Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Dine historier er super sjove :P Men synes altså ikke du skal være så sur på din egen personlighed..... Du er jo den du er, og det kan intet ændre på :kram2

Der er jo ingen der rent faktisk er så cool som de ser ud.... Vi er sgu alle nogle fjolser somme tider, og gør TOP pinlige ting!! <_<

Elsk dig selv, for du er faktisk et skønt menneske! ( du har hvert fald aldrig vist andet herinde, og tvivler på du er anderledes i virkeligheden)

Måske lærer du aldrig at elske dig selv PÅ GRUND af dine særheder (selv om mange andre garanteret netop gør det)..... Men så forsøg at gøre det PÅ TRODS af dine særheder......

Du er en meget talentfuld skriver, og du har sikkert en hel masse andre dejlige kvaliteter...... Fremhæv alt det for dig selv, og bær over med resten :kram2

Årh taak hvor er du sød :kiss

Kommer fra en familie hvor man ikke strør om sig med komplimenter, men fokusere på hvad der kan blive bedre udelukkende. At jeg så er den der aldrig bliver "rigtig", og som ikke kan noget, eller bliver til noget, er en anden ting. Jeg har meget svært ved at modtage komplimenter, eller se, hvorfor jeg overhovedet skulle være interessant i andres øjne. Til gengæld er jeg RIGTIG god til at se hvorfor de ikke skulle.

Men nu hvor jeg har fundet mig selv her for et halvt års tid siden, og taget nogle stillinger op til, hvordan jeg vil modtage andres meninger - er jeg ved at rejse mig igen, og finde styrke. Og det går faktisk overraskende godt.. Men så blev jeg forelsket i xxx og nu er jeg bare tilbage i samme gamle mønster, totalt utilfreds med mig selv, og med den banken i hovedet, ser sidder så godt på rygraden, at hvorfor skulle han dog interessere sig i en ung tøs som mig?

.. Jeg tror ihvertfald der er 10 år imellem os :blush

Men jeg vil da prøve at tage det til mig, og huske på de ting du skriver her, og håbe på de kan bringe en smule styrke i de der dumme situationer, hvor jeg på et split sekund vender mig "indad" og mister modet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det her altså fantastisk læsning!! Jeg har selv haft et lignende crush - faktisk nok nærmere tre. Hihi. Senest med min nuværende mand. Det nåede bare ikke at stå på så længe før jeg overfaldt ham. ;)

Jeg glæder mig til at høre hvad der sker! NYD DET!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det her altså fantastisk læsning!! Jeg har selv haft et lignende crush - faktisk nok nærmere tre. Hihi. Senest med min nuværende mand. Det nåede bare ikke at stå på så længe før jeg overfaldt ham. ;)

Jeg glæder mig til at høre hvad der sker! NYD DET!! :D

Uuh - det lyder spændende! Nogle gode fif?

Og tro mig jeg nyder det i fulde drag.. trods jeg slås en del med mig selv.

Det er godtnok LÆÆÆNGE siden jeg har prøvet at have det sådan jer. Jeg kan dårligt spise.. Kan ikke fokusere på noget som helst, har sygt ondt i maven.. på den gode måde..Og jeg drømmer om ham hver nat :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det er en dejlig forårs- forelskelse-historie :loveshower

Kan også godt huske din slagterromance det var også bare så hyggeligt og sjovt at følge med i den.

Glæder mig til at læse mer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes det er en dejlig forårs- forelskelse-historie :loveshower

Kan også godt huske din slagterromance det var også bare så hyggeligt og sjovt at følge med i den.

Glæder mig til at læse mer :glad

håber og beder bare til at ham her er mere reel end ham slagteren <_<

Jeg brugte SÅ lang tid på at få fat på ham- Men fik så skubbet det væk - Så brugte han SÅ langtid på at få mig på krogen, og han virkede virkelig sød og reel.. Men da han så fik fat på mig, viste det sig først der at han var et mega svin - for at sige det mildt. Hvis jeg møder HAM igen, får han godtnok en på tuden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NU vil jeg gå ud og lave havearbejde mens jeg øver mig på DEN her

"Ej, hvor var det hyggeligt i går, det var da utroligt der ikke var flere forældre der ville være med til det - eller var det mon bare mig der havde fantastisk selskab det meste af aften ;)"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev havearbejdet gjort, og jeg nåede lige at få måsen med ind af døren inden det VÆLTEDE ned udenfor! Nu venter jeg bare på at det holder op - gider ikke komme og ligne en druknet mus!

Uuh - jeg ved ikke om jeg alligevel tør sige det der - selv om det ligger helt på rygraden nu.. Jeg er for meget kylling hehe! Men jeg vil da forsøge at se om ikke jeg kan overtale mig selv :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev havearbejdet gjort, og jeg nåede lige at få måsen med ind af døren inden det VÆLTEDE ned udenfor! Nu venter jeg bare på at det holder op - gider ikke komme og ligne en druknet mus!

Uuh - jeg ved ikke om jeg alligevel tør sige det der - selv om det ligger helt på rygraden nu.. Jeg er for meget kylling hehe! Men jeg vil da forsøge at se om ikke jeg kan overtale mig selv :help

Det er ellers totalt Bridget, at ligne en druknet mus :whistling Og bare sig det :D Der er jo INTET i det, medmindre kan "fanger" den, og har det på samme måde jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mindre forglemmelse..

Jeg havde svedt helt ud at han ville sidde i møde hele den sene eftermiddag :lolhit

Nå men så var der jo alligevel intet at være nervøs for :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men eeeh - Kan man godt skrive det der - i ved - til ham på Facebook? .. Selvom vi ikke er venner der? Jeg mener kan man tillade sig det? :whistling

Jeg har godtnok hans telefonnummer, som jeg selv har fundet frem til - Men synes måske det bliver lidt for intimiderende måske, ligefrem at sende en sms... det havde været noget andet hvis han selv havde givet mig nummeret synes jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde skrevet det på facebook :)

Havde måske skrevet sådan lidt.. Mere også..

Måske noget ala "Havde sendt en anmodning, men kom helt i tvivl om I måske havde en politik omkring venskaber med forældre så trak den tilbage, du er selvfølgelig velkommen til at anmode" også det med den aften :) Så har du lagt op til at du gerne vil være venner på facebook, og at bolden ligesom er op til ham - plus, der kommer noget mere "konkret" han skal svare på og der kommer et svar, som du nok kan "svare tilbage på"..

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ææh okay :wacko

Sådan alla

" Hej xxx. Så din profil her, og havde egentlig anmodet om venskab, men blev helt i tvivl om hvorvidt jeres politik omkring venskab med forældre er, så trak den tilbage igen.

Jeg ville sådan set bare lige sige, at jeg synes det var rigtig hyggeligt igår, og et godt initiativ, men det var da utroligt der ikke var flere forældre der ville være med til det - eller var det mon bare mig der havde fantastisk selskab det meste af aften :)

God aften

Hilsen Mitnavn

Ved ikke rigtigt om jeg egentlig bør tilføje at han er velkommen til at "adde" mig på FB?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ææh okay :wacko

Sådan alla

" Hej xxx. Så din profil her, og havde egentlig anmodet om venskab, men blev helt i tvivl om hvorvidt jeres politik omkring venskab med forældre er, så trak den tilbage igen.

Jeg ville sådan set bare lige sige, at jeg synes det var rigtig hyggeligt igår, og et godt initiativ, men det var da utroligt der ikke var flere forældre der ville være med til det - eller var det mon bare mig der havde fantastisk selskab det meste af aften :)

God aften

Hilsen Mitnavn

Ved ikke rigtigt om jeg egentlig bør tilføje at han er velkommen til at "adde" mig på FB?

Jeps :) Sådan ville jeg skrive :) Mon ikke han selv kan regne ud han gerne må anmode :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps :) Sådan ville jeg skrive :) Mon ikke han selv kan regne ud han gerne må anmode :)

Jo det var det jeg tænkte.

Jeg tror sku jeg gør det.. Hvad er det værste der kan ske?

At han ser det og ignorere det - At han svarer pænt og høfligt tilbage, uden at fange den - Eller at han gennemskuer det, og enten svarer eller ignorere det.. og glor mærkeligt på mig i LAAAAAAAAAAANG tid. :lolhit

Men i tilfælde af det sidste kan det jo egentlig nemt forsvares - så.. jow -jeg tror jeg gør det!

Og så lader jeg bolden ligge til ham derfra. Så synes jeg at jeg har givet "hint" nok for noget tid :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu mangler jeg bare at trykke på "send".. Tror lige jeg skal sidde og glo på den knap lidt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :blush Nu er den sendt.. Så venter vi bare og ser hvad der sker :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det spændende :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan :blush Nu er den sendt.. Så venter vi bare og ser hvad der sker :blush

Den besked kAN det ikke gå galt med.. Hvis han er interesseret har du lagt op til at han kan gå videre. Hvis ikke (selvom jeg tror han er det!) kan han svare pænt og høfligt, men lukke den der. Ren win-win! :glad

Og mht. dit Bridget-gen, så har jeg det til dels også, samtidig med at min hjerne er for langsom til min mund, så jeg siger SÅ mange dumme ting som bare IKKE er tænkt igennem... Og ved du hvad?? Det var det min mand faldt for.. Tror mange mænd sætter pris på fjollede og små-kiksede kvinder som os! ;) :kram2 Tror bare du skal lære at sætte pris på den side af dig selv, så virker det kært i stedet for kikset!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er simpelthen genialt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God besked :) hvor er det altså dejligt at jeg etableret kvinde i et ægteskab kan opleve lidt romantik via dig :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den besked kAN det ikke gå galt med.. Hvis han er interesseret har du lagt op til at han kan gå videre. Hvis ikke (selvom jeg tror han er det!) kan han svare pænt og høfligt, men lukke den der. Ren win-win! :glad

Og mht. dit Bridget-gen, så har jeg det til dels også, samtidig med at min hjerne er for langsom til min mund, så jeg siger SÅ mange dumme ting som bare IKKE er tænkt igennem... Og ved du hvad?? Det var det min mand faldt for.. Tror mange mænd sætter pris på fjollede og små-kiksede kvinder som os! ;) :kram2 Tror bare du skal lære at sætte pris på den side af dig selv, så virker det kært i stedet for kikset!

Så er det bare om han overhovedet ser den. Jeg aner ikke hvor aktiv han er på facebook - for jeg kan ikke se andet end de interesser han har, og at han opdaterede sit coverbillede den 2. maj. Kan ikke engang se hvor gammel han egentlig er :D

Men det er nu også ligemeget. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor gammel han er. Jeg synes han er hel fantastisk dejlig at se på, og jeg elsker det glimt han har i øjet og den latter.. SÅK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men altså - Ved at han sagde igår at han havde samtaler til kl 17.30.. Ved ikke lige hvorfor han fortalte det, men det gjorde han altså.. Og så skal han lukke af og så er der ihvertfald en time til københavn... Så nu må vi se.. men ellers så venter vi bare, og er der gået en uge, så vil jeg tage det som om det slet og ret er blevet ignoreret. Men jeg har nu en MEGET stærk fornemmelse af at han svarer tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OKAY - Tålmodighed er så Ikke min gode side :lolhit. Kunne godt være jeg bare skulle sætte mig til at spille Mist Of Pandaria testrealm ( World of Warcraft - Online Roleplaying game) Når ungerne sover - og så til jeg skal i seng.. Så jeg får tankerne ledt lidt på afveje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

håber og beder bare til at ham her er mere reel end ham slagteren <_<

Jeg brugte SÅ lang tid på at få fat på ham- Men fik så skubbet det væk - Så brugte han SÅ langtid på at få mig på krogen, og han virkede virkelig sød og reel.. Men da han så fik fat på mig, viste det sig først der at han var et mega svin - for at sige det mildt. Hvis jeg møder HAM igen, får han godtnok en på tuden!

Ja lad os håbe at pædagogen er mere reel end ham slagteren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER