TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Baaah, gik en tur i skoven med Caro + hunde, og så har jeg tabt husnøglen. Det var da godt jeg ikke havde låst hele huset af.. <_<

Nå, positiv ting er, at det hjalp på min hovedpine(skovturen) hundene er trætte, Caro sover og jeg har købt en skrig-rød KLAPVOGN... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fru SP, har I overvejet at investere i en brystpumpe? Så kunne du evt. malke ud mellem amningerne --> Så kan du sætte din egen mælkeproduktion op + S kan prøve at give lidt i flaske/i kop så du kan få lidt søvn engang imellem. Og så kan du SE at der kommer mælk (eller hvis der ikke gør, så kan du se dét, og så give MME og evt. forsøge at få din produktion op vha. pumpen imens - sådan gjorde vi herhjemme og produktionen røg hurtigt op :goodluck )

Vi har faktisk en pumpe, men jeg har mælk nok normalt, bare ikke når hun vil sutte konstant i 6 timer.. Mine bryster er ved at springes nu og jeg har lækket igennem mine uldammeindlæg, så min natttøje er helt våd <_<

Jeg ved bare ikke hvad der var galt i nat - måske var hun bare overtræt og havde ondt i maven.. Jeg tror at vi prøver at svøbe hende med sutten hvis hun skulle blive ligeså umulig! Hun lavede jo også 2-3 bonusbleer og det var lidt tyndt, så måske fik hun for meget mad,.. Suk, det er sgu svært!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har faktisk en pumpe, men jeg har mælk nok normalt, bare ikke når hun vil sutte konstant i 6 timer.. Mine bryster er ved at springes nu og jeg har lækket igennem mine uldammeindlæg, så min natttøje er helt våd <_<

Jeg ved bare ikke hvad der var galt i nat - måske var hun bare overtræt og havde ondt i maven.. Jeg tror at vi prøver at svøbe hende med sutten hvis hun skulle blive ligeså umulig! Hun lavede jo også 2-3 bonusbleer og det var lidt tyndt, så måske fik hun for meget mad,.. Suk, det er sgu svært!

Hmm ja ok, så lyder det ikke til at du mangler mælk i det mindste. :kram2

Men ja, det er hammersvært :kram Men det bliver lettere. Promise!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvad så?? Det kan man da ikke!

Vi fik varmt vandsbassinet for os selv som sædvanlig i tidsrummet og så fik vi de 20kr ekstra retur vi giver på billetten fordi det er med instruktør...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har netop fået besked om, at der kommer fotograf til babysvømning på lørdag :loveshower :wee Også er der kun 2 dage til, at vi starter op med skemad til Melissa :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ok med mælk når jeg kan pumpe 20 ml ud efter hun har spist? På et bryst altså og på ca 5 minutter..

Tror måske godt jeg kunne have fået mere ud, hvis jeg var blevet ved..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der ok med mælk når jeg kan pumpe 20 ml ud efter hun har spist? På et bryst altså og på ca 5 minutter..

Tror måske godt jeg kunne have fået mere ud, hvis jeg var blevet ved..

Vil klart sige at du har rigeligt. Så meget kan jeg ikke engang få ud, og David holder fint sin kurve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil klart sige at du har rigeligt. Så meget kan jeg ikke engang få ud, og David holder fint sin kurve :)

:yay for :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du klarer dagen :) og det er så let at være bagklog :)

Men når der er ro på den lille, så har jeg ihvertfald, brug for bare at nyde roen.

God dag majs :kram

Tak - Ja sådan har jeg det også.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV, jeg kommer i en terminsgruppe på facebook, og får bare en ja.. ØV følelse.. Der er rigtig mange UNGE mødre. Og flere som bare ikke virker for kvikke..

Eksempler:

Pomfritter fra MC D. til dreng på 3½ måned

Sodavandsis (smagsprøve) til dreng på 2-2½ måned

Kagecreme til pige på 8 uger

ØV hvor prikker det bare til mit billede af unge mødre - er da LYKKELIG for at de unge mødre som kommer herinde, kan bekræfte mig i det ikke er ALLE unge mødre der er "så dumme" <_<

salt, friture fedt og lidt for tidlig introduktion til mad eller tilsætningsstoffer, farvestoffer og sukker blandet sammen med helt sikkert ikke steriliseret vand er helt sikkert uhyggeligt i sig selv - men kagecreme som (jeg går ud fra) er lavet på pulver, tilsætningsstoffer, ikke steriliseret vand, sukker, stivelse m.m. syntes jeg alligevel er grum!

Ikke at jeg tror at et barn tager skade den ene gang de får det, men ikke et valg JEG ville træffe og jeg syntes det vidner lidt om umodenhed, da alle 3 ting kan være fyldt med bakterier børnene slet ikke kan tåle og dermed give ondt i maven. Og tænk at man ligefrem "blærer" sig på facebook med det... Jeg behøver ikke forstå alle i hele verden og jeg behøver ikke være enig - men her må jeg godt nok lige sige "DERES baby DERES valg" et par gange til mig selv... For DET valg kan jeg ikke sætte mig ind i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt fotografering af Marius D. 3.december :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV, jeg kommer i en terminsgruppe på facebook, og får bare en ja.. ØV følelse.. Der er rigtig mange UNGE mødre. Og flere som bare ikke virker for kvikke..

Eksempler:

Pomfritter fra MC D. til dreng på 3½ måned

Sodavandsis (smagsprøve) til dreng på 2-2½ måned

Kagecreme til pige på 8 uger

ØV hvor prikker det bare til mit billede af unge mødre - er da LYKKELIG for at de unge mødre som kommer herinde, kan bekræfte mig i det ikke er ALLE unge mødre der er "så dumme" <_<

kagecreme til en på 8 uger????

hold da magle!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

salt, friture fedt og lidt for tidlig introduktion til mad eller tilsætningsstoffer, farvestoffer og sukker blandet sammen med helt sikkert ikke steriliseret vand er helt sikkert uhyggeligt i sig selv - men kagecreme som (jeg går ud fra) er lavet på pulver, tilsætningsstoffer, ikke steriliseret vand, sukker, stivelse m.m. syntes jeg alligevel er grum!Ikke at jeg tror at et barn tager skade den ene gang de får det, men ikke et valg JEG ville træffe og jeg syntes det vidner lidt om umodenhed, da alle 3 ting kan være fyldt med bakterier børnene slet ikke kan tåle og dermed give ondt i maven. Og tænk at man ligefrem "blærer" sig på facebook med det... Jeg behøver ikke forstå alle i hele verden og jeg behøver ikke være enig - men her må jeg godt nok lige sige "DERES baby DERES valg" et par gange til mig selv... For DET valg kan jeg ikke sætte mig ind i!

kagecreme til en på 8 uger????hold da magle!!

Jeg er godt nok også chokeret! :o det ville jeg da godt nok heller aldrig selv gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige en lille smule rastløs - Mie sover på 6 time nu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså - Det er en terminsgruppe, for folk med termin i 2012 :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der bestilt fotografering af Marius D. 3.december :yay

Fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige en lille smule rastløs - Mie sover på 6 time nu...

Pas på hun ikke laver samme trick som Elin. Det er godt nok en lang lur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har "opgivet" moderrollen fra omkring kl 13 i dag og til jeg er frisk igen... :(

Måtte en tur til lægen, pga mavesmerter.. Puha, har aldrig grædt så meget af smerte før..

Jeg har haft det en gang før, så var ret sikker på diagnosen.. Men eftersom smerten sad lige ved livmoderen, og jeg jo for kun 8 dage siden fik spiral, ville jeg tjekkes.. og ganske rigtigt..

JEG har KOLIK igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på hun ikke laver samme trick som Elin. Det er godt nok en lang lur.

Det er LIGE præcis det jeg er bange for :( må NAN vække sit barn efter 6 timer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er LIGE præcis det jeg er bange for :( må NAN vække sit barn efter 6 timer?

Jeg tog Marius ind efter godt 4 timer i eftermiddag... Vil helst han sover godt om natten nemlig. Synes selv du skal vurdere om du synes det er ok. Marius var i rigtig fint humør og vågen i samme længde som han plejer, selvom jeg tog ham op inden han selv vågnede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog Marius ind efter godt 4 timer i eftermiddag... Vil helst han sover godt om natten nemlig. Synes selv du skal vurdere om du synes det er ok. Marius var i rigtig fint humør og vågen i samme længde som han plejer, selvom jeg tog ham op inden han selv vågnede...

Hun sover på 7 time nu.... Jeg går ned og henter hende op!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover på 7 time nu.... Jeg går ned og henter hende op!!!

Det er dælme også længe :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pas på hun ikke laver samme trick som Elin. Det er godt nok en lang lur.

Ha ha... det samme tænkte jeg lige.. rolleyes.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sover på 7 time nu.... Jeg går ned og henter hende op!!!

Det tror jeg også jeg havde gjort - i hvert fald når det er om dagen...

Håber ikke at det påvirker natten for jer.... good20luck.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg også jeg havde gjort - i hvert fald når det er om dagen...

Håber ikke at det påvirker natten for jer.... good20luck.gif

Ja hvis det var om natten Marius sov 7 timer i træk ville jeg :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER