Joxi

Der er forår i luften.Syge børn #781

850 indlæg i dette emne

Ih det er altså bare skøn læsning det her :loveshower

Men det lyder da som om det har været en god eftermiddag/aften, og spændende med de blikke i fik udvekslet :)

Det var SÅ hyggeligt. Jeg kan slet ikke forstå at der ikke er flere forældre der meldte sig til.

Men ja det har været en helt fantastisk dejlig dag og aften. Jeg synes jeg havde en fin kontrol over mig selv - Ingen Bridget Jones anfald denne gang, eller noget høhø.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhh!! Jeg mangler en smiley der klapper i sine små hænder! :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor er det bare fiiint! Har simpelthen ventet på at høre hvordan det gik idag, og det lyder da ret lovende.. Hvad gør du nu?? :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvad synes i? Er jeg helt dum hvis jeg antager at interessen er lidt gengældt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh!! Jeg mangler en smiley der klapper i sine små hænder! :loveshower :loveshower :loveshower

Hvor er det bare fiiint! Har simpelthen ventet på at høre hvordan det gik idag, og det lyder da ret lovende.. Hvad gør du nu?? :7himmel

Åhmen jeg ved det ikke.. jeg ANER simpelthen ikke hvad jeg gør. Jeg tror jeg vil forsøge at flirte lidt med ham.. sådan MEGET i det små.. Men ellers aner jeg det simpelthen ikke. Jeg føler mig som sagt helt blank lige nu!

Det eneste der er, er at det irritere mig grænseLØST nu at jeg slettede den venneanmodning :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes da det lyder som om interessen er gengældt..

Du kunne jo ansøge ham igen - men så må vi bare håbe han ikke havde set den første :whistling

Ellers må du jo flirte igennem :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg synes da det lyder som om interessen er gengældt..

Du kunne jo ansøge ham igen - men så må vi bare håbe han ikke havde set den første :whistling

Ellers må du jo flirte igennem :biglove

Det ville være lidt åndssvagt ikk... HVIS han har lagt mærke til det.. at jeg først ansøger - Dagen efter annullere det.. og så senere om aftenen ansøger igen :whistling

Tror det er bedst for en tid, at holde sig til de stjåldne blikke, samt en LILLE smule flirten.

Med mindre han lige pludselig tager føringen.. meeeen det tror jeg nu ikke på sker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bør skrive en roman, du fortæller så levende, bliver helt suget ind i det som hvis jeg læste én bog :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårh det var en dejlig godnat læsning.. -Han er da sååååå meget mere end bare lidt lun på dig!! :loveshower

intense blikke, og rigtig mange af dem, -det gør mænd altså ikke bare tilfældigt!!

Jeg er helt lykkelig på dine vegne, og helt ør af forventningen om en kæmpe lovestory :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bør skrive en roman, du fortæller så levende, bliver helt suget ind i det som hvis jeg læste én bog :)

HELT ENIG!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du bør skrive en roman, du fortæller så levende, bliver helt suget ind i det som hvis jeg læste én bog :)

Jeg har faktisk overvejet om jeg skulle forsøge mig i romantikkens hjørne ( skriver ellers kun fantasy). Men har projekter nok for tiden. Har en Vampyrnovelle der skal være færdig til konkurrence sidst i måneden. Jeg har en novelle på bestilling, til snarrest derefter.. Og så lige en MEGA roman der skal være færdig den 31. Januar, også til konkurrence.. men ved ikke om jeg deltager i den helt endnu. Præmien på Politikkens Romankonkurrence er 250.000 kroner, samt en kontrakt med politikkens forlag.. det trækker profferne og de garvede skrivere til.. Og jeg er blot en ydmyg amatørforfatter :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bare copy paste den her tråd :D én lille smule redigering og så er du rig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårh det var en dejlig godnat læsning.. -Han er da sååååå meget mere end bare lidt lun på dig!! :loveshower

intense blikke, og rigtig mange af dem, -det gør mænd altså ikke bare tilfældigt!!

Jeg er helt lykkelig på dine vegne, og helt ør af forventningen om en kæmpe lovestory :goodluck

Åh tror du virkelig?! ( mangler altså STADIG den dånesmiley Ki og Martin :sm )

Jeg selv er som sagt RET dum til sådan noget der.. han skal som nævnt helst have et neonskilt over hovedet! :lolhit Tror aldrig jeg kommer til at fatte det, med mindre han gør et eller andet drastisk.. Ihvertfald ikke så jeg står og tænket "jeps den er god nok, han er også lun på mig!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan bare copy paste den her tråd :D én lille smule redigering og så er du rig ;)

Naarrrh - for det må ikke være romantik. det skal være en samtidsroman. Desuden er dette også alt for privat :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååårh det var en dejlig godnat læsning.. -Han er da sååååå meget mere end bare lidt lun på dig!!

intense blikke, og rigtig mange af dem, -det gør mænd altså ikke bare tilfældigt!!

Jeg er helt lykkelig på dine vegne, og helt ør af forventningen om en kæmpe lovestory

Hov kom til at quote forkert, og kunne ikke finde ud af at slette :lolhit - men det var DETTE jeg skulle quote. og til det sige at jeg har helt ondt i maven nu, efter du skrev det der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk læsning efter en LANG aftenvagt!!! Han er da lidt interesserer i hvert fald, så FLIRT for s*tan! ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sidder og læser det jeg har skrevet om og om igen.. Føler det som om hændelsen er langt væk.. som var det foregået i en drøm der allerede er halvt glemt.. og jeg er stadig hel blank.. Hehe. Han har sørma fået skovlen godt ind under mig :wacko .

Aner slet ikke hvad jeg skal føle, tænke og tro.. eller hvad jeg skal gøre..Kan ikke engang finde PÅ noget at gøre. Synes det virker så surrealistisk.. det hele. Det eneste der virkelig har sat sig fast, var den måde han så på mig der da vi malede.. dét har til gengæld brændt sig ind på nethinden. Var det mon intentionen? Han var UDEMÆRKET klar over at jeg så det.. for jeg kikkede ned først.

Arh tankespind og puslespil.. :wacko jeg bliver skør snart.

Jeg tror jeg er nød til på én eller anden måde at påvirke ham til at gøre noget.. men langsomt langsomt. OG jeg tror at min ven har ret i at jeg nok er nød til at give et mere tydeligt hint.. men hvad?

Selv synes jeg idag var et MEGA kvantespring, i forhold til.. ja det hele.

Kunne være jeg bare skulle se at smutte i seng.. og håbe på at få sovet. Heldigvis skal vi ikke vildt tidligt op, for jeg har aftalt med xxx at vi først kommer lige inden forældresamtalen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk læsning efter en LANG aftenvagt!!! Han er da lidt interesserer i hvert fald, så FLIRT for s*tan! ;) :glad

Skal nok.. skal bare finde ud af hvorDAN.. gider ikke at hele børnehaven skal stå og se på det :blush .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et eller andet i mig har bare lys til at skrive en besked til ham om at han er nød til at holde op med at se på mig, på den måde efterfulgt af en ;) eller noget!

Men nej.. Jeg gør det IKKE.. Jeg går i seng gør jeg.. inden jeg gør et eller andet dumt! Så må vi se hvad dagen i morgen bringer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror helt sikkert også han har et godt øje til dig :biglove

Er slet ikke i tvivl ;)

Men hvad du lige skal gøre for at starte denne romance, ved jeg ikke helt endnu ;) jeg går i tænkeboksen..

Havde tænkt at man bare skulle være flabet og springe ud i det, og spørge om han måske var intra i at gå ud og få en kop kaffe en dag ;) men ved ikke engang om jeg selv turde det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror helt sikkert også han har et godt øje til dig :biglove

Er slet ikke i tvivl ;)

Men hvad du lige skal gøre for at starte denne romance, ved jeg ikke helt endnu ;) jeg går i tænkeboksen..

Havde tænkt at man bare skulle være flabet og springe ud i det, og spørge om han måske var intra i at gå ud og få en kop kaffe en dag ;) men ved ikke engang om jeg selv turde det

Det er så rart at få en andens synsvinkel.. for jeg tør ikke rigtigt tro på det selv.

Og nu hvor jeg har indset at jeg er hjælpeløs med hensyn til forelskelsen, ville jeg gerne forsøge.. bare LIDT.. at gøre noget ved det. Men det skal helst være små skridt.

Havde også overvejet den flabede måde.. som jeg skrev oven over, fik jeg en pludselig lyst til at skrive bare en lille kort besked til ham.. Men jeg tør ikke rigtigt synes jeg.. og SLET ikke at invitere ham ud!

Det ville glæde mig meget, og være til en stor hjælp, hvis du havde nogle gode forslag til inspiration :biglove Det ville jeg værdsætte meget, da jeg har så svært ved det selv. Og jeg vil så gerne have at det skal gå rigtigt til med ham her.. af en eller anden grund betyder især dén del af det enormt meget for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så for i øvrigt vil jeg gerne lige sige at jeg er UTROLIGT glad for at jeg kan læsse alt dette af herinde!

Jeg har ingen veninder IRL, som er tæt på mig. Min søster ignorere mig totalt, og mine samtale emner interessere ikke min mor, så det betyder UENDELIGT meget for mig, at i gider lytte på mig herinde.. Og at i giver råd og feedback! Det skal i altså have mange tak for :biglove :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller aldrig været god til at tage det første skidt :blush

Den eneste grund til jeg er sammen med min kæreste i dag, er fordi jeg var så "heldig" at møde manden, pænt meget fuld og på rulleskøjter ;) nede i byen, hvor jeg fik svinet manden lidt (meget) til om hvor meget han irriterede mig, på den gode måde ;) og spørg mig ikke hvorfor, men manden faldte åbenbart (heldigvis for mig) for det meget beruset kvinde, der sad og skældte og smældte ham ud, for både det ene og det andet :D

Så jeg er bestemt slet ikke modig, når det kommer til mænd, kun hvis jeg er så beruset jeg faktisk ikke har styr på de ting, der kommer ud af min mund :D

Men tilbage til tænkeboksen :unsure :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller aldrig været god til at tage det første skidt :blush

Den eneste grund til jeg er sammen med min kæreste i dag, er fordi jeg var så "heldig" at møde manden, pænt meget fuld og på rulleskøjter ;) nede i byen, hvor jeg fik svinet manden lidt (meget) til om hvor meget han irriterede mig, på den gode måde ;) og spørg mig ikke hvorfor, men manden faldte åbenbart (heldigvis for mig) for det meget beruset kvinde, der sad og skældte og smældte ham ud, for både det ene og det andet :D

Så jeg er bestemt slet ikke modig, når det kommer til mænd, kun hvis jeg er så beruset jeg faktisk ikke har styr på de ting, der kommer ud af min mund :D

Men tilbage til tænkeboksen :unsure :yiepie

:lolhit Ej den var altså også super sød og sjov den historie!

Og til det i rødt.. Jeeeeps.. sådan har jeg det også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så for i øvrigt vil jeg gerne lige sige at jeg er UTROLIGT glad for at jeg kan læsse alt dette af herinde!

Jeg har ingen veninder IRL, som er tæt på mig. Min søster ignorere mig totalt, og mine samtale emner interessere ikke min mor, så det betyder UENDELIGT meget for mig, at i gider lytte på mig herinde.. Og at i giver råd og feedback! Det skal i altså have mange tak for :biglove :lovebk

Selvfølgelig vil vi det..eller kan kun svarer for mig selv :blush men jeg vil gerne ;) bruger selv tøserne herinde meget.. ikke alting jeg føler man kan fortælle til sine veninder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig vil vi det..eller kan kun svarer for mig selv :blush men jeg vil gerne ;) bruger selv tøserne herinde meget.. ikke alting jeg føler man kan fortælle til sine veninder..

Den skal du altså lige ha en krammer for :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER