Annaperenna

Carl Johannes

66 indlæg i dette emne

Hvis ik babymanden har gjort sin entre inden torsdag, så kan du vist godt be' pænt om en hindeløsning :)

Alternativet kunne være hvis de er med på at prikke hul på vandet og alt er fint, at du så tager hjem og tager den derfra.

Det fik min veninde lov til så det lykkedes hende at få sin hjemmefødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sender en masse Ve støv, nu må han da snart komme ud til sin mor og far :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender en masse vestøv afsted til dig så baby snart er ude

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så ud bette mand :bd :bd :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik simpelthen såååå stært.. Ved en 22-tiden d.20 begyndte det sådan at gøre ondt men det varede kun 40 sekunder og kom ca. hver 2-3 minut... Jordemoderen sagde at de skulle vare liiiidt længere før de ville komme ud så om jeg kunne gå i bad... Da jeg stod i badet gik vandet i et kæmpe plask og veerne stormede ind over mig.. Desværre var vandet grønt! Axel ringede til jordemoderen (Jeg var jo i bad men fik hende kort i røret) og hun kunne godt høre det gik stærkt nu + det grønne vand gjorde hun ville sende en ambulance... Axel mente dog godt at han kunne køre mig derind.. Lettere sagt end gjort! DAMN det er hårdt at få tøj på når man har veer... og støvler, argh!!! Vi ankom på sygehuset kl. 23.45 og receptionisten pegede på elevatoren til venstre... Vi 'spurtede' afsted i de få pauser, jeg havde og kørte og kørte med elevatoren.. Det var så den forkerte vej hun havde vist os (jeg har aldrig været på fødegangen:)) Jeg kunne bare ikke gå mere så Axel fandt en kørestol og belæsset med mig og to tasker spurtede han igennem sygehuset til den rigtige elevator.. Da jeg kommer ind på stuen er jeg allerede 6 cm åben!!! De sidste 4 cm. kommer på under en time og jeg får OK ti at presse med.. Det gik simpelthen SÅ SÅ SÅ stærkt! Presseveerne var dog ikke rigtig kraftige nok og efter 45 min. fik jeg et ve-drop.. Fostervandet var stadig grønt men hjertelyden fint... Elektroden, som de havde sat på hans hoved blev dog ved med at falde ud, tror vi satte det om 5 gange!!! Hun begyndte at tale om kop og jeg tænkte fandme nej!!! Så jeg fik et klip og pressede alt hvad jeg kunne - sprækkede und alles - og ud kom han kl. 02.44, helt perfekt dreng!!!

Vi er simpelthen så så så lykkelige!!!! De syede mig i to timer (godt bedøvet heldigvis, kunne intet mærke) mens lillemanden lå hos mig.. Vi fik lidt mad og Axel fik ham over og pusse-nusse mens jeg fik et bad, var dog ved at gå i gulvet og måtte ligge lidt igen før jeg var klar til det! Han blev målt og vejet og efter lidt overtalelse med lægen fik jeg OK til at tage hjem trods mine bristninger. Hun kunne dog ikke forstå jeg ikke ville på patienthotellet - Nej. vi ville hjem - og det var vi ca. kl. 08.00... Han er SÅ SÅ SÅ lækker vores lille dreng. Sutter fint, brokker sig ikke - har eet smilehul.. Er meget meget forelsket og meget lykkelig.. Axel var HELT fantastisk støtte..Han blev kun dårlig da de klippede mig men det lød og så også grimt ud.. Han holdt spejlet for mig så jeg kunne se da jeg pressede Carl ud og ja det var bare perfekt!!!

Langt fra en hjemmefødsel men alligevel en god fødsel - det skal jo også være sikkert og det gik simpelthen SÅ SÅ stærkt + vedroppet at jeg tror det er fint jeg var dernede... Nu er vi hjemme, trætte og glade...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STORT TILLYKKE MED LILLEMANDEN :loveshower :loveshower

Det lyder som en super god fødsel, og ja hold da op det gik stærkt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhhh :loveshower sidder helt med tåre i øjnene :) sikke en dejlig beretning og sikke en hurtig fødsel :)

stort tillykke med Prinsen, håber vi snart får nogle billeder :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Anna hvor er det vildt.. stort stort tillykke med jeres lille Carl :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med lillemanden, og hold da op en lynfødsel.

Dejligt aet I alle har det godt.

Kram Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor fantastisk at han er ude i virkeligheden hos jer :yay

Dejligt at du fik en god fødsel selv om den ikke gik helt efter planen :)

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med lillemanden. Sikke stort. Lyder til det var en god fødsel trods alt. Håber ikke bristningen kommer til at genere dig. Lyder til det bliver en fantastisk jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med det lille vidunder og rigtig glædelig jul :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjertelig tillykke med jeres dejlig dreng

Hvormeget vejer han og hvor lang er han

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3600 gr og 53 cm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt fantastisk beretning - hjertelig tillykke, hvor er det bare stort!!! :baby1

- og hold da fast du har været tapper - klippet og hurtig afsted :gp

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham! Dejligt det gik godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-21-001651800 1293457626_thumb.jpgSå var sundhedsplejersken her i dag - han vejer nu 3880 gr!! Min tykke dreng har taget 400 gr. på på 4 dage da han havde tabt sig fra 3600 gr. til 3400 gr. da vi var inde til hælprøven d. 23.12..! Ihhhh hvor dygtig han er!

Fik stor ros for at amningen gik så fint (som vi har fået op at stå uden indblanding fra fagfolk men bare god ro herhjemme) og for ro herhjemme og godt team omkring Carl.. Carl har så fin en farve siger hun og er bare en lækker tyttebøvs..Kan ikke lade være med at kysse hans lille mund! Han er den lækreste dreng med en lille smule rødt i håret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort Tillykke med din lille dreng :balloons :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han bare sød og smuk :loveshower

STORT tillykke med ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Darjlig babyboy :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig opdatering loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææ der var et billede af lille Carl - hvor ser han sød og dejlig ud :kram2

Tillykke med jeres lille tyttebøvs - håber ikke han bliver en bukseryster, når han bliver stor (dem der har set Prop og Berta ved, hvad jeg snakker om :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh vi har sovet i næsten 8 timer i nat!!! Hvad sker der for det??? Han er sååååå dygtig...! Ihh... Han er bare så så lækker som han er nu, er slet ikke klar til at han bliver større!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh vi har sovet i næsten 8 timer i nat!!! Hvad sker der for det??? Han er sååååå dygtig...! Ihh... Han er bare så så lækker som han er nu, er slet ikke klar til at han bliver større!

Hvor er han dygtig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER