Annaperenna

Carl Johannes

66 indlæg i dette emne

Ihhh vi har sovet i næsten 8 timer i nat!!! Hvad sker der for det??? Han er sååååå dygtig...! Ihh... Han er bare så så lækker som han er nu, er slet ikke klar til at han bliver større!

Wau en luksus - det kan jeg ikke engang prale af med mine på 1½ <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Naaai Anna TILLYKKE!!! Nai hvor er han lækker se lige alt det hår, lille nussemand :kuller Nåårhhh!!!!

Ai en fødsel for søren da! Godt du tager så let på det! Puhhh,,,,Fik de vildeste billeder for nethinden da du skrev hvordan din mand løb med dig i rullestolen!! Hehehe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øv, så fik vi lidt rød numse.. Vi har prøvet forskellige ble-mærker så jeg håber det hjælper at skifte og lufte godt...! Han fik tisset på mormor da hun skiftede ham igår, dyyyygtig dreng :) ellers er han SÅ SÅ sød og nem.. Han holder selv sutten fast til ansigtet ved at holde 'en hånd for' :) cuuutie!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej Anna hvor er han bare lækker, stort tillykke med ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey Tillykke Anna. Vild historie

Hvor er det fantastisk for jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er han skøn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaaak :) Vi er jo svært stolte af ham!

Lægen kiggede idag på mit understel og det ser OK ud - skal stadig skylle efter hvert toiletbesøg men det er syet rigtig... Thank god!!! Syntes dog stadig det gør ooondt..

Ellers er vi ved at vænne os til en hverdag med baby.. Han sov i nat fra 22-02!! LUKSUS!! Så nappede han igen en lur til kl. 05.00 og så igen til kl.09.00.. Han er rigtig nem men har UTROLIG meget hikke.. Han spiser, falder i søvn ved brystet og ligger lidt hos mig. Vipper ham over i liften og så går der maks 10 min. så vågner han med hikke 2 ud af 4 gange.. Det er SÅ synd for ham.. Så han ender med at blive overtræt og vil SLET ikke sove.... Vi kan vel ikke rigtig gøre noget ved den hikke vel?? Han spiser godt, har gode bleer så på den front er han fint med - min lille fedebassen :) Min far og hans kone var her i lørdags, min far sagde 10000 gange 'Nåårh, hvor er han sød'! De var også overrasket over hvor stor han er blevet, de så ham da han var to dage gammel og så til nu... Min lille lækre dreng altså.. :) Han ER bare en tyttebøvs, skidefrans, hikke-mads, rumpenisse og 'sønne' - som Axel kalder ham :) Han har altså noget rødt i håret, gad vide om det bliver ved med at være der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk lille søn i har fået Jer :) Nej hvor er han bare babylækker!! :biglove Stort tillykke med ham :) I øvrigt hvis han får rød numse igen så er kartoffelmel altså guld! Bare et tyndt lag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er han bare dejlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaak tøser!! :) Vi fik taget billeder i tirsdag hvor han var præcis 2 uger, fik lige prøvebillederne i dag og de er såååå gode, ja jeg begyndte at tude.. Så ved man, man er blevet mor!! :) Min lille lækre dreng.. Han tissede udover det hele ved fotografen (og jeg ville have ble-fri billeder ) men derudover gik det rigtig godt.. Fotografen har spurgt om de må bruge nogle af billederne, det er SÅ sødt altså :) Vi syntes jo han er lækker men det er dejligt når andre også syntes det :)

I nat havde han en rigtig dårlig nat med ondt i maven, hikke og sådan utilfredshed så jeg fik ikke så meget søvn, der blevet gået rundt og rundt i stuen men til sidst gav han op! phew altså! Især Axel kan slet ikke have barnegråden.. Syntes ellers han er rigtig nem og sover godt, spiser godt - generelt bare er en glad og tilfreds baby.. Er self. i tvivl om han nu får kys nok, om han nu er tryg nok og sådan..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaak tøser!! :) Vi fik taget billeder i tirsdag hvor han var præcis 2 uger, fik lige prøvebillederne i dag og de er såååå gode, ja jeg begyndte at tude.. Så ved man, man er blevet mor!! :) Min lille lækre dreng.. Han tissede udover det hele ved fotografen (og jeg ville have ble-fri billeder ) men derudover gik det rigtig godt.. Fotografen har spurgt om de må bruge nogle af billederne, det er SÅ sødt altså :) Vi syntes jo han er lækker men det er dejligt når andre også syntes det :)

I nat havde han en rigtig dårlig nat med ondt i maven, hikke og sådan utilfredshed så jeg fik ikke så meget søvn, der blevet gået rundt og rundt i stuen men til sidst gav han op! phew altså! Især Axel kan slet ikke have barnegråden.. Syntes ellers han er rigtig nem og sover godt, spiser godt - generelt bare er en glad og tilfreds baby.. Er self. i tvivl om han nu får kys nok, om han nu er tryg nok og sådan..

Ai dem skal vi da se! Tag et billede af dem og kast dem herind! :D Vi er babygale jo! :D Ja...tænk man kan tude over at se et foto af sit barn....Men det kan man!! :D

Åh ja den stakkels nye babymave...Ja, det er den evige bekymring som bare vil ride én som en mare resten af livet, om de nu får kys nok, er trygge nok :) Welcome to motherhood! :D

Mindede mig lige om den dag hvor min dreng skulle cykle her fra huset og om til bussen helt alene, uden jeg kørte ved siden af i min bil....jeg GRÆD indtil han ringede fra sin mobil og sagde med håbløst irriteret stemme at nu var han kommet farvel dut. :D Tror der stod en skolekammerat ved siden

af, som ikke måtte høre Jonas' pinlige mor snøfte i den anden ende....!!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ai dem skal vi da se! Tag et billede af dem og kast dem herind! :D Vi er babygale jo! :D Ja...tænk man kan tude over at se et foto af sit barn....Men det kan man!! :D

Åh ja den stakkels nye babymave...Ja, det er den evige bekymring som bare vil ride én som en mare resten af livet, om de nu får kys nok, er trygge nok :) Welcome to motherhood! :D

Mindede mig lige om den dag hvor min dreng skulle cykle her fra huset og om til bussen helt alene, uden jeg kørte ved siden af i min bil....jeg GRÆD indtil han ringede fra sin mobil og sagde med håbløst irriteret stemme at nu var han kommet farvel dut. :D Tror der stod en skolekammerat ved siden

af, som ikke måtte høre Jonas' pinlige mor snøfte i den anden ende....!!! :D

heheh jeg skal prøve at scanne dem ind, det er bare prøvebilleder så der er tekst henover men det overlever I nok :)

Årrrh er glad for jeg ikke er det eneste som er nervøs for om han nu er tryg nok, får kærlighed nok og sådan!!! Hehehe jeg kan sagtens se mig selv gøre NØJAGTIG hvad du gjorde mht cyklen!! Og han har bare syntes mor var sååå træls hahaha :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen er Carl 3 uger..! Det går SÅÅÅÅ stærkt!!! Han er stadig en darling og to dages pause med d-dråber gav mig min søde søde dreng tilbage igen!! Jeg skal klart have ADC-dråberne!

Vi har haft en DRØMMEmorgen.. Han vågnede kl. 9 - blev puslet mens han hyggede og læste bog, fik lidt mad og så ned på tæppet under aktivitetsbøjlen og kiiiiigge på sig selv i et spejl mens mor lavede morgenmad... Så fik han lidt mere mad og kl. 10 sov han igen, goooood dreng!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen er Carl 3 uger..! Det går SÅÅÅÅ stærkt!!! Han er stadig en darling og to dages pause med d-dråber gav mig min søde søde dreng tilbage igen!! Jeg skal klart have ADC-dråberne!

Vi har haft en DRØMMEmorgen.. Han vågnede kl. 9 - blev puslet mens han hyggede og læste bog, fik lidt mad og så ned på tæppet under aktivitetsbøjlen og kiiiiigge på sig selv i et spejl mens mor lavede morgenmad... Så fik han lidt mere mad og kl. 10 sov han igen, goooood dreng!

Åh Anna.. Du sætter jo forventningerne op for os andre ;)

Hvor er det dejligt han er så nem .. Er sikker på hans rolige forældre smitter af ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Anna.. Du sætter jo forventningerne op for os andre ;)

Hvor er det dejligt han er så nem .. Er sikker på hans rolige forældre smitter af ;)

Hvor er du sød! Man kan holde til meget når man får et smil (som jeg fik igår) så selvom han var uartig så gik det nok også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt det går jer så godt :kram

Billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER