtig hyggelig dag med Tina Liv, men lillepigen ville slet ikke være med og var vågen alt den tid Tina var her og ci har næsten ingen billeder fået taget.. Og vores skat er helt umulig og vil ikke sove.... Heldigvis gider Tina godt komme igen, så vi prøver igen på fredag :glad

Synes vores lille prut er lidt varm og er bange for om hun er ved at blive syg! Svigermor havde en grim hoste, som ellers ikke skulle smitte, men hvem ved om det kan smitte en baby <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER