TroldeMor

Baby - smalltalk

19,055 indlæg i dette emne

Øv, Marius har lidt feber :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, Marius har lidt feber :(

Øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte vi 38,4 i feber. Ligenu ligger han og sover hos mig og om senest en halv time bliver han vækket hvis han ikke selv gør det og det er tid til natflasken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte vi 38,4 i feber. Ligenu ligger han og sover hos mig og om senest en halv time bliver han vækket hvis han ikke selv gør det og det er tid til natflasken...

:kram Stakkels Marius

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Stakkels Marius

Det gik bare stærkt fra 37,9 til 38,4. Håber han sover godt i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte vi 38,4 i feber. Ligenu ligger han og sover hos mig og om senest en halv time bliver han vækket hvis han ikke selv gør det og det er tid til natflasken...

Har I prøvet med lidt panodil junior? Eller kan han sagtens sove det væk?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil jeg da håbe, for ellers ved jeg ikke, hvad der stikker knægten :D

Men det skulle jo også starte allerede ved de 15 uger, og være værst ved 17 uger, og så være overstået ca. ved 19 uger. Og efter termin er Mar jo 17 uger og 3 dage idag. Så det er vist helt efter bogen. :)

:o :o :o Vi har totalt misset 19 ugers springet herhjemme :blink Han blev jo 19 uger i går.... Og efter jeg har tænkt lidt over det, så kan jeg da godt mærke han er sprunget, han kan alt muligt som han ikke kunne sidste weekend.......

Wuhuuu, endelig slap vi nemt om et spring, og jeg har ellers sådan frygtet netop dette spring, fordi Marlon reagerede så voldsomt på det......

Det kan man bare se :rolleyes

Tak for "reminderen" :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o :o Vi har totalt misset 19 ugers springet herhjemme :blink Han blev jo 19 uger i går.... Og efter jeg har tænkt lidt over det, så kan jeg da godt mærke han er sprunget, han kan alt muligt som han ikke kunne sidste weekend.......

Wuhuuu, endelig slap vi nemt om et spring, og jeg har ellers sådan frygtet netop dette spring, fordi Marlon reagerede så voldsomt på det......

Det kan man bare se :rolleyes

Tak for "reminderen" :kiss

Det er bare dejligt for jer christina! balloon.gifballoon.gif så kan I bare nyde de nye ting charlie har lært... loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte vi 38,4 i feber. Ligenu ligger han og sover hos mig og om senest en halv time bliver han vækket hvis han ikke selv gør det og det er tid til natflasken...

Æv... go bedring til lille Marius - vil også anbefale panodil junior! Det var go efter 3 måneders vaccinen... good20luck.gifgood20luck.gif

Håber at I får en go nats søvn og at han kan sove det væk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I prøvet med lidt panodil junior? Eller kan han sagtens sove det væk?

Han bliver nødt til at sove det væk, for vi har ingen panodil...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv... go bedring til lille Marius - vil også anbefale panodil junior! Det var go efter 3 måneders vaccinen... good20luck.gifgood20luck.gif

Håber at I får en go nats søvn og at han kan sove det væk...

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frygter natten og amning og så er jeg jo bare allerede i gang med at jinxe det <_< pleeeease please giv os en god nat med masser af mælk...

Og så imorgen tror jeg vist at jeg skal have fat i noget fennikelte, for tror altså en del af det er ondt i maven <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige som jeg ligger og er på vej til at sove hører jeg Silke Elia ligger og rummel skider (bare prutter) fra sin seng, for derefter at blive vækket af sig selv, for derefter at opdage at hun da egentlig godt kunne spise lidt. Ville være fedt hvis hun så tog et langt stræk nu også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik helt dårlig samvittighed i går.. Var ved at få spat af Christian.. Og da han skulle putte Camille, tager hun en skrigetur og han forsøger ALT...Jeg spørger om jeg skal tage over, da jeg kan se han har det svært..Jeg får Camille over, giver hende en sut og synger - og vupti der er ro.. Jeg lægger hende vågen i sengen, fortsætter med at synge og vupti.. Sovende baby.. Det tog mig under 5 min.. Jeg vender mig, egentlig lidt stolt, om mod Christian.. Som står og græder :booHan var så ked af det, fordi han følte sig som en dårlig far, fordi han ikke kunne se på hende hvad hun behøvede.. Stakkels Christian.. Pludselig kan jeg jo godt se at han jo måske har brug for at stå med en skrigeunge, et par gange for at lære hvad det betyder.. Jeg ved jo kun hvad der hjælper, fordi jeg netop har skullet putte hende en million gange om dagen, og de skrigeture har jeg jo haft mange af hvor jeg har stået alene..

Åh stakkels Christian :( Det er bare med at huske at rose dem, når de er gode til noget for det ER de jo. Og det ER bare svært at være far, når det er mor der går hjemme med den lille :unsure

:o :o :o Vi har totalt misset 19 ugers springet herhjemme :blink Han blev jo 19 uger i går.... Og efter jeg har tænkt lidt over det, så kan jeg da godt mærke han er sprunget, han kan alt muligt som han ikke kunne sidste weekend.......Wuhuuu, endelig slap vi nemt om et spring, og jeg har ellers sådan frygtet netop dette spring, fordi Marlon reagerede så voldsomt på det......Det kan man bare se :rolleyes Tak for "reminderen" :kiss

Fedt at I er sluppet let igennem! :yay Jeg synes også at vi slipper ok billigt, men jeg kan da godt mærke at vi springer. Men jeg kan også se udviklingen :kuller Mar har i DEN GRAD opdaget sine tæer. Han griner af dem, griber dem med hånden og kæmper for at få dem i munden (indtil videre uden succes). Synes det er så sødt :wub

Frygter natten og amning og så er jeg jo bare allerede i gang med at jinxe det <_< pleeeease please giv os en god nat med masser af mælk... Og så imorgen tror jeg vist at jeg skal have fat i noget fennikelte, for tror altså en del af det er ondt i maven <_<

:goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh. :biglove Valdemar var liiiiiiiiige ved at falde i søvn --> Åbner øjnene og får med det samme øje på mig, der ligger lige ved siden af og smiler til ham --> Lukker øjnene, smiler og falder i søvn.

Tror han føler sig rigtig tryg :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer tigerspring altid før de kan tingene, eller kan det godt komme efter?

Karla blev 12 uger efter terminen i mandags, og hun kan alle de ting, de skal kunne efter springet, men jeg synes ikke rigtig jeg har kunne mærke noget på hende. Ikke noget jeg ville betegne som ændret adfærd. :help

Vi mærkede heller ikke rigtig noget til 8-ugersspringet. Kunne man måske håbe, at hun er en af dem, der "springer over hvor gærdet er lavest" (ej, ok. den var ret lam egentlig :whistling :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh. :biglove Valdemar var liiiiiiiiige ved at falde i søvn --> Åbner øjnene og får med det samme øje på mig, der ligger lige ved siden af og smiler til ham --> Lukker øjnene, smiler og falder i søvn.

Tror han føler sig rigtig tryg :7himmel

:wub :wub :wub :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o :o Vi har totalt misset 19 ugers springet herhjemme :blink Han blev jo 19 uger i går.... Og efter jeg har tænkt lidt over det, så kan jeg da godt mærke han er sprunget, han kan alt muligt som han ikke kunne sidste weekend.......

Wuhuuu, endelig slap vi nemt om et spring, og jeg har ellers sådan frygtet netop dette spring, fordi Marlon reagerede så voldsomt på det......

Det kan man bare se :rolleyes

Tak for "reminderen" :kiss

Årh det var da SUPER skønt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh. :biglove Valdemar var liiiiiiiiige ved at falde i søvn --> Åbner øjnene og får med det samme øje på mig, der ligger lige ved siden af og smiler til ham --> Lukker øjnene, smiler og falder i søvn.

Tror han føler sig rigtig tryg :7himmel

Årh det er så dejligt, gør Mie også og man føler bare man kan ALT efter sådan et smil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så er manden lige blevet ringet på arbejde - godt han kan arbejde hjemmefra. At være produkt chef er ikke lutter lagkage, men vi nyder nu for det meste godt af hans fleksibilitet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et bryst som totalt er ved at springe og lillemanden sover bare. What to dó?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer tigerspring altid før de kan tingene, eller kan det godt komme efter?

Karla blev 12 uger efter terminen i mandags, og hun kan alle de ting, de skal kunne efter springet, men jeg synes ikke rigtig jeg har kunne mærke noget på hende. Ikke noget jeg ville betegne som ændret adfærd. :help

Vi mærkede heller ikke rigtig noget til 8-ugersspringet. Kunne man måske håbe, at hun er en af dem, der "springer over hvor gærdet er lavest" (ej, ok. den var ret lam egentlig :whistling :rolleyes)

De kan altid tingene efter springet ja :) er ret sikker på at 12 ugers tigeren skulle være den mildeste, mange mærker det sket ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et bryst som totalt er ved at springe og lillemanden sover bare. What to dó?!?!

På med et ekstra ammeindlæg og sov med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er min lille skat feberfri :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De kan altid tingene efter springet ja :) er ret sikker på at 12 ugers tigeren skulle være den mildeste, mange mærker det sket ikke :)

Her var 12 ugers tigeren NASTY! Jeg havde det forfærdelig fordi Mie var så ked og jeg ikke ku trøste, hun nægtede øjenkontakt en hel dag som om hun ignorerede mig og jeg følte mig som en FORFÆRDELIG mor! Så det HÅBER jeg ikke passer :goodluck for så bliver de næste godt nok slemme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER